Een vriendin van mij woont bij hem in de straat. Je doet net of het gek is? Ik neem aan dat veel voetballers feestjes geven, betekent niet gelijk dat ze aan de drank en drugs zitten. Maar als je dan zo op het veld rondloopt dan mag je wel eens wat eerder naar bed gaan en je wat meer focussen op je beroep.quote:
Zo lang v Nistelrooy verrast is dat PSV wedstrijden wint geef ik ons wel een kansquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:56 schreef Houniet het volgende:
Laten we eerst maar eens de focus leggen op PSV thuis. Dat gaat nog erg moeilijk worden.
Schreuder heeft ruimte genoeg voor een geniaal planquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:32 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Zo lang v Nistelrooy verrast is dat PSV wedstrijden wint geef ik ons wel een kans
Pics van je vriendinquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een vriendin van mij woont bij hem in de straat. Je doet net of het gek is? Ik neem aan dat veel voetballers feestjes geven, betekent niet gelijk dat ze aan de drank en drugs zitten. Maar als je dan zo op het veld rondloopt dan mag je wel eens wat eerder naar bed gaan en je wat meer focussen op je beroep.
Zesjescultuur, hij heeft een mooi contract en dat komt nu ook wel goed met hem. Ook al wil Ajax van hem af, hij is wel binnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een vriendin van mij woont bij hem in de straat. Je doet net of het gek is? Ik neem aan dat veel voetballers feestjes geven, betekent niet gelijk dat ze aan de drank en drugs zitten. Maar als je dan zo op het veld rondloopt dan mag je wel eens wat eerder naar bed gaan en je wat meer focussen op je beroep.
Ik vind het op zich niet gek hoor, maar jij brengt het als een sappig nieuwtje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat wordt wel een potje ja... ik zet er voorlopig 5 euro op dat we de betere ploeg zijn qua spel maar worden weggecounterd door Gakpo en co... of dat er een vrije trap of corner invliegt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:56 schreef Houniet het volgende:
Laten we eerst maar eens de focus leggen op PSV thuis. Dat gaat nog erg moeilijk worden.
Eerst Rangers. Daar winnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:56 schreef Houniet het volgende:
En vertrouwenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
4-0 verlies is genoeg. Maar voor de puntjes is het wel handig om gewoon te winnen.
Dit, als je ipv 30 minuten een uur goed voetbal op de mat legt ben je weer een stap verder en dat moet voldoende zijn om daar gewoon te winnen.quote:
Ha ha ha ha . Wat een geneuzel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit, als je ipv 30 minuten een uur goed voetbal op de mat legt ben je weer een stap verder en dat moet voldoende zijn om daar gewoon te winnen.
Ik mis hem wel. Aan die 100 miljoen hebben de fans niet zo veel.quote:
Voetballer zoekt trademark move.quote:
Erg he iemand die plezier heeft in het spelletje. Doe mij maar zo'n lekkere harde werker zoals Klaassen daar heb je tenminste wat aan.quote:
Ach wij weten toch niet hoe het zit , hoeveel progressie we boeken en bovenal : geen cursus hebben gevolgd .quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Liverpool verliest 2x tegen drama clubs, maar geven Ajax gewoon een pak slag.
Lekker man
Lekker makkelijk weer zo'n uitspraakquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Liverpool verliest 2x tegen drama clubs, maar geven Ajax gewoon een pak slag.
Lekker man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |