Degene even quoten en dan hier plaatsen Dotteke in JAA / [JAA SC #8] Lurkende lurkersquote:
Nou ja het zal welquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Degene even quoten en dan hier plaatsen Dotteke in JAA / [JAA SC #8] Lurkende lurkers
Ja had niets met de streams te maken kletsen mag in de SCquote:
Wat een eigendunk hequote:Op dinsdag 1 november 2022 18:20 schreef pingu66 het volgende:
Jahaaaa Jeff, nu is de boodschap wel duidelijk en nu ophoepelen.
Dat gaat nog wat worden als die manager wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Man,man,man het wordt mega irritant
quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Man,man,man het wordt mega irritant
Vraag mij wel af waarom ene keer blaadjes is en andere keer ditquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:27 schreef Dotteke het volgende:
Excuus voor het ongemak.
Ze houden wel van afwisseling. De ene keer blaadjes de andere keer excuus 🤣
Waarom zijn ze daar mee bezig, zag ook al wat hangen bij de trap enzquote:
Afwisseling 🤣🤣. Maar ze zijn er weer. Keukenstreamsquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vraag mij wel af waarom ene keer blaadjes is en andere keer dit
Yep weet alleen niet wat ze aan het maken/koken zijnquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afwisseling 🤣🤣. Maar ze zijn er weer. Keukenstreams
is dat niet wat eunice vanochtend tijdens centraal over vertelde? op 1 nov is in mexio een of andere herdenking van de overledenen. en maken ze een altaar?quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom zijn ze daar mee bezig, zag ook al wat hangen bij de trap enz
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep weet alleen niet wat ze aan het maken/koken zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |