Dat zijn oude filmpjes toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 07:48 schreef roos94 het volgende:
Dre is nu weer ergens in Amerika. Iig maakt hij zich niet druk om zijn ecologische voetafdruk
Maar je leest in die groep dus precies niets, want ze post daarin al maanden niks meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 06:40 schreef quirina het volgende:
Ik vraag me of wie zo gek is te betalen om in een groepje te mogen.
Zou er geen cent aan uitgeven je leest het toch wel ergens gratis online.
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:01 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat zijn oude filmpjes toch?
Volgens mij zit hij gewoon in zo'n Halloween-outfit verstopt (IG Monique)
[ afbeelding ]
Ach, als hij maar niet herkenbaar op de foto staatquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:20 schreef Pippalena het volgende:
Doodvermoeiend die draaideurrelatie of whatever het is. Van mijn part adopteert Mo Antwee en gaan ze eke week naar een parenclub.
Ben ik de enige die het raar vindt om je 6-jarige zo uit te dossen? Of ben ik gewoon te oud om nog te wennen aan Halloween
Als t om Rasjel gaat heb ik sowieso mijn twijfels over het überhaupt aanwezig zijn van een hartquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:46 schreef quirina het volgende:
Welke moeder schopt haar arme afgebrande (ex-) verslaafde zoon nou uit huis?
Dan heb je toch geen moederhart?
En dan zit je met die prakkies andijviestamppot.
Wat errrrug!
Lijkt meer de longquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Het hart van Rachel.
[ afbeelding ]
Waarom? Ik vind er in ieder geval niets raars aan. Een parenclub voor Antwee is niet eens zo’n slecht idee,quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:20 schreef Pippalena het volgende:
Doodvermoeiend die draaideurrelatie of whatever het is. Van mijn part adopteert Mo Antwee en gaan ze eke week naar een parenclub.
Ben ik de enige die het raar vindt om je 6-jarige zo uit te dossen? Of ben ik gewoon te oud om nog te wennen aan Halloween
Kind krijgt nachtmerriesquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:08 schreef JourneyBlue het volgende:
goodmorning @:Pippalena
[ afbeelding ]
Monique is zelf ook nog jarig tussendoorquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Doodvermoeiend. Van vakantie naar pretpark, van pretpark naar themafeest, van themafeest terug naar pretpark en van pretpark naar Halloween en dat de hele maand uitmelken alsof het elke dag een themafeest is.
Na de vakantie moet op school ook weer de verjaardag van nieuwetijdskindje kleine Dreetjenog eens dunnetjes overgedaan worden met een over the top fototaart voor de de klas en dan word het tijd voor Sinterklaas van midden november t/m 5 december met elke dag een schoencadeautje. Op de grote dag zelf de hele hut vol met over the top cadeaus en de sint in eigen persoon op bezoek uiteraard.
Vanaf 6 december gelijk door naar de kerstperiode tot 2 januari. 5 kerstbomen, 200 slingerlichtjes en ook weer de hele hut vol over the top cadeaus. Om het helemaal af te maken zal er constant gehint worden op de zoveelste bijna aanstaande huwelijk op 12-12.
Dood en doodvermoeiend!
Ohh, neeeeeeee toch!🫣quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:50 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Monique is zelf ook nog jarig tussendoor
Nee, ligt niet aan jou. Ik deed met mijn dochter toen ze nog jong was zo veel mogelijk leuke dingen en dat heeft niets met schuldgevoel te maken maar meer dat ze maar een keer jong zijn. Beter dit dan een kind dat heel de dag op de bank zit met een ipad.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:14 schreef vencodark het volgende:
Een kind dat verwaarloosd wordt en alleen maar tussen ruziënde ouders zit en/of zijn vader helemaal niet in beeld heeft, is toch veel erger?
Of zijn wij allemaal zulke perfecte ouders?![]()
Ieder z’n opvoedingsstijl en er valt vast een hoop op aan te merken maar ik denk ook wel dat we niet op élk slakje zout moeten leggen.
Of ligt dit weer aan mij?
River had centjes ¤¤¤quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:36 schreef -river- het volgende:
Mits je een prikkelgevoelig kind hebt is er niets mis met wat hun doen met A3.
Ik deed hetzelfde, mijn dochter ging ook minimaal 4 keer per jaar op vakantie tot en met Amerika aan toe. Opa en oma namen haar mee, ikzelf natuurlijk en mijn jongste zus enz. Ook bezochten we ieder jaar meerdere pretparken, zwembaden, dierentuinen en speeltuinen. Een kind kan meer aan dan je denkt, en geniet er meer van dan uit verveling op straat hangen of thuis gamen. Haal eruit wat eruit te halen is als ze jong zijn en plan prikkelvrije dagen tussendoor.
Tenzij.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:36 schreef -river- het volgende:
Mits je een prikkelgevoelig kind hebt is er niets mis met wat hun doen met A3.
Ik deed hetzelfde, mijn dochter ging ook minimaal 4 keer per jaar op vakantie tot en met Amerika aan toe. Opa en oma namen haar mee, ikzelf natuurlijk en mijn jongste zus enz. Ook bezochten we ieder jaar meerdere pretparken, zwembaden, dierentuinen en speeltuinen. Een kind kan meer aan dan je denkt, en geniet er meer van dan uit verveling op straat hangen of thuis gamen. Haal eruit wat eruit te halen is als ze jong zijn en plan prikkelvrije dagen tussendoor.
Nou dit dus. Hebben het zelfs een keer gepresteerd dat kind 2 weekenden achter elkaar naar Disneyland ging, eerste weekend met mij, weekend erna met haar vaderquote:Op zondag 30 oktober 2022 10:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou. Ik deed met mijn dochter toen ze nog jong was zo veel mogelijk leuke dingen en dat heeft niets met schuldgevoel te maken maar meer dat ze maar een keer jong zijn. Beter dit dan een kind dat heel de dag op de bank zit met een ipad.
Haha ik was ook degene die een halve week nodig had om bij te komen. Kind had nergens last van.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:34 schreef Beboja het volgende:
Is toch niets mis mee, niet ieder kind heeft last van de prikkels
Wij doen in de vakanties ook tig uitjes en de kinderen hebben nergens last van
Bij ons ziet deze periode van het jaar er ook zo uit: uitstapjes in de herfstvakantie, de feestperiode die vanaf Sint Maarten begint, drie verjaardagen. Alleen etaleren wij die momenten niet op sociale media.quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:34 schreef Beboja het volgende:
Is toch niets mis mee, niet ieder kind heeft last van de prikkels
Wij doen in de vakanties ook tig uitjes en de kinderen hebben nergens last van
De uitstapjes nu?quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:37 schreef quirina het volgende:
Die uitstapjes zijn ook om die serie te vullen hè.
Que?quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:54 schreef girlnextdoor. het volgende:
Is de herfstvakamtie ook niet gewoon bedoeld om zo'n kind rust te geven om vervolgens tot de kerstvakantie door te kunnen?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Herfstvakantiequote:Vroeger kon deze vakantie op het platteland gecombineerd worden met het landbouwverlof om mee te werken op het ouderlijk bedrijf.
Hahaha het is ook nooit goed hè.quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:54 schreef girlnextdoor. het volgende:
Is de herfstvakamtie ook niet gewoon bedoeld om zo'n kind rust te geven om vervolgens tot de kerstvakantie door te kunnen?
Met een verslavingsgevoelige familie is dit kind straks verslaafd aan prikkels krijgen en kan het niet omgaan met rustige dagen.. met alle gevolgen van dien. Hebben we over een jaar of 25 de volgende Hazes-docu te pakken, allemaal geregisseerd door Rachel die tegen die tijd vast als een zwarte verschrompelde rozijn en aan het zuurstof in een rolstoel zit met sigaret.
Ze zegt toch nergens dat zij 4x per jaar met haar dochter op vakantie ging.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heel veel mensen werken hard en kunnen nog steeds niet 4x per jaar op vakantie.
Hier ook uitjesfestijn, vanmiddag nog een theatervoorstelling meegepikt (Boomhut), echt zo fijn dat het weer kan, zo'n volle schouwburg!quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
De uitstapjes nu?
Zijn ze een nieuwe serie aan het vullen?
Mijn jongste had donderdag ook een "ik doe helemaal niks" dag nadat we maandag, dinsdag en woensdag al gevuld hadden met doe-museum, Efteling en dierentuin.
Het was prima weer de afgelopen week, en vakantie dus zeker met een zoveelste mogelijke corona-lockdown in de komende maanden verwacht ik dat heel veel ouders er een uitjesfestijn van gemaakt hebben.
Alleen hebben wij geen insta dat door het halve land gecontroleerd wordt.
Klopt, maar na het verliezen van hun zoon op jonge leeftijd hebben opa en oma zeker het recht om hun kleindochter vaak mee te nemen op vakantie en mijn jongste zus heeft een topbaan dus neemt haar mee op topvakanties zoals Amerika en dan kom ik ook nog eens aan de beurt. We gaan daarbuiten een paar keer per jaar met alle zussen, mannen en kinderen naar pretparken dierentuinen zwembaden en speeltuinen terwijl we met ons alle een huisje huren. Ik weet heel goed dat wij allemaal geluk hebben en dat allemaal kunnen betalen maar je moet er wel hard voor werken. Nu is ze 19 en doet ze hetzelfde enkel dan zonder onsquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Heel veel mensen werken hard en kunnen nog steeds niet 4x per jaar op vakantie.
Ja het is echt genieten geweest deze week met het weer.quote:Op zondag 30 oktober 2022 17:29 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Hier ook uitjesfestijn, vanmiddag nog een theatervoorstelling meegepikt (Boomhut), echt zo fijn dat het weer kan, zo'n volle schouwburg!
Ik durf te garanderen dat dat kind genoeg saaie dagen heeft en weekenden waarin weinig gebeurd. Dus dat zit wel goed.quote:Op zondag 30 oktober 2022 16:59 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ja sorry, vooralsnog kinderloze girlnextdoor. probeert ook maar mee te denken
Ik blijf er echter wel bij dat een kind ook moet leren omgaan met weinig prikkels. Dan wordt het niet zo'n drama om prikkels op te zoeken zodra het eens saai wordt. Ik zeg niet dat Monique en Antwee slechte ouders zijn, moet voor zo'n kind best tof zijn om steeds een andere enorme activiteit te hebben.
Dus ook in dat opzicht is Junior nu net als Senior?quote:Op zondag 30 oktober 2022 11:50 schreef vencodark het volgende:
Die oude Dré kon amper 10 minuten met zijn zoon voetballen want daarna was hij het beu. Liet hij jr. even gauw winnen en klaar. Zo vertelde jr. later zelf.
Tja, daar kunnen we ook met z’n allen over vallen natuurlijk. Die besteedde blijkbaar amper aandacht aan zijn kinderen.
Daardoor dacht Antwee natuurlijk dat hij steeds de beste en een winnaar was. Verklaart een hoop.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus ook in dat opzicht is Junior nu net als Senior?
Even snel kleien en weg is papa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |