Speciaal en alleen vandaag.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel knap dat hij geïnteresseerd lijkt in iedereen. In de hele kutgroep.
Hij is die een po eet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben is niet echt een voetballer he
quote:
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Paar maanden? zo lang? En dat gaat hij halen zo lang kan hij toch niet wachten daar?
Vorige week Esther 24/7 dat hoort bij campagne voerenquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:25 schreef engine het volgende:
Drie uur verder en nog altijd bla bla Jeff.
Waarom zeggen ze dan steeds dat ze dat niet gaan doen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vorige week Esther 24/7 dat hoort bij campagne voeren
Ach ze zitten allemaal te ouwe hoeren nu. Ik mag dat welquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin mag een slok koffie van Rupert
Rupert : Voor een stem.
Die vertelde tenminste nog haar eigen plan. Jeff zegt gewoon wat de ander wil horen in de hoop een stem te winnen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vorige week Esther 24/7 dat hoort bij campagne voeren
Daar ben ik het niet mee eens .. hij verkondigt nu hetzelfde als wat hij 3 weken geleden zei.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:49 schreef engine het volgende:
[..]
Die vertelde tenminste nog haar eigen plan. Jeff zegt gewoon wat de ander wil horen in de hoop een stem te winnen.
zelfs Berend is het met hem eensquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens .. hij verkondigt nu hetzelfde als wat hij 3 weken geleden zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |