abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 oktober 2022 @ 13:46:03 #176
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206453709
quote:
17s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 11:30 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Het is toch te bespottelijk en ongeloofwaardig. Ik weet het niet hoor, zoals ik al zei het begint steeds meer te lijken op een scripted reality soap met gastrollen voor vermeende nieuwe relaties. Iedereen trapt er in, iedereen smult er van, en de kassa blijft rinkelen.
En alle vrouwen houden hun mond, ja ja. Dag!
Ik vond het te lachwekkend om niet het niet te delen :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206453745
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 13:46 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ik vond het te lachwekkend om niet het niet te delen :D
Dat is het ook. :')
pi_206453805
pi_206453874
pi_206453911
https://www.ditjesendatje(...)-op-story-walgelijk/

Rebecca, de moeder van Sarah van Soelen, is woest op Story.

Rebecca heeft samen met haar man Rudolf en dochter Sarah een interview gegeven, maar is van mening dat het weekblad haar woorden volledig heeft verdraaid. ,,Dit is walgelijk!”, reageert ze woest op Instagram.

Het interview wordt breed uitgemeten in de Story. Op de cover staat met koeienletters: ‘Ex-vriendin Sarah vertelt voor het eerst over haar verblijf met André Hazes in Spaanse afkickkliniek. Schoonouders vreesden al voor zijn begrafenis…’

Rebecca is woedend over de cover. ,,Heel heel jammer Story dat dit jullie kop is geworden! Want wat moet mijn dochter in een afkickkliniek als ze al bijna 3 jaar clean is? Dus elke keer die verkeerde woordkeuze van jullie is wel heel erg vermoeiend en triest. En over die begrafenis… ik hoop voor jullie dat de inhoud van de tekst in het blad zelf, niet afwijkt van hetgeen we besproken hebben! Anders valt er voor jullie volgende week heel wat te rectificeren!”, schrijft ze op Instagram.

Hoewel Rebecca het interview nog niet heeft gelezen, is ze van mening dat het weekblad haar woorden volledig heeft verdraaid. ,,De kop is natuurlijk vreselijk… 99% van het volk leest de kop, en die 1% die daadwerkelijk de tekst leest… Heel jammer dat Saar weer zo wordt neergezet. Die hele woordkeuze is walgelijk! Zal de tekst ook zeker lezen…”

Wat hebben Sarah en haar ouders in het interview gezegd? Sarah legt uit dat zij heeft geregeld dat André kon afkicken in een Spaanse kliniek. Na zes weken kwam Sarah langs om André te zien, maar dat werd een ander gesprek dan ze verwachtte. De zanger vertelde dat hij wilde stoppen met de relatie en besloot zijn plek in de kliniek aan Sarah te geven.

,,Ik zat daar al omdat ik tot rust wilde komen. De aandacht voor mijn persoon werd mij te veel”, aldus Sarah in Story. Naar eigen zeggen heeft ze in de tijd dat ze samen was met André, álles voor hem geregeld. ,,En niet één keer wordt in de documentaire gezegd: Dank je wel, Saar! Want ik ben de aanleiding geweest dat hij nu clean is en goed in zijn vel zit! Hij heeft het er in de documentaire constant over dat hij op zijn 27e niet meer wilde leven. Ik heb ervoor gezorgd dat hij zijn 28e verjaardag heeft gehaald…”

Volgens Rebecca en Rudolf, de ouders van Sarah, was het inderdaad Sarah die André van zijn ondergang heeft gered. ,,Als Sarah niet had ingegrepen en André naar die kliniek in Spanje had gestuurd, was er geen documentaire maar een begrafenis gekomen… André heeft zijn leven aan Sarah te danken!”, aldus Rudolf.

--------------------------------------

Joh, onze heldin koos er toch zelf voor om niet genoemd te worden omdat A2 samen met zijn powervrouw in Amerika was.
pi_206455236
Bijzonder dat om verkeerd woordgebruik ze helemaal uit hun plaat gaan maar het gedrag van André naar hun als familie is nog vele malen erger en dat is dan allemaal geen probleem?
De familie vond het ook geen probleem om via dezelfde Story van den Aftrekker, de kontenkruiper van Rachel, heel snel gebruik te maken om te roepen hoe blij en gelukkig ze wel niet allemaal met elkaar waren. Of om Monique te vernederen. Of met zijn wijsvinger te priemen. 🫵
Echt, ga heen!

Maarrrrr het is natuurlijk wel smullen dat er eindelijk respons komt, zelfs als het nogal hypocriet is vanuit deze mediageile familie. >:)
  woensdag 26 oktober 2022 @ 16:01:48 #182
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_206455289
Ik wist niet dat je zomaar je plek in een (verslavings)kliniek aan iemand kan afstaan, zonder wachtlijst en intake. En zonder verslavingsproblematiek, ja right _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_206455299
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:01 schreef AgnesGru het volgende:
Ik wist niet dat je zomaar je plek in een (verslavings)kliniek aan iemand kan afstaan, zonder wachtlijst en intake. En zonder verslavingsproblematiek, ja right _O-
En ook dat. Te bespottelijk weer.
pi_206455425
Zeg even een cross over. Is die ex van Glenda, Dion, niets voor Saar? ^O^
pi_206455732
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 16:14 schreef Kupelu het volgende:
Zeg even een cross over. Is die ex van Glenda, Dion, niets voor Saar? ^O^
Ze zal hem wel kennen, heb gelezen dat het ook een mattie is van Lil'Lul, haar eerdere neukertje.
Met Mike de W.itwassert heeft ze ook staan zoenen en meer volgens de geruchten.
https://panorama.nl/artik(...)-miljonair-mike-de-w

Het is allemaal tuig bij elkaar en onder elkaar. Daarom des te belachelijker dat ze [de familie van Soelen] zo aanschieten op het verhaal wie er nu werkelijk klapjosti Hazes naar de kliniek heeft gebracht. Boeien.
Ze doen ook net iets te hard hun best om te blijven beweren dat Sarah clean is terwijl ze zich met de grootste snuivers omringt. Beter zwijgen ze daarover want het komt zo ongeloofwaardig over allemaal.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bep-Vetklep op 26-10-2022 17:00:32 ]
pi_206456014
Als je clean bent en wil blijven, dan is Antwee toch 1 grote rode vlag met zwaailichten en sirene er bovenop. Daar blijf je dan ver weg van. Ik geloof er dus niks van dat zij clean is gebleven naast hem.
pi_206457393
quote:
Volgens Rebecca en Rudolf, de ouders van Sarah, was het inderdaad Sarah die André van zijn ondergang heeft gered. ,,Als Sarah niet had ingegrepen en André naar die kliniek in Spanje had gestuurd, was er geen documentaire maar een begrafenis gekomen… André heeft zijn leven aan Sarah te danken!”, aldus Rudolf.
Wow. Gewoon wow. :')

En om de naam Rudolf kan ik niks anders dan lachen _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_206458141
quote:
Als Sarah niet had ingegrepen en André naar die kliniek in Spanje had gestuurd, was er geen documentaire maar een begrafenis gekomen…
Valt vast wel mee hoor, verslaafden zijn megadramatisch.

En binnen 6 weken volledig herstellen van een drugsverslaving van om en nabij 13 jaar,
terwijl je naar de kliniek bent gebracht? Mensen veranderen pas als ze het zelf willen.

Als hij bij/met Sarah niet meer mocht/kon gebruiken, tja...

Sneu dat hij die hele familie zonder nog een woord vervolgens weggooit, maar ze wisten heus wel wat ze in huis haalden. Ben je uit de docu geknipt, maar je wilt nog wel credits?
  Miss 200.000.000! woensdag 26 oktober 2022 @ 20:48:08 #189
367000 roos94
pi_206458985
Nu zijn ze weer in walibi, wat een drukte. Net koud terug uit Disney :+ en overal de naam Walibi in de posts dus zal wel weer gesponsord zijn
  Spellchecker woensdag 26 oktober 2022 @ 21:05:52 #190
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206459367
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 20:48 schreef roos94 het volgende:
Nu zijn ze weer in walibi, wat een drukte. Net koud terug uit Disney :+ en overal de naam Walibi in de posts dus zal wel weer gesponsord zijn
Kind krijgt de kans niet om te ontprikkelen .....

quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nou voorlopig staat er nu weer een gratis springkussen in de achtertuin, dus DreDrie moet nog even wachten met ontprikkelen.
pi_206459520
Is de herfstvakantie nog niet afgelopen dan?
Of is dit gewoon een woensdagmiddag
pi_206459569
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef JourneyBlue het volgende:
Het is deze week herfstvakantie hier in de Randstad.
pi_206459621
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:13 schreef soapie het volgende:

[..]
Het is deze week herfstvakantie hier in de Randstad.
Ah, Regio Midden en Zuid is een week later idd
pi_206459673
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:15 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ah, Regio Midden en Zuid is een week later idd
Klopt!
  Spellchecker woensdag 26 oktober 2022 @ 21:21:56 #195
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_206459769
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef JourneyBlue het volgende:
Deze week in Brabant herfstvakantie.

pi_206460533
Net even alles gelezen.

:')
pi_206460546
De hele Hazesclan nog nie uit de draaimolen gevallen of wa ? :')
pi_206463218
André gaat binnenkort (tot snel) weer optreden en nee hij hoeft niet (meer) bang te zijn voor

optredens want hij haalt veel energie uit zijn publiek

ofzo

Allemaal volgens script na de docu
pi_206467169
Ik heb ervoor gezorgd dat hij zijn 28ste verjaardag heeft gehaald. En in die documentai­re word ik weggezet als een meisje dat het gewoon nét niet was.

https://www.hln.be/bv/dan(...)-docuserie~a7c2319a/
  donderdag 27 oktober 2022 @ 16:30:51 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_206467196
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 16:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik heb ervoor gezorgd dat hij zijn 28ste verjaardag heeft gehaald. En in die documentai­re word ik weggezet als een meisje dat het gewoon nét niet was.

https://www.hln.be/bv/dan(...)-docuserie~a7c2319a/
Bep, je hebt je best gedaan voor 'm. Meer kan je niet doen.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')