Maar dat was geen antwoord op de vraag van maddyquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:23 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy stond bij Jeff aan z’n bed om te vragen wat hij aan pesterijen zou gaan doen. Hij schrok daar een beetje van.
Jeff houdt helemaal niet van pesten en wil altijd wat doen tegen pesten. Hij vond het wel een beetje zielig voor haar.
Jeff zegt, plagen kan wel maar pesten kan echt niet.
Vraag is, wat deed Maddy eraan toen ze manager was/ is?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat was geen antwoord op de vraag van maddy
Nee hoor dat was niet de vraag van maddyquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vraag is, wat deed Maddy eraan toen ze manager was/ is?
Dat weet ik, maar toen Maddy nog goed met Wanda was, had ze niet zoveel problemen met pestgedragquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor dat was niet de vraag van maddy
omdat maddy degene is die het meest gepest wordtquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar toen Maddy nog goed met Wanda was, had ze niet zoveel problemen met pestgedrag
ftfyquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
Van de 4 woorden die hij zegt zijn er 3 gelogen.
[ afbeelding ]
Rupert knapt eerdaags uit dat veel te strakke broekjequote:Op dinsdag 1 november 2022 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
Van de 4 woorden die hij zegt zijn er 2 gelogen.
[ afbeelding ]
vorige maand was het martinquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
omdat maddy degene is die het meest gepest wordt
quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Rupert knapt eerdaags uit dat veel te strakke broekje
ik zie het niet?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ziet er niet veilig uit wat Erik aan het doen is...
Nu wel idd en ik heb er een giga hekel aan, maar helaas is het overal hetzelfde dat er pesters zijn. Ik heb er de oplossing niet voor, behalve spiegelenquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
omdat maddy degene is die het meest gepest wordt
Hij doet er wat aan als het voorvalt.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat was geen antwoord op de vraag van maddy
quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het niet?
geen veiligheidsinstructie gehad
HET IS ELKE KEER WEER MANAGERTJE PESTEN DUSquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
HET IS ELKE KEER WEER MANAGERTJE PESTEN DUS
sorry voor de caps
Deze maand is Martin 1 van de grootste pesters met zijn zogenaamde grapjesquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
sorry voor de caps
Nooit sorry zeggen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
sorry voor de caps
En de dweil/zwabber in het gezicht van medebewoners duwenquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze maand is Martin 1 van de grootste pesters met zijn zogenaamde grapjes
quote:
Je hebt niet geluisterd he?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:43 schreef 5thencounter het volgende:
De grote vraag is, gaat Sjeffie de eerste Manager worden die de Pot gaat plunderen voor een beter leven... de wijze waarop 'ie nu de groep rondgaat met een soort Geen Gezeik Iedereen Rijk motto
5th die wel luistert is ook een unicumquote:
Sssst.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:49 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
wie gaat erik uitleggen dat je een boom in delen moet zagen om hem te kloven
Da's wel exclusief een paar duizend euro p/m imbeciele spelletjes geld danquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:48 schreef Cargamelk het volgende:
Max plunderen is 38.800 ...is nu niet een feestelijk bedrag voor 10 maanden
Hij heeft een colaatje gehad, maar wat is die man in vredesnaam aan het doen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:50 schreef greysbones het volgende:
wel bedenken dat Erik zich heel slecht voelde
en geen energie meer heeft
zelfs kaarten was teveel
nopequote:
dan is de pot leegquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Da's wel exclusief een paar duizend euro p/m imbeciele spelletjes geld dan
Red ceder.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
hardhout is bijna allemaal roodachtig
Zoethout dan?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
hardhout is bijna allemaal roodachtig
is wel donker dan ditquote:
daar schiet hij niks mee opquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:52 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff gaat het over het pesten met Kimd bespreken
Dat er per maand minder mensen zijn om te voeren, die Pot 10 maanden vast houden en 10 maanden kut leven moet een keer doordringenquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is de pot leeg![]()
![]()
waarom zou je dan nog blijven
maar lieve schatquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat er per maand minder mensen zijn om te voeren, die Pot 10 maanden vast houden en 10 maanden kut leven moet een keer doordringen
Wel apart eigenlijk dat we helemaal niet Ima en Esther volgen vandaag.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:57 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff staat wel opvallend leuk te doen met iedereen nu
Ze vangen al bijna ¤2000 p/m aan kutspelletjes, het dagelijkse gezeik over rottig eten blijftquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar lieve schat
wat ik al 10 x tegen je heb gezegd
als ze 1000 euro zouden willen
dan betalen ze er 25000 voor
dus je hebt er vrij weinig aan want een groot bedrag eruit halen
dan is de pot leeg
Hij is al de hele middag bezig met stemmen ronselen voor morgen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:57 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff staat wel opvallend leuk te doen met iedereen nu
Geniaal; toch?quote:
dus heeft de jackpot aanbreken geen enkel nutquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze vangen al bijna ¤2000 p/m aan kutspelletjes, het dagelijkse gezeik over rottig eten blijft
Ik haak pas net aan dus misschien zijn die al wel in beeld geweestr. Maar dat kwartier dat ik kijk zie ik iig Jeff overal over de stemming praten. Wat hem uiteraard goed recht is.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wel apart eigenlijk dat we helemaal niet Ima en Esther volgen vandaag.
Waar komt die regel vandaan?quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus heeft de jackpot aanbreken geen enkel nut
Lang leve de liefde, first dates, en maar wanhopig zoeken (er moet iets mis met hem zijn) nu een oog op een 20-jarige.quote:
FEBOquote:
Hoe oud is GJ eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lang leve de liefde, first dates, en maar wanhopig zoeken (er moet iets mis met hem zijn) nu een oog op een 20-jarige.
Zeker wel, als ze met al hun Spelgeld nog steeds aan het mekkeren zijn, is af en toe de Pot plukken voor luxe best te doenquote:Op dinsdag 1 november 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus heeft de jackpot aanbreken geen enkel nut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |