quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:14 schreef Arlique246 het volgende:
[..]
Julia had op Spotify een openbare playlist gemaakt genaamd "Setlist vleugels tour" en die is nu niet meer publiek.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:14 schreef Arlique246 het volgende:
[..]
Julia had op Spotify een openbare playlist gemaakt genaamd "Setlist vleugels tour" en die is nu niet meer publiek.
Oeps foutjequote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:14 schreef Arlique246 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een screenshot van de setlist zonder de nummers van het vleugels album.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oeps foutje
Is het nog bekend wat er in stond?
Zo, Yippee Yippee is even een throwback!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:44 schreef Arlique246 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een screenshot van de setlist zonder de nummers van het vleugels album.
https://imgur.com/a/MXYKNpN
Is dat nou met Roxeanne Hazes of ik zie/hoor ik dat nou verkeerd.quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:00 schreef Poedelpoes het volgende:
Omg Kriss Kross Amsterdam sampled Oya Lele in een 'nieuw' nummer. Vind het helemaal niks.
oef, vreselijkquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:00 schreef Poedelpoes het volgende:
Omg Kriss Kross Amsterdam sampled Oya Lele in een 'nieuw' nummer. Vind het helemaal niks.
Ja jakkesquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat nou met Roxeanne Hazes of ik zie/hoor ik dat nou verkeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |