Je mag best plezier hebben maar als je 3 keer ronddraait met een balletje terwijl je stilstaat en je man niet langskomt en je geeft dan een debiel slechte pass dan mag je ook een draai (lol) om je oren krijgenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Erg he iemand die plezier heeft in het spelletje. Doe mij maar zo'n lekkere harde werker zoals Klaassen daar heb je tenminste wat aan.
Hoe dan ook, jammer dat hij weg is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Je mag best plezier hebben maar als je 3 keer ronddraait met een balletje terwijl je stilstaat en je man niet langskomt en je geeft dan een debiel slechte pass dan mag je ook een draai (lol) om je oren krijgen
@Vjenne12345 moet lekker zelf eens de trainerscursus doen, en zelf trainer worden. JA?!?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ach wij weten toch niet hoe het zit , hoeveel progressie we boeken en bovenal : geen cursus hebben gevolgd .
Aldus de club die een kansloze act opvoert dat alles goed gaat maar ondertussen kijk je er heel makkelijk doorheen.
In de Premjuur Liek bestaan geen makkelijke wedstrijden, iedereen kan van elkaar winnen. Daar moet je als nr. 2 zelfs strijden tegen de nr. 19 anders verlies je gegarandeerd. Cadeautjes zijn daar niet gratis!!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Liverpool verliest 2x tegen drama clubs, maar geven Ajax gewoon een pak slag.
Lekker man
Psvers doen even stoer want ze hebben van een futloos Arsenal gewonnen, maar vergeten graag dat ze zijn uitgeschakeld door de Rangers die eigenlijk wel heel erg slecht zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:21 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
In de Premjuur Liek bestaan geen makkelijke wedstrijden, iedereen kan van elkaar winnen. Daar moet je als nr. 2 zelfs strijden tegen de nr. 19 anders verlies je gegarandeerd. Cadeautjes zijn daar niet gratis!!!
Ajax zit in de slechtste periode van het lustrum maar verkracht nog wel even Rangers met 2 vingers in de neus. Een verzwakt Liverpool >> een verzwakt Ajax >> Rangers/Celtic/Brugge > PSV (en alle andere eredivisieclubs) in goede vorm. Zo liggen de verhoudingen ongeveer.quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:53 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Psvers doen even stoer want ze hebben van een futloos Arsenal gewonnen, maar vergeten graag dat ze zijn uitgeschakeld door de Rangers die eigenlijk wel heel erg slecht zijn.
rust voor de wedstrijd in glasgowquote:Op zondag 30 oktober 2022 11:43 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom speelt ons aller niet eigenlijk vandaag?
Zo simpel is het niet in het voetbal en dat weet jij ook.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ajax zit in de slechtste periode van het lustrum maar verkracht nog wel even Rangers met 2 vingers in de neus. Een verzwakt Liverpool >> een verzwakt Ajax >> Rangers/Celtic/Brugge > PSV (en alle andere eredivisieclubs) in goede vorm. Zo liggen de verhoudingen ongeveer.
Vanwege die CL wedstrijd tegen Rangers, Feyenoord heeft ook vrij gekregen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:43 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom speelt ons aller niet eigenlijk vandaag?
Ajax is nog verre van op elkaar ingespeeld, ligt ook een beetje aan de trainer maar er zit nog genoeg rek in, dat je PSV hoger inschat ligt toch wel aan jouw PSV bril.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet in het voetbal en dat weet jij ook.
Bovendien is dit Ajax minder dan de afgelopen jaren, maar wel al behoorlijk op elkaar ingespeeld. Veel beter dan PSV. Ik zie dit Ajax niet heel veel stappen meer maken zonder flinke investeringen, terwijl er bij PSV nog veel te winnen is. Ik ben geneigd om te zeggen dat de kwaliteit van de basisselectie bij PSV misschien momenteel wel hoger is dan bij Ajax.
Helaas moet dan wel eerst blijken dat onze trainer er iets van kan, want vooralsnog is het wel erg hit&miss wat hij doet.
Al zou het bij jullie al schelen als Tadic en Blind worden vervangen door wie dan ook. Die twee hebben hun beste tijd achter zich.
En dat jij dat anders ziet niet aan jouw Ajax bril natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is nog verre van op elkaar ingespeeld, ligt ook een beetje aan de trainer maar er zit nog genoeg rek in, dat je PSV hoger inschat ligt toch wel aan jouw PSV bril.
Uiteraard maar als jij vind dat PSV met deze verdedigers op een hoger niveau zit dan Ajax dan heb je toch echt een bril nodig.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dat jij dat anders ziet niet aan jouw Ajax bril natuurlijk.
Hoe dan ook, ik zeg het ook niet in volle overtuiging. De verschillen tussen de selecties zijn in elk geval in heel wat jaren niet zo klein geweest. Ik vind dat Ajax op individueel niveau ontzettend veel ingeleverd heeft afgelopen zomer.
Sorry, ik wist niet dat voetbal alleen om verdedigers ging. Maar goed dat je mijn punt bevestigt, dat jij net zo goed vanuit je voorkeur kijkt. Als je kijkt wat de keuzes in de goal zijn bij Ajax, dan denk ik dat PSV het daar al weer beter treft, al is Benitez ook geen grootheid.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar als jij vind dat PSV met deze verdedigers op een hoger niveau zit dan Ajax dan heb je toch echt een bril nodig.
En vorig seizoen was het verschil met PSV uiteindelijk hoe groot?quote:Natuurlijk heeft Ajax ingeleverd aan individuele kwaliteit maar het grootste verschil met vorig seizoen is dat het qua team gewoon nog niet zo ver is, er zijn veel koppeltje verloren gegaan.
We hebben over het verschil tussen Ajax en PSV, dat ze beiden beter zijn dan alle anderen in de eredivisie is ook een feit, dus dat je dicht bij elkaar eindigt is niet meer dan logisch maar zegt niet alles over het onderlinge verschil.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat voetbal alleen om verdedigers ging. Maar goed dat je mijn punt bevestigt, dat jij net zo goed vanuit je voorkeur kijkt. Als je kijkt wat de keuzes in de goal zijn bij Ajax, dan denk ik dat PSV het daar al weer beter treft, al is Benitez ook geen grootheid.
[..]
En vorig seizoen was het verschil met PSV uiteindelijk hoe groot?
Het is allemaal geen kwestie van simpel optellen en op een derde van het seizoen conclusies trekken. Dat was mijn punt op het bericht van -XOR-. Er is nog een lange weg te gaan en uiteindelijk zijn beide ploegen afhankelijk van of de trainer het uiteindelijk tot een beter functionerend geheel weet te vormen. Persoonlijk denk ik dat daar bij PSV momenteel nog meer te halen is dan bij Ajax, jij denkt daar anders over. Helemaal prima hoor.
Beetje een passieve agressieve reactie. Het is vrij simpel denk ik. Psvers hebben liever Obispo, Ajacieden liever Bassey. Wij vinden Berghuis beter, jullie Veerman. Wij zien liever Kudus op het veld. Jullie liever Guitterez. Hier kan je jaren over discussiëren, maar waarschijnlijk ben je dan nog weinig opgeschoten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat voetbal alleen om verdedigers ging. Maar goed dat je mijn punt bevestigt, dat jij net zo goed vanuit je voorkeur kijkt. Als je kijkt wat de keuzes in de goal zijn bij Ajax, dan denk ik dat PSV het daar al weer beter treft, al is Benitez ook geen grootheid.
[..]
En vorig seizoen was het verschil met PSV uiteindelijk hoe groot?
Het is allemaal geen kwestie van simpel optellen en op een derde van het seizoen conclusies trekken. Dat was mijn punt op het bericht van -XOR-. Er is nog een lange weg te gaan en uiteindelijk zijn beide ploegen afhankelijk van of de trainer het uiteindelijk tot een beter functionerend geheel weet te vormen. Persoonlijk denk ik dat daar bij PSV momenteel nog meer te halen is dan bij Ajax, jij denkt daar anders over. Helemaal prima hoor.
Niet alles. Dan zeggen de onderlinge duels meer uiteraard. En laten de laatste twee nu enorm spannend zijn geweest (en in het voordeel van PSV beslecht).quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
We hebben over het verschil tussen Ajax en PSV, dat ze beiden beter zijn dan alle anderen in de eredivisie is ook een feit, dus dat je dicht bij elkaar eindigt is niet meer dan logisch maar zegt niet alles over het onderlinge verschil.
Dat denk ik ook. Dat zit ook diep geworteld in het type voetballer wat 'bij een club past' en wat supporters dus graag zien. Maar ook gewoon het shirt wat die speler op dat moment aan heeft. Bergwijn is daar een mooi voorbeeld van natuurlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:56 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Beetje een passieve agressieve reactie. Het is vrij simpel denk ik. Psvers hebben liever Obispo, Ajacieden liever Bassey. Wij vinden Berghuis beter, jullie Veerman. Wij zien liever Kudus op het veld. Jullie liever Guitterez. Hier kan je jaren over discussiëren, maar waarschijnlijk ben je dan nog weinig opgeschoten.
Dat is in een notendop het verhaal van XOR ja.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een kut verhaal zeg volgens die logica is cambuur beter dan Arsenal
Natuurlijk, straks weer 3 om de oren tegen PSV. Let maar opquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is nog verre van op elkaar ingespeeld, ligt ook een beetje aan de trainer maar er zit nog genoeg rek in, dat je PSV hoger inschat ligt toch wel aan jouw PSV bril.
Tenenkrommend en de discussie erover is nog veel ergerquote:Op zondag 30 oktober 2022 16:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is in een notendop het verhaal van XOR ja.
Dank voor je altijd waardevolle toevoegingen en inzichten.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tenenkrommend en de discussie erover is nog veel erger
Welke PSV spelers zouden bij Ajax in de basis starten danquote:Op zondag 30 oktober 2022 13:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben geneigd om te zeggen dat de kwaliteit van de basisselectie bij PSV misschien momenteel wel hoger is dan bij Ajax.
quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:31 schreef Class het volgende:
[..]
Welke PSV spelers zouden bij Ajax in de basis starten dan?
Zoals Ramboetan ook aangeeft: zinloze discussie.quote:Op zondag 30 oktober 2022 13:56 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Beetje een passieve agressieve reactie. Het is vrij simpel denk ik. Psvers hebben liever Obispo, Ajacieden liever Bassey. Wij vinden Berghuis beter, jullie Veerman. Wij zien liever Kudus op het veld. Jullie liever Guitterez. Hier kan je jaren over discussiëren, maar waarschijnlijk ben je dan nog weinig opgeschoten.
Lafjes. 90% van dit forum is zinloze discussiequote:Op zondag 30 oktober 2022 17:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
[..]
Zoals Ramboetan ook aangeeft: zinloze discussie.
Sterk punt wel.quote:Op zondag 30 oktober 2022 20:43 schreef Class het volgende:
[..]
Lafjes. 90% van dit forum is zinloze discussie
Als je in eigen huis niet van psv kan winnen verdien je het kampioenschap ook niet, naar mijn mening. Je kunt in drie maanden niet van “we willen richting finale CL gaan” naar “PSV is op dit moment een maatje te groot” gaanquote:Op maandag 31 oktober 2022 07:21 schreef Scorpie het volgende:
PSV wint wel ja, aangezien Ajax dit jaar geen enkele top wedstrijd kan winnen.
Ik heb allang een verlies en daarbij behorende “we hebben het 60 minuten goed gedaan” Schreuder-persco-moment ingecalculeerd.quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je in eigen huis niet van psv kan winnen verdien je het kampioenschap ook niet, naar mijn mening. Je kunt in drie maanden niet van “we willen richting finale CL gaan” naar “PSV is op dit moment een maatje te groot”.
Natuurlijk kan Ajax van PSV winnen, op basis waarvan niet en ik weet verder niet wat debieler is, denken dat Ajax de CL finale kan halen of dat PSV opeens een maatje te groot is.quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je in eigen huis niet van psv kan winnen verdien je het kampioenschap ook niet, naar mijn mening. Je kunt in drie maanden niet van “we willen richting finale CL gaan” naar “PSV is op dit moment een maatje te groot” gaan
Ik vind het vreselijk om te zeggen, maar ik ben bang dat PSV er meer dan drie gaat maken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Natuurlijk, straks weer 3 om de oren tegen PSV. Let maar op
Spelhervattingen en de omschakeling zijn tegen PSV wel de manieren om ongenadig in het mes te lopen ja... wat dat betreft ook helemaal geen zin in zondagquote:Op maandag 31 oktober 2022 06:26 schreef manny het volgende:
Je kan eindeloos discussiëren over wie er sterker is, maar het lijkt er wel op dat onze Eindhovense vrienden een selectie hebben met lieden als Til en De Jong om ons in ieder geval koppend de baas te zijn (en zeker in standaardsituaties). Dat op zich is al een reden dat we geen makkelijke overwinning kunnen verwachten.
Hunnie verdediging is net als die van onze van bedenkelijk niveau, dus we moeten ook niet doen als ze de grote favoriet zijn.
Eerst nog even dat potje in Glasgow trouwens.
Benitez, xavi, de rest is lood om oud ijzer. Laten we ook niet vergeten dat El Ghazi een behoorlijke tijd in de basis heeft gestaanquote:Op zondag 30 oktober 2022 17:31 schreef Class het volgende:
[..]
Welke PSV spelers zouden bij Ajax in de basis starten dan?
Gakpo vind ik ook wel goed genoeg hoor, Luuk als pinchhitter, die Benitez valt me eigenlijk wat tegen, Xavi wordt momenteel wat teveel gehypet, maar leuke speler. De rest is gewoon minder dan wat Ajax heeft.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Benitez, xavi, de rest is lood om oud ijzer. Laten we ook niet vergeten dat El Ghazi een behoorlijke tijd in de basis heeft gestaan
Sangaré - Alvarez toch vergelijkbaar? En Mauro in goede doen zou ook wel wat toevoegen aan Ajax denk ik. Maar ik kijk wel door een PSV-bril.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gakpo vind ik ook wel goed genoeg hoor, Luuk als pinchhitter, die Benitez valt me eigenlijk wat tegen, Xavi wordt momenteel wat teveel gehypet, maar leuke speler. De rest is gewoon minder dan wat Ajax heeft.
O ja Sangare was ik vergeten, Mauro goeie allrounder. Verder spelers vergelijken heeft niet zo heel veel zin, uiteindelijk gaat het erom hoe je er een goed elftal van maakt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:49 schreef ISVV het volgende:
[..]
Sangaré - Alvarez toch vergelijkbaar? En Mauro in goede doen zou ook wel wat toevoegen aan Ajax denk ik. Maar ik kijk wel door een PSV-bril.
die staat echt ontzettend zijn mannetje. Die missen we enormquote:Op maandag 31 oktober 2022 13:35 schreef Oriente het volgende:
Martinez is nu al super geliefd bij de United fans/spelers, deze passie is toch ook wel mooi om te zien, echt wel een gemis voor Ajax.
https://www.reddit.com/r/(...)z_cam_after_the_win/
Plus dat hij het mannetje voor Blind stond, die heeft het niet voor niets nu een stuk moeilijker.quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:36 schreef Malavita het volgende:
[..]
die staat echt ontzettend zijn mannetje. Die missen we enorm
eens.quote:Op maandag 31 oktober 2022 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plus dat hij het mannetje voor Blind stond, die heeft het niet voor niets nu een stuk moeilijker.
Breakingquote:Op maandag 31 oktober 2022 17:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax heeft zojuist bekend gemaakt dat het niet door gaat met Ihattaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |