Dat zijn oude filmpjes toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 07:48 schreef roos94 het volgende:
Dre is nu weer ergens in Amerika. Iig maakt hij zich niet druk om zijn ecologische voetafdruk
Maar je leest in die groep dus precies niets, want ze post daarin al maanden niks meerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 06:40 schreef quirina het volgende:
Ik vraag me of wie zo gek is te betalen om in een groepje te mogen.
Zou er geen cent aan uitgeven je leest het toch wel ergens gratis online.
Ja, klopt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:01 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dat zijn oude filmpjes toch?
Volgens mij zit hij gewoon in zo'n Halloween-outfit verstopt (IG Monique)
[ afbeelding ]
Ach, als hij maar niet herkenbaar op de foto staatquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:20 schreef Pippalena het volgende:
Doodvermoeiend die draaideurrelatie of whatever het is. Van mijn part adopteert Mo Antwee en gaan ze eke week naar een parenclub.
Ben ik de enige die het raar vindt om je 6-jarige zo uit te dossen? Of ben ik gewoon te oud om nog te wennen aan Halloween
Als t om Rasjel gaat heb ik sowieso mijn twijfels over het überhaupt aanwezig zijn van een hartquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 12:46 schreef quirina het volgende:
Welke moeder schopt haar arme afgebrande (ex-) verslaafde zoon nou uit huis?
Dan heb je toch geen moederhart?
En dan zit je met die prakkies andijviestamppot.
Wat errrrug!
Lijkt meer de longquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Het hart van Rachel.
[ afbeelding ]
Waarom? Ik vind er in ieder geval niets raars aan. Een parenclub voor Antwee is niet eens zo’n slecht idee,quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:20 schreef Pippalena het volgende:
Doodvermoeiend die draaideurrelatie of whatever het is. Van mijn part adopteert Mo Antwee en gaan ze eke week naar een parenclub.
Ben ik de enige die het raar vindt om je 6-jarige zo uit te dossen? Of ben ik gewoon te oud om nog te wennen aan Halloween
Kind krijgt nachtmerriesquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:08 schreef JourneyBlue het volgende:
goodmorning @:Pippalena
[ afbeelding ]
Monique is zelf ook nog jarig tussendoorquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:42 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Doodvermoeiend. Van vakantie naar pretpark, van pretpark naar themafeest, van themafeest terug naar pretpark en van pretpark naar Halloween en dat de hele maand uitmelken alsof het elke dag een themafeest is.
Na de vakantie moet op school ook weer de verjaardag van nieuwetijdskindje kleine Dreetjenog eens dunnetjes overgedaan worden met een over the top fototaart voor de de klas en dan word het tijd voor Sinterklaas van midden november t/m 5 december met elke dag een schoencadeautje. Op de grote dag zelf de hele hut vol met over the top cadeaus en de sint in eigen persoon op bezoek uiteraard.
Vanaf 6 december gelijk door naar de kerstperiode tot 2 januari. 5 kerstbomen, 200 slingerlichtjes en ook weer de hele hut vol over the top cadeaus. Om het helemaal af te maken zal er constant gehint worden op de zoveelste bijna aanstaande huwelijk op 12-12.
Dood en doodvermoeiend!
Ohh, neeeeeeee toch!🫣quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:50 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Monique is zelf ook nog jarig tussendoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |