man manquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:34 schreef Ebinas het volgende:
Wordt lastig volhouden voor een streamer
[ afbeelding ]
Zijn ze daar weer een uur mee bezigquote:
Alles weer in de kast voor Ima en hem.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:54 schreef pingu66 het volgende:
Rupert haalt weer van alles uit de boodschappen.
Konden ze zelf ook iets bestellen of is dit alleen gezamenlijke boodschappen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles weer in de kast voor Ima en hem.
Ze kan dat echt niet boodschappen noteren/afstrepen etc..quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:57 schreef Ebinas het volgende:
Wortels 4 telt Maddy
Hoeveel had ik er (besteld) vraagt ze
4 = het antwoord, maar die had je al afgestreept
Sommige hadden nog zakgeld of kregen spullen terugquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Konden ze zelf ook iets bestellen of is dit alleen gezamenlijke boodschappen?
Ah ok..quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Sommige hadden nog zakgeld of kregen spullen terug
Gelukkig weet ze veel uit haar hoofd zegt ze nogquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze kan dat echt niet boodschappen noteren/afstrepen etc..
Hooguit drie dingen jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gelukkig weet ze veel uit haar hoofd zegt ze nog
Hoor Sasha al vragen : maar je wilt afstrepen toch.quote:
Word er beetje kribbig vanquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoor Sasha al vragen : maar je wilt afstrepen toch.
Zo chaotisch die Maddy wel vermakelijk om naar te kijken
Zag wel wat op aanrecht liggen, denk idd dat dat uit de kratten kwamquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
Het kan ook zijn dat ze het eten dat vandaag nog gemaakt gaat worden er alvast uitpikken om zo snel mogelijk te beginnen
En dan nog koken...avondvullend programmaquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zijn ze daar weer een uur mee bezig
Misschien ook nog een ruzie of een discussiequote:Op dinsdag 1 november 2022 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
En dan nog koken...avondvullend programma
Het zijn mijn boodschappen niet en ik ben ook Sasha nietquote:
Zij doet wel goed, viel mij laatst ook al op..quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het zijn mijn boodschappen niet en ik ben ook Sasha niet![]()
Soms heb ik het ook hoor, komt denk ik ook omdat we morgen van haar als manager af zijn
Best wel stevig in haar schoenen idd.quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zij doet wel goed, viel mij laatst ook al op..
Volgens mij welquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
de rollen zijn weer zo belangrijk![]()
is dat nur 1 pakking?
Mwa valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 1 november 2022 18:04 schreef mario390 het volgende:
[..]daar bruik je dann meer als en pakking
wcpapier
32 siroop verstond ik dat goed. Voor hoelang zijn deze boodschappen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:05 schreef pingu66 het volgende:
Maddy: 2x mais, oh ik ga even de siroop tellen...en de rookworst is te weinig ik weet alles uit mijn hoofd......
Siroop is voor iedere bewoner zelf..quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
32 siroop verstond ik dat goed. Voor hoelang zijn deze boodschappen?
En pratenquote:Op dinsdag 1 november 2022 17:38 schreef juul. het volgende:
Babs voert ook hele dagen niets uit, liggen, liggen en liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |