Aflevering 2 staat ook online: https://www.kijk.nl/programmas/k3-een-jaar-later/f13JplEATQ9quote:Op zondag 27 november 2022 04:45 schreef Moira het volgende:
"K3 1 jaar later" docu staat online: https://www.kijk.nl/programmas/k3-een-jaar-later/QCikZiYVRN6
1 | https://dpp-live-events.medialaancdn.be/events/hls/aes/webstream1.m3u8 |
hij werkt nietquote:Op zaterdag 10 december 2022 18:45 schreef Riparius het volgende:
Even een reminder: zo meteen om 19:55 op VTM de derde aflevering van K3, één jaar later. Vanuit Nederland kun je live naar VTM kijken via VLC:
[ code verwijderd ]
Dat viel me ook al op ja! Ene aflevering waren ze nog bij de tour shows met Hanne en de andere aflevering waren ze al bij de Sinterklaasshows met Marie. Beetje gek dat ze Diede gewoon helemaal niet hebben genoemd, juist ook omdat die hele docuserie eigenlijk een soort vervolg is op 'K2 zoekt K3' van vorig jaar, waar Diede juist aan meedeed.quote:Op zondag 18 december 2022 12:34 schreef Arlique246 het volgende:
Dus dat waren alle afleveringen van K3 een jaar later, leuk om zo te zien. Maar toch wel gemeen dat ze het optreden met Marie wel erin verwerken, maar geen enkele scene of woord over Diede...
Ook nog even de links naar aflevering 3 en 4 voor de volledigheid:quote:Op dinsdag 6 december 2022 01:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Aflevering 2 staat ook online: https://www.kijk.nl/programmas/k3-een-jaar-later/f13JplEATQ9
Dit wilde ik ook zeggen. Ik heb net de laatste aflevering gezien. Gemiste kans dat ze niets over Diede zeggen. Het lijkt wel of ze Diede bij alles er buiten laten. Ze is bijv. ook niet in de vlogs te zien.quote:Op zondag 18 december 2022 12:34 schreef Arlique246 het volgende:
Dus dat waren alle afleveringen van K3 een jaar later, leuk om zo te zien. Maar toch wel gemeen dat ze het optreden met Marie wel erin verwerken, maar geen enkele scene of woord over Diede...
Ja.quote:Op dinsdag 27 december 2022 18:00 schreef Poedelpoes het volgende:
De laatste show met Diede is net toch geweest?
Ach kind toch. Kan het me helemaal voorstellen. Wss mega dankbaar dat ze dit heeft mogen meemaken, maar het is zo natuurlijk ook keihard in haar gezicht geduwd wat ze allemaal heeft misgelopen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 19:21 schreef Arlique246 het volgende:
https://www.instagram.com/reel/Cmre8X6D6mP/
dat einde
Ik zie Marthe eigenlijk niet zo snel met een baby. Maar dat is puur een gevoel hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:09 schreef Melissa97 het volgende:
[..]
Ach kind toch. Kan het me helemaal voorstellen. Wss mega dankbaar dat ze dit heeft mogen meemaken, maar het is zo natuurlijk ook keihard in haar gezicht geduwd wat ze allemaal heeft misgelopen.
Al zou ik me niet verbazen dat Marthe binnen 1 of 2 jaar zwanger is en dat ze dan Diede weer vragen.
Ik eerlijk gezegd ook niet. Wel geef ik Hanne nog een jaar of 2/3 waarna Diede officieel een K3tje zal worden. De tv show/zoektocht lijkt me niet veel meer opbrengen, de kosten te hoog en de kijkcijfers te laag. Het is lucratiever om haar gewoon weer te vragen en een realityserie te rond die tijd uit te brengen om haar te (her)-introduceren aan het publiek.quote:Op woensdag 28 december 2022 05:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zie Marthe eigenlijk niet zo snel met een baby. Maar dat is puur een gevoel hoor.
Arme meidquote:
Ja kan me voorstellen dat het extra pijnlijk is als je er ff van hebt mogen proeven en beter weet wat je mistquote:
Dat lijkt me sterk, denk wel als er een binnen 2-5 jaar stopt dat ze geen zoektocht zullen houden...quote:Op vrijdag 30 december 2022 14:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien had ze toch stiekem gehoopt en gedacht dat ze mocht blijven.
Ja he! Viel mij ook al op, die allerlaatste 2 keer dat ze die zin op het podium met ze zong besefte ze dat zelf volgens mij ook maar al te goedquote:Op zaterdag 31 december 2022 16:13 schreef Maartel het volgende:
Ik weet niet of ze ooit voor een K3 zullen gaan met meerdere nederlandsen erin?
Viel me pas bij die slotvideo op hoe zuur de 'wou dat ik met je ruilen kon' tekst voor Diede was
Doordat K3 van Studio 100 is zal het altijd een Vlaams product blijven. Twee Nederlandse meisjes en één Vlaams meisje zie ik daarom niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 31 december 2022 16:13 schreef Maartel het volgende:
Ik weet niet of ze ooit voor een K3 zullen gaan met meerdere nederlandsen erin?
Viel me pas bij die slotvideo op hoe zuur de 'wou dat ik met je ruilen kon' tekst voor Diede was
Ik zou dat ook helemaal niet leuk vinden eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Doordat K3 van Studio 100 is zal het altijd een Vlaams product blijven. Twee Nederlandse meisjes en één Vlaams meisje zie ik daarom niet zo snel gebeuren.
Ik vind dat altijd een beetje een gekke aanname, alsof zwanger zijn de enige reden is waarom iemand geen alcohol zou drinken.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Marthe poseert met een glas water in plaats van een glas champagne. Geruchten gaan dat ook zij zwanger zou zijn.
https://www.hln.be/showbi(...)-van-water~a4833277/
Dan zou ik al 10 jaar zwanger zijn.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een beetje een gekke aanname, alsof zwanger zijn de enige reden is waarom iemand geen alcohol zou drinken.
Maar mocht het wel zo zijn kunnen ze Diede gauw weer uit de kast trekken, mag die ook eens met Hanne op de planken staan voor de volgende tour
Wat leuk dat ze dat mogen doen!quote:Op maandag 2 januari 2023 18:18 schreef rowan634 het volgende:
IK GA UIT MIJN PLAAT
De 3 biggetjes komen terug???
https://vm.tiktok.com/ZMF3vA7d5/
Volgens mij heeft Marthe eens in een interview gezegd dat ze geen alcohol drinkt.quote:Op maandag 2 januari 2023 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Marthe poseert met een glas water in plaats van een glas champagne. Geruchten gaan dat ook zij zwanger zou zijn.
https://www.hln.be/showbi(...)-van-water~a4833277/
Voor hetzelfde geld wil ze graag kinderen, maar is het niet voor haar weggelegd. Dit is dan allemaal zeer pijnlijk. Beter moeten mensen gewoon hun nieuwsgierigheid wat dit betreft inslikken.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat ze dat arme kind met rust moeten laten mbt zwangerschap. In die K3 docu van laatst zat haar moeder ook al half serieus aan te dringen dat ze het zo leuk zou vinden. En dan alle pers er nog bij. Alleen maar omdat Hanne nu een baby heeft.
Marthe is nog hartstikke jong, laat haar lekker.
Of iemand wil geen kinderen (nu verwacht ik dat bij Marthe niet), en dan is het gewoon heel erg irritant.quote:Op maandag 2 januari 2023 19:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld wil ze graag kinderen, maar is het niet voor haar weggelegd. Dit is dan allemaal zeer pijnlijk. Beter moeten mensen gewoon hun nieuwsgierigheid wat dit betreft inslikken.
Ik vind het al goed van haar dat ze haar verloving en bruiloft gewoon privé heeft gehouden. Dat is ook iets wat de media niets aangaat. Ze houdt haar privé en werk gescheiden en daar moet ze vooral lekker mee door gaan.quote:Op maandag 2 januari 2023 18:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dat ze dat arme kind met rust moeten laten mbt zwangerschap. In die K3 docu van laatst zat haar moeder ook al half serieus aan te dringen dat ze het zo leuk zou vinden. En dan alle pers er nog bij. Alleen maar omdat Hanne nu een baby heeft.
Marthe is nog hartstikke jong, laat haar lekker.
Muah bij die logica zouden andere klasieke musicals ook nooit meer opnieuw kogen gespeeld worden. Wat ik wel niet zou willen zien is deze musical zonder K3.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:33 schreef NailQueen het volgende:
Voor de kinderen is het leuk omdat de 3 biggetjes voor hun tijd was (voelen we ons al oud?) maar persoonlijk vind ik de musical een klassieker waar je niet aan moet komen.
Beter hadden ze een nieuwe musical gemaakt in plaats van een oude recyclen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:00 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Muah bij die logica zouden andere klasieke musicals ook nooit meer opnieuw kogen gespeeld worden. Wat ik wel niet zou willen zien is deze musical zonder K3.
In musicalland is het natuurlijk wel heel normaal, musicals opnieuw uitbrengen. Gebeurt aan de lopende bandquote:Op dinsdag 3 januari 2023 17:33 schreef NailQueen het volgende:
Voor de kinderen is het leuk omdat de 3 biggetjes voor hun tijd was (voelen we ons al oud?) maar persoonlijk vind ik de musical een klassieker waar je niet aan moet komen.
Ik denk eerlijk gezegd dat het heel moelijk is om een musicalbte verzinnen waar K3 de hoofdrol man spelen, behalve op een self insert manier ala Alice in Wonderland, vandaar dat we zo weinig zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beter hadden ze een nieuwe musical gemaakt in plaats van een oude recyclen.
Julia had op Spotify een openbare playlist gemaakt genaamd "Setlist vleugels tour" en die is nu niet meer publiek.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 07:18 schreef Poedelpoes het volgende:
Waarom las ik op insta dat de Vleugelst tracklist gelekt is?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |