GJ ik zeg nee maar ik zeg toch jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:10 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Ik zeg niet dat ik verliefd ben. Maar zij boeit mij meer dan een vrouw mij de afgelopen 15 jaar gedaan heeft.
Er is ook verdacht weinig om je mee te vermaken daar.. ik snap wel dat mensen (denken) verliefd (te) wordenquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:10 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ : Ik zeg niet dat ik verliefd ben. Maar zij boeit mij meer dan een vrouw mij de afgelopen 15 jaar gedaan heeft.
het is toch ook een heerlijk gevoelquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is ook verdacht weinig om je mee te vermaken daar.. ik snap wel dat mensen (denken) verliefd (te) worden
Echt heel obligaat.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi het beste vriend/maatje verhaal houden tegen Ruben.
Campagne to the max.quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Handig die onderzetters:
[ afbeelding ]
Beetje moeilijk met dat gereedschap wat ze daar hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:18 schreef patat het volgende:
Uit die onderzetters kun je er nog 4 maken, dan lijken het pas échte onderzetters. Dit zijn gewoon stukken hout
Sorry Erik.
Voor 300 %quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:18 schreef HappyCharly het volgende:
Ik luister even 2 minuten naar Isaac. "Snap je, snap je, snap je, snap je?"
Waaaaaaarom vragen al die mensen daar continu aan elkaar of ze het snappen.
Ik zou van de weersomstuit élke keer als iemand dat zou zeggen heel instemmend knikken en reageren met: "ja ik begrijp je volkomen!"![]()
![]()
Wel knap dat hij geïnteresseerd lijkt in iedereen. In de hele kutgroep.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:25 schreef engine het volgende:
Drie uur verder en nog altijd bla bla Jeff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |