Oke saai.quote:"Zeven jaar geleden kwam mijn grootste droom uit toen ik een K3'tje werd. Maar de komst van Julien heeft dit zonder twijfel overtroffen", zegt de kersverse moeder. "Het is een onbeschrijfelijk gelukzalig gevoel om mama te worden." Een foto van de baby delen de kersverse ouders (voorlopig) niet. "Aangezien ze zo intens mogelijk willen genieten van deze bijzondere tijd met hun drietjes, zullen ze geen reacties of foto ’s delen."
quote:Ook haar K3-collega's Julia en Marthe zijn trots. Marthe zegt in het persbericht: "Ik ben zo blij voor hen dat ze eindelijk samen kunnen genieten van hun zoontje en ga heel graag langs wanneer ze er klaar voor zijn, zodat ik hem ook in mijn armen kan sluiten. Het is tenslotte ook voor ons een speciale baby."
Julia: "Ik kijk er ook zooo naar uit om de baby te zien want ik heb echt het gevoel dat ik nu tante ben. We hebben ze geduldig wat tijd gegund om rustig aan te doen maar nu willen we toch echt wel op babybezoek gaan!”
Valt me wel op dat zowel Marthe als Hanne hun privé leven erg afschermen. Heel anders dan bijvoorbeeld Natalia, die zette na de bevalling kort na de finale van K2 zoekt K3 meteen foto's op haar instagram.quote:
Geen Oya Lele zingen. Komt ze ook nietquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:24 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
nou dan weten we al dat het niet Josje wordt, want dan zouden ze het wel geheim houden
https://www.rtlboulevard.(...)er-bij-k3-wel-zitten
Is Coucou iets vlaams?quote:Coucou Julien!
Ineens was je daar, ons ventje.
Na al die maanden kunnen we je eindelijk in onze armen houden. Het is onwerkelijk, overweldigend en tegelijkertijd zo vertederend, leerrijk en magisch.
Bedankt allemaal voor de mooie, lieve reacties! Het is waanzinnig dat zo veel mensen zo intens met ons meeleven.
You guys rock!
Nu kruipen wij weer in onze bubbel. Ik neem nog even de tijd om te genieten van deze unieke, eerste momentjes.
I'll be back sooooon
Coucou is Frans voor koekoek.quote:Op zaterdag 19 november 2022 15:09 schreef NailQueen het volgende:
De instagramlink werkt bij mij niet dus dan maar even zo. Hanne heeft een foto van Julien online gezet
https://www.instagram.com(...)33-8a97-499730449e88
[..]
Is Coucou iets vlaams?
Al zou het wel slim zijn om Josje in te huren, ze heeft wel die positieve publiciteit nodig na die problematische uitspraken op instagram. Ze zou gelijk de K3 fans terug hebben in haar corner.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:24 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
nou dan weten we al dat het niet Josje wordt, want dan zouden ze het wel geheim houden
https://www.rtlboulevard.(...)er-bij-k3-wel-zitten
Eens.quote:Op maandag 21 november 2022 12:50 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou het héééél raar vinden als Josje het zou worden. Zij is (naar mijn idee) superklaar met K3, veel ouder dan de rest, full blown wappie geworden.
Ik zou echt flabbergasted zijn.
Rectivicatie: ik vind Toetje nu een heel erg leuk nummerquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:33 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat een kut album is Vleugels geworden; alle nummers klinken als demo's die gemaakt zijn in garageband of met een intertoys keybord. WAAAAAT IS MIGUEL
Misschien doet ze het wel te goedquote:Op donderdag 24 november 2022 14:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Vinden jullie het ook raar dat Julia en Marthe met zn 2 gaan optreden in Plopsa?
Wilden ze Diede niet meer betalen voor die shows en de Sintshow?
Ik denk eigenlijk dat ze dit totaal verkeerd hebben aangepakt door Diede alleen als soort alternate in de zetten voor de shows, ze doet het (niet verbazend) juist heel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |