abonnement Unibet Coolblue
pi_206510231


Na zenuwslopende zoektochten in volgde J*sje de eerste blonde Kathleen op waarna ze samen met hebben Karen en Kristel glitterstokjes hebben doorgegeven aan Hanne, Marthe en Alieke Kokosnootje. Oh, en ondertussen heeft Kassabonnetje er de brui aan gegeven. Hanne en Marthe zijn dus op zoek gegaan naar een nieuw blondje met hondje. Zo is er om de zoveel tijd wel iets om blij van te worden. Intussen is Julia gekozen als nieuw K-tje.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 23 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kiezeltje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:




Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--




In memoriam voor onze grootste fan: http://forum.fok.nl/topic/1829252 :)

  Moderator maandag 31 oktober 2022 @ 15:09:20 #2
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206510247
Even vanuit andere topic:

pi_206510301
Dus toch met een vervanger! We maakten ons al zorgen over Hanne.

Als ze met een vervanger spelen dan is Diede inderdaad de beste keuze. Die is toch meest voorbereid dan Amy en Celester die net om de hoek kwamen kijken. (En ook de favoriet van Kristel :7)

Het verbaast me eigenlijk wel dat de shows gewoon doorgaan en niet verplaatst zijn.
pi_206510414
Wat Josje zei bij K3 zoekt K3: "Als er eentje een baby krijgt, heb je alle drie zwangerschapsverlof" is dus geen sprake meer van.
pi_206510436
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:30 schreef NailQueen het volgende:
Wat Josje zei bij K3 zoekt K3: "Als er eentje een baby krijgt, heb je alle drie zwangerschapsverlof" is dus geen sprake meer van.
K3 is natuurlijk, of we het nu leuk vinden of niet, toch een stuk minder heilig dan het eerder was.
't Echte en 't ware!
pi_206510911
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:16 schreef NailQueen het volgende:
Dus toch met een vervanger! We maakten ons al zorgen over Hanne.

Als ze met een vervanger spelen dan is Diede inderdaad de beste keuze. Die is toch meest voorbereid dan Amy en Celester die net om de hoek kwamen kijken. (En ook de favoriet van Kristel :7)

Het verbaast me eigenlijk wel dat de shows gewoon doorgaan en niet verplaatst zijn.
Tsja, er moet natuurlijk wel brood op de plank blijven komen bij Studio 100. Er gaat volgens mij aardig wat geld om in die concerten, dus om dat te cancelen zouden ze wel wat geld mis lopen.

Gezeik op facebook. Kinderen zouden teleurgesteld zijn, niet leuk voor Diede. Eerst afgeserveerd en nu wel goed om vervanger te zijn. Elk weldenkend mens weet dat Hanne niet tot het einde kan optreden. Vooral moeders zouden dit moeten weten. Als je dan toch kaartjes gaat kopen voor november/december en denkt dat het allemaal losloopt, dan ben je gewoon dom.
pi_206511585
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 15:34 schreef Japepk het volgende:

[..]
K3 is natuurlijk, of we het nu leuk vinden of niet, toch een stuk minder heilig dan het eerder was.
Dat is waar. Geld is nu meer een issue
pi_206511599
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Gezeik op facebook. Kinderen zouden teleurgesteld zijn, niet leuk voor Diede. Eerst afgeserveerd en nu wel goed om vervanger te zijn. Elk weldenkend mens weet dat Hanne niet tot het einde kan optreden. Vooral moeders zouden dit moeten weten. Als je dan toch kaartjes gaat kopen voor november/december en denkt dat het allemaal losloopt, dan ben je gewoon dom.
Dat kinderen een beetje teleurgesteld zijn omdat Hanne er niet is kan ik me nog voorstellen. Maar als de ouders een beetje verstand hebben weten ze dat Hanne zwanger was en dit voor haar niet te doen is.
pi_206511691
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:29 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Dat kinderen een beetje teleurgesteld zijn omdat Hanne er niet is kan ik me nog voorstellen. Maar als de ouders een beetje verstand hebben weten ze dat Hanne zwanger was en dit voor haar niet te doen is.
Maar dat is in principe het probleem van Studio 100. Díe moeten weten dat Hanne zwanger is en dat shows programmeren een risico kan zijn. Als consument boek ik een ticket voor een popgroep, dan baal je wel als je niet het origineel krijgt.
't Echte en 't ware!
  Moderator maandag 31 oktober 2022 @ 17:52:09 #10
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206511796
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Tsja, er moet natuurlijk wel brood op de plank blijven komen bij Studio 100. Er gaat volgens mij aardig wat geld om in die concerten, dus om dat te cancelen zouden ze wel wat geld mis lopen.

Gezeik op facebook. Kinderen zouden teleurgesteld zijn, niet leuk voor Diede. Eerst afgeserveerd en nu wel goed om vervanger te zijn. Elk weldenkend mens weet dat Hanne niet tot het einde kan optreden. Vooral moeders zouden dit moeten weten. Als je dan toch kaartjes gaat kopen voor november/december en denkt dat het allemaal losloopt, dan ben je gewoon dom.
Ach als je dat als iets leuks verkoopt aan de kinderen, een hele speciale show! Diede helpt Hanne want er zit een baby in haar buik. Die kinderen vinden dat helemaal mooi dan. Het is meer voor de volwassenen een probleem eventueel.
pi_206513836
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 16:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Tsja, er moet natuurlijk wel brood op de plank blijven komen bij Studio 100. Er gaat volgens mij aardig wat geld om in die concerten, dus om dat te cancelen zouden ze wel wat geld mis lopen.
Dat niet alleen, maar het praktisch onmogelijk om de shows met een paar maanden uit te stellen omdat de reserveringen van de zalen vaak al meer dan een jaar tevoren moeten worden vastgelegd.
quote:
Gezeik op facebook. Kinderen zouden teleurgesteld zijn, niet leuk voor Diede. Eerst afgeserveerd en nu wel goed om vervanger te zijn. Elk weldenkend mens weet dat Hanne niet tot het einde kan optreden. Vooral moeders zouden dit moeten weten. Als je dan toch kaartjes gaat kopen voor november/december en denkt dat het allemaal losloopt, dan ben je gewoon dom.
Dat is niet helemaal faire kritiek omdat de kaartjes al in de verkoop waren toen er van zwangerschap van Hanne nog geen sprake was. Als je zo gaat redeneren kun je beter helemaal geen kaartjes kopen, want stel dat er eentje zwanger is tegen de tijd dat het concert is ... Ik heb zelf al een half jaar kaartjes voor de show van volgend jaar en ik weet echt niet hoe de situatie dan zal zijn en daar maak ik me ook niet druk om. Misschien hebben we tegen die tijd wel een K4 omdat Diede het zo supergoed gaat doen dat ze haar niet meer kwijt willen.
  maandag 31 oktober 2022 @ 22:31:51 #12
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_206515303
leuk voor diede, ik vond haar top in K2zktK3

maar het voelt ergens wel heel fout
TEAM TAFEL
pi_206518547
Ik las dat Amy niet gevraagd is.


https://www.hln.be/bv/k2-(...)e-het-komt~a81e4ccf/
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 11:37:05 #14
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206518697
quote:
Celester ook niet, ik denk dat Diede iets meer in de smaak viel bij studio 100 qua professionaliteit. En ze lijkt ook meer op Hanne natuurlijk.
pi_206519986
Wat een drama maar ik leef er wel voor
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206522145
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 11:37 schreef Momo het volgende:

[..]
Celester ook niet, ik denk dat Diede iets meer in de smaak viel bij studio 100 qua professionaliteit. En ze lijkt ook meer op Hanne natuurlijk.
Ik denk dat dit ook de insteek was en het meegenomen is dat Diede al bekendheid heeft van K2 zoekt K3. Vind het vooralsnog jammer dat het nu echt duidelijk is hoe inwisselbaar iedereen is.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206522203
Ik hoop eerlijk gezegd niet dat er doordat Diede nu 2 maanden Hanne vervangt er een influx van hulp/inval K3tjes komen die te pas en on te pas komen om te vervangen wanneer nodig.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206522250
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 16:37 schreef Poedelpoes het volgende:
Vind het vooralsnog jammer dat het nu echt duidelijk is hoe inwisselbaar iedereen is.
Maar had jij het dan beter gevonden dat ze helemaal stoppen totdat Hanne weer mee kan doen?
Koel en donker bewaren
pi_206522292
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 11:37 schreef Momo het volgende:

[..]
Celester ook niet, ik denk dat Diede iets meer in de smaak viel bij studio 100 qua professionaliteit. En ze lijkt ook meer op Hanne natuurlijk.
Misschien/waarschijnlijk was Diede ook wel de winnares geworden van K2 zoekt K3 als Hanne gestopt was ipv Klaasje. Want dan hadden ze blonde Julia niet nodig.
Koel en donker bewaren
pi_206522301
Hoewel je dan weer met 2 Nederlandse dames zat.

Wat een dramaz allemaal inderdaad. 8-)
Koel en donker bewaren
pi_206528066
Amy en Celester kwamen net om de hoek kijken. Dan snap ik wel dat ze voor Diede zijn gegaan. Qua dans maar vooral qua zang is zij het meest steady.
Ik denk dat je bij de andere twee wel meer dan een paar weken nodig hebt om te repeteren.
pi_206528657
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 23:55 schreef NailQueen het volgende:
Amy en Celester kwamen net om de hoek kijken. Dan snap ik wel dat ze voor Diede zijn gegaan. Qua dans maar vooral qua zang is zij het meest steady.
Ik denk dat je bij de andere twee wel meer dan een paar weken nodig hebt om te repeteren.
Toch apart dan Celeste en Amy hoger zijn geëindigd.
  woensdag 2 november 2022 @ 06:50:08 #23
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206528661
K3 is niet alleen maar zang, en ik kan me voorstellen dat de stemmer een blondine een logischer vervanger vond voor Klaasje.
pi_206528747
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 06:50 schreef Eightyone het volgende:
K3 is niet alleen maar zang, en ik kan me voorstellen dat de stemmer een blondine een logischer vervanger vond voor Klaasje.
Heb je ook weer gelijk in.

Ik denk dat Diede ook beter bij Marthe en Julia past wat betreft het visuele plaatje. Ik ben benieuwd hoe ze het doet :)
pi_206530392
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 16:47 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Maar had jij het dan beter gevonden dat ze helemaal stoppen totdat Hanne weer mee kan doen?

Ja. Josje zei letterlijk in K3 zoekt K3 dat als 1 zwangerschaps verlof heeft hebben ze het allemaal. Maar ik kan me ergens ook voorstellen dat Studio 100 gewoon geen geld wil verliezen, ze treden sinds de afscheidstour van Klaasje in veel kleinere zalen op en ze zijn op alles in het budget aan het minderen. Shows cancellen zou ze te veel geld verliezen
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  Moderator woensdag 2 november 2022 @ 10:55:13 #26
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206530458
Las dat ze ook weer februari op tour gaan in België met hun nieuwe album? Stel Hanne bevalt eind december, is die wel klaar voor die tour? Want je moet ook weken repeteren....
pi_206532499
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 10:55 schreef Momo het volgende:
Las dat ze ook weer februari op tour gaan in België met hun nieuwe album? Stel Hanne bevalt eind december, is die wel klaar voor die tour? Want je moet ook weken repeteren....
Ik denk eerlijk gezegd dat dit ook gezien kan worden als de soft launch van Diede als nieuwe K3tje. Het kan heel goed dat Hanne er anders over nadenkt nadat ze de baby heeft gehad (ze is altijd heel family oriented geweest) en niet meer verder wilt met K3. Studio 100 kan het zich niet permiteren om een nieuwe zoektocht zo vlug te doen.

Aan de andere kant de K3 shows zijn best wel lui geproduceerd tegenwoordig, met een soort hypeman/presentor tijdens de laatste shows dus veel oefenen zal het ook niet zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Poedelpoes op 02-11-2022 14:09:22 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206532973
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 06:48 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Toch apart dan Celeste en Amy hoger zijn geëindigd.
Amy was de laatste kanidaat uit Belgie. Ik denk dat dat wel een rol heeft gespeeld.
Celester is er eigenlijk een beetje tussendoor gekropen.

Ik bedenk me ook ineens dat Diede de enige was zonder een wildcard.
pi_206533713
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:42 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dit ook gezien kan worden als de soft launch van Diede als nieuwe K3tje. Het kan heel goed dat Hanne er anders over nadenkt nadat ze de baby heeft gehad (ze is altijd heel family oriented geweest) en niet meer verder wilt met K3. Studio 100 kan het zich niet permiteren om een nieuwe zoektocht zo vlug te doen.

Aan de andere kant de K3 shows zijn best wel lui geproduceerd tegenwoordig, met een soort hypeman/presentor tijdens de laatste shows dus veel oefenen zal het ook niet zijn.
Ik hoop dit toch heel erg niet maar ben er ook bang voor
pi_206533842
Als dat gebeurt ben ik denk ik wel klaar met K3. Hanne vind ik overall toch het leukste K3tje.
pi_206534665
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 15:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als dat gebeurt ben ik denk ik wel klaar met K3. Hanne vind ik overall toch het leukste K3tje.
I know ze is Kristel's onofficiele successor, ik zou het heel jammer vinden maar we overleven het vast wel de vorige nieuwe line ups hebben we ook allemaal geslikt.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206535189
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 13:42 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dit ook gezien kan worden als de soft launch van Diede als nieuwe K3tje. Het kan heel goed dat Hanne er anders over nadenkt nadat ze de baby heeft gehad (ze is altijd heel family oriented geweest) en niet meer verder wilt met K3. Studio 100 kan het zich niet permiteren om een nieuwe zoektocht zo vlug te doen.

Aan de andere kant de K3 shows zijn best wel lui geproduceerd tegenwoordig, met een soort hypeman/presentor tijdens de laatste shows dus veel oefenen zal het ook niet zijn.
De nieuwe tour start op 25 februari en ze moeten altijd zo'n drie weken repeteren, dus de repetities zullen ergens begin februari starten. Ik vermoed dat Hanne dat wel trekt en dan gewoon mee kan doen met de repetities. Ik geloof niet dat ze niet meer verder wil met K3 nadat ze is bevallen, K3 zit in haar DNA.
pi_206542681
Juicechannel zegt dat er alle 3 de meiden er niet heel blij mee zijn 💀
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206542881
Je kan ook zeggen, had je kinderwens even twee jaar opgehouden, en was daarna gewoon met z'n allen gestopt met K3, zij dropt ook een bom in een lopend 'bedrijf' omdat zij zo nodig moet baren. Maar goed, kinderwensen gaan altijd voor alles I suppose.

Of ze komt inderdaad tot de conclusie dat een baby met K3 niet samengaat (of dat ze dat niet wil) en alles loopt een beetje op zijn natuurlijke einde binnenkort.
Koel en donker bewaren
pi_206542900
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 12:44 schreef Guanabana het volgende:
Je kan ook zeggen, had je kinderwens even twee jaar opgehouden, en was daarna gewoon met z'n allen gestopt met K3, zij dropt ook een bom in een lopend 'bedrijf' omdat zij zo nodig moet baren. Maar goed, kinderwensen gaan altijd voor alles I suppose.
K3 is gewoon werk. Mensen schijnen dat te vergeten. Hanne heeft ook nog een leven buiten K3. Heel stom ja dat ze haar leven eventjes voor laat gaan :{w
pi_206542911
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 12:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
K3 is gewoon werk. Mensen schijnen dat te vergeten. Hanne heeft ook nog een leven buiten K3. Heel stom ja dat ze haar leven eventjes voor laat gaan ja :{w
Bij een normale baan zou ik dat helemaal snappen, maar ik heb hier al eerder gepost, K3 is nu eenmaal geen normale baan waarbij Karin van de administratie makkelijk een paar maandjes te missen is. Tuurlijk schrijf ik het wat 'hard' op, maar ik vind ergens ook wel dat je het een beetje van de andere kant kunt bekijken.
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 3 november 2022 @ 12:48:35 #37
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206542916
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 12:44 schreef Guanabana het volgende:
Je kan ook zeggen, had je kinderwens even twee jaar opgehouden, en was daarna gewoon met z'n allen gestopt met K3, zij dropt ook een bom in een lopend 'bedrijf' omdat zij zo nodig moet baren. Maar goed, kinderwensen gaan altijd voor alles I suppose.

Of ze komt inderdaad tot de conclusie dat een baby met K3 niet samengaat (of dat ze dat niet wil) en alles loopt een beetje op zijn natuurlijke einde binnenkort.
Nouja de oude garde heeft het ook gedaan, schijnbaar is het nu not done om 2/3 maanden vrijwel geen K3 te hebben qua optredens, repeteren, opnames etc.
  Moderator donderdag 3 november 2022 @ 12:50:40 #38
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206542941
Mocht het zo zijn dat alle 3 de dames er niet blij mee zijn (is een juice kanaal he, iedereen kan een dm sturen zeggen dat ze bij studio 100 werken) dan zou het wel heel ongemakkelijk zijn als ze al weken samen aan het repeteren zijn.
pi_206542947
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 12:48 schreef Momo het volgende:

[..]
Nouja de oude garde heeft het ook gedaan, schijnbaar is het nu not done om 2/3 maanden vrijwel geen K3 te hebben qua optredens, repeteren, opnames etc.
Ze hebben ook al een wat rommelige tijd achter de rug sinds Julia erbij is. Hebben een stuk minder kunnen doen door corona enzo. Dus ergens snap ik wel dat ze niet weer de boel willen/kunnen opschorten.

Arme Marthe is de enige stabiele factor nog, vind het wel beetje sneu voor haar allemaal.
Koel en donker bewaren
pi_206543082
Het is inderdaad heel rommelig. En niet alleen door corona.

Ben ergens wel benieuwd hoe het gaat klinken mrt Diede.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206543565
Ik zie tot nu toe ook niks over Diede op de officiele K3 kanalen/pagina's van de andere dames?
pi_206544215
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 13:45 schreef Maartel het volgende:
Ik zie tot nu toe ook niks over Diede op de officiele K3 kanalen/pagina's van de andere dames?
Ik denk dat ze deze shitstorm allang hebben zien aankomen en de comments zo veel mogelijk willen minimaliseren op de officiele kanalen. Vandaar alleen een instagram post zonder foto van Diede op de studio 100 ig. En een post op Hanne's insta zonder woord over Diede.

Enige wat naar buiten gebracht is is het persbericht op de site.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206544878
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 12:24 schreef Poedelpoes het volgende:
Juicechannel zegt dat er alle 3 de meiden er niet heel blij mee zijn 💀
Waar lees je dat? Yvonne?

Edit: Ik las Juicechannels. Wist niet dat er een juicechannel bestaat met de naam 'Juicechannel' :P

[ Bericht 16% gewijzigd door NailQueen op 03-11-2022 18:33:30 ]
pi_206544920
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 12:44 schreef Guanabana het volgende:
Je kan ook zeggen, had je kinderwens even twee jaar opgehouden, en was daarna gewoon met z'n allen gestopt met K3, zij dropt ook een bom in een lopend 'bedrijf' omdat zij zo nodig moet baren. Maar goed, kinderwensen gaan altijd voor alles I suppose.

Of ze komt inderdaad tot de conclusie dat een baby met K3 niet samengaat (of dat ze dat niet wil) en alles loopt een beetje op zijn natuurlijke einde binnenkort.
De timing is misschien een beetje "ongelukkig" is nu Julia er net bij zit. Maar Karen was ook net zwanger toen Josje erbij kwam. Het is niet de eerste keer dat Studio 100 dit meemaakt.

Desalniettemin was haar zwangerschap misschien wel niet gepland. Studio 100 kan haar moeilijk dingen verplichten qua zwangerschap en kinderen.
pi_206546059
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 16:14 schreef NailQueen het volgende:

[..]
De timing is misschien een beetje "ongelukkig" is nu Julia er net bij zit. Maar Karen was ook net zwanger toen Josje erbij kwam. Het is niet de eerste keer dat Studio 100 dit meemaakt.

Desalniettemin was haar zwangerschap misschien wel niet gepland. Studio 100 kan haar moeilijk dingen verplichten qua zwangerschap en kinderen.
Precies dit. Maar ze wisten dit al een half jaar. Ze hadden gewoon vanaf het begin niet zoveek shows moeten inplannen. De NL tour is ook veel te laat begonnen tbh.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206546196
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 12:48 schreef Momo het volgende:

[..]
Nouja de oude garde heeft het ook gedaan, schijnbaar is het nu not done om 2/3 maanden vrijwel geen K3 te hebben qua optredens, repeteren, opnames etc.
Ik denk dat er praktisch gezien geen andere optie was dan de geplande shows te laten doorgaan op de oorspronkelijke data en dus een vervangster voor Hanne in te zetten. Afgezien van het probleem dat de zalen lang van tevoren moeten worden gereserveerd zou uitstellen tot het voorjaar ook betekenen dat het hele tourschema voor Vleugels zou moeten worden omgegooid en verplaatst naar het najaar van 2023. In tegenstelling tot de KomErbij! show is Vleugels niet opgesplitst in een Nederlandse en een Vlaamse tour maar is er in feite één tour van een viertal maanden waarbij er afwisselend in Nederland en in Vlaanderen zal worden opgetreden.
pi_206551899
Vind het maar rommelig allemaal. Laat ze maar lekker alvast de brooddozen met Diede's hoofd produceren.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206552656
Maar K3 met 2 nederlandse zie ik eigenlijk ook niet, en met 2 newbies zie ik Marthe ook niet lang meer blijven?
Had dan gewoon gelijk weer een K3 Zoekt K3 gedaan :')
pi_206553427
Hanne komt gewoon weer terug :{w
pi_206560511
Iets zegt me dat Lauren De Ruyck als tweede keuze na Diede zou zijn gevraagd nog voor Celester en Amy, maar die wil vast niet meer.
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 11:15:12 #51
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206564237


Nog steeds niks vanuit die andere 2, dus dit zal allemaal wel ongemakkelijk zijn.
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 13:37:12 #52
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206565440
twitter
pi_206565489
Ik ben vanmorgen met mijn dochter naar de Kom erbij show geweest, en Diede deed het (zoals ik eigenlijk wel verwachtte) heel erg goed. Ook de 'theater' stukjes deed ze erg leuk mee. Volgens mij hoorde ik alleen Marthe 1 keer per ongeluk 'Hanne' zeggen ipv Diede :s) . De liedjes leken met Diedes stem wel nog een tikkeltje zoeter te klinken. Ik ben benieuwd wat dit voor de toekomst gaat betekenen en voor Diedes carriere.
pi_206565537
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 13:41 schreef Sieglinde het volgende:
Ik ben vanmorgen met mijn dochter naar de Kom erbij show geweest, en Diede deed het (zoals ik eigenlijk wel verwachtte) heel erg goed. Ook de 'theater' stukjes deed ze erg leuk mee. Volgens mij hoorde ik alleen Marthe 1 keer per ongeluk 'Hanne' zeggen ipv Diede :s) . De liedjes leken met Diedes stem wel nog een tikkeltje zoeter te klinken. Ik ben benieuwd wat dit voor de toekomst gaat betekenen en voor Diedes carriere.
Ik heb net wat videos op social media voorbij zien komen en dat zoeter dat viel mij ook al op.

Voor de rest is Diede natuurlijk een goede zangeres (puur als zangeres is ze behoorlijk beter dan Hanne) en lijkt het met haar erbij allemaal prima in elkaar te zitten, maar ik blijf haar iets te gemaakt vinden qua stemgeluid. Ik denk niet dat ze iemand hadden kunnen vinden die het op zo'n korte termijn beter had gedaan.
pi_206569694
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 13:47 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Ik heb net wat videos op social media voorbij zien komen en dat zoeter dat viel mij ook al op.
Waar heb je deze videos gezien?
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 21:37:20 #56
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206570494
Op youtube en TikTok staan blijkbaar al veel stukjes van de show. Indrukwekkend wat Diede op de eerste dag al laat zien. K3 wordt wel erg zoetsappig en schattig met haar tho.

Wel een goeie beslissing geweest denk ik om dit nieuws zo lang mogelijk stil te hebben gehouden, zodat social media gezeik nog niet veel momentum heeft kunnen opbouwen. In ieder geval geeft dit nieuw leuk materiaal ipv dat de shows volledig stil waren gelegd.
pi_206573029
Het rode haar staat haar wel :)

Edit: Oh het is gewoon bruin. Op de foto lijkt het rood :P

[ Bericht 39% gewijzigd door NailQueen op 06-11-2022 02:18:18 ]
pi_206573073
7 jaar geleden werden Marthe en Hanne de nieuwe K3. Ze houden het nu langer vol dan Josje :)
pi_206573187
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 02:35 schreef NailQueen het volgende:
7 jaar geleden werden Marthe en Hanne de nieuwe K3. Ze houden het nu langer vol dan Josje :)
Ik heb het vandaag precies twee jaar geleden allemaal eens uitgerekend en het bleek dat Hanne en Marthe op 10 juni 2022 langer K3 waren dan Josje dat is geweest.
pi_206573834
Dit kanaal heeft ook recordings meer close-up


Wel kut voor Marthe dat ze nu tijdelijk niet de beste zangeres meer is in K3
pi_206574522
Het is nu vocaal wel de beste K3 in 7 jaar tijd :P
Koel en donker bewaren
pi_206575289
tiktok

Alsof ze nooit anders hebben gedaan.

tiktok


tiktok
pi_206575317
Ik had het niet verwacht, maar ik vind het leuk Diede erbij.
pi_206575353
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 07:01 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ik heb het vandaag precies twee jaar geleden allemaal eens uitgerekend en het bleek dat Hanne en Marthe op 10 juni 2022 langer K3 waren dan Josje dat is geweest.
Zo, dat is nog eens een deep dive :)

quote:
Nu maar hopen dat de blonde niet opnieuw de reden wordt voor een break up
Daar zat je niet ver vanaf :P
pi_206584750
Tijdens K2 zoekt K3 moest ik niet heel veel van Diede hebben maar ik vind dit eigenlijk wel leuk zo.
Koel en donker bewaren
pi_206585061
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:17 schreef Guanabana het volgende:
Het is nu vocaal wel de beste K3 in 7 jaar tijd :P
Valt wel heel erg op naast Marthe, die altijd goed gezongen heeft er nu Diede is die gewoon altijd steady klinkt dat Julia helemaal geen geweldige stem heeft.

Ik vind/vond Diede nog steeds 10x niks maar ze doet het niet slecht. Ze klinken inderdaad veel meer zoetsappig en schattig, gelukkig duurt dit maar 2 maanden.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206587486
Ik vind Diede het oprecht heel leuk doen. Dat zenuwachtige gezichtje zal nog wel verdwijnen, dat had ze tijdens de liveshows ook niet.

Ik vind het alleen zo'n gek gezicht, ook omdat Julia toch nog wel nieuw is in mijn ogen, staat Marthe daar op het eerste oog als enige K3 lid. Voor m'n gevoel zijn de beelden net onuitgezonden fragmenten van K2 zoekt K3.
pi_206587776
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 23:20 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Valt wel heel erg op naast Marthe, die altijd goed gezongen heeft er nu Diede is die gewoon altijd steady klinkt dat Julia helemaal geen geweldige stem heeft.

Ik vind/vond Diede nog steeds 10x niks maar ze doet het niet slecht. Ze klinken inderdaad veel meer zoetsappig en schattig, gelukkig duurt dit maar 2 maanden.
Daarom had HMD ook niet gewerkt want dan was het heel erg opgevallen dat Hanne niet zo goed kan zingen. :P
pi_206591958
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 10:49 schreef zorro28 het volgende:

[..]
Daarom had HMD ook niet gewerkt want dan was het heel erg opgevallen dat Hanne niet zo goed kan zingen. :P
Eerlijk is eerlijk. Hanne acteert dan wel weer het leukste van iedereen.

tiktok
pi_206593466
quote:
Even tussendoor: Jij Bent Mijn Gigi vind ik een van de leukste liedjes van HMK. Leuk dat ze die er in hebben gehouden :D
(En Frans Liedje was vroeger én is nog steeds een van mijn favoriete K3-liedjes O+ )
  maandag 7 november 2022 @ 20:23:17 #73
403253 Meke
after all this time? always.
pi_206594760
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 16:57 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]
Eerlijk is eerlijk. Hanne acteert dan wel weer het leukste van iedereen.

[ tiktok ]
Blijft wel gek dat het verhaaltje van Julia de nieuweling erin is gebleven en Diede letterlijk Hanne haar rol overneemt _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_206597860
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 20:23 schreef Meke het volgende:

[..]
Blijft wel gek dat het verhaaltje van Julia de nieuweling erin is gebleven en Diede letterlijk Hanne haar rol overneemt _O-
Ik zei laatst ook tegen een vriend dat ze de verhaallijn toen Hanne zwanger werd hadden moeten veranderen van een welkomsfeest voor Julia naar een babyshower voor Hanne met hun rollen in de show omgewisseld. Had niet eens zoveel voor veranderd hoeven worden.

Ik denk sowieso dat deze shows die zo in realiteit grounded zijn (afscheidstour met Klaasje, met KKJ werkte wel, of deze tour) minder goed werken dan de shows waar ze bijv. tegen paddenstoelen praten.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206598644
Marthe heeft op haar Instagram een lief bericht voor Hanne geschreven O+

https://www.instagram.com/marthedep/

Ik snap alleen de eerste foto niet. Wie zijn dat?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 8 november 2022 @ 08:30:51 #76
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206598701
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 08:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Marthe heeft op haar Instagram een lief bericht voor Hanne geschreven O+

https://www.instagram.com/marthedep/

Ik snap alleen de eerste foto niet. Wie zijn dat?
Is dat niet met zon filter dat de gezichten omgewisseld heeft?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_206598719
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 november 2022 08:30 schreef Ynske het volgende:

[..]
Is dat niet met zon filter dat de gezichten omgewisseld heeft?
Nu je het zegt, dat zou best wel eens kunnen :P
pi_206624378
Iets anders, leuk interviewtje met J & M

Marthe zegt daarin dat het duet met Alvaro Soler haar K3 hoogtepunt was, en dat ze nog steeds contact hebben met elkaar. Wat schattig

Even throwback
pi_206625690
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 13:38 schreef Melissa97 het volgende:
Iets anders, leuk interviewtje met J & M

Marthe zegt daarin dat het duet met Alvaro Soler haar K3 hoogtepunt was, en dat ze nog steeds contact hebben met elkaar. Wat schattig

Even throwback
Marthe was zo thirsty voor hem in dit optreden. I mean understandable. Maar leuk voor haar. Had trouwens wel vereacht dat hij zou terug komen als gast artiest in de K3 zoekt K3 live shows.

ALSO A WILD JINDRA APPEARS 😭 na al die jaren pakt het me nog steeds hoe ze daar ineens uit de hoek aan komt dansen 😭

[ Bericht 0% gewijzigd door Poedelpoes op 11-11-2022 21:51:25 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206644849
In welke catagorie zit Diede eigenlijk? Ze is geen volledig lid van K3 toch? Is ze dan net als Deborah Ostrega en Kelly Cabbaut (die leden die er voor Kathleen waren)
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206648047
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 21:51 schreef Poedelpoes het volgende:
In welke catagorie zit Diede eigenlijk? Ze is geen volledig lid van K3 toch? Is ze dan net als Deborah Ostrega en Kelly Cabbaut (die leden die er voor Kathleen waren)
Categorie Kassandra
pi_206649558
Zwangere Hanne van K3 krijgt na Diede nóg een vervangster: “De Grote Sinterklaasshow zal een hele grote verrassing worden”
SHOWBIZZStudio 100 blijft stunten. Kondigde het bedrijf een week geleden aan dat ‘K2 zoekt K3’-finaliste Diede van den Heuvel (22) de zwangere Hanne Verbruggen (28) zou vervangen tijdens de K3-shows in Nederland, is het vandaag wéér van dat. “Bij De Grote Sinterklaasshow in het Sportpaleis volgende maand krijgen we assistentie, maar het zal niét Diede zijn”, vertellen Marthe De Pillecyn (26) en Julia Boschman (20). “Wie dan wel? Het wordt een grote verrassing tijdens ons optreden zelf.”


https://www.hln.be/showbi(...)ing-worden~ac76421c/

Hou op met me hoor _O-
  Moderator zaterdag 12 november 2022 @ 12:55:30 #83
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206649632
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2022 12:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zwangere Hanne van K3 krijgt na Diede nóg een vervangster: “De Grote Sinterklaasshow zal een hele grote verrassing worden”
SHOWBIZZStudio 100 blijft stunten. Kondigde het bedrijf een week geleden aan dat ‘K2 zoekt K3’-finaliste Diede van den Heuvel (22) de zwangere Hanne Verbruggen (28) zou vervangen tijdens de K3-shows in Nederland, is het vandaag wéér van dat. “Bij De Grote Sinterklaasshow in het Sportpaleis volgende maand krijgen we assistentie, maar het zal niét Diede zijn”, vertellen Marthe De Pillecyn (26) en Julia Boschman (20). “Wie dan wel? Het wordt een grote verrassing tijdens ons optreden zelf.”

https://www.hln.be/showbi(...)ing-worden~ac76421c/

Hou op met me hoor _O-
Toch Amy? Kristel?
pi_206649678
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 november 2022 12:55 schreef Momo het volgende:

[..]
Toch Amy? Kristel?
Heb zo'n idee dat we het niet in de k3 hoek moeten zoeken.

Ze maken er wel een soap van zeg :9
pi_206649749
Denk dat het wel een studio 100 figuur zal zijn of meerdere figuren die allemaal meezingen. Denk niet dat het een "nieuw" iemand zal zijn. Diede heeft in december daarna nog 3 weken shows, dus zou heel raar zijn als ze voor 1 optreden ff Amy ofzo erin zetten.
pi_206649761
Marie Verhulst maybe?
pi_206649931
Ik zie Karen opzich wel opduiken, ze zullen maar 3 liedjes zingen toch? Maar heb geen idee welke andere zal opduiken.

Camille? Pommelien Thijs? iemand van The Voice Kids uit Team K3?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206650009
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 13:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik zie Karen opzich wel opduiken, ze zullen maar 3 liedjes zingen toch? Maar heb geen idee welke andere zal opduiken.

Camille? Pommelien Thijs? iemand van The Voice Kids uit Team K3?
Nah, Karen niet denk. Die is volgens mij ook niet erg bekend bij de kids van tegenwoordig.
pi_206651111
Ze zijn uit de line-up gehaald (onaangekondigd) van The Rewind Party.

Heel jammer, had ze alsnog graag zien optreden met de mysterieuze vervanger.

Misschien Remi?
pi_206651464
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 13:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik zie Karen opzich wel opduiken, ze zullen maar 3 liedjes zingen toch? Maar heb geen idee welke andere zal opduiken.

Camille? Pommelien Thijs? iemand van The Voice Kids uit Team K3?
Laura Tesoro vind ik er wel goed tussen passen.
pi_206651514
Maar hoezo niet met Diede? Het is nu echt een stoelendans.
pi_206652124
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 18:01 schreef NailQueen het volgende:
Maar hoezo niet met Diede? Het is nu echt een stoelendans.
Die heeft (denk ik) haar eigen shows rond Sinterklaas in nederland?
pi_206652711
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 17:01 schreef Melissa97 het volgende:
...

Misschien Remi?
Ik zat ook aan een jongen te denken, Remi of misschien Luca?
pi_206657403
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 17:55 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Laura Tesoro vind ik er wel goed tussen passen.
Zeker. Maar Laura Tesoro zingt alleen Engels.
pi_206658076
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 19:45 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[/quote]

Diede moest zich snel omkleden maar Marthe/Julia mochten wel in K3 jurkje blijven?
pi_206659346
Studio 100 doet er inderdaad alles aan om Diede niet K3 te laten lijken, niet samen met J&M 1 interview, maar 2 aparte waarbij Diede haar eigen kleren aan heeft. Ook geen enkele (duidelijke) foto op het K3 insta account. Ik gok dat ze ook nooit in de K3 vlogs of die K3 een jaar later docu gaat komen. Weet niet waarom ze al die moeite doen, social media staat vol met foto's en filmpjes haha.
pi_206660255
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:59 schreef Arlique246 het volgende:
Studio 100 doet er inderdaad alles aan om Diede niet K3 te laten lijken, niet samen met J&M 1 interview, maar 2 aparte waarbij Diede haar eigen kleren aan heeft. Ook geen enkele (duidelijke) foto op het K3 insta account. Ik gok dat ze ook nooit in de K3 vlogs of die K3 een jaar later docu gaat komen. Weet niet waarom ze al die moeite doen, social media staat vol met foto's en filmpjes haha.
Ja gek he, terwijl het best goed uitgepakt is qua sound en ze doet het leuk. Waarom zou je dit juist niet extra promoten? Maar denk dat ze bang zijn geld te verliezen of geen commentaar erop willen krijgen door het te negeren.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206665557
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 18:56 schreef Maartel het volgende:

[..]
Die heeft (denk ik) haar eigen shows rond Sinterklaas in nederland?
Die shows waren altijd alleen bij SIRIS en in het piepkleine theatertje De Ruchte in haar woonplaats Someren maar ik zie geen aankondigingen voor dit jaar dus ik denk dat ze dat niet meer doet. Er staat wel een Grote Pepernotenshow gepland voor 27 november die zoals elk jaar wordt gesponsord door de plaatselijke Jumbo en waar ze in het verleden aan meedeed maar ze staat niet op de affiche. En natuurlijk zou ze een gelegenheid om als K3 een paar grote shows in het Sportpaleis te doen nooit laten schieten voor een voorstelling in een plaatselijk zaaltje met amper 250 plaatsen.
pi_206666268
Volgens mij staat Diede 27 november in Ahoy.

https://www.tiktok.com/@chantidan/video/7145448143910489349 (dit is de actrice van Lovepiet waarmee Diede dus een liedje heeft, zie caption)
https://www.ahoy.nl/agenda/show/de-mega-sint-show-2022

quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 20:30 schreef Riparius het volgende:

[..]
Die shows waren altijd alleen bij SIRIS en in het piepkleine theatertje De Ruchte in haar woonplaats Someren maar ik zie geen aankondigingen voor dit jaar dus ik denk dat ze dat niet meer doet. Er staat wel een Grote Pepernotenshow gepland voor 27 november die zoals elk jaar wordt gesponsord door de plaatselijke Jumbo en waar ze in het verleden aan meedeed maar ze staat niet op de affiche. En natuurlijk zou ze een gelegenheid om als K3 een paar grote shows in het Sportpaleis te doen nooit laten schieten voor een voorstelling in een plaatselijk zaaltje met amper 250 plaatsen.


[ Bericht 13% gewijzigd door Arlique246 op 14-11-2022 09:53:27 ]
pi_206695137
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  Moderator woensdag 16 november 2022 @ 11:56:44 #102
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206695736
pi_206695778
Josje :D Nope, dat geloof ik nooit. Ik zei al Marie, ik blijf daarbij :Y
pi_206696340
Het is een studio 100 feestje, dus ik kan niet geloven dat ze een redelijk onbekend persoon pakken, hele publiek moet hem/haar meteen herkennen.

Ik denk ook Marie.
pi_206700968
Optredens in Plopsa doen Julia en Marthe met zijn tweeën.

Ik vind dit zéér verwarrend :P
pi_206717516
Wat een kut album is Vleugels geworden; alle nummers klinken als demo's die gemaakt zijn in garageband of met een intertoys keybord. WAAAAAT IS MIGUEL
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  Moderator vrijdag 18 november 2022 @ 13:46:03 #108
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206719720
twitter
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 18 november 2022 @ 13:56:19 #109
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206719789
Dat is al vroeg . Gefeliciteerd
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 18 november 2022 @ 15:24:42 #110
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_206720665


nou dan weten we al dat het niet Josje wordt, want dan zouden ze het wel geheim houden >:O

https://www.rtlboulevard.(...)er-bij-k3-wel-zitten
TEAM TAFEL
pi_206722124
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 13:56 schreef Ynske het volgende:
Dat is al vroeg . Gefeliciteerd
Al dat op en neer gestuiter in je derde trimester wekt vroegtijdige bevallingen op
pi_206722388
quote:
"Zeven jaar geleden kwam mijn grootste droom uit toen ik een K3'tje werd. Maar de komst van Julien heeft dit zonder twijfel overtroffen", zegt de kersverse moeder. "Het is een onbeschrijfelijk gelukzalig gevoel om mama te worden." Een foto van de baby delen de kersverse ouders (voorlopig) niet. "Aangezien ze zo intens mogelijk willen genieten van deze bijzondere tijd met hun drietjes, zullen ze geen reacties of foto ’s delen."
Oke saai. :O
Koel en donker bewaren
pi_206722468
quote:
Ook haar K3-collega's Julia en Marthe zijn trots. Marthe zegt in het persbericht: "Ik ben zo blij voor hen dat ze eindelijk samen kunnen genieten van hun zoontje en ga heel graag langs wanneer ze er klaar voor zijn, zodat ik hem ook in mijn armen kan sluiten. Het is tenslotte ook voor ons een speciale baby."

Julia: "Ik kijk er ook zooo naar uit om de baby te zien want ik heb echt het gevoel dat ik nu tante ben. We hebben ze geduldig wat tijd gegund om rustig aan te doen maar nu willen we toch echt wel op babybezoek gaan!”
Koel en donker bewaren
pi_206723293
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 18:13 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Oke saai. :O
Valt me wel op dat zowel Marthe als Hanne hun privé leven erg afschermen. Heel anders dan bijvoorbeeld Natalia, die zette na de bevalling kort na de finale van K2 zoekt K3 meteen foto's op haar instagram.
pi_206723835
Dat is snel! Maar wat leuk voor haar. Ik hoop dat ze mooie kraamperiode heeft :)
pi_206723868
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 15:24 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]

nou dan weten we al dat het niet Josje wordt, want dan zouden ze het wel geheim houden >:O

https://www.rtlboulevard.(...)er-bij-k3-wel-zitten
Geen Oya Lele zingen. Komt ze ook niet >:)
pi_206734632
De instagramlink werkt bij mij niet dus dan maar even zo. Hanne heeft een foto van Julien online gezet

https://www.instagram.com(...)33-8a97-499730449e88

quote:
Coucou Julien!
Ineens was je daar, ons ventje.
Na al die maanden kunnen we je eindelijk in onze armen houden. Het is onwerkelijk, overweldigend en tegelijkertijd zo vertederend, leerrijk en magisch.

Bedankt allemaal voor de mooie, lieve reacties! Het is waanzinnig dat zo veel mensen zo intens met ons meeleven.
You guys rock!

Nu kruipen wij weer in onze bubbel. Ik neem nog even de tijd om te genieten van deze unieke, eerste momentjes.
I'll be back sooooon
Is Coucou iets vlaams?
pi_206735929
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 15:09 schreef NailQueen het volgende:
De instagramlink werkt bij mij niet dus dan maar even zo. Hanne heeft een foto van Julien online gezet

https://www.instagram.com(...)33-8a97-499730449e88
[..]
Is Coucou iets vlaams?
Coucou is Frans voor koekoek.
pi_206756281
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 15:24 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]

nou dan weten we al dat het niet Josje wordt, want dan zouden ze het wel geheim houden >:O

https://www.rtlboulevard.(...)er-bij-k3-wel-zitten
Al zou het wel slim zijn om Josje in te huren, ze heeft wel die positieve publiciteit nodig na die problematische uitspraken op instagram. Ze zou gelijk de K3 fans terug hebben in haar corner.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206759539
Ik zou het héééél raar vinden als Josje het zou worden. Zij is (naar mijn idee) superklaar met K3, veel ouder dan de rest, full blown wappie geworden.
Ik zou echt flabbergasted zijn. :')
Koel en donker bewaren
pi_206759676
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2022 12:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou het héééél raar vinden als Josje het zou worden. Zij is (naar mijn idee) superklaar met K3, veel ouder dan de rest, full blown wappie geworden.
Ik zou echt flabbergasted zijn. :')
Eens.
pi_206771353
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 10:33 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat een kut album is Vleugels geworden; alle nummers klinken als demo's die gemaakt zijn in garageband of met een intertoys keybord. WAAAAAT IS MIGUEL
Rectivicatie: ik vind Toetje nu een heel erg leuk nummer
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206777926
Ik vind het nieuwe Album (behalve Toetje inderdaad) ook helemaal niet zo leuk. Misschien komt het nog.

Ik besef me vooral hoe leuk de albums Waterval en Dans van de Farao eigenlijk waren, daar zaten wel echt bangers tussen hoor
pi_206803539
Vinden jullie het ook raar dat Julia en Marthe met zn 2 gaan optreden in Plopsa?

Wilden ze Diede niet meer betalen voor die shows en de Sintshow?

Ik denk eigenlijk dat ze dit totaal verkeerd hebben aangepakt door Diede alleen als soort alternate in de zetten voor de shows, ze doet het (niet verbazend) juist heel goed.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_206803546
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 14:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Vinden jullie het ook raar dat Julia en Marthe met zn 2 gaan optreden in Plopsa?

Wilden ze Diede niet meer betalen voor die shows en de Sintshow?

Ik denk eigenlijk dat ze dit totaal verkeerd hebben aangepakt door Diede alleen als soort alternate in de zetten voor de shows, ze doet het (niet verbazend) juist heel goed.
Misschien doet ze het wel te goed :P
pi_206804541
Ik heb een heel dubbel gevoel bij het nieuwe album: aan de ene kant vind ik de melodieën en teksten echt wel leuk en de K3-factor hebben, maar aan de andere kant klinken veel nummers (zoals @Poedelpoes al zei) alsof ze in Garageband zijn geproduceerd. Dit was zelfs in de periode van HKM echt anders. Er zal wel minder budget naar productie gaan ofzoiets.. Jammer.
pi_206804979
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 14:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Vinden jullie het ook raar dat Julia en Marthe met zn 2 gaan optreden in Plopsa?

Wilden ze Diede niet meer betalen voor die shows en de Sintshow?

Ik denk eigenlijk dat ze dit totaal verkeerd hebben aangepakt door Diede alleen als soort alternate in de zetten voor de shows, ze doet het (niet verbazend) juist heel goed.
Misschien denk ik te ver na maar, de tour shows kunnen gewoon niet met 2, dan kloppen al die toneelstukjes niet meer en ook heel veel songtekst moet herverdeeld worden. Bij die sintshow/plopsa zingen ze misschien 1,2 of 3 liedjes? Dat is dan nog te doen...
pi_206805120
Wat ik mbt Diede wel denk: mocht nog eens 1 van de leden opstappen dan kan Studio 100 het bijna niet meer maken om haar niet even op te bellen ipv weer een nieuwe zoektocht te beginnen.
Laten we dus maar ff hopen dat dat voorlopig niet t geval is
pi_206813982
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2022 14:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Vinden jullie het ook raar dat Julia en Marthe met zn 2 gaan optreden in Plopsa?

Wilden ze Diede niet meer betalen voor die shows en de Sintshow?

Ik denk eigenlijk dat ze dit totaal verkeerd hebben aangepakt door Diede alleen als soort alternate in de zetten voor de shows, ze doet het (niet verbazend) juist heel goed.
Ik vind het vooral raar dat die show niet is uitgesteld. Het publiek heeft nu k2 ipv k3.
Maar die pretparken van Gert Verhulst doen er alles aan om nog een beetje omzet te krijgen.
pi_206831569
Weet iemand of/wanneer 1 Jaar K3 in/vanuit Nederland te kijken is?
pi_206832572
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 18:56 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand of/wanneer 1 Jaar K3 in/vanuit Nederland te kijken is?
Zo om 20:45

https://www.kijk.nl/programmas/k3-een-jaar-later/QCikZiYVRN6
pi_206833343
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 18:56 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand of/wanneer 1 Jaar K3 in/vanuit Nederland te kijken is?
Ik heb hier een hele tijd geleden al eens een URL gepost waarmee je altijd live naar VTM kunt kijken via VLC:

1https://dpp-live-events.medialaancdn.be/events/hls/aes/webstream1.m3u8
pi_206833767
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 20:41 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ik heb hier een hele tijd geleden al eens een URL gepost waarmee je altijd live naar VTM kunt kijken via VLC:
[ code verwijderd ]

Net gekeken, maar tis nu al afgelopen?
pi_206833843
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 21:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Net gekeken, maar tis nu al afgelopen?
Ja, het begon om 19:55.
pi_206833866
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 21:08 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ja, het begon om 19:55.
Lol, ik dacht om 20.45. Heb toen pas ingeschakeld :')
pi_206834027
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2022 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Lol, ik dacht om 20.45. Heb toen pas ingeschakeld :')
Kleine tip:

De VTM TV-gids
  PR en moderator zondag 27 november 2022 @ 04:45:49 #138
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206836619
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_206837377
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2022 04:45 schreef Moira het volgende:
"K3 1 jaar later" docu staat online: https://www.kijk.nl/programmas/k3-een-jaar-later/QCikZiYVRN6
Mega leuk. Was bang dat de beelden van de vlogs opnieuw zouden worden gebruikt, maar dat is absoluut niet zo.
Ik vind het grappig om te zien hoe de meiden ook meer volwassen benaderd worden (en terecht).

De docu die we kregen na HKM (Wij zijn K3) was echt een stuk kinderachtiger en betuttelender ingestoken.
pi_206876080
Heeft iemand toevallig een download/kijk linkje naar de aflevering van 'K3: Een Jaar Later'?
Helaas werkt hij hier niet via Kijk en met VPN op VTM lukt helaas ook niet
pi_206877111
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 23:01 schreef ate-harm het volgende:
Heeft iemand toevallig een download/kijk linkje naar de aflevering van 'K3: Een Jaar Later'?
Helaas werkt hij hier niet via Kijk en met VPN op VTM lukt helaas ook niet
Dit programma bekijken op VTMGO gaat je niet lukken vanuit Nederland zonder een distributed VPN, maar het linkje op Kijk dat hier is gepost zou gewoon moeten werken in Nederland zonder VPN. Probeer een andere browser.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 december 2022 @ 12:50:47 #142
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206891848
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_206921742
Toch het meest voorspelbare, Marie doet mee met K2 tijdens de sintshow

https://www.tiktok.com/@k3gelooftinjou/video/7172879565625249030
pi_206922992
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 12:35 schreef Arlique246 het volgende:
Toch het meest voorspelbare, Marie doet mee met K2 tijdens de sintshow

https://www.tiktok.com/@:k3gelooftinjou/video/7172879565625249030
Was te verwachten.
pi_206923484
Maar waarom dan weer iemand anders en niet Diede? Heb ik iets gemist?
Koel en donker bewaren
pi_206924173
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 15:02 schreef Guanabana het volgende:
Maar waarom dan weer iemand anders en niet Diede? Heb ik iets gemist?
Studio 100 behandeld Diede eigenlijk als een zangeres die een andere zangeres vervangt tijdens een show en niet als tijdelijk K3. Ze doet de 30 theater shows in Nederland, verder niets.

En Marie hoort bij studio 100 dus was dit de makkelijkste oplossing...

[ Bericht 3% gewijzigd door Arlique246 op 03-12-2022 17:51:34 ]
pi_206934407
Waarom wilden ze dit geheim gehouden? Was dat een onderdeel van de show?
pi_206935959
Ik gok dat ze (terecht) aannamen dat 'spannend, wie zal het zijn?' meer aandacht/verkoop opleverde dan 'joe, Marie zingt een avond mee'
pi_206939979
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 09:39 schreef Maartel het volgende:
Ik gok dat ze (terecht) aannamen dat 'spannend, wie zal het zijn?' meer aandacht/verkoop opleverde dan 'joe, Marie zingt een avond mee'
true. Maar ik dacht dat het nog een onderdeel was van de show ofzo.
  Moderator zondag 4 december 2022 @ 20:11:20 #150
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206943948
twitter
pi_206958687
Hebben jullie die optredens van K3 gezien bij De Studio 100 Sinterklaas show? Het leek wel EO jongeren dag of Opwekking :O
  PR en moderator dinsdag 6 december 2022 @ 01:45:45 #152
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206961887
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2022 20:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
_O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 6 december 2022 @ 01:49:00 #153
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206961897
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2022 04:45 schreef Moira het volgende:
"K3 1 jaar later" docu staat online: https://www.kijk.nl/programmas/k3-een-jaar-later/QCikZiYVRN6
Aflevering 2 staat ook online: https://www.kijk.nl/programmas/k3-een-jaar-later/f13JplEATQ9
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_206962323
Julia is aanwezig, maar niet op een irritante manier vind ik. Dat had ik af en toe wel bij Klaasje.
pi_207030696
Even een reminder: zo meteen om 19:55 op VTM de derde aflevering van K3, één jaar later. Vanuit Nederland kun je live naar VTM kijken via VLC:

1https://dpp-live-events.medialaancdn.be/events/hls/aes/webstream1.m3u8
pi_207031555
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:45 schreef Riparius het volgende:
Even een reminder: zo meteen om 19:55 op VTM de derde aflevering van K3, één jaar later. Vanuit Nederland kun je live naar VTM kijken via VLC:
[ code verwijderd ]

hij werkt niet :(
pi_207031638
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 19:53 schreef cupcakkestanaccount het volgende:

[..]
hij werkt niet :(
Hier wel hoor. Welk OS gebruik je?
pi_207127997
Dus dat waren alle afleveringen van K3 een jaar later, leuk om zo te zien. Maar toch wel gemeen dat ze het optreden met Marie wel erin verwerken, maar geen enkele scene of woord over Diede...
  PR en moderator zondag 18 december 2022 @ 15:49:16 #159
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207130488
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 12:34 schreef Arlique246 het volgende:
Dus dat waren alle afleveringen van K3 een jaar later, leuk om zo te zien. Maar toch wel gemeen dat ze het optreden met Marie wel erin verwerken, maar geen enkele scene of woord over Diede...
Dat viel me ook al op ja! Ene aflevering waren ze nog bij de tour shows met Hanne en de andere aflevering waren ze al bij de Sinterklaasshows met Marie. Beetje gek dat ze Diede gewoon helemaal niet hebben genoemd, juist ook omdat die hele docuserie eigenlijk een soort vervolg is op 'K2 zoekt K3' van vorig jaar, waar Diede juist aan meedeed.
Ik keek er eigenlijk juist naar uit hoe ze dat zouden behandelen _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zondag 18 december 2022 @ 15:51:35 #160
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207130525
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_207131398
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 12:34 schreef Arlique246 het volgende:
Dus dat waren alle afleveringen van K3 een jaar later, leuk om zo te zien. Maar toch wel gemeen dat ze het optreden met Marie wel erin verwerken, maar geen enkele scene of woord over Diede...
Dit wilde ik ook zeggen. Ik heb net de laatste aflevering gezien. Gemiste kans dat ze niets over Diede zeggen. Het lijkt wel of ze Diede bij alles er buiten laten. Ze is bijv. ook niet in de vlogs te zien.
Ik was juist benieuwd hoe het nu samen met Diede gaat en hoe ze haar erbij hebben betrokken.
pi_207131486
De overgang naar de sinterklaasshow is ook apart. Hanne geeft aan dat ze het niet meer kan volhouden. En hoppa, we zijn bij de sinterklaasshow met Marie.
pi_207261732
De laatste show met Diede is net toch geweest?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_207262036
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 18:00 schreef Poedelpoes het volgende:
De laatste show met Diede is net toch geweest?
Ja.
pi_207270622
quote:
Ach kind toch. Kan het me helemaal voorstellen. Wss mega dankbaar dat ze dit heeft mogen meemaken, maar het is zo natuurlijk ook keihard in haar gezicht geduwd wat ze allemaal heeft misgelopen.

Al zou ik me niet verbazen dat Marthe binnen 1 of 2 jaar zwanger is en dat ze dan Diede weer vragen.
pi_207273553
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 23:09 schreef Melissa97 het volgende:

[..]
Ach kind toch. Kan het me helemaal voorstellen. Wss mega dankbaar dat ze dit heeft mogen meemaken, maar het is zo natuurlijk ook keihard in haar gezicht geduwd wat ze allemaal heeft misgelopen.

Al zou ik me niet verbazen dat Marthe binnen 1 of 2 jaar zwanger is en dat ze dan Diede weer vragen.
Ik zie Marthe eigenlijk niet zo snel met een baby. Maar dat is puur een gevoel hoor.
pi_207289062
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 05:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik zie Marthe eigenlijk niet zo snel met een baby. Maar dat is puur een gevoel hoor.
Ik eerlijk gezegd ook niet. Wel geef ik Hanne nog een jaar of 2/3 waarna Diede officieel een K3tje zal worden. De tv show/zoektocht lijkt me niet veel meer opbrengen, de kosten te hoog en de kijkcijfers te laag. Het is lucratiever om haar gewoon weer te vragen en een realityserie te rond die tijd uit te brengen om haar te (her)-introduceren aan het publiek.

[ Bericht 6% gewijzigd door Poedelpoes op 30-12-2022 12:29:50 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  PR en moderator donderdag 29 december 2022 @ 14:03:38 #169
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207305266
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_207329247
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  PR en moderator vrijdag 30 december 2022 @ 13:58:08 #171
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207331697
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 12:30 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Arme meid
Ja kan me voorstellen dat het extra pijnlijk is als je er ff van hebt mogen proeven en beter weet wat je mist :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_207332814
Misschien had ze toch stiekem gehoopt en gedacht dat ze mocht blijven.
pi_207335399
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 14:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien had ze toch stiekem gehoopt en gedacht dat ze mocht blijven.
Dat lijkt me sterk, denk wel als er een binnen 2-5 jaar stopt dat ze geen zoektocht zullen houden...
pi_207361078
Ik weet niet of ze ooit voor een K3 zullen gaan met meerdere nederlandsen erin?
Viel me pas bij die slotvideo op hoe zuur de 'wou dat ik met je ruilen kon' tekst voor Diede was :'(
  PR en moderator zaterdag 31 december 2022 @ 19:30:58 #175
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207365355
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 16:13 schreef Maartel het volgende:
Ik weet niet of ze ooit voor een K3 zullen gaan met meerdere nederlandsen erin?
Viel me pas bij die slotvideo op hoe zuur de 'wou dat ik met je ruilen kon' tekst voor Diede was :'(
Ja he! Viel mij ook al op, die allerlaatste 2 keer dat ze die zin op het podium met ze zong besefte ze dat zelf volgens mij ook maar al te goed :o

(En ik hoop niet dat K3 ooit 2/3e Nederlands gaat zijn, een verdwaalde Nederlander voor de Nederlandse kindertjes is wel leuk maar het blijft imo een Vlaams exportproduct :@ Afgelopen shows waren Noord-Brabant met een verdwaalde Vlaming :D )
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_207366313
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2022 16:13 schreef Maartel het volgende:
Ik weet niet of ze ooit voor een K3 zullen gaan met meerdere nederlandsen erin?
Viel me pas bij die slotvideo op hoe zuur de 'wou dat ik met je ruilen kon' tekst voor Diede was :'(
Doordat K3 van Studio 100 is zal het altijd een Vlaams product blijven. Twee Nederlandse meisjes en één Vlaams meisje zie ik daarom niet zo snel gebeuren.
pi_207366762
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2022 20:12 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Doordat K3 van Studio 100 is zal het altijd een Vlaams product blijven. Twee Nederlandse meisjes en één Vlaams meisje zie ik daarom niet zo snel gebeuren.
Ik zou dat ook helemaal niet leuk vinden eigenlijk.
pi_207381789
Denk eerlijk gezegd dat Studio 100 op een gegeven moment dit doort ongeschreven regels moet gaan loslaten (nooit 2 Nederlandse, altijd 1 en 2 Vlamingen etc of altijd de blondine die white is of de haarkleuren misschien).

Ze maken het zichzelf alleen maar moelijk, ik snap dat ze een bepaalde controle of hun product zo willen houden maar als je ziet wat er mogelijk is. Ik vond Diede namelijk helemaal geen rare toevoeging. Beter dan Marie igg.

Maar denk inderdaad dat het wishfull thinking is 2 Nederlanders in K3, maar slecht was was het niet.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_207387817
De hele crew en dansers zijn allemaal vlamingen dus in plaatst van 1 verdwaalde Nederlander waren het er nu 2 haha.
pi_207388803
Marthe poseert met een glas water in plaats van een glas champagne. Geruchten gaan dat ook zij zwanger zou zijn.

https://www.hln.be/showbi(...)-van-water~a4833277/
  PR en moderator maandag 2 januari 2023 @ 12:55:53 #181
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207389164
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Marthe poseert met een glas water in plaats van een glas champagne. Geruchten gaan dat ook zij zwanger zou zijn.

https://www.hln.be/showbi(...)-van-water~a4833277/
Ik vind dat altijd een beetje een gekke aanname, alsof zwanger zijn de enige reden is waarom iemand geen alcohol zou drinken.

Maar mocht het wel zo zijn kunnen ze Diede gauw weer uit de kast trekken, mag die ook eens met Hanne op de planken staan voor de volgende tour _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator maandag 2 januari 2023 @ 12:59:14 #182
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_207389194
Hoop dat Marthe niet is uitgeschoten bij de gourmet, anders dan gaat iedereen straks die buik analyseren bij de eerste optredens.
pi_207389450
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:55 schreef Moira het volgende:

[..]
Ik vind dat altijd een beetje een gekke aanname, alsof zwanger zijn de enige reden is waarom iemand geen alcohol zou drinken.

Maar mocht het wel zo zijn kunnen ze Diede gauw weer uit de kast trekken, mag die ook eens met Hanne op de planken staan voor de volgende tour _O-
Dan zou ik al 10 jaar zwanger zijn.
  maandag 2 januari 2023 @ 18:18:33 #184
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_207392773
IK GA UIT MIJN PLAAT

De 3 biggetjes komen terug???

https://vm.tiktok.com/ZMF3vA7d5/



[ Bericht 21% gewijzigd door rowan634 op 02-01-2023 18:29:17 ]
TEAM TAFEL
  PR en moderator maandag 2 januari 2023 @ 18:26:04 #185
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207392879
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 18:18 schreef rowan634 het volgende:
IK GA UIT MIJN PLAAT

De 3 biggetjes komen terug???

https://vm.tiktok.com/ZMF3vA7d5/
Wat leuk dat ze dat mogen doen!
Julia is echt een musicalmeisje en Hanne en Marthe hebben nog nooit een musical gedaan.
De Drie Biggetjes was dan zelfs nog voordat Josje erbij kwam :o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_207392949
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Marthe poseert met een glas water in plaats van een glas champagne. Geruchten gaan dat ook zij zwanger zou zijn.

https://www.hln.be/showbi(...)-van-water~a4833277/
Volgens mij heeft Marthe eens in een interview gezegd dat ze geen alcohol drinkt.
  maandag 2 januari 2023 @ 18:35:47 #187
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_207393054
Ik vind dat ze dat arme kind met rust moeten laten mbt zwangerschap. In die K3 docu van laatst zat haar moeder ook al half serieus aan te dringen dat ze het zo leuk zou vinden. En dan alle pers er nog bij. Alleen maar omdat Hanne nu een baby heeft.
Marthe is nog hartstikke jong, laat haar lekker.
Koel en donker bewaren
pi_207393987
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 18:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat ze dat arme kind met rust moeten laten mbt zwangerschap. In die K3 docu van laatst zat haar moeder ook al half serieus aan te dringen dat ze het zo leuk zou vinden. En dan alle pers er nog bij. Alleen maar omdat Hanne nu een baby heeft.
Marthe is nog hartstikke jong, laat haar lekker.
Voor hetzelfde geld wil ze graag kinderen, maar is het niet voor haar weggelegd. Dit is dan allemaal zeer pijnlijk. Beter moeten mensen gewoon hun nieuwsgierigheid wat dit betreft inslikken.
  maandag 2 januari 2023 @ 19:43:45 #189
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_207394142
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2023 19:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Voor hetzelfde geld wil ze graag kinderen, maar is het niet voor haar weggelegd. Dit is dan allemaal zeer pijnlijk. Beter moeten mensen gewoon hun nieuwsgierigheid wat dit betreft inslikken.
Of iemand wil geen kinderen (nu verwacht ik dat bij Marthe niet), en dan is het gewoon heel erg irritant. |:)
Koel en donker bewaren
pi_207397914
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2023 18:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat ze dat arme kind met rust moeten laten mbt zwangerschap. In die K3 docu van laatst zat haar moeder ook al half serieus aan te dringen dat ze het zo leuk zou vinden. En dan alle pers er nog bij. Alleen maar omdat Hanne nu een baby heeft.
Marthe is nog hartstikke jong, laat haar lekker.
Ik vind het al goed van haar dat ze haar verloving en bruiloft gewoon privé heeft gehouden. Dat is ook iets wat de media niets aangaat. Ze houdt haar privé en werk gescheiden en daar moet ze vooral lekker mee door gaan.
pi_207400870
Komt er een nieuwe K3-musical over ‘De 3 Biggetjes’? Gelekte beelden doen vermoeden van wel.

Zien we de meisjes van K3 binnenkort ronddansen met platte neusjes en krulstaartjes? Volgens enkele zogenaamde Juice Channels is er een nieuwe versie van de K3-musical ‘De 3 Biggetjes’ in de maak. Deze keer uiteraard met Marthe, Julia en Hanne, die daarmee in de voetsporen treden van Karen, Kristel en Kathleen.

Op sociale media doen enkele opvallende beelden de ronde. Het gaat ogenschijnlijk om een promobeeld voor de K3-musical ‘De 3 Biggetjes’, maar dan wel een nieuwe versie. De originele cast bestond namelijk nog uit Karen, Kristel en Kathleen. Maar deze keer zijn het Hanne, Marthe en Julia die de vertrouwde roze pakjes aantrekken. Het zou volgens de bronnen gaan om gelekte beelden van de productie, die te vroeg online werden geplaatst. “Volgens één van onze bronnen gaan de audities dit weekend van start”, schrijft één van de Juice Channels zelfs op Instagram. Juice Channels zijn social media accounts die ongefilterde – en vaak ook niet geverifieerde – ‘nieuwsberichten’ plaatsen over bekende personen. Het was dus onduidelijk of er nu écht een nieuwe K3-musical in de maak was of niet.

Jan Pieter Boodts, woordvoerder van Studio 100, schept duidelijkheid. Hij bevestigt aan onze redactie dat een ‘De 3 Biggetjes’-musical een optie is, maar geen zekerheid. “Studio 100 werkt constant aan heel wat nieuwe projecten, ook aan ‘De 3 Biggetjes’. Maar het is voorlopig nog niet zeker dat de musical er daadwerkelijk komt.”


https://www.hln.be/muziek(...)en-van-wel~a6f4fe66/
pi_207406712
Voor de kinderen is het leuk omdat de 3 biggetjes voor hun tijd was (voelen we ons al oud?) maar persoonlijk vind ik de musical een klassieker waar je niet aan moet komen.
pi_207406982
Ben benieuwd hoe "eng" ze de wolven gaan make. Herinneren jullie je nog de drama rond de "mottige mot", allemaal kindjes die nachtmerries kregen...ze kunnen ook nergens meer tegen haha.
pi_207413034
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 17:33 schreef NailQueen het volgende:
Voor de kinderen is het leuk omdat de 3 biggetjes voor hun tijd was (voelen we ons al oud?) maar persoonlijk vind ik de musical een klassieker waar je niet aan moet komen.
Muah bij die logica zouden andere klasieke musicals ook nooit meer opnieuw kogen gespeeld worden. Wat ik wel niet zou willen zien is deze musical zonder K3.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_207413988
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 23:00 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Muah bij die logica zouden andere klasieke musicals ook nooit meer opnieuw kogen gespeeld worden. Wat ik wel niet zou willen zien is deze musical zonder K3.
Beter hadden ze een nieuwe musical gemaakt in plaats van een oude recyclen.
pi_207415544
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 17:33 schreef NailQueen het volgende:
Voor de kinderen is het leuk omdat de 3 biggetjes voor hun tijd was (voelen we ons al oud?) maar persoonlijk vind ik de musical een klassieker waar je niet aan moet komen.
In musicalland is het natuurlijk wel heel normaal, musicals opnieuw uitbrengen. Gebeurt aan de lopende band
pi_207418252
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2023 23:41 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Beter hadden ze een nieuwe musical gemaakt in plaats van een oude recyclen.
Ik denk eerlijk gezegd dat het heel moelijk is om een musicalbte verzinnen waar K3 de hoofdrol man spelen, behalve op een self insert manier ala Alice in Wonderland, vandaar dat we zo weinig zien.

Enige wat ik kan bedenken is dat ze een Wizard of Oz musical maken met Hanne als de Leeuw, Marthe als de tin man en Julia als de vogelverschrikker.

Het is daarnaast gewoon ook veel goedkoper enlucratiever om deze nostalgische musical te herintroduceren.

Iik hoop wel dat hij een beetje geupdate wordt? Misschien een nieuw liedje? Nieuwe costuums? Ander soort decor; dat 3D scherm van Alice was wel cool.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 5 januari 2023 @ 17:00:01 #198
403253 Meke
after all this time? always.
pi_207432237
Ja en ik kan me ook voorstellen dat dit ook een fijne "instap" is. Ze hebben alledrie nog nooit een musical gedaan en voor de mensen om K3 heen is het ook al even geleden. Dat ze eerst willen zien of het een match is voordat ze nog meer gaan investeren in een compleet nieuwe musical :)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_207594268
Waarom las ik op insta dat de Vleugelst tracklist gelekt is?????
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_207595384
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 07:18 schreef Poedelpoes het volgende:
Waarom las ik op insta dat de Vleugelst tracklist gelekt is?????
Julia had op Spotify een openbare playlist gemaakt genaamd "Setlist vleugels tour" en die is nu niet meer publiek.
  PR en moderator dinsdag 17 januari 2023 @ 10:25:50 #201
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_207595502
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 10:14 schreef Arlique246 het volgende:

[..]
Julia had op Spotify een openbare playlist gemaakt genaamd "Setlist vleugels tour" en die is nu niet meer publiek.
:o
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  dinsdag 17 januari 2023 @ 16:03:52 #202
403253 Meke
after all this time? always.
pi_207599836
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 10:14 schreef Arlique246 het volgende:

[..]
Julia had op Spotify een openbare playlist gemaakt genaamd "Setlist vleugels tour" en die is nu niet meer publiek.
_O- Wat suf :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_207600789
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 10:14 schreef Arlique246 het volgende:

[..]
Julia had op Spotify een openbare playlist gemaakt genaamd "Setlist vleugels tour" en die is nu niet meer publiek.
Oeps foutje :P
Is het nog bekend wat er in stond?
pi_207605165
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 17:50 schreef NailQueen het volgende:

[..]
Oeps foutje :P
Is het nog bekend wat er in stond?
Ik heb alleen een screenshot van de setlist zonder de nummers van het vleugels album.

https://imgur.com/a/MXYKNpN
pi_207605527
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 21:44 schreef Arlique246 het volgende:

[..]
Ik heb alleen een screenshot van de setlist zonder de nummers van het vleugels album.

https://imgur.com/a/MXYKNpN
Zo, Yippee Yippee is even een throwback! :o
pi_207616824
Dit kan toch niet er staan amper liefjes van het laatste album op. Waar is toetje?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_207818224
Omg Kriss Kross Amsterdam sampled Oya Lele in een 'nieuw' nummer. Vind het helemaal niks.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_207819329
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:00 schreef Poedelpoes het volgende:
Omg Kriss Kross Amsterdam sampled Oya Lele in een 'nieuw' nummer. Vind het helemaal niks.
Is dat nou met Roxeanne Hazes of ik zie/hoor ik dat nou verkeerd.
pi_207819447
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 12:00 schreef Poedelpoes het volgende:
Omg Kriss Kross Amsterdam sampled Oya Lele in een 'nieuw' nummer. Vind het helemaal niks.
oef, vreselijk
pi_207833975
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2023 13:09 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Is dat nou met Roxeanne Hazes of ik zie/hoor ik dat nou verkeerd.
Ja jakkes
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_207898841
25 jaar K3 is confirmed!
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_207903903
Ik was vooral verbaasd dat de 20 jaar K3 show alweer 5 jaar terug is :O
pi_207947396
Beetje raar dat ze deze videos zonder Hanne hebben opgenomen. Ze hadden toch wel een maandje kunnen wachten om een fotoshoot met Hanne te doen (met nieuwe jurkjes voor de best of cd, ze lijken nu gewoon de Waterval fotos te gebruiken) en deze videos op te nemen?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zondag 12 februari 2023 @ 14:26:48 #214
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_207965307
leuk dat ze gewoon de originele videoclips gebruiken!


er zijn gisteren trouwens een aantal oude shows/specials op hun officiële kanaal geüpload!

TEAM TAFEL
pi_207968309
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 14:26 schreef rowan634 het volgende:
leuk dat ze gewoon de originele videoclips gebruiken!
Da's goedkoper dan ff 40 hits opnieuw opnemen met Julia :')
(Maar verder wel mee eens!)
pi_208015227
Kersverse mama Hanne reageert voor het eerst op vervanging binnen K3: “Veel berichtjes gekregen dat het toch niet hetzelfde was zonder mij”

Hanne Verbruggen (28) is terug uit zwangerschapsverlof. Midden november werd het K3’tje voor het eerst mama van een zoontje: Julien. Maar nu is ze helemaal klaar om er weer in te vliegen met K3. Hoe stelt de kersverse mama het? En wat vindt zij er nu eigenlijk zelf van dat ze in de tussentijd vervangen werd? Bekijk het in een nieuwe Showbits.

https://www.hln.be/showbi(...)zonder-mij~a79273ca/


Hmmmm, ik vind het niet zo heel aardig klinken eerlijk gezegd. Tuurlijk is het niet hetzelfde. Hanne is Diede niet en vice versa. Diede deed het hartstikke goed.
pi_208022826
Yeah ik vind het wel jammer hoe ze Diede steeds zo oneerbiedig blijven wegzetten. Is die opmerking van "Diede is het pleegzusje van K3" toch waar 💀
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_208025379
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 18:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Yeah ik vind het wel jammer hoe ze Diede steeds zo oneerbiedig blijven wegzetten. Is die opmerking van "Diede is het pleegzusje van K3" toch waar 💀
Valt wel erg op dat dat alleen naar voren komt in de officiële momenten zoals een interview of een tv-moment. Die emotie tijdens de laatste show leek me toch wel oprecht... shame on studio100.
  vrijdag 17 februari 2023 @ 23:22:43 #219
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_208040017
de hart verloren video ziet er zo goed uit hier O+


hoog tijd dat studio 100 voor deze anniversary de kwaliteit van de oude clips een update geeft
want dit is echt meer dan baggerkwaliteit

TEAM TAFEL
pi_208040308
Ik hoor nu pas hoeveel autotune er in Hart Verloren zit _O-
pi_208042073
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2023 23:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoor nu pas hoeveel autotune er in Hart Verloren zit _O-
Ik heb me daar eerlijk gezegd nooit aan gestoort, vind het wel een vibe. Past wel bij het nummer. Beetje Cher' Believe achtig.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_208042117
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2023 20:39 schreef Arlique246 het volgende:

[..]
Valt wel erg op dat dat alleen naar voren komt in de officiële momenten zoals een interview of een tv-moment. Die emotie tijdens de laatste show leek me toch wel oprecht... shame on studio100.
Ja dit dus. Ze hebben ook nooit een foto van haar op de officiele K3 instagram gepost, waarschijnlijl omdat Studio 100 van mening is dat elk nieuw lilid pas telt na het winnen van een zoektocht en het de kinderen zou verwarren. Of die foto van Diede van haar audities in het persbericht. Alsof er geen officiele foto's zijn gemaakt voor de finale van Diede in het blauwe regenboog jurkje. Die waren zeker verbrand. 💀

Then again ze posten ook nooit throwbacks naar de era's met de vorige K3's. Ze hadden toentertijd niet eens die reunie foto van Karen, akristel en Kathleen gepost.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_208047975
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 09:05 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ik heb me daar eerlijk gezegd nooit aan gestoort, vind het wel een vibe. Past wel bij het nummer. Beetje Cher' Believe achtig.
Het is ook niet vervelend maar het was mij vroeger nooit opgevallen :P
  zaterdag 18 februari 2023 @ 20:54:01 #224
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_208050778
het lijkt wel alsof er met 25 jaar K3 een kleine kentering is gekomen, opeens mogen de oude formaties wel gezien worden >:O

zie de pagina www.25jaarK3.com met foto's van alle jaren



kleurplaat met alle lichtingen :D

en blijkbaar is dit de cover van de vinyl



beetje regenboogjurkje-overkill zo wel lol
TEAM TAFEL
pi_208117314
Ik ben zo benieuwd naar de setlist van de Vleugels tour
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_208117339
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 20:54 schreef rowan634 het volgende:
en blijkbaar is dit de cover van de vinyl
Hier is volume 2
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 25 februari 2023 @ 22:39:32 #227
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_208147327
toch yippee yippee :o die playlist was dus echt de setlist!

TEAM TAFEL
pi_208148153
Ook I love you baby. Een van de leukste klassiekers vind ik zelf :D

pi_208149246
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 23:35 schreef NailQueen het volgende:
Ook I love you baby. Een van de leukste klassiekers vind ik zelf :D

Wel een erg willekeurige medley :P
pi_208149805
Zag ook dat de originele kostuums van Doornroosje en de 3 Biggetjes in de show zaten!

En de gastacteur is Diego Gonzales-Clark, bekend van musicals maar vooral van Prince Charming op Videoland
https://www.instagram.com/p/CpFwaeEDIFG/?hl=nl
pi_208149860
Hanne even in 2 weken een show erin gestampt _O_
  zondag 26 februari 2023 @ 11:03:38 #232
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208150982
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 08:20 schreef Melissa97 het volgende:
En de gastacteur is Diego Gonzales-Clark, bekend van musicals maar vooral van Prince Charming op Videoland
https://www.instagram.com/p/CpFwaeEDIFG/?hl=nl
Ja vond ik ook een grappige keuze :D

En ben ook wel onder de indruk van Julia steeds hoor, als je haar hier ook weer ziet. Had er tijdens K2 zoekt K3 niet zoveel mee, maar het is voelt voor mij veel gelijkwaardiger zo met z'n drieën dan met Klaasje :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  PR en moderator zondag 26 februari 2023 @ 11:19:15 #233
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208151179
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 11:03 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja vond ik ook een grappige keuze :D

En ben ook wel onder de indruk van Julia steeds hoor, als je haar hier ook weer ziet. Had er tijdens K2 zoekt K3 niet zoveel mee, maar het is voelt voor mij veel gelijkwaardiger zo met z'n drieën dan met Klaasje :Y
Ik heb van alle jaren met Klaasje echt helemaal niks meegekregen. Vond haar K3 echt kraken waar ik Julia het echt vind maken :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_208151577
Julia heeft gewoon een wat meer sprankelende persoonlijkheid. Enthousiast, vrolijk, spontaan. Dat is wat Klaasje een beetje miste. Volgens mij hebben ze met zijn drietjes nu een hele leuke tijd. Dat komt ook wel naar voren vind ik.
pi_208151766
Julia is echt een podiumdier. Klaasje kwam in vergelijking over alsof ze door een verloren weddenschap meedeed aan K3 Zoekt K3 en toen ineens niet meer terug kon.
  PR en moderator zondag 26 februari 2023 @ 13:52:14 #236
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208153067
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 12:16 schreef Maartel het volgende:
Julia is echt een podiumdier. Klaasje kwam in vergelijking over alsof ze door een verloren weddenschap meedeed aan K3 Zoekt K3 en toen ineens niet meer terug kon.
Heel awkward inderdaad. Ook dat overdreven articuleren en dat nep-Vlaamse accent soms. Kreeg er altijd de kriebels van.
Dat heb ik met Marthe en Hanne totaal niet en dat komt nu met Julia juist idd volledig tot zijn recht.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_208156995
Vind inderdaad dat Julia het heel leuk doet! Slayyy
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_208157045
quote:
Wel een erg willekeurige medley :P
Ik begin me toch wel te irriteren aan die terugkerende trend van de meest random liedjes uit te kiezen. Alsof er met dartpijlen word gegooid.. welke liedjes zullen we onder het stof vandaan halen?

Ik mis toch wel beetje de liedjes van het album waar de tour voor is, vorige tour ook maar 4 liedjes van Waterval album. Toch maar enige samenhang, dat deden ze bij de Josje/Klaasje tours beter.

Ik vind het echt leuk dat ze weer oude liedjes zingen, maar het hoeft van mij niet ten koste te gaan van de nieuwe nummers. Het lijkt bijna alsof ze Julia eventjes door het oude Kathleen repetoire willen slepen.. en dan heb ik het niet alleen over de hits.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zondag 26 februari 2023 @ 19:34:59 #239
403253 Meke
after all this time? always.
pi_208157999
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2023 13:52 schreef Moira het volgende:

[..]
Heel awkward inderdaad. Ook dat overdreven articuleren en dat nep-Vlaamse accent soms. Kreeg er altijd de kriebels van.
Dat heb ik met Marthe en Hanne totaal niet en dat komt nu met Julia juist idd volledig tot zijn recht.
Ja, echt een typetje ook soms _O- En van dat gedrag waarvan ze denk ik dacht dat kinderen het leuk vonden? Bij HMJ nu heb ik het gevoel dat ze gewoon echt zichzelf zijn
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  PR en moderator zondag 26 februari 2023 @ 20:15:53 #240
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_208158531
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 19:34 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja, echt een typetje ook soms _O- En van dat gedrag waarvan ze denk ik dacht dat kinderen het leuk vonden? Bij HMJ nu heb ik het gevoel dat ze gewoon echt zichzelf zijn
Ja echt :D Als je Klaasje gewoon Alieke ziet zijn zoals haar vrienden haar kennen komt het al een stuk normaler over. Die had denk ik gewoon lekker dwarsfluitjuf moeten blijven :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_208159114
Ik was ook zeker geen fan van Klaasje, maar Julia vind ik op haar eigen manier ook weer wat irritant en aanwezig :@ Maar verder op zich wel een leuke aanwinst hoor.
Koel en donker bewaren
pi_208368594

Waarom is er gekozen voor Als het binnen regent? Dat was toch helemaal geen 'hit'? Was beter voor Ushuaia, Liefde is Overal of Jij bent de bom gekozen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_208369792
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_208370383
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 09:15 schreef Poedelpoes het volgende:

Waarom is er gekozen voor Als het binnen regent? Dat was toch helemaal geen 'hit'? Was beter voor Ushuaia, Liefde is Overal of Jij bent de bom gekozen.
Er lijkt bij elke line-up 1 volstrekt random keuze te zitten (Hart Verloren? Handjes Draaien?) maar deze is wel heel extreem idd.
pi_208376533
quote:
Prachtig! We krijgen dus (net als in 2017) weer een hele aflevering met K3 nummers en natuurlijk ook in elke aflevering een nummer gebracht door K3 zelf. Kijk er nu al naar uit!
pi_208377144
Gaan ze nou geen nummers met Juli zingen tijdens Liefde voor muziek? Of doen ze net als in de Isabella A aflevering een gezamelijk optreden waar iedereen waterval zingt?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_208378465
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 20:41 schreef Poedelpoes het volgende:
Gaan ze nou geen nummers met Juli zingen tijdens Liefde voor muziek? Of doen ze net als in de Isabella A aflevering een gezamelijk optreden waar iedereen waterval zingt?
Ik denk dat K3 in iedere aflevering met hun drieën optreden met een nummer van de artiest die centraal staat in die aflevering, behalve in de eerste aflevering waar K3 kennelijk zelf de centrale artiest is. Maar wat bedoel je met de Isabelle A aflevering (dat was in het derde seizoen in 2017)? Edit: Ah, ik zie al wat je bedoelt, aan het einde deden ze met zijn allen nog even een stukje van Lekker beest omdat niemand dat nummer van Isabelle A had gekozen. Maar dat was geen optreden maar na afloop toen ze weer terug waren in hun B&B.

[ Bericht 6% gewijzigd door Riparius op 14-03-2023 22:14:10 ]
pi_208381316
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2023 21:57 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ik denk dat K3 in iedere aflevering met hun drieën optreden met een nummer van de artiest die centraal staat in die aflevering, behalve in de eerste aflevering waar K3 kennelijk zelf de centrale artiest is. Maar wat bedoel je met de Isabelle A aflevering (dat was in het derde seizoen in 2017)? Edit: Ah, ik zie al wat je bedoelt, aan het einde deden ze met zijn allen nog even een stukje van Lekker beest omdat niemand dat nummer van Isabelle A had gekozen. Maar dat was geen optreden maar na afloop toen ze weer terug waren in hun B&B.
Oh lol ik heb het nooit gezien eerlijk gezegd. Ik sacht dat ze het tijdens de aflevering zongen. Zou wel leuke callback zijn als ze het nu weer doen met Waterval. Was toch een grote hit in Belgie? Zou jammer zijn als dienniet gezongen word. Maargoed Gunter's jazzy nummer kan ook Waterval zijn... Who knows.

Bedoelde inderdaad of de andere artiesten dus geen covers doen van K3 liedjes met Julia. Vind Mijn Held ook wel een random keuze, wel mooi nummer, ik ben benieuwd. Er is duidelijk gekozen voor dat om Portland een top 10 hit te geven, een onbekend K3 nummer wat zij makkelijk hun eigen kunnen maken. Ben meer van van de covers van hits waar een geheel eigen versie van wordt gemaakt.

Jammer dat het er wel op lijkt dat er 1 cover minder is deze aflevering. Jaap en Metejoor's normaal aparte cover is dus samen 10.000 Luchtballonnen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_208383369
Also blijkbaar zijn Portland vorige week uit elkaar gegaan of dat meisje heeft dus de band verlaten. Ik vond al gek waarom ze niet naast elkaar op de foto stonden.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_208393286
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2023 09:01 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Jammer dat het er wel op lijkt dat er 1 cover minder is deze aflevering. Jaap en Metejoor's normaal aparte cover is dus samen 10.000 Luchtballonnen.
Inderdaad, maar dit hoeft niet per se te betekenen dat er één cover minder komt. In 2017 deed Bart Peeters samen met Josje een cover van Broodje Bakpao van Gers Pardoel, maar Josje deed solo ook een cover van Bagagedrager in dezelfde aflevering.
pi_208398289
Ik had het mooi gevonden als Metejoor 'Je hebt een vriend' had gezongen. Beetje zoals Luca in K2 zoekt K3 maar dan beter.

[ Bericht 10% gewijzigd door NailQueen op 15-03-2023 22:50:01 ]
pi_208479121
deze week komen de titels met Julia uit voor op de 25 jaar cd.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_208479531
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 13:47 schreef Poedelpoes het volgende:
deze week komen de titels met Julia uit voor op de 25 jaar cd.
Opzich hebben die pas 6 'singles'. Niet dat dat ze er van zal weerhouden om Hart Van Peperkoek er op te gooien ipv Waterval :')
pi_208490791
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 14:21 schreef Maartel het volgende:

[..]
Opzich hebben die pas 6 'singles'. Niet dat dat ze er van zal weerhouden om Hart Van Peperkoek er op te gooien ipv Waterval :')
Oprecht 😭
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_208501146
Gaat dit topic bijna dicht?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_208529310
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2023 22:36 schreef Poedelpoes het volgende:
Gaat dit topic bijna dicht?
Nee hoor. Ik zie trouwens net een nieuwe vlog van K3 over Liefde voor muziek (op 4 april te zien bij VTM):
Oops... dezelfde vlog is een week geleden ook al gepost. Foutje van Studio 100. Ongelooflijk wat een klunzen daar werken.
pi_208655750
Vanavond om 20:35 op VTM de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Liefde voor Muziek waarin de songs van K3 centraal staan.

Vanuit Nederland kun je zonder account en zonder VPN live naar VTM kijken met VLC, via deze URL (720p, werkt altijd):

1https://dpp-live-events.medialaancdn.be/events/hls/aes/webstream1.m3u8

of via deze URL (1080p, maar werkt niet altijd):

1http://x.v-iptv.com:25443/live/HAJG6/k7bKPqg05y/48172.ts
pi_208666400
Wat een tegenvallebde aflevering! De helft van de K3 liedjes werden helemaal uit hun verband getrokken en was uiteindelijk niks meer over.

Die Dua Lipa cover vond ik nou ook niet helemaal bet. Jammer. Niet mijn smaak deze versies.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_208672420
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 12:08 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat een tegenvallebde aflevering! De helft van de K3 liedjes werden helemaal uit hun verband getrokken en was uiteindelijk niks meer over.

Die Dua Lipa cover vond ik nou ook niet helemaal bet. Jammer. Niet mijn smaak deze versies.
Ik vind de versie die Jaap Reesema zingt wel echt prachtig ;(
  woensdag 5 april 2023 @ 22:57:35 #261
436222 Japepk
Padvinder
pi_208677234
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 12:08 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat een tegenvallebde aflevering! De helft van de K3 liedjes werden helemaal uit hun verband getrokken en was uiteindelijk niks meer over.

Die Dua Lipa cover vond ik nou ook niet helemaal bet. Jammer. Niet mijn smaak deze versies.
Dat vond ik nou juist zo cool! Het laat zien hoe goed sommige nummers geschreven zijn, omdat ze goed overeind blijven in een andere stijl. Sommige nummers kregen zelfs wat extra sexyness vond ik. Heel verfrissend.
't Echte en 't ware!
pi_208678352
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2023 22:57 schreef Japepk het volgende:

[..]
Dat vond ik nou juist zo cool! Het laat zien hoe goed sommige nummers geschreven zijn, omdat ze goed overeind blijven in een andere stijl. Sommige nummers kregen zelfs wat extra sexyness vond ik. Heel verfrissend.
Oh nee daarom juist vond ik het heel erg jammer, als ze zo goed geschreven zijn dan hoeven ze toch niet zoveel veranderd te worden?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 6 april 2023 @ 08:24:48 #263
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_208679081
Is hij nog ergens terug te kijken?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 7 april 2023 @ 21:05:23 #264
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_208697776
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2023 08:24 schreef Ynske het volgende:
Is hij nog ergens terug te kijken?
Zeker, hij staat gewoon zonder geoblock op VTM Go: https://vtm.be/vtmgo/lief(...)2e-a793-9a5fc1463f20

... en de losse optredens staan ook op YouTube op het VTM-kanaal.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 8 april 2023 @ 09:14:24 #265
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_208701101
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2023 21:05 schreef Sirolf het volgende:

[..]
Zeker, hij staat gewoon zonder geoblock op VTM Go: https://vtm.be/vtmgo/lief(...)2e-a793-9a5fc1463f20

... en de losse optredens staan ook op YouTube op het VTM-kanaal.
Kunt geen gebruik hier maken van de app om deze te installeren en is alleen zichtbaar in de app.

Maar inmiddels al gezien, en heb genoten O+
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_208715553
Hanne is vanmiddag bij de K3 show in Eindhoven onwel geworden en kon niet meer optreden. Alle verdere shows van zondag en maandag zijn afgelast.

Bron: https://www.parktheater.nl/nl/programma/10818/K3/Vleugels
pi_208717607
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 15:34 schreef Riparius het volgende:
Hanne is vanmiddag bij de K3 show in Eindhoven onwel geworden en kon niet meer optreden. Alle verdere shows van zondag en maandag zijn afgelast.

Bron: https://www.parktheater.nl/nl/programma/10818/K3/Vleugels
Ik mag natuurlijk geen aannames doen, maar ik kan me heel goed voorstellen dat zo'n baan en een baby zwaar is. En straks een dreumes. En een peuter.

Hoop dat ze snel weer opgeknapt is.
pi_208760885
Arme vrouw
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_208821253
Vond de Snelle/Metejoor cover van K3 wel erg leuk gedaan deze keer! En deze week officieel fan geworden van Daan.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_209021136
Morgen kunnen we de nieuwe zomer single van K3 presaven! Ben benieuwd wat voor nummer het wordt.

Erg jammer dat Toetje geen single is geworden, zelfde geld voor de Visje in het water mv die nooit gekomen is. :(
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 16 mei 2023 @ 20:51:49 #271
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_209178284
Ik ga nu al stuk om deze Kultural appropriation3 thumbnail _O-


studio 100 heeft echt een fris, nieuw team nodig come on!

het nummer klinkt overigens wel goed, lekker 00s europop achtig >:O
TEAM TAFEL
pi_209183745
Erg leuk nummer wel. Normaal moet ik altijd een nummer eerste een paar keer horen voor ik het leuk vind, maar deze is meteen catchy. Alleen een gekke bridge met 'Waar gaat dat feestje heen' dat me ineens aan een carnavalsnummer doet denken en niets met de rest van het nummer te maken heeft in mijn ogen, haha.
pi_209193849
Oh ik vind het helemaal geen leuk nummer, voor mij was dit nummer juist een van de tekens dat de koek er voor Alain en Peter echt op lijkt te zijn. Het refrein kabbelt maar een beetje en gaat nergens heen voor mij. En de productie klinkt nog achterhaalder dan normaal... 😪
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_209257936
K3 is al de hele dag op de radio in Nederland overal en er is helemaal niks op de social media kanalen van K3 of de zenders zelf gepost? Wat gaar. Zijn ze bang dat Nederlanders de radio uitzetten als K3 komt? Wat is dit voor rare persdag. Ze komen ook na 10 uur s'avonds op Radio Veronica en 538???? Wat moeten ze daar??? Doe gewoon op Radio Efteling in de ochtend.. vooral nu net dat Fata Morgana nummer.. vind maar raar allemaal.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_209258345
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2023 15:34 schreef Riparius het volgende:
Hanne is vanmiddag bij de K3 show in Eindhoven onwel geworden en kon niet meer optreden. Alle verdere shows van zondag en maandag zijn afgelast.

Bron: https://www.parktheater.nl/nl/programma/10818/K3/Vleugels
Ai... hopelijk gaat de show zondag voor m'n dochter wel door. Desnoods met een invalster, want die zangeressen kent ze niet.
pi_209258667
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 22:49 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Ai... hopelijk gaat de show zondag voor m'n dochter wel door. Desnoods met een invalster, want die zangeressen kent ze niet.
Girly dit was een maand geleden ze is allang weer beter, de shows gaan gewoon door.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_209260023
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 23:25 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Girly dit was een maand geleden ze is allang weer beter, de shows gaan gewoon door.
Girly? Serieus? :{w :R
pi_209260186
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 07:27 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Girly? Serieus? :{w :R
HAHAHA OEPS IK DACHT JE WAS EEN EEN MEISJE 😭
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_209260287
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 08:08 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
HAHAHA OEPS IK DACHT JE WAS EEN EEN MEISJE 😭
:D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 24 mei 2023 @ 08:34:09 #280
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_209260327
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_209262157
quote:
Ja rip. Moeten ze weer nieuwe zoektocht omdat Julia's hoofd is opengesplijt 😭😭😭😭💀
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_209265838
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 11:42 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]
Ja rip. Moeten ze weer nieuwe zoektocht omdat Julia's hoofd is opengesplijt 😭😭😭😭💀
ZIE JE NOU WEL!!! -O-
pi_209266839
Zou kortere versie van K2/K3 zoekt K3 niet kunnen werken, misschien een online versie (Vtm Go en bijv. Videoland, ik zie het echt niet terug komen op SBS) waarin ze zoeken naar 3 (of meer) hulp K3tjes.

Het zou wel weer onze reality tv itch krabben hahahha
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_209301557
Marthe had al een tijdje problemen met haar knie, maar die zijn nu dusdanig verergerd dat ze niet meer kan dansen. Ze zit nu tijdens de shows in een stoel. Gewoon lopen gaat nog wel een beetje. Arme Marthe.
pi_209302950
Jezus wat een ellende 💀nou bel Diede maar weer

[ Bericht 1% gewijzigd door Poedelpoes op 29-05-2023 12:45:59 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_209306669
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 mei 2023 13:32 schreef Riparius het volgende:
Marthe had al een tijdje problemen met haar knie, maar die zijn nu dusdanig verergerd dat ze niet meer kan dansen. Ze zit nu tijdens de shows in een stoel. Gewoon lopen gaat nog wel een beetje. Arme Marthe.
Maf. Hopelijk is er morgen een vervangster.
pi_209318955
Dochter had genoten van de show. Ze probeerden nog wat van marthe te maken, maar grootste gedeelte zat ze een beetje lullig in een hoek te zingen
pi_209326550
Ik zou er echt niet raar van opkijken als Marthe er volgend jaar mee kapt. Laatste shows lijkt ze het beetje weg te lachen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  Moderator maandag 29 mei 2023 @ 13:12:19 #289
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209326780
Gaat sowieso wat moeizaam de laatste maanden he? Hebben ze binnenkort nog een rustperiode?
pi_209327075
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2023 13:12 schreef Momo het volgende:
Gaat sowieso wat moeizaam de laatste maanden he? Hebben ze binnenkort nog een rustperiode?
Nope 💀 de zomer optredens komen eraan
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_209369167
Juice channel zegt dat Marthe aan stoppen met K3 denkt 🥲
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_209369229
Kom er maar in Diede :P
pi_209385557
Nou topic bijna dicht 😮💨
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_209402094
Ben ik de enige die realisseert dat er nu bij elke Julia tour iets aan de hand was (niet dat het naar schuld is); vorige tour Hanne zwanger die vorige tour vervangen werd door Diede en deze tour Julia's kopstoot en Marthe op die stoel. Ben benieuwd volgende tour. 💀
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 4 juni 2023 @ 20:05:26 #295
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_209402159
Die lisa had toen moeten winnen mooie vrouw.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_209405125
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2023 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die lisa had toen moeten winnen mooie vrouw.
Leeft die nog?
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_209410502
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2023 10:40 schreef Maartel het volgende:

[..]
Heeft net weer een single uit
Ze haalt me de woorden uit de mond "hoe minder ik weet" 🫠
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_209410503
Nou
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_209410507
Ik doe deze
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_209410508
Dicht! 😫
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')