Doordat K3 van Studio 100 is zal het altijd een Vlaams product blijven. Twee Nederlandse meisjes en één Vlaams meisje zie ik daarom niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:13 schreef Maartel het volgende:
Ik weet niet of ze ooit voor een K3 zullen gaan met meerdere nederlandsen erin?
Viel me pas bij die slotvideo op hoe zuur de 'wou dat ik met je ruilen kon' tekst voor Diede was
Ik zou dat ook helemaal niet leuk vinden eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Doordat K3 van Studio 100 is zal het altijd een Vlaams product blijven. Twee Nederlandse meisjes en één Vlaams meisje zie ik daarom niet zo snel gebeuren.
Ik vind dat altijd een beetje een gekke aanname, alsof zwanger zijn de enige reden is waarom iemand geen alcohol zou drinken.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Marthe poseert met een glas water in plaats van een glas champagne. Geruchten gaan dat ook zij zwanger zou zijn.
https://www.hln.be/showbi(...)-van-water~a4833277/
Dan zou ik al 10 jaar zwanger zijn.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje een gekke aanname, alsof zwanger zijn de enige reden is waarom iemand geen alcohol zou drinken.
Maar mocht het wel zo zijn kunnen ze Diede gauw weer uit de kast trekken, mag die ook eens met Hanne op de planken staan voor de volgende tour
Wat leuk dat ze dat mogen doen!quote:Op maandag 2 januari 2023 18:18 schreef rowan634 het volgende:
IK GA UIT MIJN PLAAT
De 3 biggetjes komen terug???
https://vm.tiktok.com/ZMF3vA7d5/
Volgens mij heeft Marthe eens in een interview gezegd dat ze geen alcohol drinkt.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Marthe poseert met een glas water in plaats van een glas champagne. Geruchten gaan dat ook zij zwanger zou zijn.
https://www.hln.be/showbi(...)-van-water~a4833277/
Voor hetzelfde geld wil ze graag kinderen, maar is het niet voor haar weggelegd. Dit is dan allemaal zeer pijnlijk. Beter moeten mensen gewoon hun nieuwsgierigheid wat dit betreft inslikken.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat ze dat arme kind met rust moeten laten mbt zwangerschap. In die K3 docu van laatst zat haar moeder ook al half serieus aan te dringen dat ze het zo leuk zou vinden. En dan alle pers er nog bij. Alleen maar omdat Hanne nu een baby heeft.
Marthe is nog hartstikke jong, laat haar lekker.
Of iemand wil geen kinderen (nu verwacht ik dat bij Marthe niet), en dan is het gewoon heel erg irritant.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld wil ze graag kinderen, maar is het niet voor haar weggelegd. Dit is dan allemaal zeer pijnlijk. Beter moeten mensen gewoon hun nieuwsgierigheid wat dit betreft inslikken.
Ik vind het al goed van haar dat ze haar verloving en bruiloft gewoon privé heeft gehouden. Dat is ook iets wat de media niets aangaat. Ze houdt haar privé en werk gescheiden en daar moet ze vooral lekker mee door gaan.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat ze dat arme kind met rust moeten laten mbt zwangerschap. In die K3 docu van laatst zat haar moeder ook al half serieus aan te dringen dat ze het zo leuk zou vinden. En dan alle pers er nog bij. Alleen maar omdat Hanne nu een baby heeft.
Marthe is nog hartstikke jong, laat haar lekker.
Muah bij die logica zouden andere klasieke musicals ook nooit meer opnieuw kogen gespeeld worden. Wat ik wel niet zou willen zien is deze musical zonder K3.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:33 schreef NailQueen het volgende:
Voor de kinderen is het leuk omdat de 3 biggetjes voor hun tijd was (voelen we ons al oud?) maar persoonlijk vind ik de musical een klassieker waar je niet aan moet komen.
Beter hadden ze een nieuwe musical gemaakt in plaats van een oude recyclen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:00 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Muah bij die logica zouden andere klasieke musicals ook nooit meer opnieuw kogen gespeeld worden. Wat ik wel niet zou willen zien is deze musical zonder K3.
In musicalland is het natuurlijk wel heel normaal, musicals opnieuw uitbrengen. Gebeurt aan de lopende bandquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:33 schreef NailQueen het volgende:
Voor de kinderen is het leuk omdat de 3 biggetjes voor hun tijd was (voelen we ons al oud?) maar persoonlijk vind ik de musical een klassieker waar je niet aan moet komen.
Ik denk eerlijk gezegd dat het heel moelijk is om een musicalbte verzinnen waar K3 de hoofdrol man spelen, behalve op een self insert manier ala Alice in Wonderland, vandaar dat we zo weinig zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beter hadden ze een nieuwe musical gemaakt in plaats van een oude recyclen.
Julia had op Spotify een openbare playlist gemaakt genaamd "Setlist vleugels tour" en die is nu niet meer publiek.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 07:18 schreef Poedelpoes het volgende:
Waarom las ik op insta dat de Vleugelst tracklist gelekt is?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |