quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:14 schreef Arlique246 het volgende:
[..]
Julia had op Spotify een openbare playlist gemaakt genaamd "Setlist vleugels tour" en die is nu niet meer publiek.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:14 schreef Arlique246 het volgende:
[..]
Julia had op Spotify een openbare playlist gemaakt genaamd "Setlist vleugels tour" en die is nu niet meer publiek.
Oeps foutjequote:Op dinsdag 17 januari 2023 10:14 schreef Arlique246 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een screenshot van de setlist zonder de nummers van het vleugels album.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 17:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oeps foutje
Is het nog bekend wat er in stond?
Zo, Yippee Yippee is even een throwback!quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:44 schreef Arlique246 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een screenshot van de setlist zonder de nummers van het vleugels album.
https://imgur.com/a/MXYKNpN
Is dat nou met Roxeanne Hazes of ik zie/hoor ik dat nou verkeerd.quote:Op donderdag 2 februari 2023 12:00 schreef Poedelpoes het volgende:
Omg Kriss Kross Amsterdam sampled Oya Lele in een 'nieuw' nummer. Vind het helemaal niks.
oef, vreselijkquote:Op donderdag 2 februari 2023 12:00 schreef Poedelpoes het volgende:
Omg Kriss Kross Amsterdam sampled Oya Lele in een 'nieuw' nummer. Vind het helemaal niks.
Ja jakkesquote:Op donderdag 2 februari 2023 13:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dat nou met Roxeanne Hazes of ik zie/hoor ik dat nou verkeerd.
Da's goedkoper dan ff 40 hits opnieuw opnemen met Juliaquote:Op zondag 12 februari 2023 14:26 schreef rowan634 het volgende:
leuk dat ze gewoon de originele videoclips gebruiken!
Valt wel erg op dat dat alleen naar voren komt in de officiële momenten zoals een interview of een tv-moment. Die emotie tijdens de laatste show leek me toch wel oprecht... shame on studio100.quote:Op donderdag 16 februari 2023 18:47 schreef Poedelpoes het volgende:
Yeah ik vind het wel jammer hoe ze Diede steeds zo oneerbiedig blijven wegzetten. Is die opmerking van "Diede is het pleegzusje van K3" toch waar 💀
Ik heb me daar eerlijk gezegd nooit aan gestoort, vind het wel een vibe. Past wel bij het nummer. Beetje Cher' Believe achtig.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:48 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoor nu pas hoeveel autotune er in Hart Verloren zit
Ja dit dus. Ze hebben ook nooit een foto van haar op de officiele K3 instagram gepost, waarschijnlijl omdat Studio 100 van mening is dat elk nieuw lilid pas telt na het winnen van een zoektocht en het de kinderen zou verwarren. Of die foto van Diede van haar audities in het persbericht. Alsof er geen officiele foto's zijn gemaakt voor de finale van Diede in het blauwe regenboog jurkje. Die waren zeker verbrand. 💀quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:39 schreef Arlique246 het volgende:
[..]
Valt wel erg op dat dat alleen naar voren komt in de officiële momenten zoals een interview of een tv-moment. Die emotie tijdens de laatste show leek me toch wel oprecht... shame on studio100.
Het is ook niet vervelend maar het was mij vroeger nooit opgevallenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 09:05 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik heb me daar eerlijk gezegd nooit aan gestoort, vind het wel een vibe. Past wel bij het nummer. Beetje Cher' Believe achtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |