Zolang die hond niet vega is zou het me aan me reet roestenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is er weer iemand met etherische oliën geweest die via de hond heeft opgevangen dat dit zo is?
Mart hoogkramer is amper bekend waarom heeft die een docuquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:43 schreef Jauke het volgende:
Kan niet wachten straks op de documentaire van Mart Hoogkamer, valt mij op dat die ook constant 'ziek' is......Griepje hier, griepje daar, stemproblemen hier, stemproblemen daar.
Heb mijn bericht even aangepast zoals ik het bedoelde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mart hoogkramer is amper bekend waarom heeft die een docu
Open daar lekker een ander topic overquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:43 schreef Jauke het volgende:
Zal mij niet verbazen als Mart Hoogkamer straks ook met een doc komt, valt mij op dat die ook constant 'ziek' is......Griepje hier, griepje daar, stemproblemen hier, stemproblemen daar.
Dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat maakt de documentaire wel geloofwaardiger en ze hopen succesvoller. Draait allemaal om geld.
Nou voorlopig staat er nu weer een gratis springkussen in de achtertuin, dus DreDrie moet nog even wachten met ontprikkelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:26 schreef Mrmime het volgende:
Wat zal die kleinste Dré een portie bekaf zijn zeg. Die wordt van hot naar her gesleept. Die zal wel even moet ontprikkwlen en ontladen met de olietjes en kristalletjes van Mo.
Maar my God, wat zou ik graag de reactie van Roggel willen zien. Die trekt van schrik lichtbruin weg.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:26 schreef Mrmime het volgende:
Wat zal die kleinste Dré een portie bekaf zijn zeg. Die wordt van hot naar her gesleept. Die zal wel even moet ontprikkwlen en ontladen met de olietjes en kristalletjes van Mo.
Maar my God, wat zou ik graag de reactie van Roggel willen zien. Die trekt van schrik lichtbruin weg.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:26 schreef Mrmime het volgende:
Hij is wel consequent en stabiel dus, dat is ook al veel waard.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:33 schreef AgnesGru het volgende:
Ik doe iets niet goed geloof ik, nog geen ring gezien in de ruim zeven jaar dat ik samen ben met mijn vriend
Absoluutquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Hij is wel consequent en stabiel dus, dat is ook al veel waard.
Dit.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:30 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Het is toch te bespottelijk en ongeloofwaardig. Ik weet het niet hoor, zoals ik al zei het begint steeds meer te lijken op een scripted reality soap met gastrollen voor vermeende nieuwe relaties. Iedereen trapt er in, iedereen smult er van, en de kassa blijft rinkelen.
En alle vrouwen houden hun mond, ja ja. Dag!
Alsof een Marokkaans -Egyptische familie een loser als André er zomaar mee laat wegkomen ook als dit echt was.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:09 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dit.
En best gemeen dat de vader van Sarah in dit verzonnen verhaal niets te zeggen heeft over de hand van zijn dochter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |