SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Je kunt je afvragen welk praktisch nut tanks in Nederland zouden hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
We hebben zelf geen tanks, dus gaan we maar tanks kopen voor Oekraïne
Je bent wel vrij populair hier merk ik. Ik wist niet dat je zó explosief was!quote:
Niet zoveel, de diesel schijnt bijna op te zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:50 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen welk praktisch nut tanks in Nederland zouden hebben.
Trots op Tatalandquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Je weet maar nooit wat die Belgen allemaal aan het plotten zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:50 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
zijn Belgen ook Nazi;s ??quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat die Belgen allemaal aan het plotten zijn
[ afbeelding ]
Wat is er onhandig aan als je ze niet hebt?quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:50 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Het is ergens wel ironisch ja. IK sat achter die hulp maar het maakt het besluit om in 2010 alle NL tanks eruit te flikkeren des te triester.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:48 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Likje verf, sportuitlaatje, pluche dobbelstenen aan de loop.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:16 schreef Nielsch het volgende:
Het staat er een beetje raar maar we gaan geen tanks kopen, alleen bestaande tanks aanpassen / upgraden.
En vervolgens kopen van Tsjechië en aan Oekraïne weggevenquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:16 schreef Nielsch het volgende:
Het staat er een beetje raar maar we gaan geen tanks kopen, alleen bestaande tanks aanpassen / upgraden.
Volgens mij leasen we die van Duitsland, das veel handiger want als ze kaput worden geschoten zijn ze all risk verzekert.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:50 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar in NAVO verband wel.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:50 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Een welriekend dennenboompje aan rookbomwerper.quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Likje verf, sportuitlaatje, pluche dobbelstenen aan de loop.
The works.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |