Hoe zie je dat dan voor je? Want ze post ook wel negatieve shit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:58 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Het lijkt steeds meer alsof Yvonne wordt betaald door Hazes inc
Dit ging ook al door mijn hoofd. Geen gastrolletje maar een hoofdrolspeelster.
Negatieve aandacht is ook aandacht en ze verdienen er al jaren grof geld mee door alleen maar negatief in het nieuws te komen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 07:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan voor je? Want ze post ook wel negatieve shit.
In Amerika kan meneer natuurlijk gewoon lekker door feesten, geen hond die hem kent en naar hem omkijkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 07:48 schreef roos94 het volgende:
Dre is nu weer ergens in Amerika. Iig maakt hij zich niet druk om zijn ecologische voetafdruk
Het is net Tony jr.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Goh, wat ziet hij er clean en gezond uit.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind de hoeveelheid scoops en kleine weetjes echt bizar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 08:44 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht en ze verdienen er al jaren grof geld mee door alleen maar negatief in het nieuws te komen.
Misschien vind je het vergezocht maar dit is hoe ik het zie. Ik kan er een heel verhaal over schrijven en voorbeelden geven maar daar heb ik geen zin in omdat ik zoveel tijd niet wil besteden aan deze familie.
Jep, een netwerk rondom een bekend persoon kan alles lekken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:26 schreef vencodark het volgende:
Yvonne krijgt info van haar spionnen en die spionnen staan wellicht heel dichtbij Dré. Het komt ze vast helemaal niet zo gek uit dat die mensen van alles doorgeven.
Dat zijn oude filmpjes toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 07:48 schreef roos94 het volgende:
Dre is nu weer ergens in Amerika. Iig maakt hij zich niet druk om zijn ecologische voetafdruk
Maar je leest in die groep dus precies niets, want ze post daarin al maanden niks meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 06:40 schreef quirina het volgende:
Ik vraag me of wie zo gek is te betalen om in een groepje te mogen.
Zou er geen cent aan uitgeven je leest het toch wel ergens gratis online.
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:01 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat zijn oude filmpjes toch?
Volgens mij zit hij gewoon in zo'n Halloween-outfit verstopt (IG Monique)
[ afbeelding ]
Ach, als hij maar niet herkenbaar op de foto staatquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:20 schreef Pippalena het volgende:
Doodvermoeiend die draaideurrelatie of whatever het is. Van mijn part adopteert Mo Antwee en gaan ze eke week naar een parenclub.
Ben ik de enige die het raar vindt om je 6-jarige zo uit te dossen? Of ben ik gewoon te oud om nog te wennen aan Halloween
Als t om Rasjel gaat heb ik sowieso mijn twijfels over het überhaupt aanwezig zijn van een hartquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:46 schreef quirina het volgende:
Welke moeder schopt haar arme afgebrande (ex-) verslaafde zoon nou uit huis?
Dan heb je toch geen moederhart?
En dan zit je met die prakkies andijviestamppot.
Wat errrrug!
Lijkt meer de longquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Het hart van Rachel.
[ afbeelding ]
Waarom? Ik vind er in ieder geval niets raars aan. Een parenclub voor Antwee is niet eens zo’n slecht idee,quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:20 schreef Pippalena het volgende:
Doodvermoeiend die draaideurrelatie of whatever het is. Van mijn part adopteert Mo Antwee en gaan ze eke week naar een parenclub.
Ben ik de enige die het raar vindt om je 6-jarige zo uit te dossen? Of ben ik gewoon te oud om nog te wennen aan Halloween
Kind krijgt nachtmerriesquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:08 schreef JourneyBlue het volgende:
goodmorning @:Pippalena
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |