abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206464076
ajax heeft geen 5 miljard die ze per jaar kunnen uitgeven, zoals wat Club Brugge per jaar doet
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_206464105
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:10 schreef TheVoice4ever het volgende:
ajax heeft geen 5 miljard die ze per jaar kunnen uitgeven, zoals wat Club Brugge per jaar doet
Je moet ophouden met zo vroeg op de dag al beginnen met drinken!
pi_206464135
quote:
Ah, het Europese succesverhaal van Club Brugge. Die spelen al 10 jaar structureel mee in de eindfase van de CL inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 27 oktober 2022 @ 10:20:35 #154
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_206464143
quote:
Zoek gewoon professionele hulp
pi_206464150
waar is de echte koploperrrrrr dan, oh wacht Gio zeikerd heeft helemaal niets _O-
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_206464241
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
We hebben gezien dat je met goed beleid een heel eind kan komen richting de Europese subtop, een idee dat totaal lachwekkend werd gevonden.

Alleen de kans op echt goed beleid bij Ajax is erg klein, ik zie zo'n situatie niet 1,2,3 weer ontstaan.
Als Ajax zijnde moet je al blij zijn als je 1 a 2x per 5 jaar overwintert in de CL en af en toe kwart/halve finale EL meer zit er echt niet in daarvoor is de eredivisie te zwak.

En dan nog moet alles meezitten. Want je hebt altijd miskopen en mindere lichtingen en ook met vorm/blessures/schorsingen moet alles een beetje meezitten.
pi_206464281
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:30 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Als Ajax zijnde moet je al blij zijn als je 1 a 2x per 5 jaar overwintert in de CL en af en toe kwart/halve finale EL meer zit er echt niet in daarvoor is de eredivisie te zwak.

En dan nog moet alles meezitten. Want je hebt altijd miskopen en mindere lichtingen en ook met vorm/blessures/schorsingen moet alles een beetje meezitten.
Eens hoor, maar er zit wat mij betreft wel een verschil tussen een prima poulefase draaien en in de slotwedstrijd nog alle kans maken, maar dan door wat tegengeslagen uitgeschakeld worden (zoals de afgelopen jaren 2x gebeurde) en 4x gewoon volledig kansloos zijn tegen Napoli en Liverpool en roemloos richting de EL gaan. Dat is dan meer vergelijkbaar met het jaar dat je door Real en Dortmund ondersteboven werd gespeeld.
pi_206464300
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:21 schreef TheVoice4ever het volgende:
waar is de echte koploperrrrrr dan, oh wacht Gio zeikerd heeft helemaal niets _O-
Niemand snapt wat je hiermee bedoelt.
pi_206464349
Gelukkig hebben we een grote stap voorwaarts gezet, aldus Schreuder
pi_206464372
Gewoon de ballen meer tussen de palen mikken. Dan sta je gewoon voor in de eerste helft.
pi_206464503
Ik denk ook dat de spelersselectie nu niet zo in balans is. Een aantal oudjes die het niet zo meer kunnen belopen, vooral Blind en Tadic niet. Spelers zoals Berghuis doen het vooral erg leuk tegen RKC (worden dan overladen met complimenten) maar schieten ze er in de Champions League niet voor je in.

En spelers als Brobbey en Bergwijn hebben gewoon peper in hun reet nodig, zijn vrij lui en lijken niet echt goed te gedijen onder een wat zachtere trainer als Schreuder.
pi_206464599
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik denk ook dat de spelersselectie nu niet zo in balans is. Een aantal oudjes die het niet zo meer kunnen belopen, vooral Blind en Tadic niet. Spelers zoals Berghuis doen het vooral erg leuk tegen RKC (worden dan overladen met complimenten) maar schieten ze er in de Champions League niet voor je in.

En spelers als Brobbey en Bergwijn hebben gewoon peper in hun reet nodig, zijn vrij lui en lijken niet echt goed te gedijen onder een wat zachtere trainer als Schreuder.
Bij Berghuis scheelde het letterlijk 10 en 20cm en hij had twee keer gescoord. Hij heeft er vorig jaar een stuk of drie gescoord in de CL dus dat voorbeeld van Berghuis klopt niet helemaal.
pi_206464614
Je zou zeggen dat je met Timber, Bassey, Alvarez en Blind defensief toch best aardige spelers hebt, maar het loopt voor geen meter.

Timber vind ik nogal tegenvallen dit seizoen, Bassey begon heel slordig maar lijkt wel wat zekerder te worden, Blind is dit seizoen dramatisch en Alvarez lijkt nog steeds teleurgesteld te zijn dat hij hier speelt.

Rechtsback is ook een probleem na het vertrek van Nous. Rensch is te licht en Sanchez doet me enorm denken aan Van Rhijn. Op linksback mis je inderdaad Nico. Ik mis hem enorm. Wijndal is gewoon niveau AZ.
pi_206464660
Bergwijn denkt het bij Ajax allemaal op 50% te kunnen doen. Ondertussen bijna dagelijks feestjes geven thuis. Presteert helemaal niks en dat heeft je 30 miljoen gekost.
pi_206464663
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:08 schreef Ramboetan het volgende:

[..]
Bij Berghuis scheelde het letterlijk 10 en 20cm en hij had twee keer gescoord. Hij heeft er vorig jaar een stuk of drie gescoord in de CL dus dat voorbeeld van Berghuis klopt niet helemaal.
Mja. Vorig jaar maakte hij ze ook alleen tegen Sporting en Besiktas, wat natuurlijk hooguit EL materiaal is. Heeft nog geen goal in een topwedstrijd gemaakt.

En juist gisteren vond ik puur kwaliteit, omdat hij tegen kleine ploegen meer tijd en ruimte krijgt schiet hij ze er daar wel in.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2022 11:13:21 ]
pi_206464694
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Mja. Vorig jaar maakte hij ze ook alleen tegen Sporting en Besiktas, wat natuurlijk hooguit EL materiaal is. Heeft nog geen goal in een topwedstrijd gemaakt.

En juist gisteren vond ik puur kwaliteit, omdat hij tegen kleine ploegen meer tijd en ruimte krijgt schiet hij ze er daar wel in.
Mja, Sporting ging vorig jaar ook gewoon door in de CL en is dit jaar ook goed op weg naar de KO-fase..
pi_206464728
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:16 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Mja, Sporting ging vorig jaar ook gewoon door in de CL en is dit jaar ook goed op weg naar de KO-fase..
Jij mag het een topteam vinden, ik vind het niet veel. In een zwakke poule overleefden ze inderdaad nipt met een lage 9 punten waarna ze totaal werden weggepoetst door City met 5-0.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 11:21:21 #168
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_206464737
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 27 oktober 2022 @ 11:23:21 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206464755
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:12 schreef PicoMMP het volgende:
Bergwijn denkt het bij Ajax allemaal op 50% te kunnen doen. Ondertussen bijna dagelijks feestjes geven thuis. Presteert helemaal niks en dat heeft je 30 miljoen gekost.
Dat hij die Robertson met bal zo liet lopen was wel matig ja
pi_206464783
quote:
Feestjes thuis? Bron?
pi_206464796
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:35 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Eens hoor, maar er zit wat mij betreft wel een verschil tussen een prima poulefase draaien en in de slotwedstrijd nog alle kans maken, maar dan door wat tegengeslagen uitgeschakeld worden (zoals de afgelopen jaren 2x gebeurde) en 4x gewoon volledig kansloos zijn tegen Napoli en Liverpool en roemloos richting de EL gaan. Dat is dan meer vergelijkbaar met het jaar dat je door Real en Dortmund ondersteboven werd gespeeld.
Iedereen is het er wel over eens dat dit schandalig was. Vooral de manier waarop en dat mag je schreuder best kwalijk nemen.

Maar je hebt ook pech dat veel goede spelers zijn vertrokken en dat sommige aankopen nogal tegenvallen vooral van Bergwijn en Wijndal had ik ook meer verwacht
  donderdag 27 oktober 2022 @ 11:28:22 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206464800
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:09 schreef PicoMMP het volgende:
Je zou zeggen dat je met Timber, Bassey, Alvarez en Blind defensief toch best aardige spelers hebt, maar het loopt voor geen meter.

Timber vind ik nogal tegenvallen dit seizoen, Bassey begon heel slordig maar lijkt wel wat zekerder te worden, Blind is dit seizoen dramatisch en Alvarez lijkt nog steeds teleurgesteld te zijn dat hij hier speelt.

Rechtsback is ook een probleem na het vertrek van Nous. Rensch is te licht en Sanchez doet me enorm denken aan Van Rhijn. Op linksback mis je inderdaad Nico. Ik mis hem enorm. Wijndal is gewoon niveau AZ.
Ik vond Timber gisteren de enige die het niveau lijkt aan te kunnen maar je ziet gewoon dat Martinez de baas was en hij moeite heeft met die rol. Bassey kan echt wel wat worden maar die moet wat minder wild worden in de 1 tegen 1, Rensch is een veel betere voetballer dan Sanchez die ook te wild is in het 1 tegen 1, als je zoals hij meer een echte verdediger bent mag je zulke fouten niet maken.
pi_206464830
twitter

Totaal niet bezig met de vrije trap ofzo
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 11:33:37 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206464832
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:16 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Het had gisteren ook helemaal niets met tijd en ruimte te maken want dat had hij volop, enige misschien dat het z'n verkeerde been was.
pi_206464833
quote:
Laat hem, hij is ook jong.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')