abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206564816
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:04 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het lijkt overeen te komen met andere berichten over die meeting. Inclusief de berichten van die ad-guy die geblokkeerd werd door Musk. Het gedrag komt ook niet onMuskerig over. Slechte voorbereiding is waarschijnlijk de oorzaak, Musk heeft zich tot alleenheerser gekroond en maakt duidelijk dat hij geen tegenspraak duldt. Zijn goed recht, maar dan gaat ook niemand je vertellen dat je je beter moet voorbereiden op zo'n vergadering.

Ik heb dus geen grote redenen om te twijfelen. En als hij het geweldig goed had gedaan waren de adverteerders wel teruggekomen. Want dat was de bedoeling van die conference call.
We gaan het zien. Berichtgeving is te gekleurd om het serieus te nemen. Werden al "journalisten" voor de gek gehouden met nep ontslagen werknemers.
pi_206564825
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dat wel. Maar voor nu denk ik dat ze gewoon door modereren. Ik verwacht ook niet dat Musk hier veel aan gaat veranderen. Dit gaat echt om nare shit zoals ik zei. Kindermisbruik beelden, zelfmoord, martelingen, etc. Pas daarna komen politieke punten aan de beurt.
Helemaal mee eens. Ligt in de lijn der verwachting dat dit op korte termijn wel goed gaat. Maar er komt onherroepelijk een moment dat ook die ingehuurde mods denken: wat zal corporate hier van vinden? Maar dan neemt er niemand meer op bij corporate. En dan wordt er geen beslissing genomen, of wel een waarvan dan achteraf blijkt dat corporate er niet mee kan leven. Of eentje waarvan de EU denkt: ik denk het niet -> miljoenen boete.

Fun times c_/
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_206564846
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:04 schreef Ulx het volgende:
Slechte voorbereiding is waarschijnlijk de oorzaak, Musk heeft zich tot alleenheerser gekroond en maakt duidelijk dat hij geen tegenspraak duldt. Zijn goed recht, maar dan gaat ook niemand je vertellen dat je je beter moet voorbereiden op zo'n vergadering.
Van Steve Jobs heb je tenminste deze:

quote:
“It doesn't make sense to hire smart people and tell them what to do. We hire smart people so they can tell us what to do.”
Elon waant zichzelf permanent de slimste in de kamer.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_206565009
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:15 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
We gaan het zien. Berichtgeving is te gekleurd om het serieus te nemen. Werden al "journalisten" voor de gek gehouden met nep ontslagen werknemers.
Musk geeft zelf aan dat de advertentie-inkomsten gecrasht zijn. Dus als de meeting een succes zou zijn geweest waren de persberichten al verzonden. Dat niet doen versterkt de onrust alleen maar en zal dus leiden tot meer adverteerders die (tijdelijk) stoppen.
  zaterdag 5 november 2022 @ 12:48:10 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206565038
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:42 schreef Ulx het volgende:

[..]
Musk geeft zelf aan dat de advertentie-inkomsten gecrasht zijn. Dus als de meeting een succes zou zijn geweest waren de persberichten al verzonden. Dat niet doen versterkt de onrust alleen maar en zal dus leiden tot meer adverteerders die (tijdelijk) stoppen.
Doordat Musk Lou Paskalis blockt en vervolgens zelf met een soort "adverteerdersboycot" dreigt met z'n "thermonuclear name & shame" weet je dat er een serieus probleem is met de advertentie-inkomsten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206565075
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Dat wel. Maar voor nu denk ik dat ze gewoon door modereren. Ik verwacht ook niet dat Musk hier veel aan gaat veranderen. Dit gaat echt om nare shit zoals ik zei. Kindermisbruik beelden, zelfmoord, martelingen, etc. Pas daarna komen politieke punten aan de beurt.
Maar waar moeten ze nu heen met vragen en issues dan? Direct naar Musk om dat 'nutteloos middle-management' er niet meer is?
pi_206565108
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]
Doordat Musk Lou Paskalis blockt en vervolgens zelf met een soort "adverteerdersboycot" dreigt met z'n "thermonuclear name & shame" weet je dat er een serieus probleem is met de advertentie-inkomsten.
Als je openlijk oorlog gaat voeren met corporate america, komt er vanzelf een moment dat er wat vage bankiers langskomen om je mee te nemen naar een achterkamertje om je uit te gaan leggen hoe de VS echt werkt.

Zo gek is musk, denk ik, nog niet.
pi_206565117
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2022 10:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds vrij neutraal hierin. Het kan best een mooi platform worden in principe.

Maar hij doet niet erg z'n best zo. Of eerder, het doet erg zijn best om mensen af te schrikken. Als je zegt dat je adverteerders gaat name & shamen op het moment dat je juist adverteerders nodig hebt... ik weet niet hoe je dat kan draaien tot een slimme zet.
Kan hij niet dezelfde producten gaan promoten die Alex Jones liep te pluggen tijdens zijn show?
  zaterdag 5 november 2022 @ 12:57:22 #109
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_206565119
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat je vooral weet is dat de adverteerders niet snel terug zullen keren :+
  zaterdag 5 november 2022 @ 12:59:45 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206565139
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:57 schreef Tijn het volgende:

[..]
Wat je vooral weet is dat de adverteerders niet snel terug zullen keren :+
Het ging me meer om de suggestie van de "gekleurde berichtgeving" terwijl de berichtgeving helemaal niet gekleurd is, de berichten van Musk zelf icm de berichten van Lou Paskalis schetsen een heel helder beeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206565207
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:59 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het ging me meer om de suggestie van de "gekleurde berichtgeving" terwijl de berichtgeving helemaal niet gekleurd is, de berichten van Musk zelf icm de berichten van Lou Paskalis schetsen een heel helder beeld.
Had het alleen over de tweet regen van de Vox media journalist waar ik namelijk op reageerde.
  zaterdag 5 november 2022 @ 13:29:23 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206565383
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 13:07 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Had het alleen over de tweet regen van de Vox media journalist waar ik namelijk op reageerde.
Dat is leuk, maar de berichtgeving over de advertentie-inkomsten is dus helemaal niet gekleurd.
Musk klaagt en zijn tegenhanger uit de advertentiewereld zegt van "joh, adverteerders willen zekerheid over het platform waar ze adverteren"
Musk: Block!!1!11!1!!11!1
En gaat vervolgens over "Thermonuclear name & shame" beginnen?

Dan is er geen enkele twijwel of gekleurdheid als het gaat om de advertentie-inkomsten.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206565525
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 13:29 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is leuk, maar de berichtgeving over de advertentie-inkomsten is dus helemaal niet gekleurd.
Musk klaagt en zijn tegenhanger uit de advertentiewereld zegt van "joh, adverteerders willen zekerheid over het platform waar ze adverteren"
Musk: Block!!1!11!1!!11!1
En gaat vervolgens over "Thermonuclear name & shame" beginnen?

Dan is er geen enkele twijwel of gekleurdheid als het gaat om de advertentie-inkomsten.
Musk heeft een lang track record van niet om kunnen gaan met kritiek en dit is niet anders alleen is het in dit geval een groter probleem omdat Twitter geen verdienmodel heeft zonder adverteerders en de paar (relatief gezien) users die blauwe vinkjes hebben $8 laten betalen compenseert het verlies aan adverteerders niet. Als ze het al gaan betalen, natuurlijk.

Het grote probleem zijn niet eens de bedrijven maar de tussenpersonen die advertenties inkopen en verkopen, die hebben blijkbaar weinig vertrouwen in de manier waarop Musk Twitter aan het besturen is. Daar mag hij natuurlijk van alles over vinden maar veel erover te zeggen heeft hij niet, aansturen op een open conflict gaat Twitter niets opleveren en op dit moment is het vooral reputatie schade voor Musk. Dat kan ook nog een weerslag op Tesla gaan hebben, een aandeel wat notoir overgewaardeerd is.

Verder gaat de problematiek dieper, Musk wil zwaar snijden in de netwerk infra van Twitter en dat kan in drukke periodes tot uitval van diensten leiden, adverteerders gaan daar ook geen vertrouwen van krijgen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2022 13:48:00 ]
  zaterdag 5 november 2022 @ 13:48:14 #114
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_206565540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 14:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Eh, adverteren is 100% PR goed beschouwd dus wel of niet adverteren is altijd een vorm van PR.
Als je dit 10 jaar geleden(of zelfs langer dan dat) had gezegd had je gelijk. Adverteren is niet 100% PR, want je hebt offline en online.

Offline adverteren is PR. Online was voornamelijk eerst PR, nu niet meer.

@Wereldgozer deze user heeft waarschijnlijk aan de uva gestudeerd of de vu. Bij de master Business Information Management is dit basiskennis.
graag op anoniem
pi_206565569
Mad :D
  zaterdag 5 november 2022 @ 13:56:24 #116
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206565609
Ik ben inmiddels overleden
pi_206565612
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 13:46 schreef Tijger_m het volgende:
Musk wil zwaar snijden in de netwerk infra van Twitter en dat kan in drukke periodes tot uitval van diensten leiden, adverteerders gaan daar ook geen vertrouwen van krijgen.
Het ligt niet in de lijn der verwachting dat daar ruimte zit.

Ben je nou een 'klassiek/ouderwets' bedrijf, dan huur je ruimte in een datacenter, racks, duw je vol met servers. Rackspace en stroom kosten direct per maand geld, zijn vaste lasten, servers schrijf je af over een x-tijd.

Ben je volledig cloud based, en je kan er gevoeglijk vanuit gaan dat twitter dat is, dan klik je op "Delete" op een server als die weg mag, of op "New..." als je een nieuwe nodig hebt, en voor de rest betaal je 0 rackspace kosten, 0 stroom, 0 afschrijving anders dan dat je echt gebruikt, dus 0 vaste lasten.

Als je dan serieus gaat snijden ga je direct beknibbelen op je redundancy.

Leuk idee daar op proberen te bezuinigen, maar gaat op het totaal geen impact maken.
pi_206565621
twitter

twitter

_O-
pi_206565630
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2022 13:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het ligt niet in de lijn der verwachting dat daar ruimte zit.

Ben je nou een 'klassiek/ouderwets' bedrijf, dan huur je ruimte in een datacenter, racks, duw je vol met servers. Rackspace en stroom kosten direct per maand geld, zijn vaste lasten, servers schrijf je af over een x-tijd.

Ben je volledig cloud based, en je kan er gevoeglijk vanuit gaan dat twitter dat is, dan klik je op "Delete" op een server als die weg mag, of op "New..." als je een nieuwe nodig hebt, en voor de rest betaal je 0 rackspace kosten, 0 stroom, 0 afschrijving anders dan dat je echt gebruikt, dus 0 vaste lasten.

Als je dan serieus gaat snijden ga je direct beknibbelen op je redundancy.

Leuk idee daar op proberen te bezuinigen, maar gaat op het totaal geen impact maken.
Musk wil 1 miljard per jaar op infra bezuinigen. En ja, dat gaat ten koste van de redundantie, piekbelasting gaat ze problemen opleveren en als adverteerders ergens allergisch voor zijn is het diensten die niet werken.
Twitter huurt edge presence in sommige landen in bij Google maar niet in de grote markten.

Hier een analyse:

https://arstechnica.com/t(...)osts-by-1b-annually/
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 14:05:45 #120
236264 crew  capricia
pi_206565690
En wat denk je van het verhaal van Musk dat als je 8 dollar per maand neerlegt, je 'nog maar' de helft van de advertenties te zien krijgt?
De adverteerders hebben daar ook vragen over gesteld.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206565694
twitter
pi_206565967
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Da fuck? Zit je hier nou werkelijk tweets van een meervoudig moordenaar te posten?
Dat hij weggekomen is met de Kenosha moorden wil niet zeggen dat het een goed idee is hem hier op wat voor manier dan ook een platform te geven of op een andere manier "grappig" te laten zijn, de tering.
Zelfverdediging is geen moord.
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 15:01:28 #123
236264 crew  capricia
pi_206566021
Dit zijn de getroffen afdelingen:

twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206566025
twitter
pi_206566029
In dit tempo heeft hij die site in een maand of drie de afgrond in gerund.
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 15:04:23 #126
236264 crew  capricia
pi_206566048
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:02 schreef Tocadisco het volgende:
In dit tempo heeft hij die site in een maand of drie de afgrond in gerund.
Tesla gaat ook niet zo goed.
twitter
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 5 november 2022 @ 15:04:29 #127
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206566049
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:01 schreef capricia het volgende:
Dit zijn de getroffen afdelingen:

[ twitter ]
Alles voor de vrijheid van meningsuiting he....
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 15:05:58 #128
236264 crew  capricia
pi_206566062
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:04 schreef Momo het volgende:

[..]
Alles voor de vrijheid van meningsuiting he....
echt hè.

Ik vind het wel interessant om te lezen wat voor afdelingen ze wel niet allemaal hadden bij Twitter.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 5 november 2022 @ 15:08:51 #129
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206566085
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:05 schreef capricia het volgende:

[..]
echt hè.

Ik vind het wel interessant om te lezen wat voor afdelingen ze wel niet allemaal hadden bij Twitter.
Nouja het hoort er ook wel bij een groot internetmedium. Hoe had het fokforum eruit gezien zonder mods of FA's?
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 15:16:28 #130
236264 crew  capricia
pi_206566151
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Nouja het hoort er ook wel bij een groot internetmedium. Hoe had het fokforum eruit gezien zonder mods of FA's?
Ik zie het al voor me. Een ethics and accountability afdeling op fok. En een human rights team natuurlijk. :D

Nah, vind eigenlijk dat wij het zonder ook best goed doen. :*
We zijn dan ook een klein maatje kleiner.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 5 november 2022 @ 15:21:40 #131
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206566180
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zie het al voor me. Een ethics and accountability afdeling op fok. En een human rights team natuurlijk. :D

En we draaien ook volledig op vrijwilligers he ;)
  zaterdag 5 november 2022 @ 15:23:06 #132
8369 speknek
Another day another slay
pi_206566191
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Da fuck? Zit je hier nou werkelijk tweets van een meervoudig moordenaar te posten?
Dat hij weggekomen is met de Kenosha moorden wil niet zeggen dat het een goed idee is hem hier op wat voor manier dan ook een platform te geven of op een andere manier "grappig" te laten zijn, de tering.
Probeer je nou een ethische discussie met Chivaz te voeren?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 5 november 2022 @ 15:25:12 #133
8369 speknek
Another day another slay
pi_206566204
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:16 schreef capricia het volgende:

[..]

Fok heeft natuurlijk hetzelfde probleem, er is een reden waarom de ads het halve scherm in beslag moeten nemen, omdat de grote hoeveelheid guur rechts het monetiseren via normale manieren erg moeilijk maakt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 5 november 2022 @ 15:31:41 #134
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206566230
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:04 schreef capricia het volgende:

[..]
[ twitter ]
De koers schommelt al sinds begin oktober rond dit niveau. Afgelopen juni zat de koers ook ongeveer hier. Inmiddels alweer wat gestegen sinds vanmorgen. Dit is wel heel erg overdreven.
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 15:36:54 #135
236264 crew  capricia
pi_206566250
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:31 schreef Repentless het volgende:

[..]
De koers schommelt al sinds begin oktober rond dit niveau. Afgelopen juni zat de koers ook ongeveer hier. Inmiddels alweer wat gestegen sinds vanmorgen. Dit is wel heel erg overdreven.
Bijna een halvering tov vorig jaar november. Lijkt me niet goed.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206566278
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:31 schreef Repentless het volgende:

[..]
De koers is het afgelopen jaar zo'n beetje gehalveerd.
pi_206566292
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:41 schreef Ulx het volgende:

[..]
Op zich zegt dit niet zoveel, praktisch elk aandeel is onderuit gegaan met de rentestijgingen van de FED en andere centrale banken.
pi_206566319
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:04 schreef capricia het volgende:

[..]
[ twitter ]
Sinds Biden aan de macht is doen de beurzen het idd niet zo goed in de wereld klopt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 5 november 2022 @ 15:50:58 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206566347
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:23 schreef speknek het volgende:

[..]
Probeer je nou een ethische discussie met Chivaz te voeren?
Sorry, my bad ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_206566369
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:44 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Op zich zegt dit niet zoveel, praktisch elk aandeel is onderuit gegaan met de rentestijgingen van de FED en andere centrale banken.
True, maar de CEO moet zorgen dat aandeelhouders tevreden zijn. En dan is het niet handig om een zooi aandelen te dumpen omdat je de baas wil spelen over Twitter en het geld nodig hebt.
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 16:10:01 #141
236264 crew  capricia
pi_206566504
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:44 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Gehalveerd in een jaar is toch wel anders dan de bijv de AEX heeft gedaan. Toch?

En even los daarvan. Kan me voorstellen dat wat Musk met Twitter nu aan het aanrommelen is, best weerslag kan krijgen op Tesla.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206566556
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 13:58 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

_O-
De afglijdende schaal in een notendop.
pi_206566588
twitter

Revealed: Laid-off Twitter employee attended Antifa Portland riots, lied about police
Goed nieuws! dit soort lui wil je natuurlijk niet in je bedrijf.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_206566637
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 november 2022 16:19 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Revealed: Laid-off Twitter employee attended Antifa Portland riots, lied about police
Mag je dat soort meningen niet uiten dan?
  zaterdag 5 november 2022 @ 16:28:32 #145
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206566672
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:36 schreef capricia het volgende:

[..]
Bijna een halvering tov vorig jaar november. Lijkt me niet goed.
Ook gekeken wat er in de tussenliggende periode is gebeurd? Dat het aandeel tussen mei en september weer met bijna 50% is gestegen? Natuurlijk is het nooit goed als je aandeel lager ligt dan een voorgaand hogere koers. Maar een keldering van een paar procent binnen een paar uur nu direct toeschrijven aan Musks Twitter-escapades, slaat echt helemaal nergens op.
  zaterdag 5 november 2022 @ 16:29:24 #146
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_206566677
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 16:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
Mag je dat soort meningen niet uiten dan?
Fake news is ongewenst toch?
  zaterdag 5 november 2022 @ 16:29:55 #147
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_206566678
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 15:41 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ja, dat was in mei al zo. En daarna tot september weer met bijna 50% gestegen. Zo werkt de aandelenmarkt vaak.
pi_206566713
quote:
[ twitter ]
Je hebt je gelijke gevonden :)
pi_206566766
quote:
[ twitter ]
En zo mag jij weer in je handjes knijpen dat je werkgever niet weet wat je hier allemaal post.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_206566784
Prachtig om het "REEEEEEEEE" gehalte in nummertje #10 te zien.
Elon is de nieuwe Trump, Elonmanbad. :D allemaal ook zo voorspelbaar. REEEEEEEEE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')