Ik heb net wat videos op social media voorbij zien komen en dat zoeter dat viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:41 schreef Sieglinde het volgende:
Ik ben vanmorgen met mijn dochter naar de Kom erbij show geweest, en Diede deed het (zoals ik eigenlijk wel verwachtte) heel erg goed. Ook de 'theater' stukjes deed ze erg leuk mee. Volgens mij hoorde ik alleen Marthe 1 keer per ongeluk 'Hanne' zeggen ipv Diede. De liedjes leken met Diedes stem wel nog een tikkeltje zoeter te klinken. Ik ben benieuwd wat dit voor de toekomst gaat betekenen en voor Diedes carriere.
Waar heb je deze videos gezien?quote:Op zaterdag 5 november 2022 13:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb net wat videos op social media voorbij zien komen en dat zoeter dat viel mij ook al op.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 21:16 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Waar heb je deze videos gezien?
Ik heb het vandaag precies twee jaar geleden allemaal eens uitgerekend en het bleek dat Hanne en Marthe op 10 juni 2022 langer K3 waren dan Josje dat is geweest.quote:Op zondag 6 november 2022 02:35 schreef NailQueen het volgende:
7 jaar geleden werden Marthe en Hanne de nieuwe K3. Ze houden het nu langer vol dan Josje
Zo, dat is nog eens een deep divequote:Op zondag 6 november 2022 07:01 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag precies twee jaar geleden allemaal eens uitgerekend en het bleek dat Hanne en Marthe op 10 juni 2022 langer K3 waren dan Josje dat is geweest.
Daar zat je niet ver vanafquote:Nu maar hopen dat de blonde niet opnieuw de reden wordt voor een break up
Valt wel heel erg op naast Marthe, die altijd goed gezongen heeft er nu Diede is die gewoon altijd steady klinkt dat Julia helemaal geen geweldige stem heeft.quote:Op zondag 6 november 2022 11:17 schreef Guanabana het volgende:
Het is nu vocaal wel de beste K3 in 7 jaar tijd
Daarom had HMD ook niet gewerkt want dan was het heel erg opgevallen dat Hanne niet zo goed kan zingen.quote:Op zondag 6 november 2022 23:20 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Valt wel heel erg op naast Marthe, die altijd goed gezongen heeft er nu Diede is die gewoon altijd steady klinkt dat Julia helemaal geen geweldige stem heeft.
Ik vind/vond Diede nog steeds 10x niks maar ze doet het niet slecht. Ze klinken inderdaad veel meer zoetsappig en schattig, gelukkig duurt dit maar 2 maanden.
Eerlijk is eerlijk. Hanne acteert dan wel weer het leukste van iedereen.quote:Op maandag 7 november 2022 10:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Daarom had HMD ook niet gewerkt want dan was het heel erg opgevallen dat Hanne niet zo goed kan zingen.
Even tussendoor: Jij Bent Mijn Gigi vind ik een van de leukste liedjes van HMK. Leuk dat ze die er in hebben gehoudenquote:
Blijft wel gek dat het verhaaltje van Julia de nieuweling erin is gebleven en Diede letterlijk Hanne haar rol overneemtquote:Op maandag 7 november 2022 16:57 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk. Hanne acteert dan wel weer het leukste van iedereen.
[ tiktok ]
Ik zei laatst ook tegen een vriend dat ze de verhaallijn toen Hanne zwanger werd hadden moeten veranderen van een welkomsfeest voor Julia naar een babyshower voor Hanne met hun rollen in de show omgewisseld. Had niet eens zoveel voor veranderd hoeven worden.quote:Op maandag 7 november 2022 20:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Blijft wel gek dat het verhaaltje van Julia de nieuweling erin is gebleven en Diede letterlijk Hanne haar rol overneemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |