SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Eigenlijk vind ik deze aanstaande nederlaag erger dan die twee tegen Napoli. Napoli is de ploeg in vorm en Liverpool juist niet.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ajax is geen Nottingham Forest inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach jongens, het is natuurlijk wel Liverpool hè.![]()
![]()
We zijn verwend de laatste jaren maar het zit er dit jaar gewoon niet in.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ach jongens, het is natuurlijk wel Liverpool hè.![]()
Tactisch meesterbrein.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:23 schreef Saekerhett het volgende:
Haalt hij Brobbey eraf in plaats van Tadic, wat de fuck is die Schreuder allemaal aan het doen manEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Onze verdediging is echt Keuken Kampioen Divisie niveauIf I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Hoe haalt die man het in z'n grote hoofd om Brobbey eruit te halen en weer met z'n achterlijke experimentje van Kudus in de spits te komen![]()
Brobbey was ook 20 minuten goed he chef daarna niks meer van gezien.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:24 schreef Heeinz het volgende:
Hoe haalt die man het in z'n grote hoofd om Brobbey eruit te halen en weer met z'n achterlijke experimentje van Kudus in de spits te komen![]()
Buiten dat Brobbey gewoon je beste spits is, is Kudus simpelweg helemaal geen spits. Je ziet nu ook al iedere keer dat Kudus op het middenveld aan de bal komt er gewoon iets gebeurt. Nu moet die weer in de spits continu buitenspel lopenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brobbey was ook 20 minuten goed he chef daarna niks meer van gezien.![]()
Dat lag niet aan Brobbey.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brobbey was ook 20 minuten goed he chef daarna niks meer van gezien.![]()
Brobbey heeft de conditie van een wijkagent.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:24 schreef Heeinz het volgende:
Hoe haalt die man het in z'n grote hoofd om Brobbey eruit te halen en weer met z'n achterlijke experimentje van Kudus in de spits te komenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
#HoofdagentOutquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brobbey heeft de conditie van een wijkagent.![]()
Dat zeg ik ook niet he. Maar wat wil je dan Lucca erin ? Brobbey kan beter lekker rustig aan doen want dit is gespeeld.quote:![]()
Ik was niet met Blind en Tadic gestart. Ik had Conceicao een kans gegeven en eventueel Kudus op 10.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet he. Maar wat wil je dan Lucca erin ? Brobbey kan beter lekker rustig aan doen want dit is gespeeld.![]()
Wat een zwakke linkerkant inddquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik was niet met Blind en Tadic gestart. Ik had Conceicao een kans gegeven en eventueel Kudus op 10.![]()
Schreuder moet gewoon die Portugees eens op rechts zetten en op links een keuze maken tussen Bergwijn en Tadic (beiden zijn momenteel heel matig).I love music |Ajax forever
Kudus kan niet op het middenveld want die verdedigd niks mee en laat gigantische gaten. En Bassey Wijndal daar is helemaal kermis.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik was niet met Blind en Tadic gestart. Ik had Conceicao een kans gegeven en eventueel Kudus op 10.![]()
Psv spelers vallen altijd tegenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:35 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn is wel echt een miskoop. Mij hemel, wat is die slecht.![]()
Is goed, ga jij dan een keer naar een wedstrijd van je club?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar ga het ze even zelf vertellen de volgende keer.![]()
Prima die deal maak ik met alle liefde stoere jongequote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is goed, ga jij dan een keer naar een wedstrijd van je club?![]()
Zevende klasse is ook best aardigquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
Al die klote voorzetten veel te laag. Dat doen wij in de zevende klasse gvd nog beter.![]()
Jij keek toch niet meer dit seizoenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Brobbey was ook 20 minuten goed he chef daarna niks meer van gezien.No bitch to me![]()
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Jij keek toch niet meer dit seizoen![]()
Als meneer normale opstellingen maakt zoals vandaag dan kijk ik gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel watquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Schreuder is toch tactisch zo goed?
Wie ziet zijn tactische plan?I love music |Ajax forever
Niet bij Feyenoord spelen, verder zie ik ook niet echt in waarom Ajax hem wou halen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar die Grillitsch wat kan die eigenlijkXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Begin was het plan prima. Daarna was het gewoon (groot) verschil in kwaliteit.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:47 schreef peaceman het volgende:
Schreuder is toch tactisch zo goed?
Wie ziet zijn tactische plan?![]()
@LitmanenAFCA is de man van de uitsprakenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Heb jij een duidelijk plan gezien dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:48 schreef BobW het volgende:
[..]
Begin was het plan prima. Daarna was het gewoon (groot) verschil in kwaliteit.I love music |Ajax forever
Waterhoofdje gewoon ontslaan morgen. Dat is niks en wordt ook niks. Verlies nemen en met een goede trainer gaan bouwen. Netjes kampioen worden in de eredivisie en bouwen.Hallo![]()
Ajax verdient in deze gesteldheid ook geen Europa League, zo simpel is dat.Allemaal cabaretteketet!![]()
Natuurlijk niet. Dit kon je toch aan zien komen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:54 schreef PicoMMP het volgende:
Oke, ik ben ook overstag:
SchreuderOUTAllemaal cabaretteketet!![]()
Hoe nu verder na "Het Echec in de Evenementenhal 2"?Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Scholletje heeft na zijn voetbalcarrière alleen maar voor onrust en wanprestaties gezorgd. Ik zie het somber in met hem erbij. Ik stel voor :quote:
Schreuder: out
Blind sr: out
Blind jr: bank
Tadic: bank
Hamstra: out
Overmars: in
Huntelaar: assistent van overmarsHallo![]()
Dit is best knap van je! Een normale post zonder debiele hersenspinsels van je.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:58 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Scholletje heeft na zijn voetbalcarrière alleen maar voor onrust en wanprestaties gezorgd. Ik zie het somber in met hem erbij. Ik stel voor :
Huntelaar: assistent van overmars![]()
Jij laat Bergwijn staan die ook geen pepernoot raakt?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:58 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Scholletje heeft na zijn voetbalcarrière alleen maar voor onrust en wanprestaties gezorgd. Ik zie het somber in met hem erbij. Ik stel voor :
Huntelaar: assistent van overmarsI love music |Ajax forever
Ja lachwekkend gewoon. Deze man heeft dus bijna die Ocampos gekocht voor een godsvermogen. Ik steek sindsdien nog elke dag een kaars op als dank voor de RvC.quote:Hallo![]()
Bergwijn begon heel sterk. Hij is de toekomst voor het nieuwe Ajax. Dus geef hem vertrouwen op zijn positie en hopelijk begint hij dan weer te draaien.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij laat Bergwijn staan die ook geen pepernoot raakt?Hallo![]()
Ik ben sceptisch.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:08 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Bergwijn begon heel sterk. Hij is de toekomst voor het nieuwe Ajax. Dus geef hem vertrouwen op zijn positie en hopelijk begint hij dan weer te draaien.I love music |Ajax forever
Timber - Alvarez - Bassey - Wijndal
Klaassen - Grillitsch
Kudus
Berghuis - Brobbey - Bergwijn
Geen dank, Alfred!![]()
Grillitsch ja?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:12 schreef Wotte het volgende:
Klaassen - Grillitsch
Kudus
Geen dank, Alfred!![]()
![]()
Berghuis op 10 en Conceicao op rechtsbuiten. Kudus op de bankquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:12 schreef Wotte het volgende:
Klaassen - Grillitsch
Kudus
Geen dank, Alfred!Hallo![]()
Enige twee die buiten Alvarez om als controleur uit de voeten kunnen. Meende dat Kudus ook wel als zes gespeeld heeft maar dan had je weer een prutser op rechtsbuiten. Daarnaast de enige manier om die twee prutsers op rechtsback op de bank te houden.quote:
Dus ja. Grillitsch.![]()
Ja lijkt me goed plan allemaal. Alvarez is gewoon een prima speler kan niet begrijpen dat Chelsea niet Grillitsch heeft gekochtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Enige twee die buiten Alvarez om als controleur uit de voeten kunnen. Meende dat Kudus ook wel als zes gespeeld heeft maar dan had je weer een prutser op rechtsbuiten. Daarnaast de enige manier om die twee prutsers op rechtsback op de bank te houden.
Dus ja. Grillitsch.
Kudus op 6 wat heb je gerookt?![]()
Wat mis ik de tijden met Nico en Lisandro al. De luiheid en gelatenheid is echt ongekend na een tegendoelpunt.![]()
Misschien is het je niet opgevallen maar ik schuif Alvarez juist een linie naar achteren vanwege zijn defensieve kwaliteiten. Grillitsch is een prima controleur.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja lijkt me goed plan allemaal. Alvarez is gewoon een prima speler kan niet begrijpen dat Chelsea niet Grillitsch heeft gekocht
Punt is dat je defensieve zekerheid moet inbouwen in deze zwalkende ploeg. Vandaar twee controleurs. Overigens denk ik dat Kudus best weleens in controlerende rol uit de voeten kan. Schöne was ook geen zes en dat pakte prima uit nietwaar.![]()
Weet niet of je het kan herinneren hoe goed Alvarez was centraal achterin maar dat was dus al helemaal geen succes.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Misschien is het je niet opgevallen maar ik schuif Alvarez juist een linie naar achteren vanwege zijn defensieve kwaliteiten. Grillitsch is een prima controleur.
Punt is dat je defensieve zekerheid moet inbouwen in deze zwalkende ploeg. Vandaar twee controleurs. Overigens denk ik dat Kudus best weleens in controlerende rol uit de voeten kan. Schöne was ook geen zes en dat pakte prima uit nietwaar.![]()
Plus dat hij rechts is, dan moet Timber naar links, lijkt me geen goed plan, hij is de enige die dit niveau aan kan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet niet of je het kan herinneren hoe goed Alvarez was centraal achterin maar dat was dus al helemaal geen succes.
Dit Ajax is te licht voor CL maar dat wisten we al, het gaat meer om het hoe, 1e half uur was redelijk en moet je natuurlijk scoren, maar hoe het instortte na de 0-1 kan niet.![]()
Het is ook wel typisch je geeft een kans of 4 weg en er vliegen er gewoon 3 in terwijl je vorig seizoen nog een paar keer geluk had zoals tegen Dortmund.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plus dat hij rechts is, dan moet Timber naar links, lijkt me geen goed plan, hij is de enige die dit niveau aan kan.
Dit Ajax is te licht voor CL maar dat wisten we al, het gaat meer om het hoe, 1e half uur was redelijk en moet je natuurlijk scoren, maar hoe het instortte na de 0-1 kan niet.
Dit seizoen moet je gewoon kampioen worden en vergeten.![]()
Hij breekt wel het ene na het andere record...quote:Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Toen maakte je zelf de goals, vandaag toch 2 100% kansen toen het nog 0-0 stond, kan je alsnog verliezen hoor maar toch.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is ook wel typisch je geeft een kans of 4 weg en er vliegen er gewoon 3 in terwijl je vorig seizoen nog een paar keer geluk had zoals tegen Dortmund.
Dit seizoen moet je gewoon kampioen worden en vergeten.![]()
Ja ach volgend seizoen weer een nieuwe kans.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toen maakte je zelf de goals, vandaag toch 2 100% kansen toen het nog 0-0 stond, kan je alsnog verliezen hoor maar toch.![]()
Twee keer weggespeeld door Napoli en Liverpool, twee keer competitieve wedstrijden maar toch duidelijk verlies. Dat is een zeer matige oogst, ook in de vele slechte jaren pakte je vaak wel een puntje of een paar puntjes.
Vandaag was het zonde, want je zag dat Liverpool een team was zonder vertrouwen, dat leek nergens op eerste 25 minuten.![]()
Ik blijf de haat op Blind niet zo goed snappen, geweldige Ajacied en geeft de beste passes van het team. Oké hij kan niet zo hard rennen![]()
Qua opbouw is hij heel goed, maar hij kan niet verdedigen en dat is de primaire taak van een verdediger. Hij wordt er inderdaad altijd uitgelopen, staat vaak niet op de juiste plek (een kwaliteit die je moet bezitten als je al niet de snelste bent), verliest zo ongeveer elk duel en al helemal in de lucht.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik blijf de haat op Blind niet zo goed snappen, geweldige Ajacied en geeft de beste passes van het team. Oké hij kan niet zo hard rennenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Het probleem is juist dat het tegenwoordig niet alleen maar blijft bij dat hij niet hard kan rennen. Zijn passing was de vorige seizoenen ook beter. Ik zie hem nu veel vaker ballen inleveren. En daarnaast is zijn positionering ook gewoon minder. Kortom, hij kan zijn gebrek aan snelheid veel minder compenseren dan in het verleden en dan blijft er echt niet zo gek veel over.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik blijf de haat op Blind niet zo goed snappen, geweldige Ajacied en geeft de beste passes van het team. Oké hij kan niet zo hard rennen![]()
Te matig dit seizoen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als ik Bogarde napraat dan lag het idd aan zijn positie / scherpte bij die 1-0. Even twijfel en afwachten ipv direct naar binnen om bij Salah te gaan staan. Ik denk dat meneer Bogarde er best kijk op heeft en aardig weet hoe de Ajax verdediging hoort te staan in de opbouw. Dan begint het lijstje met "Blind verwijtbare tegengoals" toch wel aardig op te lopen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 05:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat het tegenwoordig niet alleen maar blijft bij dat hij niet hard kan rennen. Zijn passing was de vorige seizoenen ook beter. Ik zie hem nu veel vaker ballen inleveren. En daarnaast is zijn positionering ook gewoon minder. Kortom, hij kan zijn gebrek aan snelheid veel minder compenseren dan in het verleden en dan blijft er echt niet zo gek veel over.
Pijnlijk die fase van doorselecteren en afscheid nemen van oude helden.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Timber loopt ook als een halve veteraan over het veld, en heeft die man wel eens een kopduel gewonnen?![]()
Waarom moest die Nico eigenlijk zo nodig weg? Die had toch gewoon linksachterin kunnen spelen? Blind kan daar echt niet meer mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:25 schreef Mestreech1990 het volgende:
Wat mis ik de tijden met Nico en Lisandro al. De luiheid en gelatenheid is echt ongekend na een tegendoelpunt.![]()
die had nog wel ff basis mogen staan idd.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 07:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom moest die Nico eigenlijk zo nodig weg? Die had toch gewoon linksachterin kunnen spelen? Blind kan daar echt niet meer mee.
Vond bij hem wel de laatste periode dat hij steeds vaker te laat kwam.![]()
Dat zag ik ook wel, alleen duurt een wedstrijd wat langer dan 30 minuten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gelukkig ziet Schreuder progressie.![]()
Het is niet eens slecht te noemen, de conclusie is dat Ajax niks in de CL heeft te zoeken met dit team, ik zie ook totaal geen strijd, het is allemaal een: Laat maar gevoel.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Welnee. Die kunnen er écht geen ene klote van. Als je daarvan verliest moet je Schreuder gelijk ontslaan en het halve elftal met hem meesturen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:20 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ik denk dat je serieus moet uitkijken dat Rangers ook nog even het EL ticket steelt.![]()
RTquote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Welnee. Die kunnen er écht geen ene klote van. Als je daarvan verliest moet je Schreuder gelijk ontslaan en het halve elftal met hem meesturen.![]()
Dit is wat mij betreft de aids van het Nederlands voetbal, de nadruk op dit soort middenvakspelers "want daarmee kun je zo lekker opbouwen". Blind is een back, die moet vooral kunnen rennen. Als hij passes wil geven moet hij op 8 spelen. Nu is het verdedigend een enorm lek, dat dan de rest van het elftal moet opvangen, waardoor creatieve spelers niet meer aan creeren toekomen want dat brengt risico met zich mee. Als rechtsback die niet een hele kant kan bestrijken bevindt hij zich op de meest zinloze positie om passes te geven, op die positie kun je alleen de 6, de linker CV of je linksbuiten aanspelen. Zijn aanvallende output is dus laag terwijl anderen kunst- en vliegwerk moeten uitvoeren om hem verdedigend te ontzien.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 23:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik blijf de haat op Blind niet zo goed snappen, geweldige Ajacied en geeft de beste passes van het team. Oké hij kan niet zo hard rennenIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
So closequote:.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Dan moeten ze toch met minimaal 4-0 van Ajax winnen, toch? Gaat nooit gebeuren.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:20 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ik denk dat je serieus moet uitkijken dat Rangers ook nog even het EL ticket steelt.Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Meer den 4 goals verschil. Bij 4-0 is onderling resultaat gelijk en gaat Ajax door op basis van doelsaldo (Rangers staat op 1-19 nuquote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch met minimaal 4-0 van Ajax winnen, toch? Gaat nooit gebeuren.)
![]()
Zelfs 4-0 is niet genoeg voor Rangers, want ze komen dan op drie punten en een doelsaldo van 5-19.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch met minimaal 4-0 van Ajax winnen, toch? Gaat nooit gebeuren.
Ajax heeft dan ook drie punten en een doelsaldo van 8-19.
Ajax is dan alsnog door.![]()
Godver, bericht voor niks getyptquote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Meer den 4 goals verschil. Bij 4-0 is onderling resultaat gelijk en gaat Ajax door op basis van doelsaldo (Rangers staat op 1-19 nu)
![]()
![]()
Blind is een geval apart, verdedigen heeft hij nooit gekund maar opbouwend/aanvallend wel van grote waarde en vorig seizoen stond hij op papier ook linksback alleen had hij toen die pitbull achter hem die nagenoeg alles opruimde, dus dat hij op 8 moet spelen om dat te doen slaat gewoon nergens op, het gaat altijd om de balans.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is wat mij betreft de aids van het Nederlands voetbal, de nadruk op dit soort middenvakspelers "want daarmee kun je zo lekker opbouwen". Blind is een back, die moet vooral kunnen rennen. Als hij passes wil geven moet hij op 8 spelen. Nu is het verdedigend een enorm lek, dat dan de rest van het elftal moet opvangen, waardoor creatieve spelers niet meer aan creeren toekomen want dat brengt risico met zich mee. Als rechtsback die niet een hele kant kan bestrijken bevindt hij zich op de meest zinloze positie om passes te geven, op die positie kun je alleen de 6, de linker CV of je linksbuiten aanspelen. Zijn aanvallende output is dus laag terwijl anderen kunst- en vliegwerk moeten uitvoeren om hem verdedigend te ontzien.
Het enige waar ik het mee eens ben is dat als die opbouwende/aanvallende waarde wegvalt je niets aan hem hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Godver, bericht voor niks getypt![]()
![]()
Voor Blind heb je met Wijndal in principe een goed alternatief, maar die heeft z’n broer gestuurd, geloof ik![]()
Daar los je dat verdedigende probleem niet mee op maar aan de andere kant, alleen op Europees niveau komen die zwaktes je heel duur te staan.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:56 schreef Marcoss het volgende:
Voor Blind heb je met Wijndal in principe een goed alternatief, maar die heeft z’n broer gestuurd, geloof ik![]()
Tja, misschien verwachten we Europees op dit moment ook wel echt teveel. Ajax is al jaren kwetsbaar in de omschakeling of spelhervattingen, of het nou onder Bosz, Ten Hag of Schreuder is. Ten Hag wist er tactisch beter mee om te gaan en nu mis je ook net die extra kwaliteit bij sommige spelers (Bassey en Sanchez nieuw, Blind zwaar op retour). De topploegen weten er wel raad mee weten en tegen de kleintjes kom je er mee weg. Loten tegen Liverpool en een bizar goed Napoli maakt het ook wel wat vertekender dan het in werkelijkheid is.
Ben wel benieuwd naar PSV thuis, want dat is ook weer bij uitstek een wedstrijd waarbij je op spelhervattingen en in de counter/omschakeling gepakt wordt. Als je die pot ook verliest mag Schreuder wel echt onder druk komen te staan voor zover dat nu nog niet het geval is, want dan verlies je echt elke pot tegen een betere/gelijkwaardige tegenstander: PSV (Cruijfschaal), Liverpool, Napoli, AZ en dan opnieuw PSV.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Het is gewoon wat het is, teveel kwaliteit vertrokken, andere trainer etc. We kunnen gewoon niet mee in de CL. Ik ga er van uit in de EL ook niet, komen behoorlijke teams voorbij.
Focus volledig op einde break, winnen van psv en een groot gat slaan in de ED. Dan even dat kut WK er tussendoor, wellicht kan er nog iemand op de kop worden getikt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Wel eens ja, die wedstrijd moet je echt laten zien dat er stappen gemaakt zijn tov JC schaal.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:03 schreef TheVulture het volgende:
Tja, misschien verwachten we Europees op dit moment ook wel echt teveel. Ajax is al jaren kwetsbaar in de omschakeling of spelhervattingen, of het nou onder Bosz, Ten Hag of Schreuder is. Ten Hag wist er tactisch beter mee om te gaan en nu mis je ook net die extra kwaliteit bij sommige spelers (Bassey en Sanchez nieuw, Blind zwaar op retour). De topploegen weten er wel raad mee weten en tegen de kleintjes kom je er mee weg. Loten tegen Liverpool en een bizar goed Napoli maakt het ook wel wat vertekender dan het in werkelijkheid is.
Ben wel benieuwd naar PSV thuis, want dat is ook weer bij uitstek een wedstrijd waarbij je op spelhervattingen en in de counter/omschakeling gepakt wordt. Als je die pot ook verliest mag Schreuder wel echt onder druk komen te staan voor zover dat nu nog niet het geval is, want dan verlies je echt elke pot tegen een betere/gelijkwaardige tegenstander: PSV (Cruijfschaal), Liverpool, Napoli, AZ en dan opnieuw PSV.![]()
Die EL wordt inderdaad ook een zware opgave als je ziet wat er allemaal uit de CL instroomt alleen alquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:04 schreef Houniet het volgende:
Het is gewoon wat het is, teveel kwaliteit vertrokken, andere trainer etc. We kunnen gewoon niet mee in de CL. Ik ga er van uit in de EL ook niet, komen behoorlijke teams voorbij.
Focus volledig op einde break, winnen van psv en een groot gat slaan in de ED. Dan even dat kut WK er tussendoor, wellicht kan er nog iemand op de kop worden getikt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Gezien de eerste 20 minuten waarin we wél hoog tempo konden spelen, druk konden zetten en snelle combinaties lieten zien snap ik niet hoe deze tussenstand nu aan Schreuder ligt. We kúnnen het dus wel, dat hebben we kunnen zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens ja, die wedstrijd moet je echt laten zien dat er stappen gemaakt zijn tov JC schaal.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
EL is ook gewoon het niveau van Ajax op dit moment, daar heb je meer kans om nog even langer actief te zijn in Europa dan in de CL. Daar had je er in de 1/8 finale sowieso direct uitgevlogen, onder welke coach dan ook.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eens al raken ze wel teveel van slag na een tegengoal, dat kan gewoon niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gezien de eerste 20 minuten waarin we wél hoog tempo konden spelen, druk konden zetten en snelle combinaties lieten zien snap ik niet hoe deze tussenstand nu aan Schreuder ligt. We kúnnen het dus wel, dat hebben we kunnen zien.![]()
In de el ookquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:10 schreef Pedroso het volgende:
EL is ook gewoon het niveau van Ajax op dit moment, daar heb je meer kans om nog even langer actief te zijn in Europa dan in de CL. Daar had je er in de 1/8 finale sowieso direct uitgevlogen, onder welke coach dan ook.Groot fan van User Wotte![]()
Het is ook maar de vraag of je met het team van vorig jaar wel 1e of 2e was geworden, je had het wel spannender gemaakt uiteraard.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:10 schreef Pedroso het volgende:
EL is ook gewoon het niveau van Ajax op dit moment, daar heb je meer kans om nog even langer actief te zijn in Europa dan in de CL. Daar had je er in de 1/8 finale sowieso direct uitgevlogen, onder welke coach dan ook.![]()
Het heeft te maken met het kennen van je team. Als je zo'n speelwijze geen 90 minuten kunt volhouden moet je je spelers zo neerzetten dat de zwaktes worden gemaskeerd of hun beperkingen worden geneutraliseerd. Het lijkt er nu op dat vroeg of laat iemand in de fout gaat of dat men als team steken laat vallen met deze manier van spelen. Dan moet je dus iets anders verzinnen...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gezien de eerste 20 minuten waarin we wél hoog tempo konden spelen, druk konden zetten en snelle combinaties lieten zien snap ik niet hoe deze tussenstand nu aan Schreuder ligt. We kúnnen het dus wel, dat hebben we kunnen zien.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Als ze een beetje pech hebben krijgen ze in de EL knockout ronde gewoon Man United, Lazio of AS Roma tegen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ik denk dat Napoli nog steeds te sterk was geweest in deze flowquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook maar de vraag of je met het team van vorig jaar wel 1e of 2e was geworden, je had het wel spannender gemaakt uiteraard.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat is toch leuk, liever dat dan Getafe.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Als ze een beetje pech hebben krijgen ze in de EL knockout ronde gewoon Man United, Lazio of AS Roma tegen.![]()
Super leuk ja, lig je er meteen uit.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch leuk, liever dat dan Getafe.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Tegen Getafe ookquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Super leuk ja, lig je er meteen uit.![]()
![]()
Was misschien ook wel leuk geweest als Ajax de afgelopen weken alvast wat meer weerstand had opgebouwd ipv al die nietszeggende eredivisiepotjes tegen Volendam, Excelsior en RKC.![]()
Tja, zelfs tegen RKC en Volendam geef je de ene na de andere kans weg. In de laatste 9 wedstrijden is het alleen tegen Excelsior enigszins overtuigend geweest en wat dat waard is? Echt een dramatische reeks.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Was misschien ook wel leuk geweest als Ajax de afgelopen weken alvast wat meer weerstand had opgebouwd ipv al die nietszeggende eredivisiepotjes tegen Volendam, Excelsior en RKC.![]()
Je had gewoon Vertonghen of Alderweireld moeten terughalen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Die hadden het wel kunnen belopen met deze tactiek inderdaad!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:38 schreef Houniet het volgende:
Je had gewoon Vertonghen of Alderweireld moeten terughalen.![]()
Je weet wat ik bedoel eikelquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hadden het wel kunnen belopen met deze tactiek inderdaad!.
Ik vond het interview met Bogarde ook sterk, jullie ook gezien?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
so what? dit kon je verwachten
Napoli en Liverpool zijn gewoon elite teams, die kunnen nooit verliezenBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Bassey en Wijndal moet je gewoon het vertrouwen geven, als je zo wil spelen als Schreuder heb je snelle verdedigers nodig en geen Blind.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
realitycheck tijd voor arrogant ajax, geen enkele nl club hoort in de CL thuis
we zijn gewoon een nietig kutlandje die niet tegen de corruptie van de echte elite opkunnenBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Liverpool staat ook glansrijk bovenaan in de PL inderdaadquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
so what? dit kon je verwachten
Napoli en Liverpool zijn gewoon elite teams, die kunnen nooit verliezen![]()
de PL is ook 1000 maal meer kwaliteit competitie dan de flut amateur ''competitie'' wat eredivisie isquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Liverpool staat ook glansrijk bovenaan in de PL inderdaadBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Eerste helft was gewoon goed, maar je had met 2-0 voorsprong de rust in moeten gaan. Na die tegengoal was het klaar.
Bergwijn kan beter banken dan op rechts..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je weet wat ik bedoel eikel.
Ik vond het interview met Bogarde ook sterk, jullie ook gezien?
Vertonghen en Alderweireld zijn prima verdedigers, maar die zouden niet passen in de tactiek die Ajax speelt, ook onder Ten Hag al. Bij Ten Hag staat het qua organisatie beter dan nu onder Schreuder (zeker Europees), maar ook toen had je situaties in een wedstrijd waarbij je zaken met snelheid op moest lossen. Als je dan iemand als Alderweireld of Vertonghen haalt (en eigenlijk geldt nu voor Blind misschien wel hetzelfde), moet je tactisch wel wat omzetten om ze in hun kracht te laten spelen![]()
Bassey wel ja, Wijndal ben ik nog niet zo van overtuigd qua verdedigen dan, ik vind wel dat Bassey en Sanchez teveel happen in 1 tegen 1, daar moeten ze echt wel stappen in zetten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:52 schreef TheVulture het volgende:
Bassey en Wijndal moet je gewoon het vertrouwen geven, als je zo wil spelen als Schreuder heb je snelle verdedigers nodig en geen Blind.![]()
Ten Hag had ook zijn schoothondje, kontenlikkertje Antony tochquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vertonghen en Alderweireld zijn prima verdedigers, maar die zouden niet passen in de tactiek die Ajax speelt, ook onder Ten Hag al. Bij Ten Hag staat het qua organisatie beter dan nu onder Schreuder (zeker Europees), maar ook toen had je situaties in een wedstrijd waarbij je zaken met snelheid op moest lossen. Als je dan iemand als Alderweireld of Vertonghen haalt (en eigenlijk geldt nu voor Blind misschien wel hetzelfde), moet je tactisch wel wat omzetten om ze in hun kracht te laten spelen
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Antony die brazilie eigenhandig wereldkampioen gaat maken dit jaar natuurlijk
Het is niet dat ik hem een geweldenaar vind ofzo. Maar kijkend gisteren, bijna alle goals en aanvallen van Liverpool gingen over onze rechterflank. Je zou kunnen zeggen dat Blind een verkeerde keuze maakt in het doordekken bij de 0-3, maar dan pak je er wel een heel willekeurige fout uit van de vele fouten. Toch hoor je gejuich in de Arena als hij gewisseld wordt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 05:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het probleem is juist dat het tegenwoordig niet alleen maar blijft bij dat hij niet hard kan rennen. Zijn passing was de vorige seizoenen ook beter. Ik zie hem nu veel vaker ballen inleveren. En daarnaast is zijn positionering ook gewoon minder. Kortom, hij kan zijn gebrek aan snelheid veel minder compenseren dan in het verleden en dan blijft er echt niet zo gek veel over.
En helaas heb ik geen toegang meer tot passmaps, maar ik heb het idee dat Blind nog steeds veel ballen naar voren en richting het centrum speelt. Toegevoegde waarde van zijn passes is veel hoger dan van andere spelers.
Het probleem van Ajax (en het belangrijkste verschil met vorig jaar) zit wat mij betreft juist veel meer in het gebrek aan voetbal achterin, te zoeken bij Bassey, Sanchez en ook wel Alvarez. Waar je je vorig jaar onder druk uit kon voetballen en daar kansen uit kon creëren, is het nu inleveren geblazen, sta je vervolgens verkeerd en krijg je grote kansen en goals tegen. Daarom komen de problemen ook minder naar voren in de Eredivisie, waar je veel minder onder druk gezet wordt.![]()
We hebben gezien dat je met goed beleid een heel eind kan komen richting de Europese subtop, een idee dat totaal lachwekkend werd gevonden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
realitycheck tijd voor arrogant ajax, geen enkele nl club hoort in de CL thuis
we zijn gewoon een nietig kutlandje die niet tegen de corruptie van de echte elite opkunnen
Alleen de kans op echt goed beleid bij Ajax is erg klein, ik zie zo'n situatie niet 1,2,3 weer ontstaan.![]()
De begrotingen van alle andere eredivisieclubs bij elkaar opgeteld uitgegeven aan transfers en dan dit op de mat leggen.
WANBELEID
![]()
ajax heeft geen 5 miljard die ze per jaar kunnen uitgeven, zoals wat Club Brugge per jaar doetBig Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Je moet ophouden met zo vroeg op de dag al beginnen met drinken!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
ajax heeft geen 5 miljard die ze per jaar kunnen uitgeven, zoals wat Club Brugge per jaar doet![]()
Ah, het Europese succesverhaal van Club Brugge. Die spelen al 10 jaar structureel mee in de eindfase van de CL inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
ajax heeft geen 5 miljard die ze per jaar kunnen uitgeven, zoals wat Club Brugge per jaar doetVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Zoek gewoon professionele hulpquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
ajax heeft geen 5 miljard die ze per jaar kunnen uitgeven, zoals wat Club Brugge per jaar doet![]()
waar is de echte koploperrrrrr dan, oh wacht Gio zeikerd heeft helemaal niets
Als Ajax zijnde moet je al blij zijn als je 1 a 2x per 5 jaar overwintert in de CL en af en toe kwart/halve finale EL meer zit er echt niet in daarvoor is de eredivisie te zwak.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We hebben gezien dat je met goed beleid een heel eind kan komen richting de Europese subtop, een idee dat totaal lachwekkend werd gevonden.
Alleen de kans op echt goed beleid bij Ajax is erg klein, ik zie zo'n situatie niet 1,2,3 weer ontstaan.
En dan nog moet alles meezitten. Want je hebt altijd miskopen en mindere lichtingen en ook met vorm/blessures/schorsingen moet alles een beetje meezitten.No bitch to me![]()
Eens hoor, maar er zit wat mij betreft wel een verschil tussen een prima poulefase draaien en in de slotwedstrijd nog alle kans maken, maar dan door wat tegengeslagen uitgeschakeld worden (zoals de afgelopen jaren 2x gebeurde) en 4x gewoon volledig kansloos zijn tegen Napoli en Liverpool en roemloos richting de EL gaan. Dat is dan meer vergelijkbaar met het jaar dat je door Real en Dortmund ondersteboven werd gespeeld.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:30 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als Ajax zijnde moet je al blij zijn als je 1 a 2x per 5 jaar overwintert in de CL en af en toe kwart/halve finale EL meer zit er echt niet in daarvoor is de eredivisie te zwak.
En dan nog moet alles meezitten. Want je hebt altijd miskopen en mindere lichtingen en ook met vorm/blessures/schorsingen moet alles een beetje meezitten.![]()
Niemand snapt wat je hiermee bedoelt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
waar is de echte koploperrrrrr dan, oh wacht Gio zeikerd heeft helemaal niets![]()
Ik denk ook dat de spelersselectie nu niet zo in balans is. Een aantal oudjes die het niet zo meer kunnen belopen, vooral Blind en Tadic niet. Spelers zoals Berghuis doen het vooral erg leuk tegen RKC (worden dan overladen met complimenten) maar schieten ze er in de Champions League niet voor je in.
En spelers als Brobbey en Bergwijn hebben gewoon peper in hun reet nodig, zijn vrij lui en lijken niet echt goed te gedijen onder een wat zachtere trainer als Schreuder.![]()
Bij Berghuis scheelde het letterlijk 10 en 20cm en hij had twee keer gescoord. Hij heeft er vorig jaar een stuk of drie gescoord in de CL dus dat voorbeeld van Berghuis klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik denk ook dat de spelersselectie nu niet zo in balans is. Een aantal oudjes die het niet zo meer kunnen belopen, vooral Blind en Tadic niet. Spelers zoals Berghuis doen het vooral erg leuk tegen RKC (worden dan overladen met complimenten) maar schieten ze er in de Champions League niet voor je in.
En spelers als Brobbey en Bergwijn hebben gewoon peper in hun reet nodig, zijn vrij lui en lijken niet echt goed te gedijen onder een wat zachtere trainer als Schreuder.![]()
Je zou zeggen dat je met Timber, Bassey, Alvarez en Blind defensief toch best aardige spelers hebt, maar het loopt voor geen meter.
Timber vind ik nogal tegenvallen dit seizoen, Bassey begon heel slordig maar lijkt wel wat zekerder te worden, Blind is dit seizoen dramatisch en Alvarez lijkt nog steeds teleurgesteld te zijn dat hij hier speelt.
Rechtsback is ook een probleem na het vertrek van Nous. Rensch is te licht en Sanchez doet me enorm denken aan Van Rhijn. Op linksback mis je inderdaad Nico. Ik mis hem enorm. Wijndal is gewoon niveau AZ.![]()
Bergwijn denkt het bij Ajax allemaal op 50% te kunnen doen. Ondertussen bijna dagelijks feestjes geven thuis. Presteert helemaal niks en dat heeft je 30 miljoen gekost.![]()
Mja. Vorig jaar maakte hij ze ook alleen tegen Sporting en Besiktas, wat natuurlijk hooguit EL materiaal is. Heeft nog geen goal in een topwedstrijd gemaakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Bij Berghuis scheelde het letterlijk 10 en 20cm en hij had twee keer gescoord. Hij heeft er vorig jaar een stuk of drie gescoord in de CL dus dat voorbeeld van Berghuis klopt niet helemaal.
En juist gisteren vond ik puur kwaliteit, omdat hij tegen kleine ploegen meer tijd en ruimte krijgt schiet hij ze er daar wel in.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2022 11:13:21 ]![]()
Mja, Sporting ging vorig jaar ook gewoon door in de CL en is dit jaar ook goed op weg naar de KO-fase..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mja. Vorig jaar maakte hij ze ook alleen tegen Sporting en Besiktas, wat natuurlijk hooguit EL materiaal is. Heeft nog geen goal in een topwedstrijd gemaakt.
En juist gisteren vond ik puur kwaliteit, omdat hij tegen kleine ploegen meer tijd en ruimte krijgt schiet hij ze er daar wel in.![]()
Jij mag het een topteam vinden, ik vind het niet veel. In een zwakke poule overleefden ze inderdaad nipt met een lage 9 punten waarna ze totaal werden weggepoetst door City met 5-0.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, Sporting ging vorig jaar ook gewoon door in de CL en is dit jaar ook goed op weg naar de KO-fase..![]()
![]()
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Dat hij die Robertson met bal zo liet lopen was wel matig jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:12 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn denkt het bij Ajax allemaal op 50% te kunnen doen. Ondertussen bijna dagelijks feestjes geven thuis. Presteert helemaal niks en dat heeft je 30 miljoen gekost.![]()
Feestjes thuis? Bron?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:12 schreef PicoMMP het volgende:
Iedereen is het er wel over eens dat dit schandalig was. Vooral de manier waarop en dat mag je schreuder best kwalijk nemen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eens hoor, maar er zit wat mij betreft wel een verschil tussen een prima poulefase draaien en in de slotwedstrijd nog alle kans maken, maar dan door wat tegengeslagen uitgeschakeld worden (zoals de afgelopen jaren 2x gebeurde) en 4x gewoon volledig kansloos zijn tegen Napoli en Liverpool en roemloos richting de EL gaan. Dat is dan meer vergelijkbaar met het jaar dat je door Real en Dortmund ondersteboven werd gespeeld.
Maar je hebt ook pech dat veel goede spelers zijn vertrokken en dat sommige aankopen nogal tegenvallen vooral van Bergwijn en Wijndal had ik ook meer verwachtNo bitch to me![]()
Ik vond Timber gisteren de enige die het niveau lijkt aan te kunnen maar je ziet gewoon dat Martinez de baas was en hij moeite heeft met die rol. Bassey kan echt wel wat worden maar die moet wat minder wild worden in de 1 tegen 1, Rensch is een veel betere voetballer dan Sanchez die ook te wild is in het 1 tegen 1, als je zoals hij meer een echte verdediger bent mag je zulke fouten niet maken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:09 schreef PicoMMP het volgende:
Je zou zeggen dat je met Timber, Bassey, Alvarez en Blind defensief toch best aardige spelers hebt, maar het loopt voor geen meter.
Timber vind ik nogal tegenvallen dit seizoen, Bassey begon heel slordig maar lijkt wel wat zekerder te worden, Blind is dit seizoen dramatisch en Alvarez lijkt nog steeds teleurgesteld te zijn dat hij hier speelt.
Rechtsback is ook een probleem na het vertrek van Nous. Rensch is te licht en Sanchez doet me enorm denken aan Van Rhijn. Op linksback mis je inderdaad Nico. Ik mis hem enorm. Wijndal is gewoon niveau AZ.![]()
Het had gisteren ook helemaal niets met tijd en ruimte te maken want dat had hij volop, enige misschien dat het z'n verkeerde been was.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, Sporting ging vorig jaar ook gewoon door in de CL en is dit jaar ook goed op weg naar de KO-fase..![]()
Laat hem, hij is ook jong.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:12 schreef PicoMMP het volgende:
En toch schiet hij ze er tegen de topteams nooit in.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het had gisteren ook helemaal niets met tijd en ruimte te maken want dat had hij volop, enige misschien dat het z'n verkeerde been was.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
denken lullie dat ajax kans heeft in de europa leuague?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Meer dan UUUtrecht.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:35 schreef Paul het volgende:
denken lullie dat ajax kans heeft in de europa leuague?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Neequote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:35 schreef Paul het volgende:
denken lullie dat ajax kans heeft in de europa leuague?Groot fan van User Wotte![]()
Ik denk van wel. Er is weliswaar geen stap vooruit gezet ten opzichte van andere jaren maar een bepaalde basiskwaliteit zit wel in de ploeg. Europese middenmoot zou ik zeggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:35 schreef Paul het volgende:
denken lullie dat ajax kans heeft in de europa leuague?![]()
Is nog best ver weg, eerst maar eens kijken hoe het er voor staat na de winterstop qua transfers en blessures van spelers die terugkomen van het wk.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:42 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Er is weliswaar geen stap vooruit gezet ten opzichte van andere jaren maar een bepaalde basiskwaliteit zit wel in de ploeg. Europese middenmoot zou ik zeggen.![]()
Dat denkt niemandquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:35 schreef Paul het volgende:
Is inderdaad pas over 4 maanden, dan kan er veel anders zijn. Aan de andere kant speel je over 2 weken je laatste wedstrijd en ga je met een groot deel van je basis selectie naar het WK, waarna een feestdagen vakantie volgt en je elkaar pas weer begin januari volledig ziet bij de eerste trainingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is nog best ver weg, eerst maar eens kijken hoe het er voor staat na de winterstop qua transfers en blessures van spelers die terugkomen van het wk.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Schreuder ziet dat Ajax tegen Liverpool 'grote stap voorwaarts' heeft gezethttps://www.nu.nl/voetbal(...)rts-heeft-gezet.htmlquote:Alfred Schreuder berust in het feit dat Ajax er in een groep met Napoli, Liverpool en Rangers FC niet in is geslaagd te overwinteren in de Champions League. De Amsterdammers verloren woensdag tegen 'The Reds' (0-3) voor de vierde keer op rij in het miljoenenbal en toch ziet de trainer zijn ploeg steeds beter worden.
Door Rypke Bakker
"Ik zie dat er progressie zit in dit team", zei Schreuder na het verlies tegen Liverpool op de persconferentie in de Johan Cruijff ArenA. "Dat zie ik in de competitie en vandaag in de eerste veertig minuten tegen Liverpool."
Schreuder trok een vergelijking met de uitwedstrijd tegen Liverpool, die vorige maand met 2-1 verloren werd. In Amsterdam waren de cijfers pijnlijker voor Ajax, maar de Eredivisionist creëerde meer kansen. Steven Berghuis raakte al na drie minuten de paal en in de 36e minuut liet Dusan Tadic een grote mogelijkheid onbenut. Vervolgens sloeg Liverpool aan het einde van de eerste helft wel toe via Mohamed Salah.
"We hebben een veel betere eerste helft gespeeld dan op Anfield", benadrukte Schreuder. "Als je dat vergelijkt, dan hebben we een grote stap voorwaarts gezet. In de ArenA liet Ajax voor rust een heel ander gezicht zien. Probleem is alleen dat we de kansen niet benutten."
Die gast is niet goed toch?![]()
Nee, we maken alleen kans tegen Utrechtquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:35 schreef Paul het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:59 schreef Scorpie het volgende:
Schreuder ziet dat Ajax tegen Liverpool 'grote stap voorwaarts' heeft gezet
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)rts-heeft-gezet.html
Die gast is niet goed toch?![]()
![]()
Ik vind het geen onredelijke kijk. Het was meer een wedstrijd van zwakke fases die keihard werden afgestrafd dan van machteloos spel.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:59 schreef Scorpie het volgende:
Schreuder ziet dat Ajax tegen Liverpool 'grote stap voorwaarts' heeft gezet
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)rts-heeft-gezet.html
Die gast is niet goed toch?Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Die Pasveer mag van mij ook op de bank he. Zat er smerig naast bij die 0-1.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Ja dat is zo. Heb t meer over hoe het er nu voorstaat.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is nog best ver weg, eerst maar eens kijken hoe het er voor staat na de winterstop qua transfers en blessures van spelers die terugkomen van het wk.![]()
Het is meer het woordgebruik, flinke stap voorwaarts na 0-3 kan je gewoon niet zeggen ook al denk je het.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het geen onredelijke kijk. Het was meer een wedstrijd van zwakke fases die keihard werden afgestrafd dan van machteloos spel.![]()
Ik heb daar moeite mee. Het is ook toegeven aan de verdomming van de halve quotes, en woorden die niks zeggen maar vooral het juiste gevoel moeten geven. Je hebt analisten die niet aan analyse doen maar wat losse observaties delen, en dan krijg je een klein stukje analyse van de trainer en dan is het meteen weer te ingewikkeld.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is meer het woordgebruik, flinke stap voorwaarts na 0-3 kan je gewoon niet zeggen ook al denk je het.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Het uitkomen was meer onnodig, maar dat is een split-second besluit wat je neemt. Dat Salah die bal ineens met zo'n curve verlengd had Pasveer waarschijnlijk niet verwacht. Kun je als keeper niet zo heel veel aan doen want dat is gewoon de klasse van zo'n spits.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:10 schreef Houniet het volgende:
Die Pasveer mag van mij ook op de bank he. Zat er smerig naast bij die 0-1.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Helaas leven we in een clickbait tijdperk, meeste mensen nemen niet eens de moeite om te lezen wat hij zegt dus is het #Schreuderout.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb daar moeite mee. Het is ook toegeven aan de verdomming van de halve quotes, en woorden die niks zeggen maar vooral het juiste gevoel moeten geven. Je hebt analisten die niet aan analyse doen maar wat losse observaties delen, en dan krijg je een klein stukje analyse van de trainer en dan is het meteen weer te ingewikkeld.![]()
Gelukkig hebben we zo veel top keepers in de selectiequote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:10 schreef Houniet het volgende:
Die Pasveer mag van mij ook op de bank he. Zat er smerig naast bij die 0-1.![]()
Is de Steek alweer fit?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:10 schreef Houniet het volgende:
Die Pasveer mag van mij ook op de bank he. Zat er smerig naast bij die 0-1.![]()
Hij zat een beetje fout, Blind ook maar de grootste fout maakte Sanchez bij die 0-1.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het uitkomen was meer onnodig, maar dat is een split-second besluit wat je neemt. Dat Salah die bal ineens met zo'n curve verlengd had Pasveer waarschijnlijk niet verwacht. Kun je als keeper niet zo heel veel aan doen want dat is gewoon de klasse van zo'n spits.![]()
Grotendeels mee eens vooral het Sanchez/Rensch verhaal. Mensen die liever Sanchez zien hebben er echt geen kijk op of zijn niet voor Ajax.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Timber gisteren de enige die het niveau lijkt aan te kunnen maar je ziet gewoon dat Martinez de baas was en hij moeite heeft met die rol. Bassey kan echt wel wat worden maar die moet wat minder wild worden in de 1 tegen 1, Rensch is een veel betere voetballer dan Sanchez die ook te wild is in het 1 tegen 1, als je zoals hij meer een echte verdediger bent mag je zulke fouten niet maken.![]()
Al 2 maanden.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Liverpool speelde gewoon op 50% eerste helft.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het geen onredelijke kijk. Het was meer een wedstrijd van zwakke fases die keihard werden afgestrafd dan van machteloos spel.![]()
Rensch kan er natuurlijk ook geen kut van hè, laten we wel wezen. Slechtste RB van de afgelopen 15 jaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:27 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Grotendeels mee eens vooral het Sanchez/Rensch verhaal. Mensen die liever Sanchez zien hebben er echt geen kijk op of zijn niet voor Ajax.![]()
Dan vraag ik mij af waarom Klopp zo benauwd keek dat eerste kwartierquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Liverpool speelde gewoon op 50% eerste helft.![]()
Mazraoui was natuurlijk ook geen typische rechtsback, maar het scheelt natuurlijk wel of Neres/Antony rechtsbuiten speelt of Berghuis/Tadic.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rensch kan er natuurlijk ook geen kut van hè, laten we wel wezen. Slechtste RB van de afgelopen 15 jaar.
Dat Mazraoui zo goed kon functioneren had heel veel te maken met die andere positie want dat was veel meer middenvelder dan back, net als Blind aan de andere kant trouwens.![]()
Ik geloof ook niet dat ze op 50% speelden toen. Wij klapten er aardig bovenop met wat kansen ook, bal op de paal en tegen keeper of verdediger aanschoppen. Daarna viel het gewoon enorm terug.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:48 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af waarom Klopp zo benauwd keek dat eerste kwartier![]()
Hoho, supertalent. Niet vergeten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rensch kan er natuurlijk ook geen kut van hè, laten we wel wezen. Slechtste RB van de afgelopen 15 jaar.quote:Devyne Rensch is uitgeroepen tot het grootste talent van de jeugdopleiding van Ajax van het seizoen 2019/2020, zo maken de Amsterdammers donderdag bekend. De zeventienjarige verdediger is daarmee de opvolger van Naci Ünüvar.quote:Supertalent Rensch heeft zich vorig jaar bij Ajax bewezen en laten zien dat hij goed kan omgaan met druk. Bij zijn oude clubje, VV Unicum in Lelystad, zijn ze apetrots op de verdediger. "Het is eigenlijk een jongensdroom. Je begint bij onze club en dan ineens sta je op 18-jarige leeftijd in het Nederlands elftal. Mooier kan eigenlijk niet", vertelt zijn oud-trainer Peter van der Horst aan Hart van Nederland.quote:Vader van supertalent Ajax heeft een Twents verleden
Hij geldt als één van de grootste talenten van Nederland: de 17-jarige verdediger Devyne Rensch van Ajax. Zijn vader Achmed Kandhai heeft een Twents verleden: Hij speelde ooit voor FC Twente en Heracles.@PowerLoungen
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2022 13:03:40 ]![]()
Zonder Thiago is het sowieso minder, neemt niet weg dat Ajax goed begon, dat was ook alweer een tijdje geleden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:01 schreef Marcoss het volgende:
Liverpool speelt nogal vaak op 50% dan dit seizoen..![]()
Waarom betalen we 16-19 miljoen euro voor een spits die na 55 minuten voetballen kapot is in de ogen van de trainer.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat het gemis van Nous nog groter is dan ik vooraf al dacht. Rensch heeft mij ook nog niet weten te overtuigen, al begon hij wel beter te spelen. Sanchez speelt wel echt met zn hart, maar is nog wel wat wild. Voetballend ook (nog) niet zo heel sterk.![]()
Ik vind dat we Martinez meer missen. Nous vond ik altijd zo nonchalant, hoewel hij wel ontzettend goed kon voetballen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:26 schreef GwaiLow het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het gemis van Nous nog groter is dan ik vooraf al dacht. Rensch heeft mij ook nog niet weten te overtuigen, al begon hij wel beter te spelen. Sanchez speelt wel echt met zn hart, maar is nog wel wat wild. Voetballend ook (nog) niet zo heel sterk.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Jij vond van Rhijn en Kristensen beter ja?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rensch kan er natuurlijk ook geen kut van hè, laten we wel wezen. Slechtste RB van de afgelopen 15 jaar.![]()
Omdat ONKUNDE.WANBELEID.BESTUURTEGENDEMUURquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:15 schreef Jeroboam het volgende:
Waarom betalen we 16-19 miljoen euro voor een spits die na 55 minuten voetballen kapot is in de ogen van de trainer.![]()
Ik moet trouwens zeggen dat ik Kristensen niet eens zo heel slecht vond. Misschien niet voldoende voor het Ajax systeem, maar best een aardige speler. Deed het bij Red Bull Salzburg ook wel goed, en nu bij Leeds speelt hij doorgaans ook ook in de basis. Toch niet slecht bij een Premier League club.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij vond van Rhijn en Kristensen beter ja?
V Rhijn was wel een zaadje ja.![]()
Tegen Napoli uit speelden we toch ook al een van de beste wedstrijden van het seizoenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is meer het woordgebruik, flinke stap voorwaarts na 0-3 kan je gewoon niet zeggen ook al denk je het.Alfred moet lekker in de middenmoot gaan trainen, want dit gewauwel past niet bij Ajax.
![]()
Laatste bericht klopt sowieso niet aangezien die lijkt op 1 van Kluiverts bastaardkindjes ( samen met Lang en Van Gelderen )quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoho, supertalent. Niet vergeten.
[..]
[..]
[..]@:Powerloungen
RED ONS HENNIEGOD![]()
Groot verschil is dat Rensch nog 19 is en Sanchez vijf jaar ouder. Van een back die over ruim een maand 25 wordt zou je toch wel mogen verwachten dat hij dat naïve verdedigen heeft afgeleerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rensch kan er natuurlijk ook geen kut van hè, laten we wel wezen. Slechtste RB van de afgelopen 15 jaar."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ik zie Sanchez als een soort Tagliafico. Leuk qua inzet en in staat om gemiddeld een 6 of 7 te scoren, maar ik verwacht er voor de rest geen wonderen van. Is het ideaal en moeten we hier naar streven? Nee. Maar dit is alsnog beter dan een Rensch die uit vorm is want dat is echt onvoldoende. Nadeel is dat Rensch wel een stuk beter is wanneer hij wel in vorm is. Lastige puzzel voor Schreuder doordat het niveauverschil bij Rensch zo enorm fluctueert.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:53 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Groot verschil is dat Rensch nog 19 is en Sanchez vijf jaar ouder. Van een back die over ruim een maand 25 wordt zou je toch wel mogen verwachten dat hij dat naïve verdedigen heeft afgeleerd.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Sanchez was gisteren in ieder geval niet beter dan Rensch uit vorm. Slechtste speler op het veld.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zie Sanchez als een soort Tagliafico. Leuk qua inzet en in staat om gemiddeld een 6 of 7 te scoren, maar ik verwacht er voor de rest geen wonderen van. Is het ideaal en moeten we hier naar streven? Nee. Maar dit is alsnog beter dan een Rensch die uit vorm is want dat is echt onvoldoende. Nadeel is dat Rensch wel een stuk beter is wanneer hij wel in vorm is. Lastige puzzel voor Schreuder doordat het niveauverschil bij Rensch zo enorm fluctueert.
En ik denk ook niet dat hij op Tagliafico lijkt.
Maar het is inderdaad een lastige puzzel, twee backs die momenteel niet voldoen, en Schreuder lijkt niet de gave te hebben om Rensch (of Sanchez) op te bouwen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ik denk dat er flink gaan opklappen. Ze denken dat er nu iets te halen valt. Je ziet dat ze de koppies snel later hangen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Welnee. Die kunnen er écht geen ene klote van. Als je daarvan verliest moet je Schreuder gelijk ontslaan en het halve elftal met hem meesturen.Hallo![]()
Alsnog moeten ze er wel minimaal 5 maken.. dat komt allemaal wel goed voor Ajaxquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:11 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ik denk dat er flink gaan opklappen. Ze denken dat er nu iets te halen valt. Je ziet dat ze de koppies snel later hangen.![]()
dan nog kunnen ze iet voetballen. We gaan echt niet met 4-0 of meer verliezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:11 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ik denk dat er flink gaan opklappen. Ze denken dat er nu iets te halen valt. Je ziet dat ze de koppies snel later hangen.![]()
Ik ga paar euro inzetten op Rangers. Ajax krijgt het echt moeilijk in een vol Ibrox.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
dan nog kunnen ze iet voetballen. We gaan echt niet met 4-0 of meer verliezen.Hallo![]()
dat magquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:30 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ik ga paar euro inzetten op Rangers. Ajax krijgt het echt moeilijk in een vol Ibrox.![]()
Gelukkig had ik een ban tijdens de wedstrijd.
Zijn Tadic, Blind en Schreuder al ontslagen ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Fenerbahce/Rennes
AS Roma/Ludogrets
Union Berlin/SC Braga
Manchester United/Real Sociedad
Sturm Graz/Lazio Roma
Qarabag/Nantes
AS Monaco/Trabzonspor/Rode Ster
Hier komt de tegenstander uit voort voor de EL na de winter.![]()
Het zal toch zeker nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fenerbahce/Rennes
AS Roma/Ludogrets
Union Berlin/SC Braga
Manchester United/Real Sociedad
Sturm Graz/Lazio Roma
Qarabag/Nantes
AS Monaco/Trabzonspor/Rode Ster
Hier komt de tegenstander uit voort voor de EL na de winter.![]()
Een vriendin van mij woont bij hem in de straat. Je doet net of het gek is? Ik neem aan dat veel voetballers feestjes geven, betekent niet gelijk dat ze aan de drank en drugs zitten. Maar als je dan zo op het veld rondloopt dan mag je wel eens wat eerder naar bed gaan en je wat meer focussen op je beroep.quote:![]()
Laten we eerst maar eens de focus leggen op PSV thuis. Dat gaat nog erg moeilijk worden.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Zo lang v Nistelrooy verrast is dat PSV wedstrijden wint geef ik ons wel een kansquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:56 schreef Houniet het volgende:
Laten we eerst maar eens de focus leggen op PSV thuis. Dat gaat nog erg moeilijk worden.![]()
Schreuder heeft ruimte genoeg voor een geniaal planquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:32 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Zo lang v Nistelrooy verrast is dat PSV wedstrijden wint geef ik ons wel een kans![]()
Pics van je vriendinquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een vriendin van mij woont bij hem in de straat. Je doet net of het gek is? Ik neem aan dat veel voetballers feestjes geven, betekent niet gelijk dat ze aan de drank en drugs zitten. Maar als je dan zo op het veld rondloopt dan mag je wel eens wat eerder naar bed gaan en je wat meer focussen op je beroep.![]()
Zesjescultuur, hij heeft een mooi contract en dat komt nu ook wel goed met hem. Ook al wil Ajax van hem af, hij is wel binnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een vriendin van mij woont bij hem in de straat. Je doet net of het gek is? Ik neem aan dat veel voetballers feestjes geven, betekent niet gelijk dat ze aan de drank en drugs zitten. Maar als je dan zo op het veld rondloopt dan mag je wel eens wat eerder naar bed gaan en je wat meer focussen op je beroep.Hallo![]()
Ik vind het op zich niet gek hoor, maar jij brengt het als een sappig nieuwtje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een vriendin van mij woont bij hem in de straat. Je doet net of het gek is? Ik neem aan dat veel voetballers feestjes geven, betekent niet gelijk dat ze aan de drank en drugs zitten. Maar als je dan zo op het veld rondloopt dan mag je wel eens wat eerder naar bed gaan en je wat meer focussen op je beroep.![]()
En het verbaast me niet echt moet ik zeggen, het is nu ook wel duidelijk waarom het in de Premier League niets werd. Gewoon te lui.![]()
Dat wordt wel een potje ja... ik zet er voorlopig 5 euro op dat we de betere ploeg zijn qua spel maar worden weggecounterd door Gakpo en co... of dat er een vrije trap of corner invliegt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:56 schreef Houniet het volgende:
Laten we eerst maar eens de focus leggen op PSV thuis. Dat gaat nog erg moeilijk worden.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Eerst Rangers. Daar winnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:56 schreef Houniet het volgende:
Laten we eerst maar eens de focus leggen op PSV thuis. Dat gaat nog erg moeilijk worden.proberen is de eerste stap naar falen
En vertrouwenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
4-0 verlies is genoeg. Maar voor de puntjes is het wel handig om gewoon te winnen.proberen is de eerste stap naar falen
Dit, als je ipv 30 minuten een uur goed voetbal op de mat legt ben je weer een stap verder en dat moet voldoende zijn om daar gewoon te winnen.quote:![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ha ha ha ha . Wat een geneuzel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit, als je ipv 30 minuten een uur goed voetbal op de mat legt ben je weer een stap verder en dat moet voldoende zijn om daar gewoon te winnen.
Ik vergeet soms dat ik in het Ajax topic zit. Eén van de grootste clubs op aarde. Ga lekker ergens anders Feijenoordje spelen Met je gezever.
Ik mis hem wel. Aan die 100 miljoen hebben de fans niet zo veel.quote:![]()
Voetballer zoekt trademark move.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Erg he iemand die plezier heeft in het spelletje. Doe mij maar zo'n lekkere harde werker zoals Klaassen daar heb je tenminste wat aan.quote:![]()
Ach wij weten toch niet hoe het zit , hoeveel progressie we boeken en bovenal : geen cursus hebben gevolgd .quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Liverpool verliest 2x tegen drama clubs, maar geven Ajax gewoon een pak slag.
Lekker man
Aldus de club die een kansloze act opvoert dat alles goed gaat maar ondertussen kijk je er heel makkelijk doorheen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Lekker makkelijk weer zo'n uitspraakquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekker man
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Je mag best plezier hebben maar als je 3 keer ronddraait met een balletje terwijl je stilstaat en je man niet langskomt en je geeft dan een debiel slechte pass dan mag je ook een draai (lol) om je oren krijgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Erg he iemand die plezier heeft in het spelletje. Doe mij maar zo'n lekkere harde werker zoals Klaassen daar heb je tenminste wat aan.![]()
Hoe dan ook, jammer dat hij weg is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Je mag best plezier hebben maar als je 3 keer ronddraait met een balletje terwijl je stilstaat en je man niet langskomt en je geeft dan een debiel slechte pass dan mag je ook een draai (lol) om je oren krijgen![]()
@Vjenne12345 moet lekker zelf eens de trainerscursus doen, en zelf trainer worden. JA?!?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach wij weten toch niet hoe het zit , hoeveel progressie we boeken en bovenal : geen cursus hebben gevolgd .
Aldus de club die een kansloze act opvoert dat alles goed gaat maar ondertussen kijk je er heel makkelijk doorheen.![]()
In de Premjuur Liek bestaan geen makkelijke wedstrijden, iedereen kan van elkaar winnen. Daar moet je als nr. 2 zelfs strijden tegen de nr. 19 anders verlies je gegarandeerd. Cadeautjes zijn daar niet gratis!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekker man![]()
Psvers doen even stoer want ze hebben van een futloos Arsenal gewonnen, maar vergeten graag dat ze zijn uitgeschakeld door de Rangers die eigenlijk wel heel erg slecht zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
In de Premjuur Liek bestaan geen makkelijke wedstrijden, iedereen kan van elkaar winnen. Daar moet je als nr. 2 zelfs strijden tegen de nr. 19 anders verlies je gegarandeerd. Cadeautjes zijn daar niet gratis!!!![]()
Ajax zit in de slechtste periode van het lustrum maar verkracht nog wel even Rangers met 2 vingers in de neus. Een verzwakt Liverpool >> een verzwakt Ajax >> Rangers/Celtic/Brugge > PSV (en alle andere eredivisieclubs) in goede vorm. Zo liggen de verhoudingen ongeveer.quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:53 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Psvers doen even stoer want ze hebben van een futloos Arsenal gewonnen, maar vergeten graag dat ze zijn uitgeschakeld door de Rangers die eigenlijk wel heel erg slecht zijn.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
rust voor de wedstrijd in glasgowquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:43 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom speelt ons aller niet eigenlijk vandaag?![]()
Zo simpel is het niet in het voetbal en dat weet jij ook.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ajax zit in de slechtste periode van het lustrum maar verkracht nog wel even Rangers met 2 vingers in de neus. Een verzwakt Liverpool >> een verzwakt Ajax >> Rangers/Celtic/Brugge > PSV (en alle andere eredivisieclubs) in goede vorm. Zo liggen de verhoudingen ongeveer.
Bovendien is dit Ajax minder dan de afgelopen jaren, maar wel al behoorlijk op elkaar ingespeeld. Veel beter dan PSV. Ik zie dit Ajax niet heel veel stappen meer maken zonder flinke investeringen, terwijl er bij PSV nog veel te winnen is. Ik ben geneigd om te zeggen dat de kwaliteit van de basisselectie bij PSV misschien momenteel wel hoger is dan bij Ajax.
Helaas moet dan wel eerst blijken dat onze trainer er iets van kan, want vooralsnog is het wel erg hit&miss wat hij doet.
Al zou het bij jullie al schelen als Tadic en Blind worden vervangen door wie dan ook. Die twee hebben hun beste tijd achter zich.![]()
Vanwege die CL wedstrijd tegen Rangers, Feyenoord heeft ook vrij gekregen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:43 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom speelt ons aller niet eigenlijk vandaag?![]()
Ajax is nog verre van op elkaar ingespeeld, ligt ook een beetje aan de trainer maar er zit nog genoeg rek in, dat je PSV hoger inschat ligt toch wel aan jouw PSV bril.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet in het voetbal en dat weet jij ook.
Bovendien is dit Ajax minder dan de afgelopen jaren, maar wel al behoorlijk op elkaar ingespeeld. Veel beter dan PSV. Ik zie dit Ajax niet heel veel stappen meer maken zonder flinke investeringen, terwijl er bij PSV nog veel te winnen is. Ik ben geneigd om te zeggen dat de kwaliteit van de basisselectie bij PSV misschien momenteel wel hoger is dan bij Ajax.
Helaas moet dan wel eerst blijken dat onze trainer er iets van kan, want vooralsnog is het wel erg hit&miss wat hij doet.
Al zou het bij jullie al schelen als Tadic en Blind worden vervangen door wie dan ook. Die twee hebben hun beste tijd achter zich.![]()
En dat jij dat anders ziet niet aan jouw Ajax bril natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is nog verre van op elkaar ingespeeld, ligt ook een beetje aan de trainer maar er zit nog genoeg rek in, dat je PSV hoger inschat ligt toch wel aan jouw PSV bril.
Hoe dan ook, ik zeg het ook niet in volle overtuiging. De verschillen tussen de selecties zijn in elk geval in heel wat jaren niet zo klein geweest. Ik vind dat Ajax op individueel niveau ontzettend veel ingeleverd heeft afgelopen zomer.![]()
Uiteraard maar als jij vind dat PSV met deze verdedigers op een hoger niveau zit dan Ajax dan heb je toch echt een bril nodig.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dat jij dat anders ziet niet aan jouw Ajax bril natuurlijk.
Hoe dan ook, ik zeg het ook niet in volle overtuiging. De verschillen tussen de selecties zijn in elk geval in heel wat jaren niet zo klein geweest. Ik vind dat Ajax op individueel niveau ontzettend veel ingeleverd heeft afgelopen zomer.
Natuurlijk heeft Ajax ingeleverd aan individuele kwaliteit maar het grootste verschil met vorig seizoen is dat het qua team gewoon nog niet zo ver is, er zijn veel koppeltje verloren gegaan.![]()
Sorry, ik wist niet dat voetbal alleen om verdedigers ging. Maar goed dat je mijn punt bevestigt, dat jij net zo goed vanuit je voorkeur kijkt. Als je kijkt wat de keuzes in de goal zijn bij Ajax, dan denk ik dat PSV het daar al weer beter treft, al is Benitez ook geen grootheid.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar als jij vind dat PSV met deze verdedigers op een hoger niveau zit dan Ajax dan heb je toch echt een bril nodig.En vorig seizoen was het verschil met PSV uiteindelijk hoe groot?quote:Natuurlijk heeft Ajax ingeleverd aan individuele kwaliteit maar het grootste verschil met vorig seizoen is dat het qua team gewoon nog niet zo ver is, er zijn veel koppeltje verloren gegaan.
Het is allemaal geen kwestie van simpel optellen en op een derde van het seizoen conclusies trekken. Dat was mijn punt op het bericht van -XOR-. Er is nog een lange weg te gaan en uiteindelijk zijn beide ploegen afhankelijk van of de trainer het uiteindelijk tot een beter functionerend geheel weet te vormen. Persoonlijk denk ik dat daar bij PSV momenteel nog meer te halen is dan bij Ajax, jij denkt daar anders over. Helemaal prima hoor.![]()
We hebben over het verschil tussen Ajax en PSV, dat ze beiden beter zijn dan alle anderen in de eredivisie is ook een feit, dus dat je dicht bij elkaar eindigt is niet meer dan logisch maar zegt niet alles over het onderlinge verschil.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat voetbal alleen om verdedigers ging. Maar goed dat je mijn punt bevestigt, dat jij net zo goed vanuit je voorkeur kijkt. Als je kijkt wat de keuzes in de goal zijn bij Ajax, dan denk ik dat PSV het daar al weer beter treft, al is Benitez ook geen grootheid.
[..]
En vorig seizoen was het verschil met PSV uiteindelijk hoe groot?
Het is allemaal geen kwestie van simpel optellen en op een derde van het seizoen conclusies trekken. Dat was mijn punt op het bericht van -XOR-. Er is nog een lange weg te gaan en uiteindelijk zijn beide ploegen afhankelijk van of de trainer het uiteindelijk tot een beter functionerend geheel weet te vormen. Persoonlijk denk ik dat daar bij PSV momenteel nog meer te halen is dan bij Ajax, jij denkt daar anders over. Helemaal prima hoor.![]()
Beetje een passieve agressieve reactie. Het is vrij simpel denk ik. Psvers hebben liever Obispo, Ajacieden liever Bassey. Wij vinden Berghuis beter, jullie Veerman. Wij zien liever Kudus op het veld. Jullie liever Guitterez. Hier kan je jaren over discussiëren, maar waarschijnlijk ben je dan nog weinig opgeschoten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat voetbal alleen om verdedigers ging. Maar goed dat je mijn punt bevestigt, dat jij net zo goed vanuit je voorkeur kijkt. Als je kijkt wat de keuzes in de goal zijn bij Ajax, dan denk ik dat PSV het daar al weer beter treft, al is Benitez ook geen grootheid.
[..]
En vorig seizoen was het verschil met PSV uiteindelijk hoe groot?
Niet alles. Dan zeggen de onderlinge duels meer uiteraard. En laten de laatste twee nu enorm spannend zijn geweest (en in het voordeel van PSV beslecht).quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hebben over het verschil tussen Ajax en PSV, dat ze beiden beter zijn dan alle anderen in de eredivisie is ook een feit, dus dat je dicht bij elkaar eindigt is niet meer dan logisch maar zegt niet alles over het onderlinge verschil.
Maar dat zegt dan ineens natuurlijk ook helemaal niks hè.
En zo kun je alles draaien zoals je wilt. Ajax wordt door een Liverpool in verval weggetikt en PSV verslaat probleemloos de koploper in Engeland. Kun je vervolgens ook allerlei mitsen en maren bij plaatsen en ik zag ook dat Arsenal nogal aan onderschatting deed, hoor. En daarom precies mijn punt, het is niet zo simpel als XOR het probeerde te vangen.![]()
Dat denk ik ook. Dat zit ook diep geworteld in het type voetballer wat 'bij een club past' en wat supporters dus graag zien. Maar ook gewoon het shirt wat die speler op dat moment aan heeft. Bergwijn is daar een mooi voorbeeld van natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:56 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Beetje een passieve agressieve reactie. Het is vrij simpel denk ik. Psvers hebben liever Obispo, Ajacieden liever Bassey. Wij vinden Berghuis beter, jullie Veerman. Wij zien liever Kudus op het veld. Jullie liever Guitterez. Hier kan je jaren over discussiëren, maar waarschijnlijk ben je dan nog weinig opgeschoten.
De reactie was niet heel passief agressief bedoeld. Niet meer dan de reactie waar ik op reageerde.![]()
Dat is in een notendop het verhaal van XOR ja.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een kut verhaal zeg volgens die logica is cambuur beter dan Arsenal![]()
Natuurlijk, straks weer 3 om de oren tegen PSV. Let maar opquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is nog verre van op elkaar ingespeeld, ligt ook een beetje aan de trainer maar er zit nog genoeg rek in, dat je PSV hoger inschat ligt toch wel aan jouw PSV bril.![]()
Tenenkrommend en de discussie erover is nog veel ergerquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is in een notendop het verhaal van XOR ja.![]()
Dank voor je altijd waardevolle toevoegingen en inzichten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tenenkrommend en de discussie erover is nog veel erger![]()
Welke PSV spelers zouden bij Ajax in de basis starten danquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om te zeggen dat de kwaliteit van de basisselectie bij PSV misschien momenteel wel hoger is dan bij Ajax.?
![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:31 schreef Class het volgende:
[..]
Welke PSV spelers zouden bij Ajax in de basis starten dan?
Zoals Ramboetan ook aangeeft: zinloze discussie.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:56 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Beetje een passieve agressieve reactie. Het is vrij simpel denk ik. Psvers hebben liever Obispo, Ajacieden liever Bassey. Wij vinden Berghuis beter, jullie Veerman. Wij zien liever Kudus op het veld. Jullie liever Guitterez. Hier kan je jaren over discussiëren, maar waarschijnlijk ben je dan nog weinig opgeschoten.![]()
Lafjes. 90% van dit forum is zinloze discussiequote:Op zondag 30 oktober 2022 17:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
Zoals Ramboetan ook aangeeft: zinloze discussie.![]()
![]()
Sterk punt wel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:43 schreef Class het volgende:
[..]
Lafjes. 90% van dit forum is zinloze discussie![]()
Je kan eindeloos discussiëren over wie er sterker is, maar het lijkt er wel op dat onze Eindhovense vrienden een selectie hebben met lieden als Til en De Jong om ons in ieder geval koppend de baas te zijn (en zeker in standaardsituaties). Dat op zich is al een reden dat we geen makkelijke overwinning kunnen verwachten.
Hunnie verdediging is net als die van onze van bedenkelijk niveau, dus we moeten ook niet doen als ze de grote favoriet zijn.
Eerst nog even dat potje in Glasgow trouwens.proberen is de eerste stap naar falen
Als je in eigen huis niet van psv kan winnen verdien je het kampioenschap ook niet, naar mijn mening. Je kunt in drie maanden niet van “we willen richting finale CL gaan” naar “PSV is op dit moment een maatje te groot” gaanquote:Op maandag 31 oktober 2022 07:21 schreef Scorpie het volgende:
PSV wint wel ja, aangezien Ajax dit jaar geen enkele top wedstrijd kan winnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Buitendam op 31-10-2022 07:38:28 ]Dit, dus.![]()
Ik heb allang een verlies en daarbij behorende “we hebben het 60 minuten goed gedaan” Schreuder-persco-moment ingecalculeerd.quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je in eigen huis niet van psv kan winnen verdien je het kampioenschap ook niet, naar mijn mening. Je kunt in drie maanden niet van “we willen richting finale CL gaan” naar “PSV is op dit moment een maatje te groot”.![]()
Natuurlijk kan Ajax van PSV winnen, op basis waarvan niet en ik weet verder niet wat debieler is, denken dat Ajax de CL finale kan halen of dat PSV opeens een maatje te groot is.quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je in eigen huis niet van psv kan winnen verdien je het kampioenschap ook niet, naar mijn mening. Je kunt in drie maanden niet van “we willen richting finale CL gaan” naar “PSV is op dit moment een maatje te groot” gaan![]()
Ik vind het vreselijk om te zeggen, maar ik ben bang dat PSV er meer dan drie gaat maken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Natuurlijk, straks weer 3 om de oren tegen PSV. Let maar op![]()
Ajax er zo 4 tegen krijgen. Maar psv ook.
Dus komt neer op de vorm van de dag. Dus gaan het zien. Maar omdat psv 1x een leuk potje tegen arsenal heeft maakt het niet opeens of psv nou zo goed speelt. Anders stonden ze niet 2e met 1 wedstrijd meer gespeeld.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Spelhervattingen en de omschakeling zijn tegen PSV wel de manieren om ongenadig in het mes te lopen ja... wat dat betreft ook helemaal geen zin in zondagquote:Op maandag 31 oktober 2022 06:26 schreef manny het volgende:
Je kan eindeloos discussiëren over wie er sterker is, maar het lijkt er wel op dat onze Eindhovense vrienden een selectie hebben met lieden als Til en De Jong om ons in ieder geval koppend de baas te zijn (en zeker in standaardsituaties). Dat op zich is al een reden dat we geen makkelijke overwinning kunnen verwachten.
Hunnie verdediging is net als die van onze van bedenkelijk niveau, dus we moeten ook niet doen als ze de grote favoriet zijn.
Eerst nog even dat potje in Glasgow trouwens.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Martinez is nu al super geliefd bij de United fans/spelers, deze passie is toch ook wel mooi om te zien, echt wel een gemis voor Ajax.
https://www.reddit.com/r/(...)z_cam_after_the_win/![]()
Benitez, xavi, de rest is lood om oud ijzer. Laten we ook niet vergeten dat El Ghazi een behoorlijke tijd in de basis heeft gestaanquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:31 schreef Class het volgende:
[..]
Welke PSV spelers zouden bij Ajax in de basis starten dan?
![]()
![]()
Gakpo vind ik ook wel goed genoeg hoor, Luuk als pinchhitter, die Benitez valt me eigenlijk wat tegen, Xavi wordt momenteel wat teveel gehypet, maar leuke speler. De rest is gewoon minder dan wat Ajax heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Benitez, xavi, de rest is lood om oud ijzer. Laten we ook niet vergeten dat El Ghazi een behoorlijke tijd in de basis heeft gestaan![]()
Sangaré - Alvarez toch vergelijkbaar? En Mauro in goede doen zou ook wel wat toevoegen aan Ajax denk ik. Maar ik kijk wel door een PSV-bril.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gakpo vind ik ook wel goed genoeg hoor, Luuk als pinchhitter, die Benitez valt me eigenlijk wat tegen, Xavi wordt momenteel wat teveel gehypet, maar leuke speler. De rest is gewoon minder dan wat Ajax heeft.![]()
O ja Sangare was ik vergeten, Mauro goeie allrounder. Verder spelers vergelijken heeft niet zo heel veel zin, uiteindelijk gaat het erom hoe je er een goed elftal van maakt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:49 schreef ISVV het volgende:
[..]
Sangaré - Alvarez toch vergelijkbaar? En Mauro in goede doen zou ook wel wat toevoegen aan Ajax denk ik. Maar ik kijk wel door een PSV-bril.![]()
die staat echt ontzettend zijn mannetje. Die missen we enormquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:35 schreef Oriente het volgende:
Martinez is nu al super geliefd bij de United fans/spelers, deze passie is toch ook wel mooi om te zien, echt wel een gemis voor Ajax.
https://www.reddit.com/r/(...)z_cam_after_the_win/![]()
Plus dat hij het mannetje voor Blind stond, die heeft het niet voor niets nu een stuk moeilijker.quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
die staat echt ontzettend zijn mannetje. Die missen we enorm![]()
eens.quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plus dat hij het mannetje voor Blind stond, die heeft het niet voor niets nu een stuk moeilijker.![]()
Breakingquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax heeft zojuist bekend gemaakt dat het niet door gaat met Ihattaren.![]()
![]()
Ik leef met jullie mee, altijd vervelend als je zo'n grote voetballer kwijtraakt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: