abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206562835
twitter

twitter

[ Bericht 33% gewijzigd door Kijkertje op 05-11-2022 06:09:42 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206562849
twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206562850
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 23:59 schreef LA99-1 het volgende:

[..]
Je bent zelf diegene die offtopic gaat, enfin.

Ik snap hoe je redeneert, kan ik me deels in vinden maar heb liever een rijk persoon die staat voor absolute vrijheid dan een beurgesnoteerd bedrijf (puur winst, geen enkele ethiek) dat reactief beleid voert aan de hand van winstcijfers/activisten/corp/media.
Al de rijksten ter wereld gaan alleen maar voor winstcijfers. Voor absolute vrijheid staat Musk bijvoorbeeld zeker niet. Ja de vrijheid om je dood te werken voor zijn winst misschien. Ik bedoel waarom moet Musk eigenlijk zo hard snijden in personeel en dergelijke, om 8 euro bedelen. Uiteraard omdat hij wil dat twitter hem geld oplevert. Als hij principieel was kan hij uit eigen zak wel betalen.

quote:
Ik wil ook een divers landschap. Helaas hebben we dat niet in NL. TMG/DPG, een beetje mediahuis en NOS.
Je hebt hier juist een vrij divers landschap. Ja veel is van dezelfde uitgevers maar de inhoud niet. Hoe meer je de media onder controle van een paar superrijken laat komen hoe minder divers het aanbod.

quote:
Iets wat je kan doen is lokalisme en sociale cohesie versterken. Helaas kiest deze regering voor het verwateren van de gedeelde indentiteit door bijna een half miljoen (!) asielzoekers zonder binding met of loyaliteit richting Nederland te importeren.
Lekker relevant voor dit topic. Wel typisch fok! natuurlijk immigratie overal bijslepen. Musk is trouwens ook zo'n bindingsloze immigrant.
pi_206562873
Ah dus nu "activisten" hun vrijheid van meningsuiting gebruiken om druk te zetten op adverteerders vindt meneertje Musk die vrijheid ineens niet meer zo leuk. Wie had dat nou kunnen bedenken?
pi_206562881
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 23:33 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dit geeft hoe ik erover denk wel aardig weer. Ik had de indruk dat Musk ook tot dezelfde realisatie kwam en er toen vanaf wilde zien. Maar voor hem jammer dat er juridisch geen realistische weg terug was, dus nu dan toch maar vooruit. De popcorn is in ieder geval ingeslagen hier.

[ afbeelding ]
Bedankt voor dit artikel. Ik heb zitten giechelen toen ik het las. Dikke vette waarheid. 'Free speech' voor iedereen is gewoon een illusie :)
pi_206562885
Wow echt zo gek dat bedrijven even niet willen adverteren op een platform waarvan de nieuwe eigenaar onlangs zei dat het nu echt een vrijplaats wordt voor alle meningen, inclusief alle extremistische, racistische complotbullshit die je maar kan bedenken. Echt heel gek.
pi_206562896
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 06:36 schreef Nielsch het volgende:
Wow echt zo gek dat bedrijven even niet willen adverteren op een platform waarvan de nieuwe eigenaar onlangs zei dat het nu echt een vrijplaats wordt voor alle meningen, inclusief alle extremistische, racistische complotbullshit die je maar kan bedenken. Echt heel gek.
Vooral ook omdat Musk al in de eerste dagen onder zijn leiding zelf (volkomen misplaatst) een artikel van een conspiracy site op Twitter gooide over Paul Pelosi dat hij later verwijderde.

Zo gek idd dat ze dan even willen aankijken hoe alles zich gaat ontwikkelen!
pi_206562957
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 21:02 schreef beantherio het volgende:
Voor social media is het toch wel een beetje een "race to the bottom" de laatste jaren. Wat is anno 2022 de minst erge vorm van social media? Facebook begint inmiddels nog helemaal niet zo slecht over te komen. :D
Dat komt omdat facebook verpest id door vrouwen die van hun rommel afwilen of ieder zielig hondje wat weggelopen is delen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206562997
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2022 03:02 schreef tjoptjop het volgende:
Nooit verwacht dat Musk een fokker zou zijn

JAMAAR IK HEB HET TOCH GEKOCHT!1!1!!!
Voor slecht 8$ per maand?
pi_206563020
Musk komt over als een autistische tiener die wanhopig cool en edgy probeert te zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_206563048
quote:
Whoa.

Misschien heeft hij het idee dat wanneer hij Twitter heel snel failliet laat gaan dat hij dan van die 13 miljard schuld af is, maar dat zou toch wel een enorme juridische shit opleveren? Opzettelijk wanbeheer is toch ook in de VS niet toegestaan?

Edit: Er zat nog een bericht tussen. Dit voor de "de LiNKsuH aCTivIStUH" roepers.

twitter

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2022 08:13:50 ]
  zaterdag 5 november 2022 @ 08:19:44 #62
8369 speknek
Another day another slay
pi_206563091
quote:
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206563104
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 07:56 schreef KoosVogels het volgende:
Musk komt over als een autistische tiener die wanhopig cool en edgy probeert te zijn.
Heee weten jullie youngsters wel dat ik weed heb gerookt in de show van Joe Rogan??? Ik ben zo edgy.
  zaterdag 5 november 2022 @ 08:32:31 #64
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206563123
Best jammer voor dom-rechts dat vrijheid van meningsuiting ook genuanceerde meningen oplevert die niet gaan over het haten van minderheden, het deporteren van migranten en de vele misdaden gepleegd door de eigen "Rechtse Helden".

Het is een beetje als de onderzoeken over politieke richting en onderwijs. "Universiteiten maken onze jeugd links!!!!". Nee lieve dom-rechtse vrienden, helaas voor jullie (maar ja dat is ook best lastig) liggen oorzaak en gevolg hier net een beetje anders.

De kans dat Twitter verdwijnt in de marge als onderdeel van ultra-rechtse "conservatieve" media is een stuk groter dan dat het een mainstream onderdeel blijft van de "normale" sociale media. Wie weet is dit een kans om echte sociale media, decentrale sociale media zoals Mastodon of Diaspora nou eindelijk tot wasdom te brengen. Zal wel niet, de mens is lui en gierig en geeft liever zijn privacy weg aan Tiktok dan zich even in te spannen.
  zaterdag 5 november 2022 @ 08:51:19 #65
8369 speknek
Another day another slay
pi_206563209
quote:

[..]
Dit geeft hoe ik erover denk wel aardig weer. Ik had de indruk dat Musk ook tot dezelfde realisatie kwam en er toen vanaf wilde zien. Maar voor hem jammer dat er juridisch geen realistische weg terug was, dus nu dan toch maar vooruit. De popcorn is in ieder geval ingeslagen hier.

[ afbeelding ]
@Glazenmaker levels 9, 10 (en 17 en 18) is waarom je een human rights afdeling nodig hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206563257
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 08:51 schreef speknek het volgende:

[..]
@:glazenmaker levels 9, 10 (en 17 en 18) is waarom je een human rights afdeling nodig hebt.
Weer wat geleerd
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:05:27 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_206563273
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Weer wat geleerd
Je bent nu officieel slimmer dan de rijkste man op aarde :+
pi_206563815
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 08:51 schreef speknek het volgende:

[..]
@:glazenmaker levels 9, 10 (en 17 en 18) is waarom je een human rights afdeling nodig hebt.
Goeie!
En die is nu dus weg gesaneerd. :{
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_206563819
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 08:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
Whoa.

Misschien heeft hij het idee dat wanneer hij Twitter heel snel failliet laat gaan dat hij dan van die 13 miljard schuld af is, maar dat zou toch wel een enorme juridische shit opleveren? Opzettelijk wanbeheer is toch ook in de VS niet toegestaan?

Edit: Er zat nog een bericht tussen. Dit voor de "de LiNKsuH aCTivIStUH" roepers.

[ twitter ]
En de reactie op de kritiek van Paskalis is een block op Twitter. Gaat goed!
  zaterdag 5 november 2022 @ 10:38:00 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206563880
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 10:28 schreef capricia het volgende:

[..]
Goeie!
En die is nu dus weg gesaneerd. :{
Sowieso geeft het hele verhaal al aan hoe je wereldwijd aan 7.500 werknemers komt, dat stelt niets voor als je in alle landen moet kunnen modereren en de wetgeving moet kunnen beoordelen op wat wel en niet is toegestaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 5 november 2022 @ 10:48:51 #71
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206563970
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 november 2022 03:02 schreef tjoptjop het volgende:
Nooit verwacht dat Musk een fokker zou zijn

JAMAAR IK HEB HET TOCH GEKOCHT!1!1!!!
Hij stampt er nog op ook
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206563985
Zou toch mooi zijn als Musk het voor elkaar krijgt om Twitter uit de lucht te krijgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 5 november 2022 @ 10:52:14 #73
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206563989
Ik ben trouwens nog steeds vrij neutraal hierin. Het kan best een mooi platform worden in principe.

Maar hij doet niet erg z'n best zo. Of eerder, het doet erg zijn best om mensen af te schrikken. Als je zegt dat je adverteerders gaat name & shamen op het moment dat je juist adverteerders nodig hebt... ik weet niet hoe je dat kan draaien tot een slimme zet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206564047
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Deze is wmb een must read.

En het wunderkind elon snapt het allemaal niet. :')

Hij had ff met Danny kunnen bellen, die had het hem haarfijn uitgelegd, daar twijfel ik 0 over.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_206564249
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 november 2022 10:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds vrij neutraal hierin. Het kan best een mooi platform worden in principe.

Maar hij doet niet erg z'n best zo. Of eerder, het doet erg zijn best om mensen af te schrikken. Als je zegt dat je adverteerders gaat name & shamen op het moment dat je juist adverteerders nodig hebt... ik weet niet hoe je dat kan draaien tot een slimme zet.
Mwah vind het wel meevallen. Ik zie alleen wat figuren hun safespace verliezen moord en brand schreeuwen. En een groep overdreven staan juichen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')