abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206562835
twitter

twitter

[ Bericht 33% gewijzigd door Kijkertje op 05-11-2022 06:09:42 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206562849
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206562850
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 23:59 schreef LA99-1 het volgende:

[..]
Je bent zelf diegene die offtopic gaat, enfin.

Ik snap hoe je redeneert, kan ik me deels in vinden maar heb liever een rijk persoon die staat voor absolute vrijheid dan een beurgesnoteerd bedrijf (puur winst, geen enkele ethiek) dat reactief beleid voert aan de hand van winstcijfers/activisten/corp/media.
Al de rijksten ter wereld gaan alleen maar voor winstcijfers. Voor absolute vrijheid staat Musk bijvoorbeeld zeker niet. Ja de vrijheid om je dood te werken voor zijn winst misschien. Ik bedoel waarom moet Musk eigenlijk zo hard snijden in personeel en dergelijke, om 8 euro bedelen. Uiteraard omdat hij wil dat twitter hem geld oplevert. Als hij principieel was kan hij uit eigen zak wel betalen.

quote:
Ik wil ook een divers landschap. Helaas hebben we dat niet in NL. TMG/DPG, een beetje mediahuis en NOS.
Je hebt hier juist een vrij divers landschap. Ja veel is van dezelfde uitgevers maar de inhoud niet. Hoe meer je de media onder controle van een paar superrijken laat komen hoe minder divers het aanbod.

quote:
Iets wat je kan doen is lokalisme en sociale cohesie versterken. Helaas kiest deze regering voor het verwateren van de gedeelde indentiteit door bijna een half miljoen (!) asielzoekers zonder binding met of loyaliteit richting Nederland te importeren.
Lekker relevant voor dit topic. Wel typisch fok! natuurlijk immigratie overal bijslepen. Musk is trouwens ook zo'n bindingsloze immigrant.
pi_206562873
Ah dus nu "activisten" hun vrijheid van meningsuiting gebruiken om druk te zetten op adverteerders vindt meneertje Musk die vrijheid ineens niet meer zo leuk. Wie had dat nou kunnen bedenken?
pi_206562881
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 23:33 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dit geeft hoe ik erover denk wel aardig weer. Ik had de indruk dat Musk ook tot dezelfde realisatie kwam en er toen vanaf wilde zien. Maar voor hem jammer dat er juridisch geen realistische weg terug was, dus nu dan toch maar vooruit. De popcorn is in ieder geval ingeslagen hier.

[ afbeelding ]
Bedankt voor dit artikel. Ik heb zitten giechelen toen ik het las. Dikke vette waarheid. 'Free speech' voor iedereen is gewoon een illusie :)
pi_206562885
Wow echt zo gek dat bedrijven even niet willen adverteren op een platform waarvan de nieuwe eigenaar onlangs zei dat het nu echt een vrijplaats wordt voor alle meningen, inclusief alle extremistische, racistische complotbullshit die je maar kan bedenken. Echt heel gek.
pi_206562896
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 06:36 schreef Nielsch het volgende:
Wow echt zo gek dat bedrijven even niet willen adverteren op een platform waarvan de nieuwe eigenaar onlangs zei dat het nu echt een vrijplaats wordt voor alle meningen, inclusief alle extremistische, racistische complotbullshit die je maar kan bedenken. Echt heel gek.
Vooral ook omdat Musk al in de eerste dagen onder zijn leiding zelf (volkomen misplaatst) een artikel van een conspiracy site op Twitter gooide over Paul Pelosi dat hij later verwijderde.

Zo gek idd dat ze dan even willen aankijken hoe alles zich gaat ontwikkelen!
pi_206562957
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 21:02 schreef beantherio het volgende:
Voor social media is het toch wel een beetje een "race to the bottom" de laatste jaren. Wat is anno 2022 de minst erge vorm van social media? Facebook begint inmiddels nog helemaal niet zo slecht over te komen. :D
Dat komt omdat facebook verpest id door vrouwen die van hun rommel afwilen of ieder zielig hondje wat weggelopen is delen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206562997
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2022 03:02 schreef tjoptjop het volgende:
Nooit verwacht dat Musk een fokker zou zijn

JAMAAR IK HEB HET TOCH GEKOCHT!1!1!!!
Voor slecht 8$ per maand?
pi_206563020
Musk komt over als een autistische tiener die wanhopig cool en edgy probeert te zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_206563048
quote:
Whoa.

Misschien heeft hij het idee dat wanneer hij Twitter heel snel failliet laat gaan dat hij dan van die 13 miljard schuld af is, maar dat zou toch wel een enorme juridische shit opleveren? Opzettelijk wanbeheer is toch ook in de VS niet toegestaan?

Edit: Er zat nog een bericht tussen. Dit voor de "de LiNKsuH aCTivIStUH" roepers.

twitter

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2022 08:13:50 ]
  zaterdag 5 november 2022 @ 08:19:44 #62
8369 speknek
Another day another slay
pi_206563091
quote:
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206563104
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 07:56 schreef KoosVogels het volgende:
Musk komt over als een autistische tiener die wanhopig cool en edgy probeert te zijn.
Heee weten jullie youngsters wel dat ik weed heb gerookt in de show van Joe Rogan??? Ik ben zo edgy.
  zaterdag 5 november 2022 @ 08:32:31 #64
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206563123
Best jammer voor dom-rechts dat vrijheid van meningsuiting ook genuanceerde meningen oplevert die niet gaan over het haten van minderheden, het deporteren van migranten en de vele misdaden gepleegd door de eigen "Rechtse Helden".

Het is een beetje als de onderzoeken over politieke richting en onderwijs. "Universiteiten maken onze jeugd links!!!!". Nee lieve dom-rechtse vrienden, helaas voor jullie (maar ja dat is ook best lastig) liggen oorzaak en gevolg hier net een beetje anders.

De kans dat Twitter verdwijnt in de marge als onderdeel van ultra-rechtse "conservatieve" media is een stuk groter dan dat het een mainstream onderdeel blijft van de "normale" sociale media. Wie weet is dit een kans om echte sociale media, decentrale sociale media zoals Mastodon of Diaspora nou eindelijk tot wasdom te brengen. Zal wel niet, de mens is lui en gierig en geeft liever zijn privacy weg aan Tiktok dan zich even in te spannen.
  zaterdag 5 november 2022 @ 08:51:19 #65
8369 speknek
Another day another slay
pi_206563209
quote:

[..]
Dit geeft hoe ik erover denk wel aardig weer. Ik had de indruk dat Musk ook tot dezelfde realisatie kwam en er toen vanaf wilde zien. Maar voor hem jammer dat er juridisch geen realistische weg terug was, dus nu dan toch maar vooruit. De popcorn is in ieder geval ingeslagen hier.

[ afbeelding ]
@Glazenmaker levels 9, 10 (en 17 en 18) is waarom je een human rights afdeling nodig hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206563257
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 08:51 schreef speknek het volgende:

[..]
@:glazenmaker levels 9, 10 (en 17 en 18) is waarom je een human rights afdeling nodig hebt.
Weer wat geleerd
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:05:27 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_206563273
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Weer wat geleerd
Je bent nu officieel slimmer dan de rijkste man op aarde :+
pi_206563815
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 08:51 schreef speknek het volgende:

[..]
@:glazenmaker levels 9, 10 (en 17 en 18) is waarom je een human rights afdeling nodig hebt.
Goeie!
En die is nu dus weg gesaneerd. :{
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206563819
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 08:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Whoa.

Misschien heeft hij het idee dat wanneer hij Twitter heel snel failliet laat gaan dat hij dan van die 13 miljard schuld af is, maar dat zou toch wel een enorme juridische shit opleveren? Opzettelijk wanbeheer is toch ook in de VS niet toegestaan?

Edit: Er zat nog een bericht tussen. Dit voor de "de LiNKsuH aCTivIStUH" roepers.

[ twitter ]
En de reactie op de kritiek van Paskalis is een block op Twitter. Gaat goed!
  zaterdag 5 november 2022 @ 10:38:00 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206563880
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 10:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Goeie!
En die is nu dus weg gesaneerd. :{
Sowieso geeft het hele verhaal al aan hoe je wereldwijd aan 7.500 werknemers komt, dat stelt niets voor als je in alle landen moet kunnen modereren en de wetgeving moet kunnen beoordelen op wat wel en niet is toegestaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 5 november 2022 @ 10:48:51 #71
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206563970
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2022 03:02 schreef tjoptjop het volgende:
Nooit verwacht dat Musk een fokker zou zijn

JAMAAR IK HEB HET TOCH GEKOCHT!1!1!!!
Hij stampt er nog op ook
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206563985
Zou toch mooi zijn als Musk het voor elkaar krijgt om Twitter uit de lucht te krijgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 5 november 2022 @ 10:52:14 #73
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206563989
Ik ben trouwens nog steeds vrij neutraal hierin. Het kan best een mooi platform worden in principe.

Maar hij doet niet erg z'n best zo. Of eerder, het doet erg zijn best om mensen af te schrikken. Als je zegt dat je adverteerders gaat name & shamen op het moment dat je juist adverteerders nodig hebt... ik weet niet hoe je dat kan draaien tot een slimme zet.
pi_206564047
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Deze is wmb een must read.

En het wunderkind elon snapt het allemaal niet. :')

Hij had ff met Danny kunnen bellen, die had het hem haarfijn uitgelegd, daar twijfel ik 0 over.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_206564249
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2022 10:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds vrij neutraal hierin. Het kan best een mooi platform worden in principe.

Maar hij doet niet erg z'n best zo. Of eerder, het doet erg zijn best om mensen af te schrikken. Als je zegt dat je adverteerders gaat name & shamen op het moment dat je juist adverteerders nodig hebt... ik weet niet hoe je dat kan draaien tot een slimme zet.
Mwah vind het wel meevallen. Ik zie alleen wat figuren hun safespace verliezen moord en brand schreeuwen. En een groep overdreven staan juichen.
pi_206564253
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 10:51 schreef Monolith het volgende:
Zou toch mooi zijn als Musk het voor elkaar krijgt om Twitter uit de lucht te krijgen.
Oh het blijft wel hoor. Tenminste, als de GOP de verkiezingen wint. Want dan komen de tribunalen.

twitter
pi_206564272
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:17 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Mwah vind het wel meevallen. Ik zie alleen wat figuren hun safespace verliezen moord en brand schreeuwen. En een groep overdreven staan juichen.
De enige die er een safespace van lijkt te willen maken, gezien de hoeveelheid critici die hij blokkeert, is Musk zelf.
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:22:27 #78
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206564301
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2022 10:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Dat is ook het probleem met figuren als Musk. Zolang ze enigszins onafhankelijk kunnen opereren (Tesla - SpaceX) en op basis van retoriek en bluf kunnen werken dan bereiken ze verbazingwekkende dingen, juist vanwege het soort persoon dat ze zijn. Zodra ze in een situatie van afhankelijkheid en samenwerking terecht komen, komen ook de beperkingen die horen bij de persoonlijkheid aan het licht.

Adverteerders kun je niet via bedreiging of intimidatie behouden of winnen, das juist extreem contraproductief. De wetmatigheden van sociale netwerken waar moderatie en controle noodzakelijk is gaat hij ook niet aan ontkomen. Niets mis met efficiënter maken van de bedrijfsvoering of kijken naar onnodige kosten na een overname, maar rücksichtslos snijden in expertise en infrastructuur is meestal het begin van het einde. Er zullen vast nogal wat achtergebleven Twitter werknemers zijn die nu ook driftig hun CV oppoetsen
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:23:15 #79
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206564308
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:17 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Nee, ik bedoel specifiek de adverteerders. Hij zei gister dat hij veel geld aan het verliezen was doordat adverteerders zich terugtrokken.

Maar nu in die tweet hierboven zegt hij dat het een optie is om adverteerders die zich terugtrekken te kijk te zetten.

Volgens mij is dat geen slimme zet, als je eerst klaagt dat adverteerders weglopen. Adverteerders zijn niet verplicht om te adverteren op twitter, en als daar ook nog bij komt dat je in kwaad daglicht komt te staan als je op een later moment terugtrekt is dat niet erg aantrekkelijk.

Je kan de adverteerders beter geruststellen.
pi_206564344
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Nee, ik bedoel specifiek de adverteerders. Hij zei gister dat hij veel geld aan het verliezen was doordat adverteerders zich terugtrokken.

Maar nu in die tweet hierboven zegt hij dat het een optie is om adverteerders die zich terugtrekken te kijk te zetten.

Volgens mij is dat geen slimme zet, als je eerst klaagt dat adverteerders weglopen. Adverteerders zijn niet verplicht om te adverteren op twitter, en als daar ook nog bij komt dat je in kwaad daglicht komt te staan als je op een later moment terugtrekt is dat niet erg aantrekkelijk.

Je kan de adverteerders beter geruststellen.
En de free-speech-for-me fanboys dan? Die gaan kwaad worden als ze niet zoals beloofd alles of Twitter mogen zetten!
pi_206564348
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:18 schreef Ulx het volgende:

[..]
Oh het blijft wel hoor. Tenminste, als de GOP de verkiezingen wint. Want dan komen de tribunalen.

[ twitter ]
Even dat artikel opgezocht.
Dat zijn geen kleine namen die voorlopig niet meer adverteren via Twitter. Negentig procent van twitters inkomen komt van die advertenties vandaan.

https://www.cnbctv18.com/(...)c-group-15083311.htm

Ik noem er een paar uit het artikel:
United Airlines Holdings.

Volkswagen group covers the VW, Seat, Cupra, Audi, Lamborghini, Bentley, Ducati and Porsche.

IPG covers Coca-Cola, American Express, Johnson & Johnson, CVS Pharmacy, Nintendo, and Unilever.

Heel vervelend voor Musk ja.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:29:37 #82
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206564380
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:27 schreef Ulx het volgende:

[..]
En de free-speech-for-me fanboys dan? Die gaan kwaad worden als ze niet zoals beloofd alles of Twitter mogen zetten!
Ik denk dat Elon duidelijk moet maken dat adverteerders veilig kunnen adverteren, zonder dat ze in verband kunnen worden gebracht met (andere) vage tweets. Dus heel fijnmazig kunnen instellen waar de advertenties te zien zijn.

Of dat lukt? Als ik nu wel eens op twitter kijk naar een tweet, en ik scroll naar onder, zie ik meestal andere tweets en replies die totaal niet over het onderwerp gaan. Lees je iets over de oorlog in Oekraine, zie je opeens eronder tweets over crypto bijvoorbeeld. 1 van de redenen dat ik nooit echt verder klik/lees dan de tweet die gelinkt werd.
pi_206564431
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik denk dat Elon duidelijk moet maken dat adverteerders veilig kunnen adverteren, zonder dat ze in verband kunnen worden gebracht met (andere) vage tweets. Dus heel fijnmazig kunnen instellen waar de advertenties te zien zijn.
Heeft hij daar de mensen dan nog wel voor? De programmeurs zullen er nog wel zijn, maar degenen die uit kunnen zoeken wat wel en wat niet bij elkaar mag zijn volgens mij al ontslagen.
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:36:07 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206564449
twitter
Huilen dan.
pi_206564491
Goede lange thread over het stoppen van advertenties op Twitter.

twitter

twitter
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:41:09 #86
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206564492
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:33 schreef Ulx het volgende:

[..]
Heeft hij daar de mensen dan nog wel voor? De programmeurs zullen er nog wel zijn, maar degenen die uit kunnen zoeken wat wel en wat niet bij elkaar mag zijn volgens mij al ontslagen.
Nou, zoals ik eerder al zei, volgens mij valt daadwerkelijk content moderatie niet onder het personeel. Dat zijn bijbaantjes wereldwijd.

Weet het niet zeker. Bij Facebook is dit wel het geval. Het is namelijk ontzettend lastig om in elke taal wereldwijd berichten eruit te filteren. Facebook heeft alleen al 15.000 content moderators, maar dit gaat via derden. Dus bedrijven doen dit voor Facebook en huren die mensen in. En tellen dus niet mee bij het personeel van FB.

Dit zijn ontzettend nare baantjes. Volkskrant had daar ooit een lang artikel over. Als je bij politie werkt op de kindermishandeling/misbruik afdeling krijg je bijvoorbeeld ook mentale ondersteuning en een psychiater. Maar deze mensen die als bijbaantje allerlei shit weg moeten filteren krijgen niks. Terwijl ze wel kindermisbruik zien, zelfmoord, martelingen, etc.

Ik kan me dus ook niet voorstellen dat deze moderatie stopt. Twitter zou dan in no time volstaan met de meest ranzige en nare filmpjes en foto's. De automatische filters pikken lang niet alles eruit.

[ Bericht 7% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 05-11-2022 11:47:18 ]
pi_206564538
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:20 schreef Ulx het volgende:

[..]
De enige die er een safespace van lijkt te willen maken, gezien de hoeveelheid critici die hij blokkeert, is Musk zelf.
Boeie. Van een shithole naar een shithole.
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:47:41 #88
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_206564560
Ik weet niet waarom dit alles mij zo fascineert. Ik heb niks met twitter, niks met Musk en niks met paarsharige libs, maar ik kan niet wegkijken.
pi_206564596
Ongelofeloos geklungel. Musk heeft de kans adverteerders gerust te stellen en gaat zo klootviolen dat klanten tijdens het gesprek de opdracht geven te stoppen met adverteren op Twitter.

twitter

twitter
pi_206564638
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:47 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik weet niet waarom dit alles mij zo fascineert. Ik heb niks met twitter, niks met Musk en niks met paarsharige libs, maar ik kan niet wegkijken.
Het is de rijkste man op aarde die door zijn eigen arrogantie keihard op zijn bek gaat terwijl de hele wereld kan toekijken. Hij heeft zich binnen een paar dagen verschrikkelijk vastgezet in een onwinbare positie.
pi_206564648
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nou, zoals ik eerder al zei, volgens mij valt daadwerkelijk content moderatie niet onder het personeel. Dat zijn bijbaantjes wereldwijd.

Weet het niet zeker. Bij Facebook is dit wel het geval. Het is namelijk ontzettend lastig om in elke taal wereldwijd berichten eruit te filteren. Facebook heeft alleen al 15.000 content moderators, maar dit gaat via derden. Dus bedrijven doen dit voor Facebook en huren die mensen in. En tellen dus niet mee bij het personeel van FB.
Dit zou best kunnen, maar bedenk dat dat soort moderators, ook al zijn ze niet in dienst van, in een structuur zitten waar als ze er zelf niet uitkomen, dus omhoog kunnen rapporteren. Entree die mensenrechten raad die Twitter aanhield.

Dus dan heb je je moderatie teams onthoofd. Die groepen gaan nu zwemmen.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_206564654
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:54 schreef Ulx het volgende:

[..]
Het is de rijkste man op aarde die door zijn eigen arrogantie keihard op zijn bek gaat terwijl de hele wereld kan toekijken. Hij heeft zich binnen een paar dagen verschrikkelijk vastgezet in een onwinbare positie.
Heb je ook neutrale bronnen of is iemand die hem een crybaby noemt van Vox media betrouwbaar ?
pi_206564660
Musk heeft Trumpiaanse trekjes. Gelukkig is hij in Zuid-Afrika geboren en kan hij daardoor nooit meedoen aan de VS presidentsverkiezingen. Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk afloopt met Twitter.
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:57:50 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206564664
De problemen met de winstgevendheid van twitter los je niet op door de helft van het personeel te ontslaan. De waarde van Twitter is dat er mensen naartoe komen om content te brengen die andere mensen willen lezen, wat het vervolgens weer aantrekkelijk maakt voor advertenties. Als die mensen denken 'fuck this shit' omdat het free speech paradise in de praktijk één grote moddergooi en propaganda shitshow blijkt te zijn, dan is het zo gedaan.

Nog even los van alle juridische problemen die onherroepelijk gaan ontstaan wanneer je simpelweg weigert je aan de regels te houden, zoals eerder in dit topic al een paar keer goed aangestipt is. De problemen van twitter zijn niet technisch, maar juridisch, politiek, en sociologisch. Je kan je afvragen of het dan zo slim is om juist de teams die zich met die onderwerpen bezighouden, en de raakvlakken daartussen, als eerste de deur uit te flikkeren.
Huilen dan.
pi_206564669
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:47 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik gebruik zelf Twitter wel voor informatie voorziening (mbt de oorlog). Maar ik tweet zelf niet. En ik merk nu al dat de omgeving veranderd. En dat is zonde in mijn optiek.

Maar ook: everyone loves a trainwreck in slow motion ;)
  zaterdag 5 november 2022 @ 11:58:49 #96
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206564672
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:55 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dit zou best kunnen, maar bedenk dat dat soort moderators, ook al zijn ze niet in dienst van, in een structuur zitten waar als ze er zelf niet uitkomen, dus omhoog kunnen rapporteren. Entree die mensenrechten raad die Twitter aanhield.

Dus dan heb je je moderatie teams onthoofd. Die groepen gaan nu zwemmen.
Dat wel. Maar voor nu denk ik dat ze gewoon door modereren. Ik verwacht ook niet dat Musk hier veel aan gaat veranderen. Dit gaat echt om nare shit zoals ik zei. Kindermisbruik beelden, zelfmoord, martelingen, etc. Pas daarna komen politieke punten aan de beurt.
pi_206564723
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Dit zijn ontzettend nare baantjes. Volkskrant had daar ooit een lang artikel over. Als je bij politie werkt op de kindermishandeling/misbruik afdeling krijg je bijvoorbeeld ook mentale ondersteuning en een psychiater. Maar deze mensen die als bijbaantje allerlei shit weg moeten filteren krijgen niks. Terwijl ze wel kindermisbruik zien, zelfmoord, martelingen, etc.

Ik kan me dus ook niet voorstellen dat deze moderatie stopt. Twitter zou dan in no time volstaan met de meest ranzige en nare filmpjes en foto's. De automatische filters pikken lang niet alles eruit.
Tiktok heeft Afrikanen in dienst om dat werk te doen. Voor een paar dollar per dag de meest afschuwelijke filmpjes bekijken. Eigenlijk bizar dat dit mag.
pi_206564726
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 11:56 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Heb je ook neutrale bronnen of is iemand die hem een crybaby noemt van Vox media betrouwbaar ?
Het lijkt overeen te komen met andere berichten over die meeting. Inclusief de berichten van die ad-guy die geblokkeerd werd door Musk. Het gedrag komt ook niet onMuskerig over. Slechte voorbereiding is waarschijnlijk de oorzaak, Musk heeft zich tot alleenheerser gekroond en maakt duidelijk dat hij geen tegenspraak duldt. Zijn goed recht, maar dan gaat ook niemand je vertellen dat je je beter moet voorbereiden op zo'n vergadering.

Ik heb dus geen grote redenen om te twijfelen. En als hij het geweldig goed had gedaan waren de adverteerders wel teruggekomen. Want dat was de bedoeling van die conference call.
pi_206564775
twitter

Lmao
  zaterdag 5 november 2022 @ 12:14:00 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206564807
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 12:10 schreef Chivaz het volgende:

Lmao
Da fuck? Zit je hier nou werkelijk tweets van een meervoudig moordenaar te posten?
Dat hij weggekomen is met de Kenosha moorden wil niet zeggen dat het een goed idee is hem hier op wat voor manier dan ook een platform te geven of op een andere manier "grappig" te laten zijn, de tering.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')