Dan vraag ik mij af waarom Klopp zo benauwd keek dat eerste kwartierquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Liverpool speelde gewoon op 50% eerste helft.
Mazraoui was natuurlijk ook geen typische rechtsback, maar het scheelt natuurlijk wel of Neres/Antony rechtsbuiten speelt of Berghuis/Tadic.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rensch kan er natuurlijk ook geen kut van hè, laten we wel wezen. Slechtste RB van de afgelopen 15 jaar.
Ik geloof ook niet dat ze op 50% speelden toen. Wij klapten er aardig bovenop met wat kansen ook, bal op de paal en tegen keeper of verdediger aanschoppen. Daarna viel het gewoon enorm terug.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:48 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij af waarom Klopp zo benauwd keek dat eerste kwartier
Hoho, supertalent. Niet vergeten.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rensch kan er natuurlijk ook geen kut van hè, laten we wel wezen. Slechtste RB van de afgelopen 15 jaar.
quote:Devyne Rensch is uitgeroepen tot het grootste talent van de jeugdopleiding van Ajax van het seizoen 2019/2020, zo maken de Amsterdammers donderdag bekend. De zeventienjarige verdediger is daarmee de opvolger van Naci Ünüvar.
quote:Supertalent Rensch heeft zich vorig jaar bij Ajax bewezen en laten zien dat hij goed kan omgaan met druk. Bij zijn oude clubje, VV Unicum in Lelystad, zijn ze apetrots op de verdediger. "Het is eigenlijk een jongensdroom. Je begint bij onze club en dan ineens sta je op 18-jarige leeftijd in het Nederlands elftal. Mooier kan eigenlijk niet", vertelt zijn oud-trainer Peter van der Horst aan Hart van Nederland.
quote:Vader van supertalent Ajax heeft een Twents verleden
Hij geldt als één van de grootste talenten van Nederland: de 17-jarige verdediger Devyne Rensch van Ajax. Zijn vader Achmed Kandhai heeft een Twents verleden: Hij speelde ooit voor FC Twente en Heracles.
Zonder Thiago is het sowieso minder, neemt niet weg dat Ajax goed begon, dat was ook alweer een tijdje geleden.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:01 schreef Marcoss het volgende:
Liverpool speelt nogal vaak op 50% dan dit seizoen..
Ik vind dat we Martinez meer missen. Nous vond ik altijd zo nonchalant, hoewel hij wel ontzettend goed kon voetballen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:26 schreef GwaiLow het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat het gemis van Nous nog groter is dan ik vooraf al dacht. Rensch heeft mij ook nog niet weten te overtuigen, al begon hij wel beter te spelen. Sanchez speelt wel echt met zn hart, maar is nog wel wat wild. Voetballend ook (nog) niet zo heel sterk.
Jij vond van Rhijn en Kristensen beter ja?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat ONKUNDE.WANBELEID.BESTUURTEGENDEMUURquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:15 schreef Jeroboam het volgende:
Waarom betalen we 16-19 miljoen euro voor een spits die na 55 minuten voetballen kapot is in de ogen van de trainer.
Ik moet trouwens zeggen dat ik Kristensen niet eens zo heel slecht vond. Misschien niet voldoende voor het Ajax systeem, maar best een aardige speler. Deed het bij Red Bull Salzburg ook wel goed, en nu bij Leeds speelt hij doorgaans ook ook in de basis. Toch niet slecht bij een Premier League club.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij vond van Rhijn en Kristensen beter ja?
Tegen Napoli uit speelden we toch ook al een van de beste wedstrijden van het seizoenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is meer het woordgebruik, flinke stap voorwaarts na 0-3 kan je gewoon niet zeggen ook al denk je het.
Laatste bericht klopt sowieso niet aangezien die lijkt op 1 van Kluiverts bastaardkindjes ( samen met Lang en Van Gelderen )quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoho, supertalent. Niet vergeten.
[..]
[..]
[..]@:Powerloungen
Groot verschil is dat Rensch nog 19 is en Sanchez vijf jaar ouder. Van een back die over ruim een maand 25 wordt zou je toch wel mogen verwachten dat hij dat naïve verdedigen heeft afgeleerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie Sanchez als een soort Tagliafico. Leuk qua inzet en in staat om gemiddeld een 6 of 7 te scoren, maar ik verwacht er voor de rest geen wonderen van. Is het ideaal en moeten we hier naar streven? Nee. Maar dit is alsnog beter dan een Rensch die uit vorm is want dat is echt onvoldoende. Nadeel is dat Rensch wel een stuk beter is wanneer hij wel in vorm is. Lastige puzzel voor Schreuder doordat het niveauverschil bij Rensch zo enorm fluctueert.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:53 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Groot verschil is dat Rensch nog 19 is en Sanchez vijf jaar ouder. Van een back die over ruim een maand 25 wordt zou je toch wel mogen verwachten dat hij dat naïve verdedigen heeft afgeleerd.
Sanchez was gisteren in ieder geval niet beter dan Rensch uit vorm. Slechtste speler op het veld.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zie Sanchez als een soort Tagliafico. Leuk qua inzet en in staat om gemiddeld een 6 of 7 te scoren, maar ik verwacht er voor de rest geen wonderen van. Is het ideaal en moeten we hier naar streven? Nee. Maar dit is alsnog beter dan een Rensch die uit vorm is want dat is echt onvoldoende. Nadeel is dat Rensch wel een stuk beter is wanneer hij wel in vorm is. Lastige puzzel voor Schreuder doordat het niveauverschil bij Rensch zo enorm fluctueert.
Ik denk dat er flink gaan opklappen. Ze denken dat er nu iets te halen valt. Je ziet dat ze de koppies snel later hangen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 08:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Welnee. Die kunnen er écht geen ene klote van. Als je daarvan verliest moet je Schreuder gelijk ontslaan en het halve elftal met hem meesturen.
Alsnog moeten ze er wel minimaal 5 maken.. dat komt allemaal wel goed voor Ajaxquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:11 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ik denk dat er flink gaan opklappen. Ze denken dat er nu iets te halen valt. Je ziet dat ze de koppies snel later hangen.
dan nog kunnen ze iet voetballen. We gaan echt niet met 4-0 of meer verliezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:11 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ik denk dat er flink gaan opklappen. Ze denken dat er nu iets te halen valt. Je ziet dat ze de koppies snel later hangen.
Ik ga paar euro inzetten op Rangers. Ajax krijgt het echt moeilijk in een vol Ibrox.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
dan nog kunnen ze iet voetballen. We gaan echt niet met 4-0 of meer verliezen.
dat magquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:30 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ik ga paar euro inzetten op Rangers. Ajax krijgt het echt moeilijk in een vol Ibrox.
Het zal toch zeker nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Fenerbahce/Rennes
AS Roma/Ludogrets
Union Berlin/SC Braga
Manchester United/Real Sociedad
Sturm Graz/Lazio Roma
Qarabag/Nantes
AS Monaco/Trabzonspor/Rode Ster
Hier komt de tegenstander uit voort voor de EL na de winter.
Een vriendin van mij woont bij hem in de straat. Je doet net of het gek is? Ik neem aan dat veel voetballers feestjes geven, betekent niet gelijk dat ze aan de drank en drugs zitten. Maar als je dan zo op het veld rondloopt dan mag je wel eens wat eerder naar bed gaan en je wat meer focussen op je beroep.quote:
Zo lang v Nistelrooy verrast is dat PSV wedstrijden wint geef ik ons wel een kansquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:56 schreef Houniet het volgende:
Laten we eerst maar eens de focus leggen op PSV thuis. Dat gaat nog erg moeilijk worden.
Schreuder heeft ruimte genoeg voor een geniaal planquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:32 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Zo lang v Nistelrooy verrast is dat PSV wedstrijden wint geef ik ons wel een kans
Pics van je vriendinquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een vriendin van mij woont bij hem in de straat. Je doet net of het gek is? Ik neem aan dat veel voetballers feestjes geven, betekent niet gelijk dat ze aan de drank en drugs zitten. Maar als je dan zo op het veld rondloopt dan mag je wel eens wat eerder naar bed gaan en je wat meer focussen op je beroep.
Zesjescultuur, hij heeft een mooi contract en dat komt nu ook wel goed met hem. Ook al wil Ajax van hem af, hij is wel binnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een vriendin van mij woont bij hem in de straat. Je doet net of het gek is? Ik neem aan dat veel voetballers feestjes geven, betekent niet gelijk dat ze aan de drank en drugs zitten. Maar als je dan zo op het veld rondloopt dan mag je wel eens wat eerder naar bed gaan en je wat meer focussen op je beroep.
Ik vind het op zich niet gek hoor, maar jij brengt het als een sappig nieuwtje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 00:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat wordt wel een potje ja... ik zet er voorlopig 5 euro op dat we de betere ploeg zijn qua spel maar worden weggecounterd door Gakpo en co... of dat er een vrije trap of corner invliegt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:56 schreef Houniet het volgende:
Laten we eerst maar eens de focus leggen op PSV thuis. Dat gaat nog erg moeilijk worden.
Eerst Rangers. Daar winnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:56 schreef Houniet het volgende:
En vertrouwenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
4-0 verlies is genoeg. Maar voor de puntjes is het wel handig om gewoon te winnen.
Dit, als je ipv 30 minuten een uur goed voetbal op de mat legt ben je weer een stap verder en dat moet voldoende zijn om daar gewoon te winnen.quote:
Ha ha ha ha . Wat een geneuzel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit, als je ipv 30 minuten een uur goed voetbal op de mat legt ben je weer een stap verder en dat moet voldoende zijn om daar gewoon te winnen.
Ik mis hem wel. Aan die 100 miljoen hebben de fans niet zo veel.quote:
Voetballer zoekt trademark move.quote:
Erg he iemand die plezier heeft in het spelletje. Doe mij maar zo'n lekkere harde werker zoals Klaassen daar heb je tenminste wat aan.quote:
Ach wij weten toch niet hoe het zit , hoeveel progressie we boeken en bovenal : geen cursus hebben gevolgd .quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Liverpool verliest 2x tegen drama clubs, maar geven Ajax gewoon een pak slag.
Lekker man
Lekker makkelijk weer zo'n uitspraakquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Liverpool verliest 2x tegen drama clubs, maar geven Ajax gewoon een pak slag.
Lekker man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |