SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique
André Hazes bevestigt breuk met MoniqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre MoniqueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De covers eerste weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
Voor de laatste nieuwtjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Biografie Adreen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier weer door.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Met coke kan je een boel doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:13 schreef quirina het volgende:
[..]
Vroeger was het een klein papzakje.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
en anabolen etcquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Ik ben halverwege de eerste aflevering. Wat een gedrocht van een docu tot nu toe.
Het trillen van zijn handen in de ‘terugblikken’ valt me ook de hele tijd op.![]()
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:35 schreef Leandra het volgende:
Hij oogt niet afgekickt en oprecht op die bank, hoe hard hij het ook probeert.
Tevens vind ik die djarno echt rete irritant![]()
Dat sowieso, maar ook Rachel die het prima vindt wat Antwee allemaal in deze docu over zijn vader roept en aan de ene kant vertelt dat de kinderen en zij hun tranen voor elkaar verborgen hielden en aan de andere kant roept dat alles altijd besproken moet kunnen worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Tevens vind ik die djarno echt rete irritant
En tegelijkertijd flipt ze helemaal de pan uit omdat Roxeanne op TV verteld heeft dat ze zich eenzaam voelde.
Als Rachel zo bang is voor karaktermoord snap ik niet waarom Antwee wel van alles over zijn vader mag roepen.
Ook grappig dat hij vertelt dat er best eens wat mis ging thuis, servies dat door de kamer vloog, maar zijn ouders eindigden wel samen, en dat hij dat een soort prestatie vindt waarmee hij zijn eigen falen samen te blijven met de moeder van zijn kind vergelijkt.
Alsof zijn ouders helemaal niet op het punt van scheiden stonden toen zijn vader ernstig ziek werd.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:35 schreef Leandra het volgende:
Hij oogt niet afgekickt en oprecht op die bank, hoe hard hij het ook probeert.![]()
Heel simpel, André is letterlijk An2, en de Hazes-vloek en legacy, hoe hij zijn jeugd heeft beleefd en alle verzonnen, tegenstrijdige bullshit is allemaal onderdeel van het (flexibele) narratief waarmee geld moet worden verdiend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ook Rachel die het prima vindt wat Antwee allemaal in deze docu over zijn vader roept en aan de ene kant vertelt dat de kinderen en zij hun tranen voor elkaar verborgen hielden en aan de andere kant roept dat alles altijd besproken moet kunnen worden.
En tegelijkertijd flipt ze helemaal de pan uit omdat Roxeanne op TV verteld heeft dat ze zich eenzaam voelde.
Als Rachel zo bang is voor karaktermoord snap ik niet waarom Antwee wel van alles over zijn vader mag roepen.
Ook grappig dat hij vertelt dat er best eens wat mis ging thuis, servies dat door de kamer vloog, maar zijn ouders eindigden wel samen, en dat hij dat een soort prestatie vindt waarmee hij zijn eigen falen samen te blijven met de moeder van zijn kind vergelijkt.
Alsof zijn ouders helemaal niet op het punt van scheiden stonden toen zijn vader ernstig ziek werd.
De meeste mensen zouden denken dat het juist beter is voor een kind om niet op te groeien in een onveilig thuis en al helemaal wanneer je eigen jeugd zo onrustig is geweest.
Tenzij je het leven van je vader denkt te moeten kopiëren en tot hem bidt als een God.![]()
Eindigden wel samen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ook Rachel die het prima vindt wat Antwee allemaal in deze docu over zijn vader roept en aan de ene kant vertelt dat de kinderen en zij hun tranen voor elkaar verborgen hielden en aan de andere kant roept dat alles altijd besproken moet kunnen worden.
Alsof zijn ouders helemaal niet op het punt van scheiden stonden toen zijn vader ernstig ziek werd.Hoe krijgt hij het z’n bek uit.
![]()
Sr. is inderdaad simpelweg te vroeg gestorven.![]()
Soms is het beter voor de kinderen als de ouders scheiden. Helemaal als er verslaving in het spel is.
Het is helemaal niet goed voor kinderen steeds getuige te zijn van geweld door een verslaafde ouder.
Hij kan dan wel zeggen ze eindigden steeds wel samen..
Ja ze eindigden samen omdat zijn vader Andre senior degene was die het geld binnenbracht.
Het ging gewoon om geld.
Eigenlijk wel handig dat Hazes doodging want dat levert meer op dan dat ze gescheiden waren. Anders had ze nooit kunnen zeggen
“Zoals André het gewild zou hebben” na het cashen.![]()
Die hele familie is dysfunctioneel en had allang in gezinstherapie gemoeten. Ik plaats daarvan blijft moeder haar toxische gelispel uitspugen over haar kinderen, kleinkinderen en partners van kinderen. Ik snap Roxeanne wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof zijn ouders helemaal niet op het punt van scheiden stonden toen zijn vader ernstig ziek werd.Raggel volgt gewoon keihar het voorbeeld van moeder Friedel die de relatie tussen haar dochter en An1 te gelde wilde maken, heeft nooit anders geleerd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:51 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Heel simpel, André is letterlijk An2, en de Hazes-vloek en legacy, hoe hij zijn jeugd heeft beleefd en alle verzonnen, tegenstrijdige bullshit is allemaal onderdeel van het (flexibele) narratief waarmee geld moet worden verdiend.
De meeste mensen zouden denken dat het juist beter is voor een kind om niet op te groeien in een onveilig thuis en al helemaal wanneer je eigen jeugd zo onrustig is geweest.
Tenzij je het leven van je vader denkt te moeten kopiëren en tot hem bidt als een God.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Rachel heeft op haar insta een stukje tekst geplaatst waarin geschreven wordt dat de docu een succes is.
Daar schreef ze bij: 'Eerlijkheid word (ja, word) beloond!'
Alsof dat woord in haar woordenboek staat![]()
![]()
Ik vraag me af hoe rijk hij is. In de docu zegt hij dat hij iedere maand naar Amerika gaat, Elton John hier, Justin Bieber daar. Het mag wat kosten.. nu weer in Disney, laatst toch ook? Dubai was kort geleden. Wat een leven.![]()
Ik zou niet met hem willen ruilen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:09 schreef roos94 het volgende:
Ik vraag me af hoe rijk hij is. In de docu zegt hij dat hij iedere maand naar Amerika gaat, Elton John hier, Justin Bieber daar. Het mag wat kosten.. nu weer in Disney, laatst toch ook? Dubai was kort geleden. Wat een leven.![]()
Rond de ¤ 5 mio (wit)quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:09 schreef roos94 het volgende:
Ik vraag me af hoe rijk hij is. In de docu zegt hij dat hij iedere maand naar Amerika gaat, Elton John hier, Justin Bieber daar. Het mag wat kosten.. nu weer in Disney, laatst toch ook? Dubai was kort geleden. Wat een leven.
https://thinkrich.nl/vermogen-andre-hazes-jr/
En vergeet niet dat ie weinig vaste lasten heeft, geen huur, gesponsorde auto etc.![]()
Eerlijk en rauw.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rachel heeft op haar insta een stukje tekst geplaatst waarin geschreven wordt dat de docu een succes is.
Daar schreef ze bij: 'Eerlijkheid word (ja, word) beloond!'
Alsof dat woord in haar woordenboek staat
Net zoals die doorgerookte schoorsteen die zij keel noemt.![]()
Djarno komt over als het debiele broertje die ook even af en toe in beeld magquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja dit dus.
Tevens vind ik die djarno echt rete irritant![]()
De kinderlijke loyaliteit van Jr. naar zijn beide ouders is vooral veelzeggend.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:14 schreef quirina het volgende:
Soms is het beter voor de kinderen als de ouders scheiden. Helemaal als er verslaving in het spel is.
Het is helemaal niet goed voor kinderen steeds getuige te zijn van geweld door een verslaafde ouder.
Hij kan dan wel zeggen ze eindigden steeds wel samen..
Ja ze eindigden samen omdat zijn vader Andre senior degene was die het geld binnenbracht.
Het ging gewoon om geld.
Eigenlijk wel handig dat Hazes doodging want dat levert meer op dan dat ze gescheiden waren. Anders had ze nooit kunnen zeggen
“Zoals André het gewild zou hebben” na het cashen.
De rode draad van zijn leven.![]()
![]()
Monique dre en dreetje zijn in Disney.
Kijk lifeofyvonne insta
Nieuwe Sarah schijnt niet blij te zijn dat André Monique zijn enige ware liefde noemt in de serie.
En het uitje naar Disney is omdat Mo niet van die leren lap op de premičre mocht komen.
Misschien mocht Sarah daarom ff haar nagels laten doen van Dreetje hahaha 😛 als troost.![]()
Ze hadden An3 beter Dizney Hazes kunnen noemen. Dat kind loopt vaker in pretparken dan Micky Mouse zelf.
Natuurlijk als goedmakertje omdat zijn vader al jaren afwezig is en alleen maar zin heeft in de lusten en niet de lasten dat opvoeden heet.![]()
LOL, ik had vroeger een buurmeisje dat Disney heet(te, hopelijk heeft ze die naam aangepast toen ze ouder werd).quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ze hadden An3 beter Dizney Hazes kunnen noemen. Dat kind loopt vaker in pretparken dan Micky Mouse zelf.
Natuurlijk als goedmakertje omdat zijn vader al jaren afwezig is en alleen maar zin heeft in de lusten en niet de lasten dat opvoeden heet.
Maar is Babydré niet gewoon bijna jarig? Is vast een traditie omdat met de hele club (dus met Djar en fam) ŕ Paris te vieren.![]()
Als ze maar uitkijken met pizza bestellen!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
LOL, ik had vroeger een buurmeisje dat Disney heet(te, hopelijk heeft ze die naam aangepast toen ze ouder werd).
Maar is Babydré niet gewoon bijna jarig? Is vast een traditie omdat met de hele club (dus met Djar en fam) ŕ Paris te vieren.![]()
Die lift ook alleen mee om zelf bekend te worden. Alsof zij gek op André is.quote:Ik geef het tot een krap eind van de winter. December wilde ik zeggen maar dat is net ff snel.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik hoorde (van een lokale spionquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die lift ook alleen mee om zelf bekend te worden. Alsof zij gek op André is.Ik geef het tot een krap eind van de winter. December wilde ik zeggen maar dat is net ff snel.
) dat Saar2 echt heel recentelijk gedumpt is door haar rijke vriend,
dus ik verwacht ook niet dat André haar ware grote liefde is.![]()
Linkdump, je had ook even de tekst kunnen plaatsen. Dat doe ik wel dan:quote:Op zondag 23 oktober 2022 07:04 schreef praadje het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-hazes-junior-seniorquote:Nu de documentaire van André Hazes (28) uit is gekomen, lijken de talkshowtafels het over niets anders meer te hebben. Ook bij 'Vandaag Inside' is de Hazes-telg onderwerp van gesprek.
René van der Gijp gebruikt het moment aan tafel om terug te blikken op de avonturen met André Hazes senior. Zo vertelt hij over de keren dat hij is gaan varen met de inmiddels overleden volkszanger. Dit ging altijd gepaard met flink wat drank en diepe gesprekken. “Over dat hij twee van zijn kinderen nooit zag (uit een eerdere relatie, red.), geen contact meer had met zijn broer. Daar kon hij altijd enorm om huilen.” Volgens René zou dit de reden zijn achter zijn toenmalige drankprobleem. "Ik zuip niet voor niks", aldus de volkszanger. “Hij trok het hele leven niet. Het optreden niet. Hij trok zijn gezin niet. Zijn kinderen niet. Hij trok het niet. (...) Als hij maar zat ophad, ging het wel. Dan mocht het kind 's avonds schreeuwen aan tafel."
Volgens Heleen van Royen, die ook aan tafel zit, zijn er veel gelijkenissen tussen André Hazes junior en zijn vader. Dit is ook terug te zien in zijn documentaire. “De angsten, het wegdrinken, niet goed met het gezin om kunnen gaan", somt ze op. Volgens René zou het de volkszanger veel pijn doen als hij zou zien hoe het nu met zijn familie gaat. "Als ik dan nu zie dat die moeder en dochter rollend over straat gaan, denk ik: die man zal zich omdraaien in zijn graf.” Hij legt uit dat familie namelijk alles voor hem betekende: "Het liefst had ‘ie alles bij elkaar. Ook de kinderen die hij met zijn ex had. Maar dat kon niet. Die wilde niet, die wilde niet."[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Wat een gelul is dat altijd. Hij had bij leven zelf ruzie met zn halve familie. Als er toen juicekanalen waren....quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Linkdump, je had ook even de tekst kunnen plaatsen. Dat doe ik wel dan:
[..]![]()
Nee hoor, dat staat er niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:41 schreef quirina het volgende:
Monique dre en dreetje zijn in Disney.
Kijk lifeofyvonne insta
Nieuwe Sarah schijnt niet blij te zijn dat André Monique zijn enige ware liefde noemt in de serie.
En het uitje naar Disney is omdat Mo niet van die leren lap op de premičre mocht komen.
Misschien mocht Sarah daarom ff haar nagels laten doen van Dreetje hahaha 😛 als troost.![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nee hoor, dat staat er niet.![]()
![]()
Ja, ik heb het gelezen. Maar om jou iets wat Yvonne op een reactie van een spion post (volgens mij bij wijze van grapje) als waarheid te brengen....mwah.quote:
Nar verluidt is er pas op het laatste moment besloten dat Mo er niet mocht zijn. Lijkt me niet logisch dat ze dan enkele dagen erna op stel en sprong met een ander stel naar Disneyland gaan. Veel logischer dat dat al gepland was.![]()
Natuurlijk is dat onzin, maar dat komt omdat Yvonne al dagen voorafgaand aan de premičre van de docu aan het roepen was dat Monique wel/niet/wel/niet mocht komen en dat er overleg over was, maar dat André en Rachel op het laatste moment besloten (op de dag zelf) dat ze er niet bij mocht zijnquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gelezen. Maar om jou iets wat Yvonne op een reactie van een spion post (volgens mij bij wijze van grapje) als waarheid te brengen....mwah.
Nar verluidt is er pas op het laatste moment besloten dat Mo er niet mocht zijn. Lijkt me niet logisch dat ze dan enkele dagen erna op stel en sprong met een ander stel naar Disneyland gaan. Veel logischer dat dat al gepland was.![]()
![]()
Veel van Yv's volgers nemen deze frame vrij letterlijk, arme, sneue Monique die zelf niets bepaalt.
Alsof het voor Monique überhaupt iets zou toevoegen om aanwezig te zijn? Het was Rachel's feestje weer samen met haar (dronken/anderzins onder invloed) BFF Jaqueline.![]()
Overleg? Mijn reet, Die leren lap heeft dat besloten. Lijkt me niet dat Dre iets in te brengen heeft gehad. Anders was Mo er gewoon geweest!quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:26 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat onzin, maar dat komt omdat Yvonne al dagen voorafgaand aan de premičre van de docu aan het roepen was dat Monique wel/niet/wel/niet mocht komen en dat er overleg over was, maar dat André en Rachel op het laatste moment besloten (op de dag zelf) dat ze er niet bij mocht zijn![]()
![]()
![]()
Ik kijk die docu maar ik vind het wel typisch dat hij dan naar zo'n random concert gaat in amerika en dan bovenin een afgesloten vip hokje gaat staan ipv gewoon in het publiek net als iedereen![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:50 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk die docu maar ik vind het wel typisch dat hij dan naar zo'n random concert gaat in amerika en dan bovenin een afgesloten vip hokje gaat staan ipv gewoon in het publiek net als iedereen![]()
![]()
In Trouw staat een interview met Roxeanne. Achter een betaalmuur helaas.
Roxeanne Hazes: ‘Hoge pieken, diepe dalen. Daar hou ik van’
https://www.trouw.nl/tijd(...)hou-ik-van~b9d3c60e/![]()
Ik snap niet hoe mensen functioneren met dit soort nagels...quote:Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik zou denken dat ze personeel hebben ....quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen functioneren met dit soort nagels...
En hoe kun je met zulke tengels (een stukje pleepapier vasthouden en) je kont afvegen?!![]()
Wat is daar typisch aan? Dat zou ik ook doen als ik het geld er voor had want ik kan niet tegen een grote massa mensen op elkaar gepropt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:50 schreef roos94 het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:32 schreef maily het volgende:
En hoe kun je met zulke tengels (een stukje pleepapier vasthouden en) je kont afvegen?!quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou denken dat ze personeel hebben ....![]()
![]()
Mag/hoort dat niet? Serieus bedoelt hoor, geen sarcasme. Maar dat wist ik dus echt niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Linkdump, je had ook even de tekst kunnen plaatsen. Dat doe ik wel dan:
[..]![]()
Oke lijkt me dat je van zover af het helemaal niet goed kan beleven en zienquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:35 schreef Prego het volgende:
[..]
Wat is daar typisch aan? Dat zou ik ook doen als ik het geld er voor had want ik kan niet tegen een grote massa mensen op elkaar gepropt.![]()
Dat mag wel, maar over het algemeen vindt men het fijner als de tekst er staat ipv een linkdump,quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Mag/hoort dat niet? Serieus bedoelt hoor, geen sarcasme. Maar dat wist ik dus echt niet..
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Die PIquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar over het algemeen vindt men het fijner als de tekst er staat ipv een linkdump,.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Thanks voor de opheldering. Zal er rekening mee houdenquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat mag wel, maar over het algemeen vindt men het fijner als de tekst er staat ipv een linkdump,.
![]()
![]()
Ik vind het niet zo erg om op een link te klikken maar alleen als ik weet waar ik op klik. Een samenvatting van een paar zinnen of alleen al de titel van het artikel wordt wel op prijs gesteldquote:Op zondag 23 oktober 2022 19:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Thanks voor de opheldering. Zal er rekening mee houden
Spoilers!![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg om op een link te klikken maar alleen als ik weet waar ik op klik. Een samenvatting van een paar zinnen of alleen al de titel van het artikel wordt wel op prijs gesteld![]()
![]()
Ik kijk ook naar de docu, en ik snap niet dat iemand uberhaupt een relatie kan hebben met die gast.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:50 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk die docu maar ik vind het wel typisch dat hij dan naar zo'n random concert gaat in amerika en dan bovenin een afgesloten vip hokje gaat staan ipv gewoon in het publiek net als iedereen
Wat een ontzettende kwal.
Hij denkt minstens dat-ie gelijk staat aan Drake ofzo.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ik gok dat veel mensen hem gebruiken voor roem en geldquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar de docu, en ik snap niet dat iemand uberhaupt een relatie kan hebben met die gast.
Wat een ontzettende kwal.
Hij denkt minstens dat-ie gelijk staat aan Drake ofzo.![]()
Ja, hij is ook niet zo heel erg intelligent.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik gok dat veel mensen hem gebruiken voor roem en geld
Maar ook echt een hele grote egoist, hoor.Whoh.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Ik gok bijna iedereen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik gok dat veel mensen hem gebruiken voor roem en geld![]()
Vergeleken met Djarno steekt ie wel goed afquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, hij is ook niet zo heel erg intelligent.![]()
#NeverForget dat ik door Djarno twee politieagenten in mn woonkamer had![]()
![]()
Ik hoop in ieder geval wel voor hem dat hij tenminste "clean en sober"kan blijven.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:04 schreef quirina het volgende:
Komt door die geweldige opvoeding die hij gehad heeft.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
nee, lukt niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval wel voor hem dat hij tenminste "clean en sober"kan blijven.![]()
Nee, ik denk het ook niet, maar ja, een mens kan altijd hopen.quote:Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Zou fijn zijn voor hemzelf en iedereen om hem heen, maar ik denk niet dat dat lang lukt als hij weer optreedt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval wel voor hem dat hij tenminste "clean en sober"kan blijven.![]()
En zolang hij bij moeders woont.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou fijn zijn voor hemzelf en iedereen om hem heen, maar ik denk niet dat dat lang lukt als hij weer optreedt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Als ik eerlijk ben niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:20 schreef SilverEyes het volgende:
Zit deze week twee dagen thuis. Is het even een maandje Videoland betalen waard?
Maar dat is altijd moeilijk, want iedereen heeft zijn eigen smaak he?Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Als je eerder lid bent geweest is het maar ¤ 1,99 als je inlogt met de oude accountgegevens.quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:30 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben niet.
Maar dat is altijd moeilijk, want iedereen heeft zijn eigen smaak he?
en er staat ook een docu over Glennis Grace op (!) zag ik net, dus wat wil je nog meer![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Als je eerder lid bent geweest is het maar ¤ 1,99 als je inlogt met de oude accountgegevens.
en er staat ook een docu over Glennis Grace op (!) zag ik net, dus wat wil je nog meer![]()
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2022 21:35 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Als je eerder lid bent geweest is het maar ¤ 1,99 als je inlogt met de oude accountgegevens.
![]()
En lijntjes sosquote:Op zondag 23 oktober 2022 20:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik gok dat veel mensen hem gebruiken voor roem en geld![]()
En Bridget dan? Tijdelijke verstandsverbijstering?quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik gok dat veel mensen hem gebruiken voor roem en geldKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
André gebruikt zelf ook mensen. Zoals bv de vader van SaraSoel die hij nog niet eens durft te bedanken voor wat hij heeft gedaan voor hem. De lapzwans.
Hij is een geniepige manipulator. Hoort oa bij zijn stoornis.![]()
André Hazes is gewoon een over het paard getild kereltje wat altijd verwend is ipv opgevoed.
Opvoeden is niet je kind steeds naar Disneyland meenemen of verwennen met duur speelgoed.
Hij doet het bij zijn eigen kind ook zo.![]()
Misschien zodat niet elke boerenlul en ‘spion’ de halve avond foto’s van hem staan te maken?quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:50 schreef roos94 het volgende:
Wie kent hem nou in Amerika? Hij valt juist minder op tussen het normale publiek dan in een VIP hokjequote:Op maandag 24 oktober 2022 08:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien zodat niet elke boerenlul en ‘spion’ de halve avond foto’s van hem staan te maken?![]()
Oh.quote:![]()
Nou ja, wat maakt het uit. Geld zat blijkbaar! En misschien heeft ie wel een paar rijke vrienden daar.![]()
Ik vind het zo gaaf dat Rox juist op dit moment haar single uitbrengt over gaslighting![]()
Ik vind het ook een onverwacht goed nummer trouwens (maar ik heb dan ook een rasechte narcist als moeder, dus de tekst raakte me).
![]()
Roxeanne Hazes imponeert met lied en verhaal: ‘Ik heb veel emotionele manipulatie meegemaakt’
https://www.metronieuws.n(...)-matthijs-gaat-door/![]()
Slechtzittend gebit. Beetje kukident en weer door.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:09 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Waarom praat die Rachel zo raar? Dat komt toch niet alleen omdat ze rookt?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mooi nummer inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:36 schreef Pippalena het volgende:
Ik vind het zo gaaf dat Rox juist op dit moment haar single uitbrengt over gaslighting![]()
Ik vind het ook een onverwacht goed nummer trouwens (maar ik heb dan ook een rasechte narcist als moeder, dus de tekst raakte me).
![]()
Hahahaquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Slechtzittend gebit. Beetje kukident en weer door.
Ze moet Ff met de magische urn rammelen en aan de implantaten gaan.![]()
André Hazes jr. krijgt draai om oren: ‘Je bent een grote slappeling!’
https://www.mediacourant.(...)en-grote-slappeling/![]()
Misschien kan er weer eens een compilatie CD/DVD worden uitgebracht, niet eerder ontdekte covers van Andr1 of mevrouw kan natuurlijk weer een bubbletea tent openen waar ze nooit verschijnt (wat is er ook alweer met die eerste gebeurd?)quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:02 schreef quirina het volgende:
[..]
Hahaha
Ze moet Ff met de magische urn rammelen en aan de implantaten gaan.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Goed punt van Antoinette Scheulderman:Dat opgeblazen ego blijft dus zolang hij elke keer met hangende pootjes naar zijn moeder terugkeert. Al is Monique al net zo'n dweepziek figuur. Zo zoekt hij ze waarsch. uit.quote:Oftewel: Antoinnette vindt dat moeder Rachel Hazes steken heeft laten vallen door alles op te blazen tot enorme proporties. “Ik bedoel: zijn moeder leeft natuurlijk nog steeds van de nalatenschap van Dré Hazes senior. Die moet zo groot mogelijk zijn, want dan komt er zoveel mogelijk…”
Dat klopt, beaamt Antoinnette. “Het was natuurlijk ook een heel grote zanger en ster, maar voor hem is dat zoiets onrealistisch geworden waar hij nooit meer aan kan tippen. Ik vind het wel jammer dat niemand in zijn omgeving hem duidelijk heeft gemaakt dat hij dat misschien een beetje overdrijft.”
https://www.mediacourant.(...)erdrijft-echt-enorm/Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:54 schreef Bep-Vetklep het volgende:
André Hazes jr. krijgt draai om oren: ‘Je bent een grote slappeling!’
https://www.mediacourant.(...)en-grote-slappeling/![]()
![]()
- ging wat mis met plaatsen -
[ Bericht 64% gewijzigd door AgnesGru op 24-10-2022 22:14:50 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
![]()
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die Monique is echt een ezel… nog erger dan een ezel!
Want een ezel stoot zich in het algemeen niet twee keer aan dezelfde steen.![]()
Gevonden:quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
Iemand hier had gezegd "vóór de Kerst" maar vond dat achteraf iets te snel ..... wie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die lift ook alleen mee om zelf bekend te worden. Alsof zij gek op André is.Ik geef het tot een krap eind van de winter. December wilde ik zeggen maar dat is net ff snel.
![]()
Maar ze houden zo van ezeltjesquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:09 schreef quirina het volgende:
Die Monique is echt een ezel… nog erger dan een ezel!
Want een ezel stoot zich in het algemeen niet twee keer aan dezelfde steen.![]()
![]()
Gaan ze nou samen naar een reiki healing en gaan ze rebirth therapie doen?
( zie ze er zo voor aan met al dat zweverige gedoe)
Na het teen nagelknippen dreetjes maat 43 uitkloppen?![]()
Reiki is zoooooooooooooooooooo 2010 .....quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:18 schreef quirina het volgende:
Gaan ze nou samen naar een reiki healing en gaan ze rebirth therapie doen?
( zie ze er zo voor aan met al dat zweverige gedoe)
Na het teen nagelknippen dreetjes maat 43 uitkloppen?
Cupping is die nieuwe shit!![]()
En honden die zelf oliën kiezenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
Reiki is zoooooooooooooooooooo 2010 .....
Cupping is die nieuwe shit!![]()
Bull en ShitOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En honden die zelf oliën kiezen![]()
Bull en Shit![]()
![]()
![]()
Ben het wel eens met Harry.
En op zijn vraag wie het een goed idee vond om een serie te maken van de grote terugkeer?
Die leren lap die hij mamma noemt!![]()
https://www.mediacourant.(...)en-fantastisch-mens/
Angela de Jong vindt Monique Westenberg een ‘fantastisch mens’
Rachel Hazes heeft gisterenavond haar asbak tegen de televisie aangegooid. Monique Westenberg werd in de talkshow van Eva Jinek namelijk een ‘fantastisch mens’ genoemd. “Zij is héél sterk.”
Er komen maar weinig mensen aan het woord in de nieuwe docuserie over André Hazes jr. Een prominente rol is weggelegd voor de moeder van zijn kind: Monique Westenberg. Ze is meedogenloos vernederd door de volkszanger, maar lijkt inmiddels berusting te hebben gevonden. Van verbittering lijkt absoluut geen sprake.
Angela de Jong is erg van haar onder de indruk, vertelt ze in de talkshow Jinek. “Ja, dat vind ik echt een geweldig mens. Ik vind haar rol in de documentaire echt heel sterk. Ik vind sowieso hoe zij zich manifesteert in die hele gekte rondom haar, André, die familie en of ze nu wel of niet ruzie heeft met Rachel… Ze zegt nooit iets.”
De hele Hazes-familie is een soort fanfare van psychische aandoeningen, maar Monique lijkt nog redelijk normaal te zijn. “Ik denk dat hij God op zijn blote knieën mag danken dat zij de moeder van zijn kind is.”
Antoinnette Scheulderman, bekend als Linda de Mol-bestie en geliefde van Gijp-miljonair Michel van Egmond, is het daarmee eens. “Monique is zijn redding en wat ik heel chic vind is dat zij nooit iets heeft gezegd over al die andere vrouwen die voorbij zijn gekomen en natuurlijk ook elke keer weer gingen doen alsof zij de nieuwe grote liefde van hem waren.”
Ze vervolgt: “Overigens deed hij dat zelf ook, hč? Dus zij is ongelooflijk gekwetst en vernederd, maar heeft altijd aan haar zoon gedacht. Ze heeft altijd gedacht: ik wil niet dat mijn zoon later leest dat ik lelijke dingen over zijn vader heb gezegd. Dat vind ik echt van bovenmenselijke krachten getuigen hoor.”
Het is geen geheim dat Rachel het bloed van Monique wel kan drinken. En toch zijn het juist die twee dames die na André de grootste rol hebben in de docuserie.
Radio 538-slijmjurk Frank Dane had Rachel van de week aan de telefoon. Om onduidelijke redenen begon hij uitgerekend tegen Rachel veren in de bips van Monique ste steken: “Monique vind ik een ster. Ik heb Monique eigenlijk nooit lang aan het woord gezien ergens en nu wel en toen dacht ik: wow. Dat maakte indruk op me.”
Frank tegen Rachel: “Vond je Monique geen ster in de docu?”
Rachel ijskoud en afgemeten: “Ik vind iedereen heel netjes in de docu.”
Frank: “Want ik kende haar helemaal niet en ik dacht: wow, jij kan dat wel goed onder woorden brengen.”
Rachel: “Ja, kon ze zeker. Ja, ja.”
![]()
![]()
Wowquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:40 schreef -river- het volgende:
https://www.mediacourant.(...)en-fantastisch-mens/
De hele Hazes-familie is een soort fanfare van psychische aandoeningen, maar Monique lijkt nog redelijk normaal te zijn. “Ik denk dat hij God op zijn blote knieën mag danken dat zij de moeder van zijn kind is.”
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik geloof er niets van, die geeft hem echt geen derde kans meer. Of vierde of zesde weet ik veel.quote:![]()
Ik geloof het wel. Hij is haar 'grote liefde', zegt ze zelf na alle shit waar hij haar al doorheen heeft laten gaan. Nul zelfrespect hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, die geeft hem echt geen derde kans meer. Of vierde of zesde weet ik veel.![]()
En Rasj maar kirren wat een succes dat gedrocht van een docu is en dat de waarheid altijd bovenkomt.
Ja, dat zien we wat een 'succes' het is.![]()
Een handjevol mensen die nog steeds in zijn manipulatie trappen en de rest -95%- vindt het zwaar ruk!![]()
![]()
![]()
Zo doen powervrouwen dat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:40 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Hij is haar 'grote liefde', zegt ze zelf na alle shit waar hij haar al doorheen heeft laten gaan. Nul zelfrespect hoor.
Die laten zich keer op keer in de zeik nemen door dezelfde ventIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
De bankrekening zal ook wel helpenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:40 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Hij is haar 'grote liefde', zegt ze zelf na alle shit waar hij haar al doorheen heeft laten gaan. Nul zelfrespect hoor.![]()
Ons aller grootste rijkdom. Vandaag wordt je 6. Ik vertel je vaak genoeg hoe dankbaar ik ben dat je voor ons gekozen hebt om jouw papa en mama te mogen zijn. En we doen er daarom alles aan om jou zo gelukkig mogelijk te maken, naast de lessen die je mee krijg om je zieltje te laten groeien.
Die vrouw is echt compleet van de wereld.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:46 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ons aller grootste rijkdom. Vandaag wordt je 6. Ik vertel je vaak genoeg hoe dankbaar ik ben dat je voor ons gekozen hebt om jouw papa en mama te mogen zijn. En we doen er daarom alles aan om jou zo gelukkig mogelijk te maken, naast de lessen die je mee krijg om je zieltje te laten groeien.
En alles doen om jou zo gelukkig mogelijk te maken; alle pretparken afstruinen![]()
![]()
Ik vraag me af wat de overwegingen waren van dat jochie om voor hun te kiezen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:46 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ons aller grootste rijkdom. Vandaag wordt je 6. Ik vertel je vaak
hoe dankbaar ik ben dat je voor ons gekozen hebt om jouw papa en mama te mogen zijn. En we doen er daarom alles aan om jou zo gelukkig mogelijk te maken, naast de lessen die je mee krijg om je zieltje te laten groeien.
![]()
Inderdaad. Liefde en kortstondig geluk kopen omdat ze allebei er een potje van maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:52 schreef maily het volgende:
[..]![]()
En alles doen om jou zo gelukkig mogelijk te maken; alle pretparken afstruinen
Misschien kan André er wat mee voor een nieuwe single: 'Geluk voor even'![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:58 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de overwegingen waren van dat jochie om voor hun te kiezen...![]()
![]()
![]()
Wat leuk zeg heeft Dreetje ook al instagram? Ohnee gewoon wat gelul voor het publiekquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:46 schreef Bep-Vetklep het volgende:
![]()
Bij Viva gelezen dat Monique en André in relatietherapie zijn, volgens Yvonne C.
En dan deze link van een relatietherapeute. LOL.
https://www.liefdeaantafel.nl/
![]()
![]()
https://www.instagram.com/andreetjehazes/quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg heeft Dreetje ook al instagram? Ohnee gewoon wat gelul voor het publiek
https://www.instagram.com/dreetjehazes_/![]()
Twinning is Winningquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:39 schreef maily het volgende:
[..]
Van die eerste foto aan zee: goed je schoenen showen!![]()
Als ze A2 terug neemt is ze echt gek. Hier trap je toch niet meer in."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Hier kun je me echt witheet mee krijgen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:46 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Die vrouw is echt compleet van de wereld.Put these foolish ambitions to rest.![]()
‘André Hazes jr. weg bij Sarah Salah, gaat tóch weer voor Monique’
https://www.mediacourant.(...)h-weer-voor-monique/![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
https://www.mediacourant.(...)h-weer-voor-monique/![]()
![]()
![]()
Natuurlijk. Dat maakt de documentaire wel geloofwaardiger en ze hopen succesvoller. Draait allemaal om geld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
https://www.mediacourant.(...)h-weer-voor-monique/Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ik denk toch nog steeds dat ze het niet doet, ze zal heus nog wel eens zo nu en dan zijn Hazes DNA ontvangen maar die gaat niet met hem trouwen.![]()
Hazes DNAquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef -river- het volgende:
Ik denk toch nog steeds dat ze het niet doet, ze zal heus nog wel eens zo nu en dan zijn Hazes DNA ontvangen maar die gaat niet met hem trouwen.![]()
![]()
Hij zoekt gewoon een verzorgster want het is natuurlijk wel wat triest als je als zelfbenoemd rockster braderiezangertje van bijna 30 jaar nog steeds bij mammie inwoont en geen dag alleen kunt zijn.![]()
De therapie zal ook wel nodig zijn om haar te leren hoe zij Hem het beste kan dienen zodat er minder strijd zal zijn zodat Hij, de almachtige, niet naar een ander bed vlucht.![]()
Ik wilde dat ik mijn ouders had uitgekozen. Dan zou ik in leven worden gehouden met suikerspinnen en zou ik mijn 10.000 stappen zetten op de PC.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:52 schreef maily het volgende:
[..]![]()
En alles doen om jou zo gelukkig mogelijk te maken; alle pretparken afstruinenGo hard or go home![]()
Ik denk overigens wel dat zij echt een goede moeder is die alleen handelt uit liefde voor hem en dat kind op de 1e plek heeft. Daar kan zn oma nog een puntje aan zuigen maar dat zal ze wel niet doen omdat er geen nicotine in zit.Go hard or go home![]()
Nee nee, dat is om zijn zieltje te laten groeien 🤡quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:52 schreef maily het volgende:
[..]![]()
En alles doen om jou zo gelukkig mogelijk te maken; alle pretparken afstruinen![]()
Ook vader Hazes deelt een verjaardagspost. „Mijn allerbeste vriendje is vandaag 6 geworden!”, zo schrijft de zanger.
Hoelang zal hij hierover nagedacht hebben? 🤔![]()
Daar ben ik ook van overtuigd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:39 schreef Noek het volgende:
Ik denk overigens wel dat zij echt een goede moeder is die alleen handelt uit liefde voor hem en dat kind op de 1e plek heeft. Daar kan zn oma nog een puntje aan zuigen maar dat zal ze wel niet doen omdat er geen nicotine in zit.![]()
Omgquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef -river- het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef -river- het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
https://www.mediacourant.(...)h-weer-voor-monique/
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat was blijkbaar een gratis weekendje, Monique bedankt Disneyland Parijs.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Uiteraard. Veel bners krijgen alles gratis terwijl ze juist veel geld hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:09 schreef Deisyy het volgende:
Dat was blijkbaar een gratis weekendje, Monique bedankt Disneyland Parijs.![]()
![]()
Van Disney Parijs direct door naar een over the top Harry Potter themafeest. En daarna nog een paar dagjes Ibiza om de resterende herfstvakantie samen in alle rust met de paparazzi door te brengen?![]()
![]()
Met een beetje pech was het een of onbekende persoon geworden ....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mo is kleine Dré dankbaar dat hij Mo heeft uitgekozen als zijn moeder.
Wtf.![]()
Serieus? Arme Andrie ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Van Disney Parijs direct door naar een over the top Harry Potter themafeest. En daarna nog een paar dagjes Ibiza om de resterende herfstvakantie samen in alle rust met de paparazzi door te brengen?![]()
![]()
Deze mensen leven ver van de realiteit zo lijkt het.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:50 schreef maily het volgende:
[..]
Met een beetje pech was het een of onbekende persoon geworden ....![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Deze mensen leven ver van de realiteit. zo lijkt het![]()
Is er weer iemand met etherische oliën geweest die via de hond heeft opgevangen dat dit zo is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mo is kleine Dré dankbaar dat hij Mo heeft uitgekozen als zijn moeder.
Wtf.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zolang die hond niet vega is zou het me aan me reet roestenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is er weer iemand met etherische oliën geweest die via de hond heeft opgevangen dat dit zo is?Iedereen is een kutlultrut
Zal mij niet verbazen als Mart Hoogkamer straks ook met een doc komt, valt mij op dat die ook constant 'ziek' is......Griepje hier, griepje daar, stemproblemen hier, stemproblemen daar.
[ Bericht 14% gewijzigd door Jauke op 25-10-2022 18:02:55 ]![]()
Mart hoogkramer is amper bekend waarom heeft die een docuquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:43 schreef Jauke het volgende:
Kan niet wachten straks op de documentaire van Mart Hoogkamer, valt mij op dat die ook constant 'ziek' is......Griepje hier, griepje daar, stemproblemen hier, stemproblemen daar.
![]()
Heb mijn bericht even aangepast zoals ik het bedoelde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mart hoogkramer is amper bekend waarom heeft die een docu
Verder is Mart Hoogkamer heel bekend hoor in NL -geloof ik?-, staat regelmatig in uitverkochte Ahoy. Misschien niet in jouw bubbel?![]()
Open daar lekker een ander topic overquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:43 schreef Jauke het volgende:
Zal mij niet verbazen als Mart Hoogkamer straks ook met een doc komt, valt mij op dat die ook constant 'ziek' is......Griepje hier, griepje daar, stemproblemen hier, stemproblemen daar.
![]()
![]()
Laten we het even bekijken. Monique zou het worst wezen, zij heeft de koter. Wat Ant2 doet is helemaal niet zo belangrijk. Ze blijft in de schaduw en speelt het spelletje mee. Ondertussen neukt ze wie ze wil
Iedereen is een kutlultrut
Dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat maakt de documentaire wel geloofwaardiger en ze hopen succesvoller. Draait allemaal om geld.
En daarbij, indien wel, hebben ze gewoon een vette open relatie.
Alsof André elke week een andere Sara neukt en Mo droog staat
Wat zal die kleinste Dré een portie bekaf zijn zeg. Die wordt van hot naar her gesleept. Die zal wel even moet ontprikkwlen en ontladen met de olietjes en kristalletjes van Mo.
Maar my God, wat zou ik graag de reactie van Roggel willen zien. Die trekt van schrik lichtbruin weg.Alius aliud dicit![]()
Nou voorlopig staat er nu weer een gratis springkussen in de achtertuin, dus DreDrie moet nog even wachten met ontprikkelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:26 schreef Mrmime het volgende:
Wat zal die kleinste Dré een portie bekaf zijn zeg. Die wordt van hot naar her gesleept. Die zal wel even moet ontprikkwlen en ontladen met de olietjes en kristalletjes van Mo.
Maar my God, wat zou ik graag de reactie van Roggel willen zien. Die trekt van schrik lichtbruin weg.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:26 schreef Mrmime het volgende:
Maar my God, wat zou ik graag de reactie van Roggel willen zien. Die trekt van schrik lichtbruin weg.![]()
Wat kleine Dreetje [vreselijke benaming trouwens] betreft; even de voetjes uitkloppen en weer doorrrr.
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:26 schreef Mrmime het volgende:
Maar my God, wat zou ik graag de reactie van Roggel willen zien. Die trekt van schrik lichtbruin weg.![]()
![]()
Verslavingen hebben is het nieuwe verdienmodel.
Sarah weet ook niet van ophouden om daarover te praten in de media.![]()
En Frans moet ook weer zijn plasje doen.![]()
Ik herinner mij nog iemand hier die schreef dat in het ziekenhuis het leven van Hazes jr. werd gered. Die persoon werd toen voor gek verklaard. Misschien had hij toch gelijk.![]()
![]()
En verder lees ik dat André ook Sarah2 ten huwelijk zou hebben gevraagd maar dat geloof ik alleen als zij naarbuiten komt met dit verhaal. Het begint steeds meer op een gescript 'reality' te lijken a la Kardashians om maar relevant te blijven.![]()
Dan ben je 25 en ga je een interview geven aan de story. Ik weet niet hoor, maar ik link de story en dat soort bladen echt aan bejaarden/verzorgingstehuizen. Mijn oma las dat altijd.![]()
![]()
Het is toch te bespottelijk en ongeloofwaardig. Ik weet het niet hoor, zoals ik al zei het begint steeds meer te lijken op een scripted reality soap met gastrollen voor vermeende nieuwe relaties. Iedereen trapt er in, iedereen smult er van, en de kassa blijft rinkelen.
En alle vrouwen houden hun mond, ja ja. Dag!![]()
Ik doe iets niet goed geloof ik, nog geen ring gezien in de ruim zeven jaar dat ik samen ben met mijn vriend
Hij is wel consequent en stabiel dus, dat is ook al veel waard.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:33 schreef AgnesGru het volgende:
Ik doe iets niet goed geloof ik, nog geen ring gezien in de ruim zeven jaar dat ik samen ben met mijn vriend![]()
Absoluutquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Hij is wel consequent en stabiel dus, dat is ook al veel waard.
Ik heb gewoon medelijden met An3, pas 6 jaar en nu al zo f...d up for life. Hij had zn ouders dan toch beter wat zorgvuldiger moeten kiezen als je in die onzin gelooft.
Nu lijkt ie alleen een plakmiddel om pa en ma bij elkaar te houden![]()
Dit.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:30 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Het is toch te bespottelijk en ongeloofwaardig. Ik weet het niet hoor, zoals ik al zei het begint steeds meer te lijken op een scripted reality soap met gastrollen voor vermeende nieuwe relaties. Iedereen trapt er in, iedereen smult er van, en de kassa blijft rinkelen.
En alle vrouwen houden hun mond, ja ja. Dag!
En best gemeen dat de vader van Sarah in dit verzonnen verhaal niets te zeggen heeft over de hand van zijn dochter.![]()
Alsof een Marokkaans -Egyptische familie een loser als André er zomaar mee laat wegkomen ook als dit echt was.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:09 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dit.
En best gemeen dat de vader van Sarah in dit verzonnen verhaal niets te zeggen heeft over de hand van zijn dochter.![]()
![]()
Ik vond het te lachwekkend om niet het niet te delenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:30 schreef Bep-Vetklep het volgende:
En alle vrouwen houden hun mond, ja ja. Dag!
Dat is het ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vond het te lachwekkend om niet het niet te delen![]()
![]()
https://www.ditjesendatje(...)-op-story-walgelijk/
Rebecca, de moeder van Sarah van Soelen, is woest op Story.
Rebecca heeft samen met haar man Rudolf en dochter Sarah een interview gegeven, maar is van mening dat het weekblad haar woorden volledig heeft verdraaid. ,,Dit is walgelijk!”, reageert ze woest op Instagram.
Het interview wordt breed uitgemeten in de Story. Op de cover staat met koeienletters: ‘Ex-vriendin Sarah vertelt voor het eerst over haar verblijf met André Hazes in Spaanse afkickkliniek. Schoonouders vreesden al voor zijn begrafenis…’
Rebecca is woedend over de cover. ,,Heel heel jammer Story dat dit jullie kop is geworden! Want wat moet mijn dochter in een afkickkliniek als ze al bijna 3 jaar clean is? Dus elke keer die verkeerde woordkeuze van jullie is wel heel erg vermoeiend en triest. En over die begrafenis… ik hoop voor jullie dat de inhoud van de tekst in het blad zelf, niet afwijkt van hetgeen we besproken hebben! Anders valt er voor jullie volgende week heel wat te rectificeren!”, schrijft ze op Instagram.
Hoewel Rebecca het interview nog niet heeft gelezen, is ze van mening dat het weekblad haar woorden volledig heeft verdraaid. ,,De kop is natuurlijk vreselijk… 99% van het volk leest de kop, en die 1% die daadwerkelijk de tekst leest… Heel jammer dat Saar weer zo wordt neergezet. Die hele woordkeuze is walgelijk! Zal de tekst ook zeker lezen…”
Wat hebben Sarah en haar ouders in het interview gezegd? Sarah legt uit dat zij heeft geregeld dat André kon afkicken in een Spaanse kliniek. Na zes weken kwam Sarah langs om André te zien, maar dat werd een ander gesprek dan ze verwachtte. De zanger vertelde dat hij wilde stoppen met de relatie en besloot zijn plek in de kliniek aan Sarah te geven.
,,Ik zat daar al omdat ik tot rust wilde komen. De aandacht voor mijn persoon werd mij te veel”, aldus Sarah in Story. Naar eigen zeggen heeft ze in de tijd dat ze samen was met André, álles voor hem geregeld. ,,En niet één keer wordt in de documentaire gezegd: Dank je wel, Saar! Want ik ben de aanleiding geweest dat hij nu clean is en goed in zijn vel zit! Hij heeft het er in de documentaire constant over dat hij op zijn 27e niet meer wilde leven. Ik heb ervoor gezorgd dat hij zijn 28e verjaardag heeft gehaald…”
Volgens Rebecca en Rudolf, de ouders van Sarah, was het inderdaad Sarah die André van zijn ondergang heeft gered. ,,Als Sarah niet had ingegrepen en André naar die kliniek in Spanje had gestuurd, was er geen documentaire maar een begrafenis gekomen… André heeft zijn leven aan Sarah te danken!”, aldus Rudolf.
--------------------------------------
Joh, onze heldin koos er toch zelf voor om niet genoemd te worden omdat A2 samen met zijn powervrouw in Amerika was.![]()
Bijzonder dat om verkeerd woordgebruik ze helemaal uit hun plaat gaan maar het gedrag van André naar hun als familie is nog vele malen erger en dat is dan allemaal geen probleem?
De familie vond het ook geen probleem om via dezelfde Story van den Aftrekker, de kontenkruiper van Rachel, heel snel gebruik te maken om te roepen hoe blij en gelukkig ze wel niet allemaal met elkaar waren. Of om Monique te vernederen. Of met zijn wijsvinger te priemen. 🫵
Echt, ga heen!
Maarrrrr het is natuurlijk wel smullen dat er eindelijk respons komt, zelfs als het nogal hypocriet is vanuit deze mediageile familie.![]()
![]()
Ik wist niet dat je zomaar je plek in een (verslavings)kliniek aan iemand kan afstaan, zonder wachtlijst en intake. En zonder verslavingsproblematiek, ja right
En ook dat. Te bespottelijk weer.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:01 schreef AgnesGru het volgende:
Ik wist niet dat je zomaar je plek in een (verslavings)kliniek aan iemand kan afstaan, zonder wachtlijst en intake. En zonder verslavingsproblematiek, ja right![]()
Ze zal hem wel kennen, heb gelezen dat het ook een mattie is van Lil'Lul, haar eerdere neukertje.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:14 schreef Kupelu het volgende:
Zeg even een cross over. Is die ex van Glenda, Dion, niets voor Saar?
Met Mike de W.itwassert heeft ze ook staan zoenen en meer volgens de geruchten.
https://panorama.nl/artik(...)-miljonair-mike-de-w
Het is allemaal tuig bij elkaar en onder elkaar. Daarom des te belachelijker dat ze [de familie van Soelen] zo aanschieten op het verhaal wie er nu werkelijk klapjosti Hazes naar de kliniek heeft gebracht. Boeien.
Ze doen ook net iets te hard hun best om te blijven beweren dat Sarah clean is terwijl ze zich met de grootste snuivers omringt. Beter zwijgen ze daarover want het komt zo ongeloofwaardig over allemaal.
[ Bericht 8% gewijzigd door Bep-Vetklep op 26-10-2022 17:00:32 ]![]()
Als je clean bent en wil blijven, dan is Antwee toch 1 grote rode vlag met zwaailichten en sirene er bovenop. Daar blijf je dan ver weg van. Ik geloof er dus niks van dat zij clean is gebleven naast hem.![]()
Wow. Gewoon wow.quote:Volgens Rebecca en Rudolf, de ouders van Sarah, was het inderdaad Sarah die André van zijn ondergang heeft gered. ,,Als Sarah niet had ingegrepen en André naar die kliniek in Spanje had gestuurd, was er geen documentaire maar een begrafenis gekomen… André heeft zijn leven aan Sarah te danken!”, aldus Rudolf.![]()
En om de naam Rudolf kan ik niks anders dan lachen
Valt vast wel mee hoor, verslaafden zijn megadramatisch.quote:Als Sarah niet had ingegrepen en André naar die kliniek in Spanje had gestuurd, was er geen documentaire maar een begrafenis gekomen…
En binnen 6 weken volledig herstellen van een drugsverslaving van om en nabij 13 jaar,
terwijl je naar de kliniek bent gebracht? Mensen veranderen pas als ze het zelf willen.
Als hij bij/met Sarah niet meer mocht/kon gebruiken, tja...
Sneu dat hij die hele familie zonder nog een woord vervolgens weggooit, maar ze wisten heus wel wat ze in huis haalden. Ben je uit de docu geknipt, maar je wilt nog wel credits?![]()
Nu zijn ze weer in walibi, wat een drukte. Net koud terug uit Disneyen overal de naam Walibi in de posts dus zal wel weer gesponsord zijn
![]()
Kind krijgt de kans niet om te ontprikkelen .....quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:48 schreef roos94 het volgende:
Nu zijn ze weer in walibi, wat een drukte. Net koud terug uit Disneyen overal de naam Walibi in de posts dus zal wel weer gesponsord zijn
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou voorlopig staat er nu weer een gratis springkussen in de achtertuin, dus DreDrie moet nog even wachten met ontprikkelen.![]()
Het is deze week herfstvakantie hier in de Randstad.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef JourneyBlue het volgende:
Is de herfstvakantie nog niet afgelopen dan?
Of is dit gewoon een woensdagmiddag![]()
Ah, Regio Midden en Zuid is een week later iddquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Het is deze week herfstvakantie hier in de Randstad.![]()
Klopt!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:15 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ah, Regio Midden en Zuid is een week later idd![]()
Deze week in Brabant herfstvakantie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef JourneyBlue het volgende:
Is de herfstvakantie nog niet afgelopen dan?
Of is dit gewoon een woensdagmiddag![]()
![]()
André gaat binnenkort (tot snel) weer optreden en nee hij hoeft niet (meer) bang te zijn voor
optredens want hij haalt veel energie uit zijn publiek
ofzo
Allemaal volgens script na de docu![]()
Ik heb ervoor gezorgd dat hij zijn 28ste verjaardag heeft gehaald. En in die documentaire word ik weggezet als een meisje dat het gewoon nét niet was.
https://www.hln.be/bv/dan(...)-docuserie~a7c2319a/![]()
Bep, je hebt je best gedaan voor 'm. Meer kan je niet doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik heb ervoor gezorgd dat hij zijn 28ste verjaardag heeft gehaald. En in die documentaire word ik weggezet als een meisje dat het gewoon nét niet was.
https://www.hln.be/bv/dan(...)-docuserie~a7c2319a/Snobs have more fun!
KLIK!![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bep, je hebt je best gedaan voor 'm. Meer kan je niet doen.![]()
Dit zal hem leren!
https://www.ditjesendatje(...)stuipen-op-het-lijf/
![]()
![]()
quote:“Dankzij mij is hij 28 jaar geworden”: André Hazes’ ex-vriendin Sarah van Soelen over haar afwezigheid in docuserie
Sarah van Soelen (26), de ex-vriendin van André Hazes (28), speelt op eigen verzoek geen grote rol in Hazes’ veelbekeken documentaire ‘Crossroads’. Maar ondanks dat ze zelf niet in beeld wou komen, laat André ook weinig over haar los. Dat is iets wat Sarah wel dwarszit. In de Nederlandse ‘Story’ vertelt ze dan ook haar kant verhaal aan de fans. “Ik regelde dat André naar de kliniek kon.”Sarah van Soelen en André Hazes vonden de liefde bij elkaar in 2021, in april maakten ze hun relatie publiekelijk. Tijdens die periode vertoefde Hazes zes weken lang in een Spaanse kliniek waar hij herstelde van zijn burn-out, en in een later stadium van zijn drank- en drugsverslaving. Volgens Andrés moeder Rachel Hazes, was het niet de bedoeling dat André de kliniek na zes weken al verliet. Daar zat zijn ex-vriendin Sarah voor iets tussen.
“Zijn toenmalige vriendin Sarah van Soelen kwam na zes weken naar Spanje”, vertelt Rachel aan de Nederlandse ‘Story’. “Ze wilde bij André zijn, maar dat werd een andere ontmoeting dan ze had verwacht. André vertelde haar dat hij hun relatie wilde beëindigen. Niet vanwege Sarah, maar omdat hij haar geen verdriet wilde aandoen. Hij wilde op zoek gaan naar zichzelf, en reizen maken naar Amerika. De tijd die hij in Nederland zou overhouden, wilde hij aan zijn zoon Dré besteden. Hij vond dat als ze een relatie zouden blijven houden, hij Sarah ernstig te kort zou doen”, aldus Rachel. Ze vervolgt: “Dat was een heftig gesprek, want Sarah had het niet zien aankomen. Ze had het er zo moeilijk mee, dat André besloot om zijn plek in de Spaanse kliniek aan haar te geven. Hij vond de zorg voor Sarah belangrijker dan zichzelf. André was bang dat ze een terugval zou krijgen (Sarah kampte in het verleden ook met verslavingen, red.).”
Aan de kant geschoven
Sarah, voor wie André zijn verloofde Monique Westenberg verliet, bevestigt het verhaal van Rachel in de Nederlandse Story: “Ik vind persoonlijk niet dat André daarmee één of ander groots gebaar heeft gemaakt. Want zes weken eerder was ik het die regelde dat hij naar de kliniek kon.” Ze vertelt ook dat André haar plotseling “voor niets” aan de kant had gezet in Spanje en dat ze hoopte dat hij daarover meer duiding zou geven in zijn docu. Maar die duiding kwam er niet: “Het enige wat hij erover zei, was dat hij rust wilde. Maar na mij had hij Anne Rose, er is daarna nog iemand geweest en nu heeft hij weer een Sarah. Van dat alleen zijn, is niet zo veel terechtgekomen, lijkt me.”
Naast de beperkte vermelding in zijn documentaire, beweert Sarah dat ze gedurende het afgelopen jaar ook nooit een bedankje gekregen heeft van André. “Ik heb niet enkel vijf dagen, maar ook zijn tweede periode in de kliniek geregeld. Ik ben overal achteraan gegaan en heb achter zijn rug om dingen kunnen schrappen. Eerst voor een week en daarna voor een maand. Maar niet één keer wordt in de documentaire gezegd: ‘Dank je wel, Saar!’ Hij heeft het er in zijn documentaire constant over hoe hij op zijn 27ste niet meer wilde leven. Ik heb ervoor gezorgd dat hij zijn 28ste verjaardag heeft gehaald. En in die documentaire word ik weggezet als een meisje dat het gewoon nét niet was. Terwijl ik denk: zonder mij was je nog verder de afgrond ingegaan”, verklaart ze aan de Nederlandse ‘Story’.
Ondanks alles heeft Sarah wel nog veel sympathie voor Hazes: “Ik hoop dat hij gelukkig en clean is. Maar ik houd mijn hart vast, want straks komen de optredens weer. Ik hoop, en dat gun ik hem, dat hij weer gaat knallen op het podium. Want dat kan hij als geen ander.”![]()
Of gewoon medicatie, kan ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Goh, wat ziet hij er clean en gezond uit.![]()
[ afbeelding ]![]()
Was dat niet die Belgische documaakster. Ze zegt zelf dan wel van niet maar ze zegt ook dat André zo eerlijk is, dus we hoeven haar niet te geloven.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:54 schreef JourneyBlue het volgende:
na mij had hij Anne Rose, er is daarna nog iemand geweest en nu heeft hij weer een Sarah.
Huh?
https://www.girlscene.nl/37222-andre-zoenend-gespot-regiseusse
[ Bericht 15% gewijzigd door Bep-Vetklep op 27-10-2022 17:33:31 ]![]()
[quote]Op donderdag 27 oktober 2022 17:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Was dat niet die Belgische documaakster. Ze zegt zelf dan wel van niet maar ze zegt ook dat André zo eerlijk is, dus we hoeven haar niet te geloven.
Kŕn, of het is shade naar Monique/ze durft niet te bevestigen dat André en Monique weer even samen waren![]()
Na een hele dag slenteren in pretpark met allerhande koters zie ik er ook niet meer fris uitquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Inderdaad, nu je het zegt, waar haalt ie de energie vandaan?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Na een hele dag slenteren in pretpark met allerhande koters zie ik er ook niet meer fris uit
Oh, wacht!![]()
Dit begrijp ik ook niet zo goed. Ze moest een zou uit de docu. Nu is ze uit de docu is het ook niet goed. Ik zeg die Soel is nog stapel gek op A2. En is beledigd dat ze geen grote eer heeft gekregen . Ik ben het alleen maar zien eten , drinken, feesten ,omkleden en vakantie vieren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:10 schreef -river- het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)-op-story-walgelijk/
Rebecca, de moeder van Sarah van Soelen, is woest op Story.
Rebecca heeft samen met haar man Rudolf en dochter Sarah een interview gegeven, maar is van mening dat het weekblad haar woorden volledig heeft verdraaid. ,,Dit is walgelijk!”, reageert ze woest op Instagram.
Het interview wordt breed uitgemeten in de Story. Op de cover staat met koeienletters: ‘Ex-vriendin Sarah vertelt voor het eerst over haar verblijf met André Hazes in Spaanse afkickkliniek. Schoonouders vreesden al voor zijn begrafenis…’
Rebecca is woedend over de cover. ,,Heel heel jammer Story dat dit jullie kop is geworden! Want wat moet mijn dochter in een afkickkliniek als ze al bijna 3 jaar clean is? Dus elke keer die verkeerde woordkeuze van jullie is wel heel erg vermoeiend en triest. En over die begrafenis… ik hoop voor jullie dat de inhoud van de tekst in het blad zelf, niet afwijkt van hetgeen we besproken hebben! Anders valt er voor jullie volgende week heel wat te rectificeren!”, schrijft ze op Instagram.
Hoewel Rebecca het interview nog niet heeft gelezen, is ze van mening dat het weekblad haar woorden volledig heeft verdraaid. ,,De kop is natuurlijk vreselijk… 99% van het volk leest de kop, en die 1% die daadwerkelijk de tekst leest… Heel jammer dat Saar weer zo wordt neergezet. Die hele woordkeuze is walgelijk! Zal de tekst ook zeker lezen…”
Wat hebben Sarah en haar ouders in het interview gezegd? Sarah legt uit dat zij heeft geregeld dat André kon afkicken in een Spaanse kliniek. Na zes weken kwam Sarah langs om André te zien, maar dat werd een ander gesprek dan ze verwachtte. De zanger vertelde dat hij wilde stoppen met de relatie en besloot zijn plek in de kliniek aan Sarah te geven.
,,Ik zat daar al omdat ik tot rust wilde komen. De aandacht voor mijn persoon werd mij te veel”, aldus Sarah in Story. Naar eigen zeggen heeft ze in de tijd dat ze samen was met André, álles voor hem geregeld. ,,En niet één keer wordt in de documentaire gezegd: Dank je wel, Saar! Want ik ben de aanleiding geweest dat hij nu clean is en goed in zijn vel zit! Hij heeft het er in de documentaire constant over dat hij op zijn 27e niet meer wilde leven. Ik heb ervoor gezorgd dat hij zijn 28e verjaardag heeft gehaald…”
Volgens Rebecca en Rudolf, de ouders van Sarah, was het inderdaad Sarah die André van zijn ondergang heeft gered. ,,Als Sarah niet had ingegrepen en André naar die kliniek in Spanje had gestuurd, was er geen documentaire maar een begrafenis gekomen… André heeft zijn leven aan Sarah te danken!”, aldus Rudolf.
--------------------------------------
Joh, onze heldin koos er toch zelf voor om niet genoemd te worden omdat A2 samen met zijn powervrouw in Amerika was."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Wat een gezeik ook, eerst niet in de docu willen en vervolgens beledigd zijn dat ze niet bejubeld is in de docu.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
https://www.hln.be/bv/dan(...)-docuserie~a7c2319a/![]()
Nog eentje en dan houd ik op.
André Hazes jr. krijgt pak slaag van Özcan Akyol: ‘Heel ziekelijk’
https://www.mediacourant.(...)kyol-heel-ziekelijk/![]()
Alsof Mevrouw SaraCoke goeie invloed is geweest. Lekker samen zuipen en snuiven.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dit begrijp ik ook niet zo goed. Ze moest een zou uit de docu. Nu is ze uit de docu is het ook niet goed. Ik zeg die Soel is nog stapel gek op A2. En is beledigd dat ze geen grote eer heeft gekregen . Ik ben het alleen maar zien eten , drinken, feesten ,omkleden en vakantie vieren.
En ze moet blij zijn dat ze van hem af is.
Volgens Yvonne heeft Raggel André uit huis gezet en crasht hij nu bij Djarno. Dit omdat hij Sarah aan de kant heeft gezet na een huwelijksaanzoek.
Zijn auto is gespot bij Monique voor de deur 😆Alius aliud dicit![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:50 schreef Mrmime het volgende:
Volgens Yvonne heeft Raggel André uit huis gezet en crasht hij nu bij Djarno. Dit omdat hij Sarah aan de kant heeft gezet na een huwelijksaanzoek.
Zijn auto is gespot bij Monique voor de deur 😆
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
![]()
https://www.mediacourant.(...)l-boos-over-monique/
Ps, het is en blijft zijn huis waarin Monique mag blijven wonen dus zijn auto staat gewoon voor zijn eigen deur.
[ Bericht 28% gewijzigd door Bep-Vetklep op 28-10-2022 09:49:55 ]![]()
Huh? Huwelijksaanzoek? Het is toch nog geen december?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:50 schreef Mrmime het volgende:
Zijn auto is gespot bij Monique voor de deur 😆![]()
Zijn auto staat voor de deur van het huis waar Monique verblijft. Zo oké?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:40 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.mediacourant.(...)l-boos-over-monique/
Ps, het is en blijft zijn huis waarin Monique mag blijven wonen dus zijn auto staat gewoon voor zijn eigen deur.Alius aliud dicit![]()
Ik vind het prima. Het gezwets is toch niet geloofwaardig te noemen. Gewoon hetzelfde trucje als de Kardashians doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:49 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Zijn auto staat voor de deur van het huis waar Monique verblijft. Zo oké?![]()
![]()
Helemaal mee eens. Maar je gaat er anders aardig serieus op inquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Het gezwets is toch niet geloofwaardig te noemen. Gewoon hetzelfde trucje als de Kardashians doen.
Alius aliud dicit![]()
Dat is omdat ik geen leven heb en omdat de media en Yvonne maar blijven spreken alsof het huis van Monique is en dan weer gespeeld geschokt zijn als zijn auto voor zijn eigen deur staat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:09 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar je gaat er anders aardig serieus op in![]()
Wat ook niet zo gek is als ze ook de hele week pretparken afgaan.![]()
Ik blijf smullen. Ha ha ha
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ik zit nu wel een beetje te wachten op een Westenberg - Hazes huwelijk tbh.
Gewoon de spanning of het doorgang vindt. En zo ja, hoe dit verloopt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Met Rox als getuige van Moquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zit nu wel een beetje te wachten op een Westenberg - Hazes huwelijk tbh.
Gewoon de spanning of het doorgang vindt. En zo ja, hoe dit verloopt.
Ja en wie het huwelijk gaat sponsoren. Uitslepen wat je er uit kan slepen.
Minimaal Toscane of Curaçao als locatie , designer dress en Honeymoon , designer trouwringen.
Leuke kleine Lamborghini auto voor de kleine.
https://www.cars4kids.nl/(...)4volt-met-drift-wit/
Kan ie leuk de ringen mee aangeven.
( en oma aanrijden..)
[ Bericht 20% gewijzigd door quirina op 28-10-2022 13:36:45 ]![]()
Ik had stiekem gehoopt dat mini poep aan zijn schoenen hadquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Hebben wij weer gemistquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:54 schreef JourneyBlue het volgende:
na mij had hij Anne Rose, er is daarna nog iemand geweest en nu heeft hij weer een Sarah.
Huh?![]()
![]()
Bep is een van de hofleveranciers hier hequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:09 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar je gaat er anders aardig serieus op in![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:54 schreef maily het volgende:
[..]
Bep is een van de hofleveranciers hier he![]()
Ik besteed veel te veel tijd hier en ga weer afkicken, op zijn Andrées, dus tot snel.![]()
![]()
En ezeltjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:29 schreef quirina het volgende:
Minimaal Toscane of Curaçao als locatie , designer dress en Honeymoon , designer trouwringen.
( en oma aanrijden..)
En de hond instralen met etherische oliën om de datum te prikken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:29 schreef quirina het volgende:
( en oma aanrijden..)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik lees hier graag. Maar kent iemand één nummer van die ex-drugs verslaafde
Nee, als je echt zoals Dré bent, dan heb je nu al een ander forumquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]![]()
Ik besteed veel te veel tijd hier en ga weer afkicken, op zijn Andrées, dus tot snel.![]()
![]()
Toscane is veuls te prachtig voor die tokkies hoor. Laat ze lekker naar Ibiza gaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:29 schreef quirina het volgende:
( en oma aanrijden..)![]()
![]()
Alleen kijken, eten doe ik hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:26 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Nee, als je echt zoals Dré bent, dan heb je nu al een ander forumHet gras aan de overkant is niet groener maar geel van het gezeik.
![]()
![]()
#inspiratie #verbinding #spiritualiteit #echteliefdequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 15:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Toscane is veuls te prachtig voor die tokkies hoor. Laat ze lekker naar Ibiza gaanKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
![]()
OK, ik had even een leven, maar Rachel wil dus niet dat hij naar Monique terug gaat, dus zet ze hem uit huis,
zodat naar Monique teruggaan een aantrekkelijke optie wordt, ja, vandaar deze actie, klinkt superlogisch Yv!
Het lijkt steeds meer alsof Yvonne wordt betaald door Hazes inc., ze post de meest vage spionnen-info (of vliegtuigfilmpjes van Djarno) en hop IG op privé en de nieuwe volgers stromen binnen bij zowel Djarno als Andre.
Side-note:
Die spionnenclub van Yv, achter de betaalmuur, daar zitten nu dus nog 1800 mensen in die al 2 maanden betalen voor 0 updates, ik vraag me af of ze niet weten hoe ze op moeten zeggen of dat dit de die-hard fans zijn ofzo.![]()
Het lijkt steeds meer alsof Yvonne wordt betaald door Hazes inc
Dit ging ook al door mijn hoofd. Geen gastrolletje maar een hoofdrolspeelster.![]()
Dit. Precies vanavond zitten denken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dit ging ook al door mijn hoofd. Geen gastrolletje maar een hoofdrolspeelster.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vraag me of wie zo gek is te betalen om in een groepje te mogen.
Zou er geen cent aan uitgeven je leest het toch wel ergens gratis online.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Hoe zie je dat dan voor je? Want ze post ook wel negatieve shit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dit ging ook al door mijn hoofd. Geen gastrolletje maar een hoofdrolspeelster.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Negatieve aandacht is ook aandacht en ze verdienen er al jaren grof geld mee door alleen maar negatief in het nieuws te komen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 07:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan voor je? Want ze post ook wel negatieve shit.
Misschien vind je het vergezocht maar dit is hoe ik het zie. Ik kan er een heel verhaal over schrijven en voorbeelden geven maar daar heb ik geen zin in omdat ik zoveel tijd niet wil besteden aan deze familie.![]()
In Amerika kan meneer natuurlijk gewoon lekker door feesten, geen hond die hem kent en naar hem omkijkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 07:48 schreef roos94 het volgende:
Dre is nu weer ergens in Amerika. Iig maakt hij zich niet druk om zijn ecologische voetafdruk![]()
Het is net Tony jr.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik vind de hoeveelheid scoops en kleine weetjes echt bizar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht en ze verdienen er al jaren grof geld mee door alleen maar negatief in het nieuws te komen.
Misschien vind je het vergezocht maar dit is hoe ik het zie. Ik kan er een heel verhaal over schrijven en voorbeelden geven maar daar heb ik geen zin in omdat ik zoveel tijd niet wil besteden aan deze familie.
En zonder Yvonne was er helemaal amper aandacht meer voor André.
Verder kan ik het niet uitleggen, maar ik zou me kapot lachen als blijkt dat André zelf via anderen dingen laat sturen, allebei worden ze er beter van want zonder André had Yvonne in het begin echt nul voer om mensen op haar profiel te houden.
Alleen de Marco/Linda/Tim dingen waren groot, verder niks. Ze leeft bijkans op André zijn leven.
En André is elke dag in het nieuws door Yvonne.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Yvonne krijgt info van haar spionnen en die spionnen staan wellicht heel dichtbij Dré. Het komt ze vast helemaal niet zo gek uit dat die mensen van alles doorgeven.![]()
Jep, een netwerk rondom een bekend persoon kan alles lekken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:26 schreef vencodark het volgende:
Yvonne krijgt info van haar spionnen en die spionnen staan wellicht heel dichtbij Dré. Het komt ze vast helemaal niet zo gek uit dat die mensen van alles doorgeven.
Blijft het nog steeds apart, vind ik.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat zijn oude filmpjes toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 07:48 schreef roos94 het volgende:
Dre is nu weer ergens in Amerika. Iig maakt hij zich niet druk om zijn ecologische voetafdruk
Volgens mij zit hij gewoon in zo'n Halloween-outfit verstopt (IG Monique)
[ Bericht 10% gewijzigd door JourneyBlue op 29-10-2022 11:08:11 ]![]()
Maar je leest in die groep dus precies niets, want ze post daarin al maanden niks meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 06:40 schreef quirina het volgende:
Ik vraag me of wie zo gek is te betalen om in een groepje te mogen.
Zou er geen cent aan uitgeven je leest het toch wel ergens gratis online.![]()
![]()
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:01 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat zijn oude filmpjes toch?
Volgens mij zit hij gewoon in zo'n Halloween-outfit verstopt (IG Monique)
[ afbeelding ]![]()
Als hij inderdaad uit zijn moeder haar huis is geschopt en woont hij in zijn eigen villa dan wilt het nog niet zeggen dat hij terug bij Mo is.![]()
Welke moeder schopt haar arme afgebrande (ex-) verslaafde zoon nou uit huis?
Dan heb je toch geen moederhart?
En dan zit je met die prakkies andijviestamppot.
Wat errrrug!![]()
Yvonne past haar verhaal weer 180 graden aan begrijp ik?
Misschien drink ik te weinig, maar hij durfde Sarah toch niet te confronteren en nu spreekt hij (stiekem) met haar af?
Het is volgens mij helemaal niet uit met Sarah.
[ Bericht 14% gewijzigd door JourneyBlue op 29-10-2022 13:23:23 ]![]()
Doodvermoeiend die draaideurrelatie of whatever het is. Van mijn part adopteert Mo Antwee en gaan ze eke week naar een parenclub.
Ben ik de enige die het raar vindt om je 6-jarige zo uit te dossen? Of ben ik gewoon te oud om nog te wennen aan Halloween![]()
![]()
Ach, als hij maar niet herkenbaar op de foto staatquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:20 schreef Pippalena het volgende:
Doodvermoeiend die draaideurrelatie of whatever het is. Van mijn part adopteert Mo Antwee en gaan ze eke week naar een parenclub.
Ben ik de enige die het raar vindt om je 6-jarige zo uit te dossen? Of ben ik gewoon te oud om nog te wennen aan Halloween![]()
![]()
Als t om Rasjel gaat heb ik sowieso mijn twijfels over het überhaupt aanwezig zijn van een hartquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:46 schreef quirina het volgende:
Welke moeder schopt haar arme afgebrande (ex-) verslaafde zoon nou uit huis?
Dan heb je toch geen moederhart?
En dan zit je met die prakkies andijviestamppot.
Wat errrrug!![]()
Lijkt meer de longquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Het hart van Rachel.
[ afbeelding ]![]()
Omg ik heb tiktok ontdekt
En daar poseren 2 dames met schoenen die nog lelijker zijn als mijn teringlelijkste UGGs
Ze hebben groene pakkies aan die dames van chica sarasoel.
Geen idee hoe ik hier een linkje van kan plakken
Samengevat: lelijk![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Waarom? Ik vind er in ieder geval niets raars aan. Een parenclub voor Antwee is niet eens zo’n slecht idee,quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:20 schreef Pippalena het volgende:
.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Kind krijgt nachtmerriesquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:08 schreef JourneyBlue het volgende:
goodmorning @:Pippalena
[ afbeelding ]![]()
![]()
Doodvermoeiend. Van vakantie naar pretpark, van pretpark naar themafeest, van themafeest terug naar pretpark en van pretpark naar Halloween en dat de hele maand uitmelken alsof het elke dag een themafeest is.
Na de vakantie moet op school ook weer de verjaardag van nieuwetijdskindje kleine Dreetjenog eens dunnetjes overgedaan worden met een over the top fototaart voor de de klas en dan word het tijd voor Sinterklaas van midden november t/m 5 december met elke dag een schoencadeautje. Op de grote dag zelf de hele hut vol met over the top cadeaus en de sint in eigen persoon op bezoek uiteraard.
Vanaf 6 december gelijk door naar de kerstperiode tot 2 januari. 5 kerstbomen, 200 slingerlichtjes en ook weer de hele hut vol over the top cadeaus. Om het helemaal af te maken zal er constant gehint worden op de zoveelste bijna aanstaande huwelijk op 12-12.
Dood en doodvermoeiend!![]()
Monique is zelf ook nog jarig tussendoorquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Doodvermoeiend. Van vakantie naar pretpark, van pretpark naar themafeest, van themafeest terug naar pretpark en van pretpark naar Halloween en dat de hele maand uitmelken alsof het elke dag een themafeest is.
Na de vakantie moet op school ook weer de verjaardag van nieuwetijdskindje kleine Dreetjenog eens dunnetjes overgedaan worden met een over the top fototaart voor de de klas en dan word het tijd voor Sinterklaas van midden november t/m 5 december met elke dag een schoencadeautje. Op de grote dag zelf de hele hut vol met over the top cadeaus en de sint in eigen persoon op bezoek uiteraard.
Vanaf 6 december gelijk door naar de kerstperiode tot 2 januari. 5 kerstbomen, 200 slingerlichtjes en ook weer de hele hut vol over the top cadeaus. Om het helemaal af te maken zal er constant gehint worden op de zoveelste bijna aanstaande huwelijk op 12-12.
Dood en doodvermoeiend!![]()
Ohh, neeeeeeee toch!🫣quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:50 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Monique is zelf ook nog jarig tussendoor![]()
Is de herfstvakamtie ook niet gewoon bedoeld om zo'n kind rust te geven om vervolgens tot de kerstvakantie door te kunnen?
Met een verslavingsgevoelige familie is dit kind straks verslaafd aan prikkels krijgen en kan het niet omgaan met rustige dagen.. met alle gevolgen van dien. Hebben we over een jaar of 25 de volgende Hazes-docu te pakken, allemaal geregisseerd door Rachel die tegen die tijd vast als een zwarte verschrompelde rozijn en aan het zuurstof in een rolstoel zit met sigaret.With love :*![]()
Mijn vader deed ook vaak zulke dingen met mij en mijn zusje. Ook vaak cadeautjes. Ik heb altijd gedacht dat hij dat uit schuldgevoel deed. Mijn ouders zijn gescheiden en maakte het op zo'n manier een beetje goed voor ons.
Misschien is dat daar ook wel aan de orde, wat schuldgevoelens richting kleine Dré.![]()
Een kind dat verwaarloosd wordt en alleen maar tussen ruziënde ouders zit en/of zijn vader helemaal niet in beeld heeft, is toch veel erger?
Of zijn wij allemaal zulke perfecte ouders?![]()
Ieder z’n opvoedingsstijl en er valt vast een hoop op aan te merken maar ik denk ook wel dat we niet op élk slakje zout moeten leggen.
Of ligt dit weer aan mij?![]()
Nee, ligt niet aan jou. Ik deed met mijn dochter toen ze nog jong was zo veel mogelijk leuke dingen en dat heeft niets met schuldgevoel te maken maar meer dat ze maar een keer jong zijn. Beter dit dan een kind dat heel de dag op de bank zit met een ipad.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:14 schreef vencodark het volgende:
Een kind dat verwaarloosd wordt en alleen maar tussen ruziënde ouders zit en/of zijn vader helemaal niet in beeld heeft, is toch veel erger?
Of zijn wij allemaal zulke perfecte ouders?![]()
Ieder z’n opvoedingsstijl en er valt vast een hoop op aan te merken maar ik denk ook wel dat we niet op élk slakje zout moeten leggen.
Of ligt dit weer aan mij?![]()
Mits je een prikkelgevoelig kind hebt is er niets mis met wat hun doen met A3.
Ik deed hetzelfde, mijn dochter ging ook minimaal 4 keer per jaar op vakantie tot en met Amerika aan toe. Opa en oma namen haar mee, ikzelf natuurlijk en mijn jongste zus enz. Ook bezochten we ieder jaar meerdere pretparken, zwembaden, dierentuinen en speeltuinen. Een kind kan meer aan dan je denkt, en geniet er meer van dan uit verveling op straat hangen of thuis gamen. Haal eruit wat eruit te halen is als ze jong zijn en plan prikkelvrije dagen tussendoor.![]()
River had centjes ¤¤¤quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:36 schreef -river- het volgende:
Ik deed hetzelfde, mijn dochter ging ook minimaal 4 keer per jaar op vakantie tot en met Amerika aan toe. Opa en oma namen haar mee, ikzelf natuurlijk en mijn jongste zus enz. Ook bezochten we ieder jaar meerdere pretparken, zwembaden, dierentuinen en speeltuinen. Een kind kan meer aan dan je denkt, en geniet er meer van dan uit verveling op straat hangen of thuis gamen. Haal eruit wat eruit te halen is als ze jong zijn en plan prikkelvrije dagen tussendoor.![]()
Tenzij.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:36 schreef -river- het volgende:
Ik deed hetzelfde, mijn dochter ging ook minimaal 4 keer per jaar op vakantie tot en met Amerika aan toe. Opa en oma namen haar mee, ikzelf natuurlijk en mijn jongste zus enz. Ook bezochten we ieder jaar meerdere pretparken, zwembaden, dierentuinen en speeltuinen. Een kind kan meer aan dan je denkt, en geniet er meer van dan uit verveling op straat hangen of thuis gamen. Haal eruit wat eruit te halen is als ze jong zijn en plan prikkelvrije dagen tussendoor.Scheelt nogal in dit geval.
![]()
![]()
Nou dit dus. Hebben het zelfs een keer gepresteerd dat kind 2 weekenden achter elkaar naar Disneyland ging, eerste weekend met mij, weekend erna met haar vaderquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou. Ik deed met mijn dochter toen ze nog jong was zo veel mogelijk leuke dingen en dat heeft niets met schuldgevoel te maken maar meer dat ze maar een keer jong zijn. Beter dit dan een kind dat heel de dag op de bank zit met een ipad.![]()
![]()
Is toch niets mis mee, niet ieder kind heeft last van de prikkels
Wij doen in de vakanties ook tig uitjes en de kinderen hebben nergens last van![]()
Haha ik was ook degene die een halve week nodig had om bij te komen. Kind had nergens last van.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:34 schreef Beboja het volgende:
Wij doen in de vakanties ook tig uitjes en de kinderen hebben nergens last van![]()
Die oude Dré kon amper 10 minuten met zijn zoon voetballen want daarna was hij het beu. Liet hij jr. even gauw winnen en klaar. Zo vertelde jr. later zelf.
Tja, daar kunnen we ook met z’n allen over vallen natuurlijk. Die besteedde blijkbaar amper aandacht aan zijn kinderen.![]()
Bij ons ziet deze periode van het jaar er ook zo uit: uitstapjes in de herfstvakantie, de feestperiode die vanaf Sint Maarten begint, drie verjaardagen. Alleen etaleren wij die momenten niet op sociale media.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:34 schreef Beboja het volgende:
Wij doen in de vakanties ook tig uitjes en de kinderen hebben nergens last van
En ik vind het niet verwonderlijk dat Yvonne zoveel roddels opvangt. André laat een spoor van vernieling achter en is niet bepaald discreet. Er zijn inmiddels veel gekrenkte liefjes, die op hun beurt familie en vrienden hebben die uit de school kunnen klappen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Die knipperlichtrelatie met Monique is een rode draad door het leven van André en zal dat blijven. Het is de zoveelste manier waarop hij het leven van zijn vader emuleert.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
De uitstapjes nu?quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:37 schreef quirina het volgende:
Die uitstapjes zijn ook om die serie te vullen hč.
Zijn ze een nieuwe serie aan het vullen?
Mijn jongste had donderdag ook een "ik doe helemaal niks" dag nadat we maandag, dinsdag en woensdag al gevuld hadden met doe-museum, Efteling en dierentuin.
Het was prima weer de afgelopen week, en vakantie dus zeker met een zoveelste mogelijke corona-lockdown in de komende maanden verwacht ik dat heel veel ouders er een uitjesfestijn van gemaakt hebben.
Alleen hebben wij geen insta dat door het halve land gecontroleerd wordt.![]()
Que?quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:54 schreef girlnextdoor. het volgende:
Is de herfstvakamtie ook niet gewoon bedoeld om zo'n kind rust te geven om vervolgens tot de kerstvakantie door te kunnen?
Is er een vakantiedoel waar ouders zich aan horen te houden?
Als je in de kerstvakantie niet gaat skiën krijg je dan faalpunten, of krijg je die alleen maar als je in de voorjaarsvakantie ook niet met je kinderen gaat skiën?
Als je kind bijna 12 is en nog nooit geskied heeft, of nog nooit in een vliegtuig heeft gezeten, is er dan ook iets mis met het behalen van de beoogde vakantiedoelen?
Ik heb werkelijk nog nooit over een bepaald doel van een vakantie gehoord, behalve dat de zomervakantie oorspronkelijk was zodat de boerenkinderen konden helpen op het land.
Dat zou van oorsprong trouwens ook wel eens het doel van de herfstvakantie kunnen zijn geweest, dat ze konden helpen met oogsten.
Ah, en dat klopt ook:https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Herfstvakantiequote:Vroeger kon deze vakantie op het platteland gecombineerd worden met het landbouwverlof om mee te werken op het ouderlijk bedrijf.![]()
Hahaha het is ook nooit goed hč.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:54 schreef girlnextdoor. het volgende:
Met een verslavingsgevoelige familie is dit kind straks verslaafd aan prikkels krijgen en kan het niet omgaan met rustige dagen.. met alle gevolgen van dien. Hebben we over een jaar of 25 de volgende Hazes-docu te pakken, allemaal geregisseerd door Rachel die tegen die tijd vast als een zwarte verschrompelde rozijn en aan het zuurstof in een rolstoel zit met sigaret.![]()
En de herfstvakantie bedoeld als rust is natuurlijk onzin.
Rust van school, huiswerk en elke dag half 9 in de schoolbanken misschien maar het kan juist een tijd zijn om als gezin, als je als ouders vrij bent, tijd met elkaar door te brengen.![]()
Ze zegt toch nergens dat zij 4x per jaar met haar dochter op vakantie ging.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heel veel mensen werken hard en kunnen nog steeds niet 4x per jaar op vakantie.
Opa en oma namen kind mee, jongste zus etc![]()
En zowel: boeiend! En leuk dat het kind zoveel leuke dingen kon doen natuurlijk.
Wat een afgunst hier zeg.![]()
Ja sorry, vooralsnog kinderloze girlnextdoor. probeert ook maar mee te denken
Ik blijf er echter wel bij dat een kind ook moet leren omgaan met weinig prikkels. Dan wordt het niet zo'n drama om prikkels op te zoeken zodra het eens saai wordt. Ik zeg niet dat Monique en Antwee slechte ouders zijn, moet voor zo'n kind best tof zijn om steeds een andere enorme activiteit te hebben.With love :*![]()
Hier ook uitjesfestijn, vanmiddag nog een theatervoorstelling meegepikt (Boomhut), echt zo fijn dat het weer kan, zo'n volle schouwburg!quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
De uitstapjes nu?
Zijn ze een nieuwe serie aan het vullen?
Mijn jongste had donderdag ook een "ik doe helemaal niks" dag nadat we maandag, dinsdag en woensdag al gevuld hadden met doe-museum, Efteling en dierentuin.
Het was prima weer de afgelopen week, en vakantie dus zeker met een zoveelste mogelijke corona-lockdown in de komende maanden verwacht ik dat heel veel ouders er een uitjesfestijn van gemaakt hebben.
Alleen hebben wij geen insta dat door het halve land gecontroleerd wordt.![]()
Klopt, maar na het verliezen van hun zoon op jonge leeftijd hebben opa en oma zeker het recht om hun kleindochter vaak mee te nemen op vakantie en mijn jongste zus heeft een topbaan dus neemt haar mee op topvakanties zoals Amerika en dan kom ik ook nog eens aan de beurt. We gaan daarbuiten een paar keer per jaar met alle zussen, mannen en kinderen naar pretparken dierentuinen zwembaden en speeltuinen terwijl we met ons alle een huisje huren. Ik weet heel goed dat wij allemaal geluk hebben en dat allemaal kunnen betalen maar je moet er wel hard voor werken. Nu is ze 19 en doet ze hetzelfde enkel dan zonder onsquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heel veel mensen werken hard en kunnen nog steeds niet 4x per jaar op vakantie.(niet zonder onze financiële steun)
![]()
Ja het is echt genieten geweest deze week met het weer.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:29 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Hier ook uitjesfestijn, vanmiddag nog een theatervoorstelling meegepikt (Boomhut), echt zo fijn dat het weer kan, zo'n volle schouwburg!![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Ik durf te garanderen dat dat kind genoeg saaie dagen heeft en weekenden waarin weinig gebeurd. Dus dat zit wel goed.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:59 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ja sorry, vooralsnog kinderloze girlnextdoor. probeert ook maar mee te denken
Ik blijf er echter wel bij dat een kind ook moet leren omgaan met weinig prikkels. Dan wordt het niet zo'n drama om prikkels op te zoeken zodra het eens saai wordt. Ik zeg niet dat Monique en Antwee slechte ouders zijn, moet voor zo'n kind best tof zijn om steeds een andere enorme activiteit te hebben.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Dus ook in dat opzicht is Junior nu net als Senior?quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:50 schreef vencodark het volgende:
Die oude Dré kon amper 10 minuten met zijn zoon voetballen want daarna was hij het beu. Liet hij jr. even gauw winnen en klaar. Zo vertelde jr. later zelf.
Tja, daar kunnen we ook met z’n allen over vallen natuurlijk. Die besteedde blijkbaar amper aandacht aan zijn kinderen.
Even snel kleien en weg is papa.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Daardoor dacht Antwee natuurlijk dat hij steeds de beste en een winnaar was. Verklaart een hoop.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus ook in dat opzicht is Junior nu net als Senior?
Even snel kleien en weg is papa.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Dat je hier nog op ingaat.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:14 schreef -river- het volgende:
[..]
Klopt, maar na het verliezen van hun zoon op jonge leeftijd hebben opa en oma zeker het recht om hun kleindochter vaak mee te nemen op vakantie en mijn jongste zus heeft een topbaan dus neemt haar mee op topvakanties zoals Amerika en dan kom ik ook nog eens aan de beurt. We gaan daarbuiten een paar keer per jaar met alle zussen, mannen en kinderen naar pretparken dierentuinen zwembaden en speeltuinen terwijl we met ons alle een huisje huren. Ik weet heel goed dat wij allemaal geluk hebben en dat allemaal kunnen betalen maar je moet er wel hard voor werken. Nu is ze 19 en doet ze hetzelfde enkel dan zonder ons(niet zonder onze financiële steun)
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: