Misschien denk ik te ver na maar, de tour shows kunnen gewoon niet met 2, dan kloppen al die toneelstukjes niet meer en ook heel veel songtekst moet herverdeeld worden. Bij die sintshow/plopsa zingen ze misschien 1,2 of 3 liedjes? Dat is dan nog te doen...quote:Op donderdag 24 november 2022 14:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Vinden jullie het ook raar dat Julia en Marthe met zn 2 gaan optreden in Plopsa?
Wilden ze Diede niet meer betalen voor die shows en de Sintshow?
Ik denk eigenlijk dat ze dit totaal verkeerd hebben aangepakt door Diede alleen als soort alternate in de zetten voor de shows, ze doet het (niet verbazend) juist heel goed.
Ik vind het vooral raar dat die show niet is uitgesteld. Het publiek heeft nu k2 ipv k3.quote:Op donderdag 24 november 2022 14:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Vinden jullie het ook raar dat Julia en Marthe met zn 2 gaan optreden in Plopsa?
Wilden ze Diede niet meer betalen voor die shows en de Sintshow?
Ik denk eigenlijk dat ze dit totaal verkeerd hebben aangepakt door Diede alleen als soort alternate in de zetten voor de shows, ze doet het (niet verbazend) juist heel goed.
Zo om 20:45quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:56 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand of/wanneer 1 Jaar K3 in/vanuit Nederland te kijken is?
Ik heb hier een hele tijd geleden al eens een URL gepost waarmee je altijd live naar VTM kunt kijken via VLC:quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:56 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand of/wanneer 1 Jaar K3 in/vanuit Nederland te kijken is?
1 | https://dpp-live-events.medialaancdn.be/events/hls/aes/webstream1.m3u8 |
Net gekeken, maar tis nu al afgelopen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:41 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik heb hier een hele tijd geleden al eens een URL gepost waarmee je altijd live naar VTM kunt kijken via VLC:
[ code verwijderd ]
Ja, het begon om 19:55.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Net gekeken, maar tis nu al afgelopen?
Kleine tip:quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Lol, ik dacht om 20.45. Heb toen pas ingeschakeld
Mega leuk. Was bang dat de beelden van de vlogs opnieuw zouden worden gebruikt, maar dat is absoluut niet zo.quote:Op zondag 27 november 2022 04:45 schreef Moira het volgende:
"K3 1 jaar later" docu staat online: https://www.kijk.nl/programmas/k3-een-jaar-later/QCikZiYVRN6
Dit programma bekijken op VTMGO gaat je niet lukken vanuit Nederland zonder een distributed VPN, maar het linkje op Kijk dat hier is gepost zou gewoon moeten werken in Nederland zonder VPN. Probeer een andere browser.quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:01 schreef ate-harm het volgende:
Heeft iemand toevallig een download/kijk linkje naar de aflevering van 'K3: Een Jaar Later'?
Helaas werkt hij hier niet via Kijk en met VPN op VTM lukt helaas ook niet
Was te verwachten.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:35 schreef Arlique246 het volgende:
Toch het meest voorspelbare, Marie doet mee met K2 tijdens de sintshow
https://www.tiktok.com/@:k3gelooftinjou/video/7172879565625249030
Studio 100 behandeld Diede eigenlijk als een zangeres die een andere zangeres vervangt tijdens een show en niet als tijdelijk K3. Ze doet de 30 theater shows in Nederland, verder niets.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:02 schreef Guanabana het volgende:
Maar waarom dan weer iemand anders en niet Diede? Heb ik iets gemist?
true. Maar ik dacht dat het nog een onderdeel was van de show ofzo.quote:Op zondag 4 december 2022 09:39 schreef Maartel het volgende:
Ik gok dat ze (terecht) aannamen dat 'spannend, wie zal het zijn?' meer aandacht/verkoop opleverde dan 'joe, Marie zingt een avond mee'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |