Dat er per maand minder mensen zijn om te voeren, die Pot 10 maanden vast houden en 10 maanden kut leven moet een keer doordringenquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is de pot leeg![]()
![]()
waarom zou je dan nog blijven
maar lieve schatquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat er per maand minder mensen zijn om te voeren, die Pot 10 maanden vast houden en 10 maanden kut leven moet een keer doordringen
Wel apart eigenlijk dat we helemaal niet Ima en Esther volgen vandaag.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:57 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff staat wel opvallend leuk te doen met iedereen nu
Ze vangen al bijna ¤2000 p/m aan kutspelletjes, het dagelijkse gezeik over rottig eten blijftquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar lieve schat
wat ik al 10 x tegen je heb gezegd
als ze 1000 euro zouden willen
dan betalen ze er 25000 voor
dus je hebt er vrij weinig aan want een groot bedrag eruit halen
dan is de pot leeg
Hij is al de hele middag bezig met stemmen ronselen voor morgen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:57 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff staat wel opvallend leuk te doen met iedereen nu
Geniaal; toch?quote:
dus heeft de jackpot aanbreken geen enkel nutquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze vangen al bijna ¤2000 p/m aan kutspelletjes, het dagelijkse gezeik over rottig eten blijft
Ik haak pas net aan dus misschien zijn die al wel in beeld geweestr. Maar dat kwartier dat ik kijk zie ik iig Jeff overal over de stemming praten. Wat hem uiteraard goed recht is.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wel apart eigenlijk dat we helemaal niet Ima en Esther volgen vandaag.
Waar komt die regel vandaan?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus heeft de jackpot aanbreken geen enkel nut
Lang leve de liefde, first dates, en maar wanhopig zoeken (er moet iets mis met hem zijn) nu een oog op een 20-jarige.quote:
FEBOquote:
Hoe oud is GJ eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lang leve de liefde, first dates, en maar wanhopig zoeken (er moet iets mis met hem zijn) nu een oog op een 20-jarige.
Zeker wel, als ze met al hun Spelgeld nog steeds aan het mekkeren zijn, is af en toe de Pot plukken voor luxe best te doenquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus heeft de jackpot aanbreken geen enkel nut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |