Ik hoor het nu jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:25 schreef spapaars het volgende:
Nou net gezegd, voor janet's compostbak
Ik heb het idee dat die mensen echt al dagenlang continu contact hebben met 'achter'..quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy is 'achter' geweest vertelt ze aan Ima : 10.00 uur speech .. moet wel netjes gekleed.
Denken dat ze etenswaren overhouden ? de arme sloebers.quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:25 schreef spapaars het volgende:
Nou net gezegd, voor janet's compostbak
Schillen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:26 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Denken dat ze etenswaren overhouden ? de arme sloebers.
Denk dat de regie soms ook wel meer invloed uitvoert dan in het begin,quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die mensen echt al dagenlang continu contact hebben met 'achter'..
Geleend van Isaac volgens mijquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah .. dat is het verhaal wat Maddy gister vertelde. Dat ze 2,40 tekort kwamen, en wouden lenen. Wou Maddy niet.. uiteindelijk blijkbaar toch gelukt. Maar Rupert draaide zich toen om naar Ima die in de deur stond, en zei : 'Als jij manager bent, dan regelen we dat wel'
Geleend van Isaac volgens mijquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ah .. dat is het verhaal wat Maddy gister vertelde. Dat ze 2,40 tekort kwamen, en wouden lenen. Wou Maddy niet.. uiteindelijk blijkbaar toch gelukt. Maar Rupert draaide zich toen om naar Ima die in de deur stond, en zei : 'Als jij manager bent, dan regelen we dat wel'
Compostbakquote:
Ze wil overal bevestiging,quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:38 schreef greysbones het volgende:
Maddy met Kim K en Marciano praten
gaat ze nu echt slijmen bij hen?
Als ze niet sporten, douchen of eten. liggen ze meestal op of in bedquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:39 schreef Ireth het volgende:
Elke keer als ik de streams aan gooi liggen Kim&Tiano in hun nest?
Hoe weet jij dat Moes?quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ze niet sporten, douchen of eten. liggen ze meestal op of in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |