Degene even quoten en dan hier plaatsen Dotteke in JAA / [JAA SC #8] Lurkende lurkersquote:
Nou ja het zal welquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Degene even quoten en dan hier plaatsen Dotteke in JAA / [JAA SC #8] Lurkende lurkers
Ja had niets met de streams te maken kletsen mag in de SCquote:
Wat een eigendunk hequote:Op dinsdag 1 november 2022 18:20 schreef pingu66 het volgende:
Jahaaaa Jeff, nu is de boodschap wel duidelijk en nu ophoepelen.
Dat gaat nog wat worden als die manager wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Man,man,man het wordt mega irritant
quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Man,man,man het wordt mega irritant
Vraag mij wel af waarom ene keer blaadjes is en andere keer ditquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:27 schreef Dotteke het volgende:
Excuus voor het ongemak.
Ze houden wel van afwisseling. De ene keer blaadjes de andere keer excuus 🤣
Waarom zijn ze daar mee bezig, zag ook al wat hangen bij de trap enzquote:
Afwisseling 🤣🤣. Maar ze zijn er weer. Keukenstreamsquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vraag mij wel af waarom ene keer blaadjes is en andere keer dit
Yep weet alleen niet wat ze aan het maken/koken zijnquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afwisseling 🤣🤣. Maar ze zijn er weer. Keukenstreams
is dat niet wat eunice vanochtend tijdens centraal over vertelde? op 1 nov is in mexio een of andere herdenking van de overledenen. en maken ze een altaar?quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom zijn ze daar mee bezig, zag ook al wat hangen bij de trap enz
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep weet alleen niet wat ze aan het maken/koken zijn
Iemand was boos of zo?quote:
volgens mij macaroni?quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep weet alleen niet wat ze aan het maken/koken zijn
Macaroni eten ze hoor ik net.quote:
tis vandaag Allerheiligen (of Allerzielen , kan ook) . Dan gaan de katholieken naar het graf van de overledene en dan branden ze daar een kaarsje en/of leggen ze er bloemen neer.M ario doet dat ook.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
is dat niet wat eunice vanochtend tijdens centraal over vertelde? op 1 nov is in mexio een of andere herdenking van de overledenen. en maken ze een altaar?
denk ik he?
ja, maar eunice had t over mexioquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
tis vandaag Allerheiligen (of Allerzielen , kan ook) . Dan gaan de katholieken naar het graf van de overledene en dan branden ze daar een kaarsje en/of leggen ze er bloemen neer.M ario doet dat ook.
Het is ook dia las muertas en dat vieren ze in Mexicoquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
tis vandaag Allerheiligen (of Allerzielen , kan ook) . Dan gaan de katholieken naar het graf van de overledene en dan branden ze daar een kaarsje en/of leggen ze er bloemen neer.M ario doet dat ook.
Niet alleen in Mexico.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook dia las muertas en dat vieren ze in Mexico
De dag van de doden en dat wilde Eunice graag vieren
Maar t ging over de vraag, waarom ze aan het versieren zijn in de loods en dat Eunice dat graag wilquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:38 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niet alleen in Mexico.
Ik denk dat er in de loods geen katholieken zijn, anders hadden die er ook aandacht aan besteed.
En nee, ik ben niet katholiek, ik weet het van mijn schoonzus in Belgié.
ja om dat moeder dat willquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heb centraal niet gekeken..quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:31 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
is dat niet wat eunice vanochtend tijdens centraal over vertelde? op 1 nov is in mexio een of andere herdenking van de overledenen. en maken ze een altaar?
denk ik he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |