niet eens adviserend meerquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Jij moet zeker niet het gesprek gaan initieren...
Dat zei ik twee topics geleden al. Maar dat was het spel volgens mensen hier. En gezeur en zo.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar lieve schat
wat ik al 10 x tegen je heb gezegd
als ze 1000 euro zouden willen
dan betalen ze er 25000 voor
dus je hebt er vrij weinig aan want een groot bedrag eruit halen
dan is de pot leeg
soms heb je het gevoel dat je tegen een muur praatquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zei ik twee topics geleden al. Maar dat was het spel volgens mensen hier. En gezeur en zo.
Ik lees je posts nooit.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zei ik twee topics geleden al. Maar dat was het spel volgens mensen hier. En gezeur en zo.
Voor liefde staat geen leeftijd, maar vind het wel een dingetje, zij heeft een vriend en ik denk dat je in een kleine zetting als deze als snel denkt dat je verliefd bent, maar zoals ze in Utopia zeiden, je wordt hier nog verliefd op een boomquote:
heeft zij een vriend? Dat wist ik niet..quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor liefde staat geen leeftijd, maar vind het wel een dingetje, zij heeft een vriend en ik denk dat je in een kleine zetting als deze als snel denkt dat je verliefd bent, maar zoals ze in Utopia zeiden, je wordt hier nog verliefd op een boom
hoeft nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
19 jaar verschil.. het kan.. maar het heeft iets treurigs...
Ja. ze zijn 3 maand samen (waarvan Alicia 2 maand in de loods zit)quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heeft zij een vriend? Dat wist ik niet..
Dat is ook wel een heeeeeeel kort eisenlijstje..quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia heeft gezegd dat ze een man zoekt van max 40, max 2 kinderen en bruine ogen.
GJ : Ik vinkte alles af, en ik dacht, ze bedoelt mij....
niks engs aanquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:07 schreef pingu66 het volgende:
Zie je wel dat GJ meer voelt voor Alies. Ik vind het maar een eng ventje.
verliefd op de liefde en het gemis aan liefdequote:Op dinsdag 1 november 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft niet
als je echt verliefd bent
maar de kans dat je in een gesloten setting echt verliefd wordt is niet groot
situatie GJ- Alicia heeft iets treurigs vanuit hem. Het leeftijdsverschil van 19 jaar an sich (buiten de loods) nietquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeft niet
als je echt verliefd bent
maar de kans dat je in een gesloten setting echt verliefd wordt is niet groot
Ik bedoelde de situatie tussen GJ en Alicia, vind ik iets treurigs hebben vanuit hem. Leeftijdsverschil an sich (buiten de loods) niet.quote:
GJ ik zeg nee maar ik zeg toch jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:10 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Ik zeg niet dat ik verliefd ben. Maar zij boeit mij meer dan een vrouw mij de afgelopen 15 jaar gedaan heeft.
Er is ook verdacht weinig om je mee te vermaken daar.. ik snap wel dat mensen (denken) verliefd (te) wordenquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:10 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Ik zeg niet dat ik verliefd ben. Maar zij boeit mij meer dan een vrouw mij de afgelopen 15 jaar gedaan heeft.
het is toch ook een heerlijk gevoelquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is ook verdacht weinig om je mee te vermaken daar.. ik snap wel dat mensen (denken) verliefd (te) worden
Echt heel obligaat.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi het beste vriend/maatje verhaal houden tegen Ruben.
Campagne to the max.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Handig die onderzetters:
[ afbeelding ]
Beetje moeilijk met dat gereedschap wat ze daar hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:18 schreef patat het volgende:
Uit die onderzetters kun je er nog 4 maken, dan lijken het pas échte onderzetters. Dit zijn gewoon stukken hout
Sorry Erik.
Voor 300 %quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ik luister even 2 minuten naar Isaac. "Snap je, snap je, snap je, snap je?"
Waaaaaaarom vragen al die mensen daar continu aan elkaar of ze het snappen.
Ik zou van de weersomstuit élke keer als iemand dat zou zeggen heel instemmend knikken en reageren met: "ja ik begrijp je volkomen!"![]()
![]()
Wel knap dat hij geïnteresseerd lijkt in iedereen. In de hele kutgroep.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:25 schreef engine het volgende:
Drie uur verder en nog altijd bla bla Jeff.
Als het goed is wel.quote:
Speciaal en alleen vandaag.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel knap dat hij geïnteresseerd lijkt in iedereen. In de hele kutgroep.
Hij is die een po eet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben is niet echt een voetballer he
quote:
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Paar maanden? zo lang? En dat gaat hij halen zo lang kan hij toch niet wachten daar?
Vorige week Esther 24/7 dat hoort bij campagne voerenquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:25 schreef engine het volgende:
Drie uur verder en nog altijd bla bla Jeff.
Waarom zeggen ze dan steeds dat ze dat niet gaan doen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vorige week Esther 24/7 dat hoort bij campagne voeren
Ach ze zitten allemaal te ouwe hoeren nu. Ik mag dat welquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin mag een slok koffie van Rupert
Rupert : Voor een stem.
Die vertelde tenminste nog haar eigen plan. Jeff zegt gewoon wat de ander wil horen in de hoop een stem te winnen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vorige week Esther 24/7 dat hoort bij campagne voeren
Daar ben ik het niet mee eens .. hij verkondigt nu hetzelfde als wat hij 3 weken geleden zei.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die vertelde tenminste nog haar eigen plan. Jeff zegt gewoon wat de ander wil horen in de hoop een stem te winnen.
zelfs Berend is het met hem eensquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens .. hij verkondigt nu hetzelfde als wat hij 3 weken geleden zei.
Dat is gokken wat jij doet. Hij heeft een heel duidelijk plan, maar hij kan zich pas bewijzen als hij gekozen wordt, dat geldt ook voor de anderenquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die vertelde tenminste nog haar eigen plan. Jeff zegt gewoon wat de ander wil horen in de hoop een stem te winnen.
En hij zegt steeds : 'Als zij dat vragen....'quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:51 schreef greysbones het volgende:
Berend wil actie reactie
meer activiteiten
dan meer geld
quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat was weer te veel kritiek van Berend?
Dit is een goede toekomstige TTquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:54 schreef Cargamelk het volgende:
Tis struik tis struik wat ik gebruik.
Wat is dat plan dan?quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is gokken wat jij doet. Hij heeft een heel duidelijk plan, maar hij kan zich pas bewijzen als hij gekozen wordt, dat geldt ook voor de anderen
volgens mij hoeft hij er eigenlijk niet veel voor te doenquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac probeert Berend in de richting van Jeff te sturen.
want iedereen die op martin wilde stemmenquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:57 schreef Cargamelk het volgende:
Hoop ook dat het Jeff wordt ... kan die mooi voor de kerst weg
Zijn 2 verschillende mensen ... Martin is geen eikel.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
want iedereen die op martin wilde stemmen
heeft dat ook gedaan
quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:59 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zijn 2 verschillende mensen ... Martin is geen eikel.
In de feest maandquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:57 schreef Cargamelk het volgende:
Hoop ook dat het Jeff wordt ... kan die mooi voor de kerst weg
quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:59 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zijn 2 verschillende mensen ... Martin is geen eikel.
als hij er dan wel op stemt is dat ook lichtelijk hypocrietquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend is geen fan van Ima en Roepie.
ik las wat andersquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ima zit ook de hele dag in z’n kamer en anders in de keuken.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:01 schreef spapaars het volgende:
En daar hebben we Nadir ook weer met een gezicht of hij vreselijk nieuws heeft gehad.
Wat moeten ze dan?!quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:02 schreef spapaars het volgende:
Van mij mogen ze die slaapkamers overdag afsluiten.
las ik weer wat andersquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Proberen te overleven met elkaar zonder vluchtwegen.
goed dat Marciano dat bepaaltquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano en KimK gaan op Ima stemmen zegt Marciano
Ik hoorde Kim toch echt in de keuken zeggen dat ze voorkeur voor Jeff heeft, maar er mee zat omdat ze Ima haar stem had beloofd. Ach niets veranderlijker dan een mens. En als Kim het doet, omdat Marciano het zegt, is ze een echte het slaafje van Marciano, die geen eigen mening mag hebbenquote:
Eunice verwacht ook feestjes van de hemel.quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:07 schreef greysbones het volgende:
de theorie van Berend
als ze geen drank hadden gekocht voor Halloween
had de FEBO dat gegeven
Zou van het zakgeld zijn, ze hebben bij de laatste boodschappen sigaretten besteld, omdat het zakgeld opgemaakt moest wordenquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
Berend
dat er ook shag is gekocht met Halloween
volgens mij waren Ima en Rupie dat
en hoe geen idee
Isaac speelt dubbelspel dus bij hem weet je het nooitquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:09 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ben heel benieuwd op wie Isaac gaat. Hoe hij met Jeff omgaat zou je zijn steun daar verwachten. Maar gezien zijn sneaky karakter kan alles anders zijn.
Kim K twijfelt, denk dat ze liever op Jeff stemt.
vanmiddag heel lang samen met Jeff over de verkiezingen gesprokenquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:10 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern nog samen voorbij gekomen? 😇
het klopt voor geen kantquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou van het zakgeld zijn, ze hebben bij de laatste boodschappen sigaretten besteld, omdat het zakgeld opgemaakt moest worden
Ik hoop echt dat ze nou eens even bij haar eigen gedachten blijft. Niet voor Jeff maar gewoon, dat ze eigen keuzes maakt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoorde Kim toch echt in de keuken zeggen dat ze voorkeur voor Jeff heeft, maar er mee zat omdat ze Ima haar stem had beloofd. Ach niets veranderlijker dan een mens. En als Kim het doet, omdat Marciano het zegt, is ze een echte het slaafje van Marciano, die geen eigen mening mag hebben
i knowquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor de duidelijkheid, Marciano vertelde dat hij wist dat Kim op Ima zou stemmen. Niet dat het van hem moest.
Ah .. dat is het verhaal wat Maddy gister vertelde. Dat ze 2,40 tekort kwamen, en wouden lenen. Wou Maddy niet.. uiteindelijk blijkbaar toch gelukt. Maar Rupert draaide zich toen om naar Ima die in de deur stond, en zei : 'Als jij manager bent, dan regelen we dat wel'quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
het klopt voor geen kant
dat weet ik zeker
ik denk dat ze maddy een aantal keer best voor de gek hebben gehoudenquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah .. dat is het verhaal wat Maddy gister vertelde. Dat ze 2,40 tekort kwamen, en wouden lenen. Wou Maddy niet.. uiteindelijk blijkbaar toch gelukt. Maar Rupert draaide zich toen om naar Ima die in de deur stond, en zei : 'Als jij manager bent, dan regelen we dat wel'
Hij wacht maar tot de nieuwe manager er zit .. hij had toch gisteravond nog creme?quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:13 schreef greysbones het volgende:
Martin maddy weer pushen dat ze met Wanda moet praten
en Maddy moet een mailtje sturen naar de FEBO voor de aambeien van Martin
hij zei nu dat hij er al een jaar last van heeftquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wacht maar tot de nieuwe manager er zicht .. hij had toch gisteravond nog creme?
Dan doet ie iets niet goed ....quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zei nu dat hij er al een jaar last van heeft
en ja hij heeft creme
Wel vervelend voor hemquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zei nu dat hij er al een jaar last van heeft
en ja hij heeft creme
maar stel je hebt datquote:
Gaan ze ook op Jef stemmen of zijn ze er nog niet uit?quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vanmiddag heel lang samen met Jeff over de verkiezingen gesproken
Ik had het idee dat ze wel aardig op 1 lijn zaten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:19 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Gaan ze ook op Jef stemmen of zijn ze er nog niet uit?
Ik hoor het nu jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:25 schreef spapaars het volgende:
Nou net gezegd, voor janet's compostbak
Ik heb het idee dat die mensen echt al dagenlang continu contact hebben met 'achter'..quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy is 'achter' geweest vertelt ze aan Ima : 10.00 uur speech .. moet wel netjes gekleed.
Denken dat ze etenswaren overhouden ? de arme sloebers.quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:25 schreef spapaars het volgende:
Nou net gezegd, voor janet's compostbak
Schillen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:26 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Denken dat ze etenswaren overhouden ? de arme sloebers.
Denk dat de regie soms ook wel meer invloed uitvoert dan in het begin,quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die mensen echt al dagenlang continu contact hebben met 'achter'..
Geleend van Isaac volgens mijquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah .. dat is het verhaal wat Maddy gister vertelde. Dat ze 2,40 tekort kwamen, en wouden lenen. Wou Maddy niet.. uiteindelijk blijkbaar toch gelukt. Maar Rupert draaide zich toen om naar Ima die in de deur stond, en zei : 'Als jij manager bent, dan regelen we dat wel'
Geleend van Isaac volgens mijquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Compostbakquote:
Ze wil overal bevestiging,quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:
Maddy met Kim K en Marciano praten
gaat ze nu echt slijmen bij hen?
Als ze niet sporten, douchen of eten. liggen ze meestal op of in bedquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:39 schreef Ireth het volgende:
Elke keer als ik de streams aan gooi liggen Kim&Tiano in hun nest?
Hoe weet jij dat Moes?quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ze niet sporten, douchen of eten. liggen ze meestal op of in bed
Tjonge jonge jongequote:Op dinsdag 1 november 2022 16:47 schreef spapaars het volgende:
Madie werd gehaald door Martin, die 2 in bed hebben weer quality time gekregen.
Ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:54 schreef Benny het volgende:
Ligt het aan mij of liggen die mensen echt de hele dag?
Jaar van je leven in bed.quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:54 schreef Benny het volgende:
Grotendeels welquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:54 schreef Benny het volgende:
En geen winstpremie.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:17 schreef pingu66 het volgende:
Die maand manager is bij Maddy aangekomen als een 80 urige werk week 30 dagen achter elkaar zonder een dag vrij.
Wel eerlijkquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:13 schreef pingu66 het volgende:
Maddy weer lekker subtiel:
Ik kreeg die soep niet weg joh,ik moest ervan kotsen.
Dan kreeg ze 'm op een andere manier wegquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:13 schreef pingu66 het volgende:
Maddy weer lekker subtiel:
Ik kreeg die soep niet weg joh,ik moest ervan kotsen.
Maddy is altijd eerlijk.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:15 schreef mario390 het volgende:
doen somige nu gatjes in de
lucht kijken
Toch nog enige activiteit Op stream 1 liggen de meeste platquote:
man manquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Wordt lastig volhouden voor een streamer
[ afbeelding ]
Zijn ze daar weer een uur mee bezigquote:
Alles weer in de kast voor Ima en hem.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:54 schreef pingu66 het volgende:
Rupert haalt weer van alles uit de boodschappen.
Konden ze zelf ook iets bestellen of is dit alleen gezamenlijke boodschappen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles weer in de kast voor Ima en hem.
Ze kan dat echt niet boodschappen noteren/afstrepen etc..quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:57 schreef Ebinas het volgende:
Wortels 4 telt Maddy
Hoeveel had ik er (besteld) vraagt ze
4 = het antwoord, maar die had je al afgestreept
Sommige hadden nog zakgeld of kregen spullen terugquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Konden ze zelf ook iets bestellen of is dit alleen gezamenlijke boodschappen?
Ah ok..quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sommige hadden nog zakgeld of kregen spullen terug
Gelukkig weet ze veel uit haar hoofd zegt ze nogquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze kan dat echt niet boodschappen noteren/afstrepen etc..
Hooguit drie dingen jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gelukkig weet ze veel uit haar hoofd zegt ze nog
Hoor Sasha al vragen : maar je wilt afstrepen toch.quote:
Word er beetje kribbig vanquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoor Sasha al vragen : maar je wilt afstrepen toch.
Zo chaotisch die Maddy wel vermakelijk om naar te kijken
Zag wel wat op aanrecht liggen, denk idd dat dat uit de kratten kwamquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
Het kan ook zijn dat ze het eten dat vandaag nog gemaakt gaat worden er alvast uitpikken om zo snel mogelijk te beginnen
En dan nog koken...avondvullend programmaquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn ze daar weer een uur mee bezig
Misschien ook nog een ruzie of een discussiequote:Op dinsdag 1 november 2022 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
En dan nog koken...avondvullend programma
Het zijn mijn boodschappen niet en ik ben ook Sasha nietquote:
Zij doet wel goed, viel mij laatst ook al op..quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het zijn mijn boodschappen niet en ik ben ook Sasha niet![]()
Soms heb ik het ook hoor, komt denk ik ook omdat we morgen van haar als manager af zijn
Best wel stevig in haar schoenen idd.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zij doet wel goed, viel mij laatst ook al op..
Volgens mij welquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
de rollen zijn weer zo belangrijk![]()
is dat nur 1 pakking?
Mwa valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:04 schreef mario390 het volgende:
[..]daar bruik je dann meer als en pakking
wcpapier
32 siroop verstond ik dat goed. Voor hoelang zijn deze boodschappen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:05 schreef pingu66 het volgende:
Maddy: 2x mais, oh ik ga even de siroop tellen...en de rookworst is te weinig ik weet alles uit mijn hoofd......
Siroop is voor iedere bewoner zelf..quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
32 siroop verstond ik dat goed. Voor hoelang zijn deze boodschappen?
En pratenquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:38 schreef juul. het volgende:
Babs voert ook hele dagen niets uit, liggen, liggen en liggen
Degene even quoten en dan hier plaatsen Dotteke in JAA / [JAA SC #8] Lurkende lurkersquote:
Nou ja het zal welquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Degene even quoten en dan hier plaatsen Dotteke in JAA / [JAA SC #8] Lurkende lurkers
Ja had niets met de streams te maken kletsen mag in de SCquote:
Wat een eigendunk hequote:Op dinsdag 1 november 2022 18:20 schreef pingu66 het volgende:
Jahaaaa Jeff, nu is de boodschap wel duidelijk en nu ophoepelen.
Dat gaat nog wat worden als die manager wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Man,man,man het wordt mega irritant
quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Man,man,man het wordt mega irritant
Vraag mij wel af waarom ene keer blaadjes is en andere keer ditquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:27 schreef Dotteke het volgende:
Excuus voor het ongemak.
Ze houden wel van afwisseling. De ene keer blaadjes de andere keer excuus 🤣
Waarom zijn ze daar mee bezig, zag ook al wat hangen bij de trap enzquote:
Afwisseling 🤣🤣. Maar ze zijn er weer. Keukenstreamsquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vraag mij wel af waarom ene keer blaadjes is en andere keer dit
Yep weet alleen niet wat ze aan het maken/koken zijnquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afwisseling 🤣🤣. Maar ze zijn er weer. Keukenstreams
is dat niet wat eunice vanochtend tijdens centraal over vertelde? op 1 nov is in mexio een of andere herdenking van de overledenen. en maken ze een altaar?quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom zijn ze daar mee bezig, zag ook al wat hangen bij de trap enz
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep weet alleen niet wat ze aan het maken/koken zijn
Iemand was boos of zo?quote:
volgens mij macaroni?quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep weet alleen niet wat ze aan het maken/koken zijn
Macaroni eten ze hoor ik net.quote:
tis vandaag Allerheiligen (of Allerzielen , kan ook) . Dan gaan de katholieken naar het graf van de overledene en dan branden ze daar een kaarsje en/of leggen ze er bloemen neer.M ario doet dat ook.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
is dat niet wat eunice vanochtend tijdens centraal over vertelde? op 1 nov is in mexio een of andere herdenking van de overledenen. en maken ze een altaar?
denk ik he?
ja, maar eunice had t over mexioquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
tis vandaag Allerheiligen (of Allerzielen , kan ook) . Dan gaan de katholieken naar het graf van de overledene en dan branden ze daar een kaarsje en/of leggen ze er bloemen neer.M ario doet dat ook.
Het is ook dia las muertas en dat vieren ze in Mexicoquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
tis vandaag Allerheiligen (of Allerzielen , kan ook) . Dan gaan de katholieken naar het graf van de overledene en dan branden ze daar een kaarsje en/of leggen ze er bloemen neer.M ario doet dat ook.
Niet alleen in Mexico.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook dia las muertas en dat vieren ze in Mexico
De dag van de doden en dat wilde Eunice graag vieren
Maar t ging over de vraag, waarom ze aan het versieren zijn in de loods en dat Eunice dat graag wilquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet alleen in Mexico.
Ik denk dat er in de loods geen katholieken zijn, anders hadden die er ook aandacht aan besteed.
En nee, ik ben niet katholiek, ik weet het van mijn schoonzus in Belgié.
ja om dat moeder dat willquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heb centraal niet gekeken..quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
is dat niet wat eunice vanochtend tijdens centraal over vertelde? op 1 nov is in mexio een of andere herdenking van de overledenen. en maken ze een altaar?
denk ik he?
in Mexico gaan de mensen op de graven muziek maken en dansen en eten op allerzielen Coco is een animatie film die dat verhaal heel mooi verteld. En in Polen is allerzielen een vrije dag om met fam. te zijnquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja, maar eunice had t over mexio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |