Wat is je record?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:43 schreef Oriente het volgende:
78 Likes gepakt op Reddit. Erg mooi.
276quote:
RDR2. Dat was voor een post.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 13:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
276![]()
Welke subreddit dan?
Oh 276 voor comment. 287 voor een post. Een post over Ramos die 2 penalties gemist heeft op www.reddit.com/r/fuckramos
Oh, RDR2 god.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
RDR2. Dat was voor een post.
Een comment 1k upvotes.
Nou zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:21 schreef GGMM het volgende:
RamboDirk gedraagt zich weer eens als een mongool.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:21 schreef GGMM het volgende:
Ik presenteer bij deze Random Pics van de Dag #353quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:10 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn eikel geeft een branderig gevoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Lange_Lans
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik presenteer bij deze Random Pics van de Dag #353SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:lange_lansOp voetbal zat ook zo'n jongen met een micropenis, de keepert. Hield geen bal tegen, dook er steevast overheen. En onder de douche zag je alleen een knopje daar waar een piemel hoorde te zitten. Prima ventje verder hoor werd ook niet gepest. Je wist niet beter. Heette Rene geloof ik zoiets, wat ik me vaag nog kan herinneren. Geen idee wat er van hem geworden is. Vast goed terecht gekomen.quote:Een micropenis is een penis die kleiner is dan 5,2 cm in slappe toestand of minder dan 8,5 cm in erectie. Het komt voor bij ongeveer 0,14 % van de mensen met een penis.
Een micropenis wordt vaak veroorzaakt door een hormonaal probleem. Bij ongevoeligheid voor mannelijke hormonen, zoals testosteron, ontstaat er een afwijking in de geslachtsdelen.
Een probleem in het centrale zenuwstelsel kan ook aan de basis liggen van een micropenis.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Op voetbal zat ook zo'n jongen met een micropenis, de keepert. Hield geen bal tegen, dook er steevast overheen. En onder de douche zag je alleen een knopje daar waar een piemel hoorde te zitten. Prima ventje verder hoor werd ook niet gepest. Je wist niet beter. Heette Rene geloof ik zoiets, wat ik me vaag nog kan herinneren.
Sommige dingen veranderen nooit.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:21 schreef GGMM het volgende:
@aTypisch en ik vinden hier wat van.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Friet. Lief dat je het voor Coco zo hebt benoemd.quote:
Wat versta jij onder een stokbroodje gezond? (en bruinebonensoep?)quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Doe jij er nog iets bijzonders in qua kruiden?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een stokbroodje gezond? (en bruinebonensoep?)
Ik ga voor hutspot.
Dat is het ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe jij er nog iets bijzonders in qua kruiden?![]()
Ik maak het nooit, vreemd eigenlijk want zuurkool en boerenkool zijn ook niet echt top notch, maar die twee vind ik echt lekker. ‘Peen en ui’ klinkt voor mij altijd als paardenvoer.![]()
Geen bijzondere kruiden, maar ik maak wel runderbouillon waar ik het in kook (en het vlees stop ik er door).quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik maak het nooit, vreemd eigenlijk want zuurkool en boerenkool zijn ook niet echt top notch, maar die twee vind ik echt lekker. ‘Peen en ui’ klinkt voor mij altijd als paardenvoer.![]()
Ik heb ook weleens ergens Indonesische hutspot gegeten, dat vond ik ook wel lekker.quote:
Met die kruiden smaakt dan ook werkelijk alles.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens ergens Indonesische hutspot gegeten, dat vond ik ook wel lekker.
Paultopic, niet gelezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:01 schreef Paul het volgende:
!!!!!!!!!!!
WK / Jeroen Grueter niet op het WK ;(
Mosterd, ham, kaas, sla, komkommer. En de bruine bonensoep uiteraard met aardappels, soepgroente, ui, rookworst en verse worst.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een stokbroodje gezond? (en bruinebonensoep?)
Ik ga voor hutspot.
Boerenkool is opperst genot, maar dat maak ik ook echt nooit. Vreet het vaak genoeg bij m'n oudersquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mosterd is underrated.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mosterd, ham, kaas, sla, komkommer. En de bruine bonensoep uiteraard met aardappels, soepgroente, ui, rookworst en verse worst.
Hemels voer @fetXquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mosterd, ham, kaas, sla, komkommer. En de bruine bonensoep uiteraard met aardappels, soepgroente, ui, rookworst en verse worst.
Wat een prachtig voorbeeld van n van de wapenen van Cialdini!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:47 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)t-het-geld-gedoneerd
Ik hou het mooi zelf, zit ook nog steeds op die 1k te wachten van Rutte @:lenny_leonard
Vind je? Niks met Schimmelpenninck en nog minder met Wilders maar als je een blad een dorpskrantje vindt, waarom deze reactie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo zeg die Sander krijgt me toch een oplawaai te verduren![]()
[ twitter ]
Toch geen senseo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:11 schreef yvonne het volgende:
Niet gesport, koffie gedronken, niets gedaan
@:Onlogisch @:coco @:caland @:GGMM @:scrummie
GADVERDAMME, ik zei: koffie, zwart, zoals het hoort.quote:
Beetje afhankelijk van de koffie eigenlijk. Werkte ooit ergens waar een zwarte koffie echt BIZAR ranzig was. Ja dan drukte ik gewoon op koffie met melk hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
GADVERDAMME, ik zei: koffie, zwart, zoals het hoort.
Ooooh, dan wel, ik kreeg in de thuisverpleging ook altijd koffie met melk en suiker, brrrrrrr. Nou later was daar toch geen tijd meer voor, maar goed, the horror. De koekjes waren ok!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van de koffie eigenlijk. Werkte ooit ergens waar een zwarte koffie echt BIZAR ranzig was. Ja dan drukte ik gewoon op koffie met melk hoor
Harriequote:
Maarten heeft het te druk met zijn Schippers van de Kameleon DVD pakket.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk Maarten Spanjer of Jeroen Krabbe.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:11 schreef yvonne het volgende:
Niet gesport, koffie gedronken, niets gedaan
@:Onlogisch @:coco @:caland @:GGMM @:scrummie
Maarten is ook alweer 70. Ik voel me oud.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het was waarschijnlijk Maarten Spanjer of Jeroen Krabbe.
geen big 4 mentaliteitquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:44 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga een dutje doen
Hard gestudeerd vandaag
GeertGod @Littlerabbit @AFCNielsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo zeg die Sander krijgt me toch een oplawaai te verduren![]()
[ twitter ]
Ome Donald komt terugquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:53 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
GeertGod @:littlerabbit @:afcniels
De WLR SC vindt dit niet leuk.
Drain the swamp!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ome Donald komt terug![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oei, dit gaan de clubjes met blanke mensen die opkomen voor donkere African-Americans niet leuk vinden, zo'n uitspraak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze post van ome Donald krijgt 1 woke piemeltje. Dit is de laagste score op de woke piemeltjes schaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Twitter koers gaat omhoog nuquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier kan ik nog niet om glimlachenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze post van ome Donald krijgt 1 woke piemeltje. Dit is de laagste score op de woke piemeltjes schaal.
[ afbeelding ]
Jouw leven zit ook vol verrassingen he @AFCNielsquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Geen dag is hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jouw leven zit ook vol verrassingen he @:afcniels
Lekkere kadetjes brother. Met rosbief en kaas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Deze post krijgt twee zuurstokpiemetljesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier kan ik nog niet om glimlachen
Iedere dag zonder jou, zet mij in de rouw.quote:
Verder wordt er in het algemeen te weinig gepijpt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze post krijgt twee zuurstokpiemetljes
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Schuld van Ajaxquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verder wordt er in het algemeen te weinig gepijpt.
Het is dan ook niet om te lachen. Dit zijn serieuze zaken, transgenders bijvoorbeeld worden nog altijd geridiculiseerd. @HakunaMatataquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier kan ik nog niet om glimlachen
Dit wokepiemeltje is niet woke genoeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 16:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Deze post van ome Donald krijgt 1 woke piemeltje. Dit is de laagste score op de woke piemeltjes schaal.
[ afbeelding ]
Pizzaquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die jongen is eenzaam lijkt me.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schuld van Ajax
Tjacka in VBL / AFC AJAX #3607 Ode aan onze vlaggenrenner Gerard
Je bedoelt -Hakuna-, niet HakunaMatataquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is dan ook niet om te lachen. Dit zijn serieuze zaken, transgenders bijvoorbeeld worden nog altijd geridiculiseerd. @:HakunaMatata
Awareness creeeren met een schaal kan hierbij helpen. Mijn subsidie aanvraag loopt bij de overheid.
Dan hoef je dus nog maar 4 uurtjes maximaal te wachten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben aan het wachten op mijn 85 inch tv maar de levertijd is tussen 9:00 en 22:00 wat moet je daar nou weer mee.
Cod is voor proleten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik over een uurtje.
Nieuwe CoD MP uitproberen genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |