SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Misschien niet maar het blijft een beetje een soort zoeken naar een stok om een hond mee te slaan als je 6 jaar oude gegevens moet gebruiken om zo eoa punt te maken. Feitelijk is het ook gewoon een vorm van nepnieuws verspreiden waar oa jij altijd heel fel op bent.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:55 schreef ExTec het volgende:
Ik denk niet dat het wezenlijk veranderd is sinds die tijd, jij wel.
Die russ voertuigen zien er uiterlijk wel stoer en degelijk uit, heel wat Afrikaanse landen zullen erin blijven trappenquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:57 schreef Digi2 het volgende:
Rusland staat op de 2e plaats als wapenleverancier. Daar gaat nu flink de klad in komen vermoed ik. India en China ontwikkelen ondertussen zelf steeds meer en de performance op het slagveld is geen reclame voor het russische wapentuig om het maar zwak uit te drukken.
weapons-sales
Was geen sprake van zoeken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Misschien niet maar het blijft een beetje een soort zoeken naar een stok om een hond mee te slaan als je 6 jaar oude gegevens moet gebruiken om zo eoa punt te maken. Feitelijk is het ook gewoon een vorm van nepnieuws verspreiden waar oa jij altijd heel fel op bent.
Afrikanen kopen dat soort bakken in de regel in Zuid Afrika waar ze er verstand van hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:17 schreef kibo het volgende:
[..]
Die russ voertuigen zien er uiterlijk wel stoer en degelijk uit, heel wat Afrikaanse landen zullen erin blijven trappen
Ik zeg ook niet dat specifiek jij daar naar zoekt, het is een opmerking in het algemeen.quote:
Ja en als je een beetje oplet had je kunnen zien dat deze grafiek stopt bij 2015.quote:Iemand agendeert dat wagner besmette mensen aanneemt, in een publicatie elders die daar ook over gaat, vind ik deze grafiek.
Ja, en zoals opgemerkt, draai je dat soort trends niet ff binnen een paar jaar om, dus is de kans zeer groot dat het er nog hetzelfde voor staat/erger/net iets minder erg.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:32 schreef AchJa het volgende:
Ja en als je een beetje oplet had je kunnen zien dat deze grafiek stopt bij 2015.
Er mag best gewezen worden op dingen van 6 jaar oud die gepost worden alsof ze nu nog heel relevant zijn. Jij bent er ook altijd als de kippen bij als er weer een wat ouder filmpje voorbijkomt...quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:34 schreef ExTec het volgende:
Ja, en zoals opgemerkt, draai je dat soort trends niet ff binnen een paar jaar om, dus is de kans zeer groot dat het er nog hetzelfde voor staat/erger/net iets minder erg.
Dus wat is je punt?
Verveel je je ofzo?
Inderdaad. Een notoir asociale bevolking zonder handhaving laten. Het beste wat er kan gebeuren is dat iedereen zich klem zuipt en niet meer in staat is tot moorden, roven en inbreken en zo...quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:12 schreef ExTec het volgende:
Geez, what could go wrong, hé.
[ twitter ]
..."supposedly the Russians threw 8 human wave attacks of conscripts at the trenches around Bahkmut."quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:27 schreef Ulx het volgende:
Ik zie berichten opduiken over een Oekraïense artillerie aanval op zich verzamelende Russen met naar schatting zo'n 950 (!) doden tot gevolg. Weet iemand wat meer?
[ twitter ]
Ze zijn vooral goedkoper en ze kunnen ze zonder voorwaarden aanschaffen, itt westerse wapens.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:17 schreef kibo het volgende:
[..]
Die russ voertuigen zien er uiterlijk wel stoer en degelijk uit, heel wat Afrikaanse landen zullen erin blijven trappen
Volgens mij heb ik het al eerder gezegd maar dit soort acties kan ik met mijn hoofd echt niet bij. Er is niet voor niks camouflage. Het is geen spelletje.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:31 schreef ExTec het volgende:
Een HIMARS met meme-tanden. Life imitating art.
[ afbeelding ]
Ik las ergens iets over een bataljon dat zich ergens aan het groeperen/verzamelen/whatever was en dat de coördinaten door zijn gegeven. Maar of het zooitje getungsten-rained is of dat er een paar PZH2000's een demonstratie MRSI hebben gegeven is me niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
..."supposedly the Russians threw 8 human wave attacks of conscripts at the trenches around Bahkmut."
Las ik ergens. Of het waar is?
Hij doet het nog!!quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:31 schreef ExTec het volgende:
Een HIMARS met meme-tanden. Life imitating art.
[ afbeelding ]
quote:Maar waar de graandeal was bedoeld om vooral landen in Afrika en het Midden-Oosten van graan te voorzien, is de praktijk anders gebleken, zegt De Steenhuijsen Piters. "Zo'n 8 miljoen ton is vervoerd via Turkije. 5 miljoen daarvan was mais en zo'n 2,5 miljoen ton was tarwe. En dat mais is naar Spanje, Italië en Nederland gegaan voor veevoer. De tarwe is vooral in de schappen van West-Europa beland."
Uiteindelijk is het vooral bemiddelaar Turkije dat het grootste voordeel van de deal heeft gehad, zegt de onderzoeker. "Ze hebben zelf veel graan in Turkije gehouden en daarmee het brood in eigen land goedkoop kunnen houden in tijden van hoge inflatie."
De landen waarvoor het graan ook was bedoeld - bijvoorbeeld Somalië, Afghanistan en Jemen - hebben van het World Food Program vijf scheepsladingen van 125.000 ton ontvangen. "En dat is maar een fractie van wat er uit Oekraïne is gekomen", zegt De Steenhuijsen Piters.
Gewoon voor de photoshoot jonguhquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al eerder gezegd maar dit soort acties kan ik met mijn hoofd echt niet bij. Er is niet voor niks camouflage. Het is geen spelletje.
Voor heel wat mensen is het wel gewoon een spelletje hoor. Net zoals dat ME'ers het heerlijk vinden om burgers in elkaar te slaan, zo zijn er genoeg soldaten die het heerlijk vinden om anderen te doden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al eerder gezegd maar dit soort acties kan ik met mijn hoofd echt niet bij. Er is niet voor niks camouflage. Het is geen spelletje.
Cool storyquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Voor heel wat mensen is het wel gewoon een spelletje hoor. Net zoals dat ME'ers het heerlijk vinden om burgers in elkaar te slaan, zo zijn er genoeg soldaten die het heerlijk vinden om anderen te doden.
Of wappietuig dat een middagje vermaak zoekt?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Voor heel wat mensen is het wel gewoon een spelletje hoor. Net zoals dat ME'ers het heerlijk vinden om burgers in elkaar te slaan, zo zijn er genoeg soldaten die het heerlijk vinden om anderen te doden.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Sarcastisch was dat hequote:
Dit soort meningen komt vooral van personen die heel vaak de pech hebben om tegenover de ME te geraken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kan ook, iedereen heeft z'n eigen redenen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:06 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Of wappietuig dat een middagje vermaak zoekt?
Oohnee, dat was deze. Foto van het schilderen kan ik ff niet meer vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij doet het nog!!Deze tandjes zijn erop gekalkt door Signmyrocket volgens mij
Een tijdje geleden deelden ze een filmpje dat ze hem aan het beschilderen zijn
Dat zeker. Een mes uit die tijd kon ook prima iemand de keel doorsnijden. Maar wel geinig om het te zien, zo'n apparaat.quote:
Nee het is geen onzin. Je houdt jezelf dat gewoon voor. Maar is prima hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sarcastisch was dat je
Het is complete onzin
Dit is een grap mag ik hopen?quote:
Ja cool storyquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee het is geen onzin. Je houdt jezelf dat gewoon voor. Maar is prima hoor.
Cool, een Maxim gun. Schijnen behoorlijk betrouwbaar en accuraat te zijn.quote:
Nee, het schijnt een prima iets te zijn voor dit soort strijd met loopgraven. En als je ze dan toch nog hebt met munitie... Oekraine gebruikt(e) het ook. Stond althans bij reacties door andere mensen.quote:
Zeer doeltreffend.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:10 schreef Starhopper het volgende:
Wat is het volgende? Dit?
[ afbeelding ]
Je hebt ook zo'n Deens apparaat dat je nog wel eens tegenkomt in van die bushwars enzoquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Cool, een Maxim gun. Schijnen behoorlijk betrouwbaar en accuraat te zijn.
Vriend van mij werkt bij de ME en hij en z'n collega's vinden het heerlijk om wappie's met een stok te slaan. Dat hebben ze zelf gezegd. Doen er lacherig over, etc.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:08 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Dit soort meningen komt vooral van personen die heel vaak de pech hebben om tegenover de ME te geraken.
Eerst deze nog:quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:10 schreef Starhopper het volgende:
Wat is het volgende? Dit?
[ afbeelding ]
Oh, je verzet de doelpalen? Zeg dat dan meteen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het een heerlijk gevoel moet geven om wappies aan gort te slaan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vriend van mij werkt bij de ME en hij en z'n collega's vinden het heerlijk om wappie's met een stok te slaan. Dat hebben ze zelf gezegd. Doen er lacherig over, etc.
Ik heb er verder geen waardeoordeel over ofzo, dus laat dat maar achterwege, maar als ze het zelf zeggen dan is dat toch gewoon zo voor hun?
Een vriend van een kennis van de buurman van de oom van mijn vriend zit ook bij de ME.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vriend van mij werkt bij de ME en hij en z'n collega's vinden het heerlijk om wappie's met een stok te slaan. Dat hebben ze zelf gezegd. Doen er lacherig over, etc.
Ik heb er verder geen waardeoordeel over ofzo, dus laat dat maar achterwege, maar als ze het zelf zeggen dan is dat toch gewoon zo voor hun?
Holy shit.quote:
Nee ik wil het wel horen.quote:
Het lijkt me nou niet echt een licht machinegeweer, maar ok. Ik lees trouwens dat Oekraïne die dingen ook gebruikte tijdens de Donbasoorlog en ook nog tijdens de inval.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n Deens apparaat dat je nog wel eens tegenkomt in van die bushwars enzo
Schiet ook nog prima hoor en een LMG is een LMG als je er 1 nodig hebt hoor![]()
Ik zat in Irak bij de commando's.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:14 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een vriend van een kennis van de buurman van de oom van mijn vriend zit ook bij de ME.
Ik ken een kok die gek is op eten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik wil het wel horen.
Ik ken iig brandweer leiden die gek zijn op grote vuren stoken.
Kan het misschien wel eens gebruikt worden...quote:
Mooi pak, heb je dat uit de Desert?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik zat in Irak bij de commando's.
Wat probeer je nou dan? Ik vertel alleen wat ik van hen gehoord heb. Niets meer en niets minder. Ik geef geen waardeoordeel. En oké, ja, dat laatste is toch precies wat ik zei? Je wordt er een beetje ongemakkelijk van ofzo en probeert zo een discussie aan te gaan, maar we zijn het toch gewoon met elkaar eens dan? Dus wat probeer je?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:13 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Oh, je verzet de doelpalen? Zeg dat dan meteen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het een heerlijk gevoel moet geven om wappies aan gort te slaan.
Dit postte Slashdotter gisteren. WW1 scene. Volgens tweet Bakhmut.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik las ergens iets over een bataljon dat zich ergens aan het groeperen/verzamelen/whatever was en dat de coördinaten door zijn gegeven. Maar of het zooitje getungsten-rained is of dat er een paar PZH2000's een demonstratie MRSI hebben gegeven is me niet helemaal duidelijk.
Ik heb een R4 in de garage staan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ken een automonteur en die rijdt Renault. Dan ben je echt knettergek.
Heb je hier bronnen voor?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik geloof je helemaal. Anders ga je ook niet bij de ME.quote:
Militaire parade volgend jaar:quote:
Wie zit bij defensie?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij zit bij defensie, dan spreek je er genoeg
Hij werkt bij de ME of staat hij er soms ingedeeld?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vriend van mij werkt bij de ME
Licht slaat op de munitie, niet op het wapen zelfquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het lijkt me nou niet echt een licht machinegeweer, maar ok. Ik lees trouwens dat Oekraïne die dingen ook gebruikte tijdens de Donbasoorlog en ook nog tijdens de inval.
https://www.abc.net.au/ne(...)2-rotation/101442434quote:
Of voor Oekraïne die hun HIMARS mobiel willen houden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:45 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Slecht nieuws voor Russen die verdedigingslinies moeten graven.
Ik heb wel eens wat gestolen van de commando'squote:Op zondag 30 oktober 2022 19:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
M2 Browning .50 slingert ook nog overal rond. Ongeveer 1920.quote:
Ja, dat is toch niet zo gek? Maar blijkbaar mag je dit van mensen gewoon niet zeggen. Mensen worden er ongemakkelijk van, dus mag het niet waar zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik geloof je helemaal. Anders ga je ook niet bij de ME.
Een kennis bij de politie meldt zich vrijwillig voor voetbalwedstrijden om bij te staan met rellen. Als het knokken wordt vind die dat echt genieten zegt ie.
Hou gewoon op met dat gekanker joh. Irritant te doen. Ik ga wel weer weg hier. Elke keer zo cynisch die sfeer.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat gestolen van de commando's
Dat telt ook vind ik
Oekraïne gebruikt ze zelf ook nog:quote:
Ik bedoel meer wetenschappelijke bronnen over de psyche en bereidheid te doden bij militairen. Het betekent namelijk dat in dat geval, zeker bij een vrijwillige setting, een leger doorgaans bestaat uit psychopaten en sadisten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
https://www.abc.net.au/ne(...)2-rotation/101442434
En zo zijn er ontzettend veel van die voorvallen geweest. Abu Ghraib is ook zoiets. Whatever. Genoeg te vinden iig.
Hoezo is dat nou weer gekanker?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hou gewoon op met dat gekanker joh. Irritant te doen. Ik ga wel weer weg hier. Elke keer zo cynisch die sfeer.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oekraïne gebruikt ze zelf ook nog:
https://www.economist.com(...)-year-old-machinegun
https://www.reddit.com/r/(...)a_pm_m1910_pulemyot/
[ afbeelding ]
Nee rustig maar, bedoel het niet cynisch, ik spreek ook wel eens met mensen en we zijn allemaal wel in meer of mindere mate knettergek.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, dat is toch niet zo gek? Maar blijkbaar mag je dit van mensen gewoon niet zeggen. Mensen worden er ongemakkelijk van, dus mag het niet waar zijn.
En nogmaals, ik geef geen waardeordedeel. Ik zeg nergens dat ik het goed of fout vind, dat is iets anders.
Goeie vraag.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:58 schreef AchJa het volgende:
Hier al wat meer van bekend?
[ twitter ]
[ twitter ]
Ochakov werd door de Russen genoemd:
[ twitter ]
De kill-ratio van de VS tegen de Vietnamezen was iets van 17:1.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:17 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe kan het dat er volledige kaarten zijn met Russische verliezen (van manschappen tot mbt's en kruisraketten aan toe) maar nergens wordt vermeld hoeveel Oekraïense verliezen er zijn.
Kom terecht op 'schattingen van 8000 tot 11000.
11.000 tegenover 70.000 russen lijkt me niet realistisch. Welke oorlog je er ook op naslaat, een ratio van 1 op 7 is nog nooit gebeurd.
Hoe kan dit?
Ja maar de politie is ook niet wereldvreemd ofzo he die letten daar gewoon op en als jij half met schuim op de lippen naar de tribune staat te kijken wie je in elkaar kunt rammelen dan ben je heel snel wijkagent in schubbekutteveenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee rustig maar, bedoel het niet cynisch, ik spreek ook wel eens met mensen en we zijn allemaal wel in meer of mindere mate knettergek.
Dus als je je vijanden doodt wat de bedoeling is ben je een psychopaat?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik bedoel meer wetenschappelijke bronnen over de psyche en bereidheid te doden bij militairen. Het betekent namelijk dat in dat geval, zeker bij een vrijwillige setting, een leger doorgaans bestaat uit psychopaten en sadisten.
Wie heeft ongeveer de meeste onderscheidingen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja maar de politie is ook niet wereldvreemd ofzo he die letten daar gewoon op en als jij half met schuim op de lippen naar de tribune staat te kijken wie je in elkaar kunt rammelen dan ben je heel snel wijkagent in schubbekutteveen
Defensie is wat strenger nog
Nu zal er in oorlogstijd best wat tout volk binnen glippen maar dat het volzit met mensen die graag anderen doodschieten is imo een verzinsel
De beschikbare studies stellen dat het gros der militairen geen inherent plezier beleeft of uitkijkt naar doden; dus nee, geen idee ook waar je je eerste zin vandaan haalt. Ik stel juist dat het aantal psychopaten en sadisten in het leger klein is.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus als je je vijanden doodt wat de bedoeling is ben je een psychopaat?
En tuurlijk genieten die gasten daar soms van.
Zeker als er al wat maten van je zijn kapotgeschoten.
Doe die studie eens in Rusland of bij Wagner.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De beschikbare studies stellen dat het gros der militairen geen inherent plezier beleeft of uitkijkt naar doden; dus nee, geen idee ook waar je je eerste zin vandaan haalt. Ik stel juist dat het aantal psychopaten en sadisten in het leger klein is.
... het gros van...quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe die studie eens in Rusland of bij Wagner.
Dus volgens jou bestaat ons leger en onze politie en onze ME uit mensen die genieten van agressie en doden?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wie heeft ongeveer de meeste onderscheidingen?
Marco Kroon. Nuff said
Wat jij zegt is een romantische kijk op politie en defensie.
Het moeten wel mensen zijn die nooit uiten dat ze genieten. Maar daarom zitten de daar toch?
Zeker weten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dus volgens jou bestaat ons leger en onze politie en onze ME uit mensen die genieten van agressie en doden?
Kroon heeft de hoogste onderscheiding gekregen, niet de meestequote:Op zondag 30 oktober 2022 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Marco Kroon. Nuff said
Als je bij de politie gaat om af en toe als je de ME'er uit mag te hangen te kunnen knokken dan kun je beter gaan kickboksenquote:Wat jij zegt is een romantische kijk op politie en defensie.
Het moeten wel mensen zijn die nooit uiten dat ze genieten. Maar daarom zitten de daar toch?
Klopt. Ik heb gesolliciteerd bij de ME om wappies in elkaar te timmeren en ik werd afgewezen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja maar de politie is ook niet wereldvreemd ofzo he die letten daar gewoon op en als jij half met schuim op de lippen naar de tribune staat te kijken wie je in elkaar kunt rammelen dan ben je heel snel wijkagent in schubbekutteveen
Defensie is wat strenger nog
Nu zal er in oorlogstijd best wat tout volk binnen glippen maar dat het volzit met mensen die graag anderen doodschieten is imo een verzinsel
Dat zal andere redenen gehad hebbenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb gesolliciteerd bij de ME om wappies in elkaar te timmeren en ik werd afgewezen.
Ook niet als mensen er 10.000den dollars voor betalen en je elke dollar goed kan gebruiken? Dan zou ik ook met liefde tanden op mijn MLRS schilderen hoor. Het is niet alsof dat niet al eeuwen gedaan wordt op oorlogstuigquote:Op zondag 30 oktober 2022 18:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Meest eerlijke en informatieve boek over hoe het er aan toe gaat in het echte leven van marinier en later huurling Clifford Cremer lees je in Bomberjack uit 2000quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Kroon heeft de hoogste onderscheiding gekregen, niet de meeste
[..]
Als je bij de politie gaat om af en toe als je de ME'er uit mag te hangen te kunnen knokken dan kun je beter gaan kickboksen
Op kogels of granaten maakt het niet uit maar ik zou in oorlog er alles aan doen om de kans zo klein mogelijk te maken dat je geraakt wordt, zeker met UAVs die overal rondvliegen. Iets wits op je voertuig schilderen valt niet in die categoriequote:Op zondag 30 oktober 2022 19:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ook niet als mensen er 10.000den dollars voor betalen en je elke dollar goed kan gebruiken? Dan zou ik ook met liefde tanden op mijn MLRS schilderen hoor. Het is niet alsof dat niet al eeuwen gedaan wordt op oorlogstuig.
Okquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meest eerlijke en informatieve boek over hoe het er aan toe gaat in het echte leven van marinier en later huurling Clifford Cremer lees je in Bomberjack uit 2000
Een echte aanrader.
Dat Rusland vroeg of laat die graandeal zou opzeggen is natuurlijk geen verrassing. Oekraïne heeft er wel kostbare tijd mee gewonnen, in de tussentijd hebben ze onder andere de spoorlijn naar Moldavië herbouwd waardoor ze graan direct naar Roemeense havens (in het bijzonder Galati) kunnen transporteren:quote:
Even een passage om het ijs te breken:quote:
Trouwens na dit soort berichten was het niet eens overdreven ws.quote:. Uit Bomberjack:
We hoefden trouwens niet echt “de wal op” om gleufdieren te ontmoeten. Op Kattenburg zaten er genoeg. Marva”s. Vrouwelijke matrozen. “Navo-matrassen” noemden we die. (Clifford C. Cremer: Bomberjack. 2000)
Lag daar een naakte blonde Marva op een tafel – straalbezopen, dat wel – met een pik in haar mond, één in haar kut en één in haar linkerhand. Het was of ik zo de set van een pornofilm was opgewandeld. Naast de marva stonden nog twee matrozen, waarvan één een grote komkommer in z’n hand hield. Ik had veel gezien en gehoord bij de marine, maar dit sloeg echt alles.
De moslims van Srebenica hadden gewoon pech dat ze door Nederlandse soldaten werden ‘verdedigd’. Daar hadden natuurlijk oorlogsvrijwilligers moeten staan, van het slag Johan en z’n maten van First Dutch. (…).Het probleem is alleen: daarvan zijn er niet zoveel in Nederland. En ze zitten al helemaal niet in het leger. En dus moest Srebenica het doen met zo’n Karremans. Die er naar Nederlandse maatstaven alles heeft uitgehaald wat er in zat. Wat symbolische tegenstand, wat uitwisseling van cadeaus met de Servische beulen en dan hup, door naar het echte werk. De polonaise. Daar zijn ze nog het beste in.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even een passage om het ijs te breken:
[..]
Is die meuk beschilderen niet iets wat ze al sinds jaar en dag doen? Moraal is ook wat waard.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:58 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Op kogels of granaten maakt het niet uit maar ik zou in oorlog er alles aan doen om de kans zo klein mogelijk te maken dat je geraakt wordt, zeker met UAVs die overal rondvliegen. Iets wits op je voertuig schilderen valt niet in die categorie
Wagner is een verzameling sociopatische neonazi's, de gemiddelde Russische soldaat is inderdaad niet anders dan de gemiddelde Oekraiense soldaat en lijkt op de gemiddelde Amerikaanse soldaat.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe die studie eens in Rusland of bij Wagner.
Je ziet dat het geen Himars is toch?quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:08 schreef Starhopper het volgende:
Oohnee, dat was deze. Foto van het schilderen kan ik ff niet meer vinden.
[ afbeelding ]
quote:123.711 weergaven 30 okt. 2022
Boris Bondarev, who worked as a Russian official advancing Vladimir Putin's foreign policy goals for years before resigning over the war in Ukraine, discusses Putin's objectives
quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
zo zijn er genoeg soldaten die het heerlijk vinden om anderen te doden.
Ik zit bij defensie maar ik spreek ze nooit en dan draai ik toch al een tijdje mee.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Hij zit bij defensie, dan spreek je er genoeg
Defensie is rondlopen met je hk416 waar je ook bent ja toch.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Ik zit bij defensie maar ik spreek ze nooit en dan draai ik toch al een tijdje mee.
Nou nee, wel de hoogste zoals @sp3c al opmerkte maar daar hebben we nog twee van, Tuinman (KCT) en de Ruiter (Klu).quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Marco Kroon. Nuff said
Oh, ik wist niet dat ik "daarom" bij defensie zit, weer wat geleerd.quote:Wat jij zegt is een romantische kijk op politie en defensie.
Tegen de tijd dat ik een wapen nodig heb liggen ze voor het oprapen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Defensie is rondlopen met je hk416 waar je ook bent ja toch.
Rookbom bij de kassa gooien voorkomt ook een hoop gezeik.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:13 schreef Straatcommando. het volgende:
Scherfvest aan als je boodschappen haalt want je weet maar nooit.
gewoon drie granaten de super in mikken voor je de winkelwagen haaltquote:Op zondag 30 oktober 2022 21:16 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Rookbom bij de kassa gooien voorkomt ook een hoop gezeik.
Niet te dicht bij het bier!quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:17 schreef michaelmoore het volgende:
gewoon drie granaten de super in mikken voor je dat winkelwagen haalt
dan is het lekker rustig winkelen,
Dan hebben ze toch het verkeerde beroep gekozen, want de kans dat je als soldaat iemand doodschiet is doorgaans bijzonder klein. Sowieso, alsof ze in een doorsnee leger zitten te wachten op allerlei triggerhappy psychopatenquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als je dan toch boekjes over hoerensnoerentaxirijden wil lezen moet je het werk van wijlen marineduiker Frans van Es hebben:quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Even een passage om het ijs te breken:
Hoogste onderscheiding ja dat klopt.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou nee, wel de hoogste zoals @:Sp3c al opmerkte maar daar hebben we nog twee van, Tuinman (KCT) en de Ruiter (Klu).
[..]
Oh, ik wist niet dat ik "daarom" bij defensie zit, weer wat geleerd.
Ja klopt. En het grootste probleem is dat (net als met olie en gas) rusland een onbetrouwbare leverancier is geworden.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:57 schreef Digi2 het volgende:
Rusland staat op de 2e plaats als wapenleverancier. Daar gaat nu flink de klad in komen vermoed ik. India en China ontwikkelen ondertussen zelf steeds meer en de performance op het slagveld is geen reclame voor het russische wapentuig om het maar zwak uit te drukken.
weapons-sales
Wel heel bijzonder dat hij zijn autobiografie zelf heeft geschreven.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je dan toch boekjes over hoerensnoerentaxirijden wil lezen moet je het werk van wijlen marineduiker Frans van Es hebben:
Who the fuck is Frans van Es![]()
[ afbeelding ]
Legaal:
Alles uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt door middel van druk, fotokopie, microfim, of op welke andere wijze dan ook, zonder voorafgaande toestemming van de auteur.
Haal je alle sergeant Majoors van tv aan ja ?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik een wapen nodig heb liggen ze voor het oprapen.
Plumley in "We were Soldiers"quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
Haal je alle sergeant Majoors van tv aan ja ?(kan maarzo ook echt een quote van deze betreffende zijn)
Met dien verstande dat de gemiddelde Amerikaanse soldaat beter getraind en opgeleid is. Overigens off topic maar echt een aanrader is nu Netflix aan zetten voor im westen nichts neues.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wagner is een verzameling sociopatische neonazi's, de gemiddelde Russische soldaat is inderdaad niet anders dan de gemiddelde Oekraiense soldaat en lijkt op de gemiddelde Amerikaanse soldaat.
Klopt zekerquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Met dien verstande dat de gemiddelde Amerikaanse soldaat beter getraind en opgeleid is.
quote:Overigens off topic maar echt een aanrader is nu Netflix aan zetten voor im westen nichts neues.
Is goed Storm.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zonde is bioscoop waardig. Moet je echt via de stereo afspelen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt zeker
[..]Die ga ik straks nog even vanuit bed kijken op de late zondagavond.
Nou nee. Eigenlijk niet.quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoogste onderscheiding ja dat klopt.
Maar jij zult toch ook weleens figuren meemaken waarvan je denk dat ie zullen smullen om in actie te komen. En ja, dat zijn vaak de gasten die uiteindelijk in huurling situatie komen
Let's go! Als de Russen de schepen beschieten dan weten iedereen wie verantwoordelijk is voor het in gevaar brengen van de voedselvoorraad.quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Hoewel de trailer wel een hoop actie laat zien, waar de eerdere versie (2e, eerste nooit gezien) meer de nadruk op de vriendengroep had.quote:[..]Die ga ik straks nog even vanuit bed kijken op de late zondagavond.
Ik moet hem nog zien, maar als ze er een kopietje van 1917 van hebben gemaakt dan hebben ze het boek behoorlijk "Russische vrede gebracht"quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar. Hoewel de trailer wel een hoop actie laat zien, waar de eerdere versie (2e, eerste nooit gezien) meer de nadruk op de vriendengroep had.
Staat daar nl op?quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:08 schreef polderturk het volgende:
Weet iemand of de Duitse Oerlikon Skyranger een goed systeem is? Kan hij concurreren met de Gepard? Heeft Oekraïne er wat aan? Hij ziet er beter uit in ieder geval.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oerlikon = Zwitserse dochter van Rheinmetall. Zwitserland is neutraal dus geeft geen exportvergunning, Oekraïne heeft er dus niks aan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:08 schreef polderturk het volgende:
Weet iemand of de Duitse Oerlikon Skyranger een goed systeem is? Kan hij concurreren met de Gepard? Heeft Oekraïne er wat aan? Hij ziet er beter uit in ieder geval.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een turret die op verschillende chassis gemonteerd kan worden. Er kan dus ook een foeilelijke combi uit ontstaan.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:08 schreef polderturk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet ook oppassen waar je naar kijkt. Vaak kijk je uit nieuwsgierigheid, maar het is slecht voor je ziel.quote:Op maandag 31 oktober 2022 01:14 schreef AnneX het volgende:
De dode Russische soldaat in het veld in een blauwe trainingsbroek kan ik niet van mijn netvlies krijgen.
Link?quote:Op maandag 31 oktober 2022 01:14 schreef AnneX het volgende:
De dode Russische soldaat in het veld in een blauwe trainingsbroek kan ik niet van mijn netvlies krijgen.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:09 schreef xpompompomx het volgende:
Nu weer een aanval met kruisraketten op Oekraïne.
Volgens mij beweegt hij nog. Of lijkt dat maar zoquote:
Altijd weer die Finnenquote:Op maandag 31 oktober 2022 07:59 schreef slashdotter3 het volgende:
Wapens bedoeld voor Oekraïne duiken op in Noord-Europa
In de zomer waarschuwde Europol dat wapens die aan Oekraïne worden geleverd via criminelen ook in andere landen terecht konden komen. De Finse politie bevestigt nu dat aanvalsgeweren verschijnen, vooral in Noord-Europa. De politie houdt mogelijke smokkelaars al in de gaten.
Volgens de politie in Helsinki zijn de aan Oekraïne geleverde wapens al in handen van Finse criminelen beland. Dit zijn bijvoorbeeld aanvalsgeweren, zei hoofdcommissaris Christer Ahlgren van het National Investigation Bureau tegen de Finse radio Yle.
"Wapens die bestemd waren voor Oekraïne zijn aangetroffen in Zweden, Denemarken en Nederland", zei hij.
De Europese politieorganisatie Europol waarschuwde van de zomer al dat criminelen zich zouden kunnen richten op de wapens en munitie, die in grote hoeveelheden door Kyiv wordt ontvangen als buitenlandse militaire hulp. "We hebben aanwijzingen dat dergelijke wapens ook hun weg naar Finland vinden", zei Ahlgren.
De smokkelroutes zijn vastgesteld. De wapenhandel wordt deels gerund door internationale motorrijdersgroepen, die de politie classificeert als georganiseerde misdaad. Bandidos MC heeft bijvoorbeeld vertegenwoordigers in elke grote Oekraïense stad, zei Ahlgren. De toegangspoorten tot Finland zijn de havens, die minder streng worden gecontroleerd dan de luchthavens.
Ahlgren herinnerde zich de ervaringen van de politie na de Joegoslavische oorlogen in de jaren negentig. Van daaruit bereikten gesmokkelde wapens vele landen. "Oekraïne heeft grote hoeveelheden wapens ontvangen en dat is goed. Maar we zullen nog tientallen jaren deze wapens tegenkomen. Dat is de prijs die we moeten betalen", zei de hoge politiefunctionaris.
Nee hoor, want in een dergelijke proxy oorlog kunnen die schepen zomaar aangevallen worden door Oekraïne, de VS of andere NAVO partners.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Let's go! Als de Russen de schepen beschieten dan weten iedereen wie verantwoordelijk is voor het in gevaar brengen van de voedselvoorraad.
Was al een maand of 2/3 terug aangespoelt en gevonden door russen die het hebben opgeblazen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:04 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De orc in de blauwe Adidasbroek (wtf) beweegt nog en zal nu wel POW zijn. De orc die nog even een granaat probeerde te gooien is dood, dood, helemaal dood.quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij beweegt hij nog. Of lijkt dat maar zo
https://www.reddit.com/r/(...)content=share_button
Helemaal eens. Maar je moet wel voorbereid zijn op het scenario dat Russen gaan rotzooien met die schepen. Ik vraag mij af of dat wel is gebeurd.quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:51 schreef Nielsch het volgende:
De VN en Turkije hebben Poetin laten weten dat de graanschepen gaan varen. Werd tijd dat de rest van de wereld eens wat harder tegen de bullshit van deze fascist ging optreden. Eens kijken of Rusland nu nog iets durft te doen.
https://www.nu.nl/buitenl(...)raandeal-stopte.html
/poetinversteher modus: ja maar dat is provoceren, en de NOEKS dan, de NOEKS!!!!111
quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor, want in een dergelijke proxy oorlog kunnen die schepen zomaar aangevallen worden door Oekraïne, de VS of andere NAVO partners.
Misschien is het wel hele moderne wapentuig vermomd als iets antieks uit WO1. Dan denken alle westerlingen en Oekraïners 'hahaha die Russen, kijk nou eens waar ze mee moeten vechten..!!!' maar ondertussen is het gewoon nieuw en extreem dodelijk. Reversed psychology.quote:
Als de turkse marine zich ermee bemoeit is het een gevalletje f*ck around and find out.quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helemaal eens. Maar je moet wel voorbereid zijn op het scenario dat Russen gaan rotzooien met die schepen. Ik vraag mij af of dat wel is gebeurd.
ik denk dat ze daarvoor - ism Turkije - wel een plan hebben bedacht. of misschien bluffen ze. we gaan het zien. tis voor nu positief dat het westen zich niet neerlegt bij de keuze van Poetin om uit de graandeal te stappen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Helemaal eens. Maar je moet wel voorbereid zijn op het scenario dat Russen gaan rotzooien met die schepen. Ik vraag mij af of dat wel is gebeurd.
Volgens mij kwam het meeste graan uiteindelijk terecht in Turkije zelf, dus die hebben ook wel een aanzienlijk belang bij deze deal. Zullen niet blij zijn met de stap van Putler.quote:
Ik vind het een kansloos gebaar. Zodra je hier aan toe geeft proberen ze het over x jaar weer.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:07 schreef polderturk het volgende:
En?
Wat vinden we hiervan?
[ twitter ]
Nee.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:07 schreef polderturk het volgende:
En?
Wat vinden we hiervan?
[ twitter ]
De VS heeft het inmiddels afgewezen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind het een kansloos gebaar. Zodra je hier aan toe geeft proberen ze het over x jaar weer.
Russian out, Oekraïne bij Navo (niet EU!) En eventueel nog de nodige schadevergoedingen richting Oekraïne in de vorm van vermogen van Oligarchen dat bevroren is wat aan Oekraïne gedoneerd wordt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
Russia out. Dat vinden we alleen ok. Donbas en Krim zijn Ukraïne.
Ja, je moet wat inmiddels.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik denk dat ze daarvoor - ism Turkije - wel een plan hebben bedacht. of misschien bluffen ze. we gaan het zien. tis voor nu positief dat het westen zich niet neerlegt bij de keuze van Poetin om uit de graandeal te stappen.
Akkoord.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
Dat is niet de situatie 24-02 toch?quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:07 schreef polderturk het volgende:
En?
Wat vinden we hiervan?
[ twitter ]
Waarom niet bij de EU? Ik ben niet voor dat ze meteen lid worden maar als het land op langer termijn aan de voorwaarden voldoet waarom niet. Google voor de gein is wat voor grondstoffen Oekraïne bezit. Die kunnen later in de EU nog heel handig zijn zeker als we minder afhankelijk willen zijn van China, Rusland enzovoort.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Russian out, Oekraïne bij Navo (niet EU!) En eventueel nog de nodige schadevergoedingen richting Oekraïne in de vorm van vermogen van Oligarchen dat bevroren is wat aan Oekraïne gedoneerd wordt.
Gewoon gaan idd.quote:
Daarvoor hoeven ze niet bij de EU te komen. Noorwegen is ook geen lid van de EU.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:28 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Waarom niet bij de EU? Ik ben niet voor dat ze meteen lid worden maar als het land op langer termijn aan de voorwaarden voldoet waarom niet. Google voor de gein is wat voor grondstoffen Oekraïne bezit. Die kunnen later in de EU nog heel handig zijn zeker als we minder afhankelijk willen zijn van China, Rusland enzovoort.
Maar een land als Oekraïne kan daar wel iets meer hulp bij gebruiken dan een Noorwegen. Totaal ander verleden.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:50 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Daarvoor hoeven ze niet bij de EU te komen. Noorwegen is ook geen lid van de EU.
De EU heeft al genoeg "zwakke" landen. Toetreden tot de unie alleen maar omdat ze grondstoffen hebben lijkt me niet echt een goede basis voor een langdurige samenwerking. Misschien is dat zelfs contraproductief om de corruptie aan te pakken. We kunnen er als EU best in investeren zonder dat lidmaatschap, maar tot die tijd kunnen ze als niet-EU land in en exporteren en die grondstoffen verkopen aan wie dan ook. Ze zijn een soeverein land, dus als ze die grondstoffen aan Rusland of China willen verkopen moet dat toch kunnen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:28 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Waarom niet bij de EU? Ik ben niet voor dat ze meteen lid worden maar als het land op langer termijn aan de voorwaarden voldoet waarom niet. Google voor de gein is wat voor grondstoffen Oekraïne bezit. Die kunnen later in de EU nog heel handig zijn zeker als we minder afhankelijk willen zijn van China, Rusland enzovoort.
Ja maar de vraag is hoeveel Oekraine er produceert. Paar dagen geleden werden er weer minimaal 3 gebruikt in de aanval op de haven in Rusland. Wellicht nog meer.quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was al een maand of 2/3 terug aangespoelt en gevonden door russen die het hebben opgeblazen.
Lastig te zeggen, het lijkt me meer huisvlijt dan dat ze dit op grote schaal produceren. Misschien dat ze een paar Columbiaanse Smokkelteams hebben ingehuurdquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is hoeveel Oekraine er produceert. Paar dagen geleden werden er weer minimaal 3 gebruikt in de aanval op de haven in Rusland. Wellicht nog meer.
Drones die steden bombarderen, drones die tanks opblazen, varende drones die schepen opblazen, israel gaat drones sturen die andere drones kunnen beschieten... mocht iemand nog twijfelen aan de toekomst van oorlogsvoering
Jij denkt dat ze staan te springen om hun grondstoffen te verkopen aan Rusland? Maar goed daar gaat het niet om. Om lid te worden van de EU is gewoon een grote wens van de bevolking in Oekraïne. Daar is toen een revolutie door ontstaan omdat de toenmalige Russische gezinde president geen toenadering wou met de EU maar met Rusland. Om lid te worden van de EU moet je aan behoorlijk wat voorwaarden voldoen oa corruptiebestrijding. Ik zeg nergens dat ze versneld lid moeten worden of uit een soort emotie lid moeten worden maar als ze aan de juiste voorwaarden voldoen zie ik geen probleem. Tot die tijd lijkt het me sowieso handig als je met verdragen kijkt en probeert Oekraïne binnen je invloedsfeer te krijgen/houden.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:18 schreef zuchtje het volgende:
[..]
De EU heeft al genoeg "zwakke" landen. Toetreden tot de unie alleen maar omdat ze grondstoffen hebben lijkt me niet echt een goede basis voor een langdurige samenwerking. Misschien is dat zelfs contraproductief om de corruptie aan te pakken. We kunnen er als EU best in investeren zonder dat lidmaatschap, maar tot die tijd kunnen ze als niet-EU land in en exporteren en die grondstoffen verkopen aan wie dan ook. Ze zijn een soeverein land, dus als ze die grondstoffen aan Rusland of China willen verkopen moet dat toch kunnen.
Dat is helemaal prima, maar dat is een lange-termijn visie, en heeft weinig met vredesonderhandelingen van doen. Ik wil geen tweede Hongarije of Italië in mijn unie. En een corrupt land als Oekraïne toelaten zal de stabiliteit aantasten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:32 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze staan te springen om hun grondstoffen te verkopen aan Rusland? Maar goed daar gaat het niet om. Om lid te worden van de EU is gewoon een grote wens van de bevolking in Oekraïne. Daar is toen een revolutie door ontstaan omdat de toenmalige Russische gezinde president geen toenadering wou met de EU maar met Rusland. Om lid te worden van de EU moet je aan behoorlijk wat voorwaarden voldoen oa corruptiebestrijding. Ik zeg nergens dat ze versneld lid moeten worden of uit een soort emotie lid moeten worden maar als ze aan de juiste voorwaarden voldoen zie ik geen probleem. Tot die tijd lijkt het me sowieso handig als je met verdragen kijkt en probeert Oekraïne binnen je invloedsfeer te krijgen/houden.
Wat moet Rutte veroordelen dan?quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Heeft Rutte dit al veroordeeld? "They are what they are"![]()
Ja hoor.quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor, want in een dergelijke proxy oorlog kunnen die schepen zomaar aangevallen worden door Oekraïne, de VS of andere NAVO partners.
Ah, de azov-nazi's talking points zijn weer naar voren geschoven, merk ik.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Je loopt achter, tegenwoordig moet je klagen over satanisten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
ja en in het diepste geheim zaten de VS en het VK ook achter de nazi concentratiekampenquote:Op maandag 31 oktober 2022 08:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens mij wel: Rutte heeft zich namelijk herhaaldelijk uitgesproken tegen de verspreiders van nepnieuws. Dat kan jou, als iemand die zich aangesproken zou moeten voelen, toch moeilijk ontgaan zijn?quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Jij keurt het ook goed dus, bijzonder weer.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij wel: Rutte heeft zich namelijk herhaaldelijk uitgesproken tegen de verspreiders van nepnieuws. Dat kan jou, als iemand die zich aangesproken zou moeten voelen, toch moeilijk ontgaan zijn?
Het was alweer even geleden, maar het zijn altijd wel de meest hilarische discussies.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ah, de azov-nazi's talking points zijn weer naar voren geschoven, merk ik.
Wie keurt wat goed...?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Jij keurt het ook goed dus, bijzonder weer.
Wat keur ik precies goed?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik keur het idd goed dat ze voor de rechter komen dat als ze de wet overtreden zoals hij daar zegtquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ik vermoed dat omdat je de kremlin propaganda niet nablaat, je wat putin uit z'n duim heeft gezogen blijkbaar 'goedkeurt'.quote:
Laten we eens bij stap 1 beginnen, en dat is met bewijs komen voor die Azov soldaten zijn Nazi's en misdaden tegen de bevolking enz enz.quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
https://www.aljazeera.com/news/2022/3/1/who-are-the-azov-regimentquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:04 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Laten we eens bij stap 1 beginnen, en dat is met bewijs komen voor die Azov soldaten zijn Nazi's en misdaden tegen de bevolking enz enz.
Gelukkig maar dat Rusland de Azov mensen ook zeer belangrijk vindt. Zo belangrijk zelfs, dat de belangrijkste Azov-krijgsgevangen weer geruild zijn met Oekraïne.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
https://www.aljazeera.com/news/2022/3/1/who-are-the-azov-regiment
Zout nou eens op met dit soort onzinquote:Op maandag 31 oktober 2022 10:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Totaal niet relevant. Moeten zij weten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat Rusland de Azov mensen ook zeer belangrijk vindt. Zo belangrijk zelfs, dat de belangrijkste Azov-krijgsgevangen weer geruild zijn met Oekraïne.
Uitstekende beschrijving van verreweg het grootste deel van jouw reacties in deze reeks. Maar ga je me nog vertellen wat ik precies goedkeur volgens jou?quote:
Azov is a far-right all-volunteer infantry military unit whose members – estimated at 900quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Juist wel. De vermeende aanwezigheid van Nazi's in Oekraïne was voor Rusland juist één van de belangrijkste redenen om de oorlog te beginnen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:12 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Totaal niet relevant. Moeten zij weten.
Ik denk dat je in de Wagner groep alleen al een veelvoud van die 900 nazi's kunt vinden dus ze kunnen beter een lekkere burgeroorlog in Rusland starten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Azov is a far-right all-volunteer infantry military unit whose members – estimated at 900
Zo zo! 900. Dat is toch al snel 0.1% van het leger. + de president in dat filmpje van je verteld dat als ze de wet overtreden ze voor de rechter komen.
Zie het probleem niet zo. Is dit nou echt de reden om Oekraïne in te vallen ja? Om ze van de 900 nazi te verlossen?
Moeten we oppassen. In nederland kan je er ook wel 900 vinden hoor.
Zou je dat goedvinden als er 900 nazi's onderdeel zijn van het Nederlandse leger?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Azov is a far-right all-volunteer infantry military unit whose members – estimated at 900
Zo zo! 900. Dat is toch al snel 0.1% van het leger. + de president in dat filmpje van je verteld dat als ze de wet overtreden ze voor de rechter komen.
Zie het probleem niet zo. Is dit nou echt de reden om Oekraïne in te vallen ja? Om ze van de 900 nazi te verlossen?
Het is maar waar je je druk om wenst te maken hé.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Zou je dat goedvinden als er 900 nazi's onderdeel zijn van het Nederlandse leger?
Misschien moet je eerst maar eens even aantonen hoeveel leden van dat Azov-gebeuren er op 24-2-2022 Nazi-symphatieën hadden en uitdroegen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Zou je dat goedvinden als er 900 nazi's onderdeel zijn van het Nederlandse leger?
@AchJa ,mag je nog helicopters neerhalen deze week?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:15 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Onze luchtmacht met Amerikanen en Polen aan het trainen deze weken
Waarom wel bij de EU? Vooralsnog hebben de landen in die regionen vooral negatieve gevolgen voor de EU. Kost een hoop geld, levert een hoop ellende op en je krijgt er weinig voor terug.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:28 schreef ipa84 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:17 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om wenst te maken hé.
Hoop mensen maken zich druk om massagraven, martelkamers,
Maar trollen op fok maken zich druk om vermeende nazi's in het oekrainse leger.
Die gasten hebben best wel heldhaftig en langdurig zich staande gehouden tegen de Russen. Komt er een of andere nono op een forum zeiken over 'wheee het zijn nazi's'quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Als het Belgische leger Nederland binnenvalt omdat iemand imperialistische waanideeën heeft ontwikkeld dan kan het me echt helemaal niks verrotten wie er allemaal meehelpt om dat tuig weer buiten de landsgrenzen te schoppen. Nazi-probleem of niet, dat is van later zorg.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ligt er aan wat jij definitie van een nazi vind. Want dit verscheelt nogal per persoon ben ik al achter gekomen. Dus wat is voor jou de definitie van een nazi?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die gasten hebben best wel heldhaftig en langdurig zich staande gehouden tegen de Russen. Komt er een of andere nono op een forum zeiken over 'wheee het zijn nazi's'
Tsja
Is dit alles?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Zoals die Russische commentator, Satanovski?quote:Op maandag 31 oktober 2022 10:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je loopt achter, tegenwoordig moet je klagen over satanisten.
Met rente en inflatiecorrectie!quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:28 schreef Nielsch het volgende:
ik weet nog dat m'n ouders ergens begin jaren '90 geld hadden gegeven voor de TV-actie 'Help de Russen de winter door'. Omdat er zoveel Russen in de winter zonder gas en elektriciteit zaten. Ik wil dat geld nu godverdomme terug! Stelletje kenkerlijers.
Zolang ze zich inzetten voor het algemeen Nederlandse belang en de wet en regels respecteert mag iedereen volgens mij het leger in.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
zeker!quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met rente en inflatiecorrectie!
Gelukkig is het Russische leger helemaal vrij van nazi's:quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:29 schreef Momo het volgende:
Jeetje niet alle honderdduizenden soldaten van Oekraine zijn engeltjes? Wie had dat nu kunnen denken?
Een slap excuus eerder aangezien Rusland zich schuldig maakt aan exact hetzelfde waar ze Azov van beschuldigen, maar dan nog op veel grotere schaalquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Juist wel. De vermeende aanwezigheid van Nazi's in Oekraïne was voor Rusland juist één van de belangrijkste redenen om de oorlog te beginnen.
In Nederland hebben ook van dit soort extreme groepen, Op tv zag ik een Louis Theroux docu over Amerikaanse nazi's, tattoo met hakenkruizen, nog steeds van mening dat Joden vernietigd moeten worden. Je zou kunnen zeggen dat veel landen met dit soort extreme groepjes te maken heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig is het Russische leger helemaal vrij van nazi's:
https://www.rferl.org/a/r(...)kraine/31871760.html
https://www.themoscowtime(...)e-der-spiegel-a77762
https://www.haaretz.com/w(...)38-a3d0-feb763f30000
@:neeoftochja en dit keur jij allemaal goed!!?!?!?!
Ja, natuurlijk. Is ook allemaal niks nieuws. In elk land heb je allerlei extremistische groeperingen. Benieuwd of @NeeOfTochJA eens een NVU-mars heeft gezien? Dat erbij slepen als goedkoop gelegenheidsargument om het volledig met de grond gelijkmaken van een land goed te praten, en vervolgens anderen van hersengymnastiek te betichten is wel heel hypocriet.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:39 schreef Momo het volgende:
[..]
In Nederland hebben ook van dit soort extreme groepen, Op tv zag ik een Louis Theroux docu over Amerikaanse nazi's, tattoo met hakenkruizen, nog steeds van mening dat Joden vernietigd moeten worden. Je zou kunnen zeggen dat veel landen met dit soort extreme groepjes te maken heeft.
Nee natuurlijk niet. Maar Nederland stuurt daar ook geen geld naartoe en zij worden hier niet aanbeden dus verder niet relevant.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig is het Russische leger helemaal vrij van nazi's:
https://www.rferl.org/a/r(...)kraine/31871760.html
https://www.themoscowtime(...)e-der-spiegel-a77762
https://www.haaretz.com/w(...)38-a3d0-feb763f30000
@:neeoftochja en dit keur jij allemaal goed!!?!?!?!
Hier zijn ze geen onderdeel van het leger, nog al een verschil.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:39 schreef Momo het volgende:
[..]
In Nederland hebben ook van dit soort extreme groepen, Op tv zag ik een Louis Theroux docu over Amerikaanse nazi's, tattoo met hakenkruizen, nog steeds van mening dat Joden vernietigd moeten worden. Je zou kunnen zeggen dat veel landen met dit soort extreme groepjes te maken heeft.
Hoe weet jij dat die geen onderdeel zijn van ons leger? Misschien zitten er ook wel mensen met dat soort gedachtegang in ons leger.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Hier zijn ze geen onderdeel van het leger, nog al een verschil.
Ik mocht anders alleen het leger in als ik zwoer een Satanistische Nazi te zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Maar, als grote kenner zijnde, zal je ons vast wel kunnen vertellen hoe 'nazistisch' het Azov-regiment/bataljon/whatever anno 2022 is?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:52 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Zie je het al voor je een groep in het Nederlandse leger met hakenkruizen op hun pak, maar ze houden zich wel aan de wet hoorquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:29 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Zolang ze zich inzetten voor het algemeen Nederlandse belang en de wet en regels respecteert mag iedereen volgens mij het leger in.
En loopt Azov dan met hakenkruizen op hun kleding?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Zie je het al voor je een groep in het Nederlandse leger met hakenkruizen op hun pak, maar ze houden zich wel aan de wet hoor
quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Zie je het al voor je een groep in het Nederlandse leger met hakenkruizen op hun pak, maar ze houden zich wel aan de wet hoor
Waarom zou ik dat voor me moeten zien en wat heeft dat met je oorspronkelijke vraag te maken? Kun je een voorbeeld geven van een legereenheid die met hakenkruizen op het pak rondloopt en vertellen wat de relevantie daarvan precies is?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat je nog durft te reageren, ondanks dat dat al die poep van je zo makkelijk onderuit wordt gehaald. Beetje ongemakkelijk.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Maar laten we, just for the sake of argument, dan maar eens zeggen dat het Azov regiment inderdaad zo erg is als jij denkt. Geeft dat de Russen daarmee het recht om het land binnen te vallen en op zo'n enorme schaal oorlogsmisdaden te plegen als ze nu doen?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:58 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Ja, het is fascinerend, rus pleegt oorlogsmisdaden aan de lopende band, breekt complete steden af, verkracht kinderen,quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Maar laten we, just for the sake of argument, dan maar eens zeggen dat het Azov regiment inderdaad zo erg is als jij denkt. Geeft dat de Russen daarmee het recht om het land binnen te vallen en op zo'n enorme schaal oorlogsmisdaden te plegen als ze nu doen?
quote:NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S !![]()
De Krim hadden ze eerder moet ingrijpen, beetje kinderachtig omdat het nu zo uitkomt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
En wie aanbidt die vermeende nazi's omdat ze nazi's zijn? Praktisch niemand heeft het over die Azov-lui, behalve jij wanneer je weer eens meent te moeten benoemen wat voor nazi-broeinest het zou zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar Nederland stuurt daar ook geen geld naartoe en zij worden hier niet aanbeden dus verder niet relevant.
quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
En loopt Azov dan met hakenkruizen op hun kleding?
Je hebt vast wel een plaatje wat ze in het kremlin in elkaar hebben gedraaid.
Die hele onzin dat Oekraïne wemelt van de neonazi's is dus dat directe gevolg van het klakkeloos overnemen van het Russische narratief, zoals dat steengoede artikel dat van de week gepost werd. Moest er gisteren nog aan denken toen ik in een toonaangevende krant het woord "pro-russische separatisten" aangehaald zag worden.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nogmaals: Geeft dat Rusland het recht om het land binnen te vallen en op zo'n enorme schaal oorlogsmisdaden te plegen?quote:
Als wij als Nederland pas iets financieel mogen ondersteunen als de totale doelgroep "deugt", dan houdt het snel op he. Ook geen uitkeringen meer omdat er wat lui die niet deugen een uitkering ontvangen? Geen ontwikkelingshulp meer? Niet meer investeren in bedrijven omdat je bij elke bedrijf ook wel iemand hebt die niet deugt? Jouw bedrijf boycotten omdat er vast ook wel iemand zit die niet deugt?quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:51 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar Nederland stuurt daar ook geen geld naartoe en zij worden hier niet aanbeden dus verder niet relevant.
nee dat zegt niemand.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nogmaals: Geeft dat Rusland het recht om het land binnen te vallen en op zo'n enorme schaal oorlogsmisdaden te plegen?
Waarom is het vermeende extremisme van dat regiment dan relevant voor dit topic als het schijnbaar geen rechtvaardigheidsgrond voor deze oorlog is?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die hele onzin dat Oekraïne wemelt van de neonazi's is dus dat directe gevolg van het klakkeloos overnemen van het Russische narratief, zoals dat steengoede artikel dat van de week gepost werd. Moest er gisteren nog aan denken toen ik in een toonaangevende krant het woord "pro-russische separatisten" aangehaald zag worden.
Nee, dat insinueer je alleen.quote:
Zijn dat bondgenoten van Nederland? of stuurt Nederland daar geld en wapens heen? Bijzonder dat men weigert Azov te veroordelen maar wel: Rusland doet het ook!!!1!quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:18 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet Rusland nu ook Rusland bevrijden van nazi's? Dit zijn lui van die Wagner groep die voor Rusland vecht...
Heel erg "portable" oogt ie niet. Een grote jongen. https://en.missilery.info/missile/rbs70quote:
Jij hebt een probleem met Nazi's, jij bent de hypocriet.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Zijn dat bondgenoten van Nederland? of stuurt Nederland daar geld en wapens heen? Bijzonder dat men weigert Azov te veroordelen maar wel: Rusland doet het ook!!!1!
Sorry dat ik een probleem heb met nazi's dat mag blijkbaar niet.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij hebt een probleem met Nazi's, jij bent de hypocriet.
Oekraïne is een bondgenoot van ons, niet het Azov regiment.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Zijn dat bondgenoten van Nederland? of stuurt Nederland daar geld en wapens heen? Bijzonder dat men weigert Azov te veroordelen maar wel: Rusland doet het ook!!!1!
Begin eerst maar eens te zeuren over Russiche oorlogsmisdaden, dan gaan we het nadat Rusland verslagen is wel zeuren over Naz's.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Sorry dat ik een probleem heb met nazi's dat mag blijkbaar niet.
Voor een klein deel van het Oekraïense leger dat tot een groep behoort, waar mogelijk een deel van die groep verbinding heeft met nazi's? Lijkt mij niet echt een eerste prioriteit nu een heel land de tyfus wordt gebombardeerd door een ander land. En als Rutte wel in een verklaring afstand zou nemen van Azov, zou je dan wel weer ineens voor Oekraine zijn?quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nee, je huichelt ook, je hebt geen problemen met nazi's.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
quote:NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S NAZI'S !
Ja, heel gek dat we de agressor veroordelen en de verdediger niet. Als bij jou al je tanden uit je bek geslagen wordt en je geeft een duw terug neem ik aan dat je het er mee eens dat jij degene bent die fout zit?quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Met de nazi's die met alle macht een ander land in smeulende puinhopen omtoveren lijk je anders een stuk minder problemen te hebben dan met het handjevol nazi's dat dat juist probeert te voorkomen. Heel vreemd.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang veroordeelt, in tegenstelling tot mensen hier. Nazi's zijn oke zolang ze zich aan de wet houden!quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met de nazi's die met alle macht een ander land in smeulende puinhopen omtoveren lijk je anders een stuk minder problemen te hebben dan met het handjevol nazi's dat dat juist probeert te voorkomen. Heel vreemd.
Het is papegaai gedrag. Daarvoor heeft Fok een apart subforum.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:25 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nee joh het land met een Joodse leider heeft pas echt een probleem met nazi's omdat er net als in andere landen kleine groepjes nazi's zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:29 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, je huichelt ook, je hebt geen problemen met nazi's.
Je zou een probleem kunnen hebben met gewelddadige extremisten, maar als je dat erg vind is rus een 1000 x zo groot probleem als je vermeende nazi's.
Maar over rus heb je het niet, alleen maar zeiken en drammen:
[..]
Heel goed, gewoon de bluf van Rusland voor lief nemen.quote:
Jij denkt dat de mensen hier pro-nazi zijn omdat ze niet meteen denken dat meteen heel land een Nazi land is dan?quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang veroordeelt, in tegenstelling tot mensen hier. Nazi's zijn oke zolang ze zich aan de wet houden!![]()
Dit.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:33 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Eigenlijk ook wel weer dom dat we met z’n allen weer happen op een gekkie.
Nazi = net zo erg als fiets stelen? over bagataliseren gesproken. Er is nog al een verschil dat het leger die mensen opneemt (en dus goedkeurt) en zomaar wat losse nazi's die rondlopen op straat. maar dat is al gezegd.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij denkt dat de mensen hier pro-nazi zijn omdat ze niet meteen denken dat meteen heel land een Nazi land is dan?
Moeten we ook meteen alle mensen in het Oekrainse leger veroordelen die ooit een fiets hebben gejat of ooit een bushokje hebben kapot gemaakt?
Ja.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Nazi = net zo erg als fiets stelen?
Waarom dan die continue focus op de ene nazi's maar niet op de andere?quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:33 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang veroordeelt, in tegenstelling tot mensen hier. Nazi's zijn oke zolang ze zich aan de wet houden!![]()
Politiek niet overleven?quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:02 schreef phpmystyle het volgende:
Laten we het hopen : https://www.telegraaf.nl/(...)anging-zijn-al-bezig
![]()
![]()
Nog keer proberen: Wat is volgens jou (zonder te gaan google) de definitie van een nazi?quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Nazi = net zo erg als fiets stelen? over bagataliseren gesproken. Er is nog al een verschil dat het leger die mensen opneemt (en dus goedkeurt) en zomaar wat losse nazi's die rondlopen op straat. maar dat is al gezegd.
Ook weer een teken van Europees falen, in plaats van Duitse wapens kopen ze Amerikaans en Koreaans en hetzelfde geldt nu voor kernreactoren; in dit geval vissen de Fransen achter het net.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:45 schreef slashdotter3 het volgende:
Polen is echt dikke vriendjes met ZuidKorea
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |