Reiki is zoooooooooooooooooooo 2010 .....quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:18 schreef quirina het volgende:
Gaan ze nou samen naar een reiki healing en gaan ze rebirth therapie doen?
( zie ze er zo voor aan met al dat zweverige gedoe)
Na het teen nagelknippen dreetjes maat 43 uitkloppen?
En honden die zelf oliën kiezenquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:19 schreef maily het volgende:
[..]
Reiki is zoooooooooooooooooooo 2010 .....
Cupping is die nieuwe shit!
quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En honden die zelf oliën kiezen![]()
Bull en Shit
Wowquote:Op maandag 24 oktober 2022 22:40 schreef -river- het volgende:
https://www.mediacourant.(...)en-fantastisch-mens/
De hele Hazes-familie is een soort fanfare van psychische aandoeningen, maar Monique lijkt nog redelijk normaal te zijn. “Ik denk dat hij God op zijn blote knieën mag danken dat zij de moeder van zijn kind is.”
Ik geloof er niets van, die geeft hem echt geen derde kans meer. Of vierde of zesde weet ik veel.quote:
Ik geloof het wel. Hij is haar 'grote liefde', zegt ze zelf na alle shit waar hij haar al doorheen heeft laten gaan. Nul zelfrespect hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2022 22:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, die geeft hem echt geen derde kans meer. Of vierde of zesde weet ik veel.
Zo doen powervrouwen dat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:40 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Hij is haar 'grote liefde', zegt ze zelf na alle shit waar hij haar al doorheen heeft laten gaan. Nul zelfrespect hoor.
De bankrekening zal ook wel helpenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:40 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Hij is haar 'grote liefde', zegt ze zelf na alle shit waar hij haar al doorheen heeft laten gaan. Nul zelfrespect hoor.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:46 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ons aller grootste rijkdom. Vandaag wordt je 6. Ik vertel je vaak genoeg hoe dankbaar ik ben dat je voor ons gekozen hebt om jouw papa en mama te mogen zijn. En we doen er daarom alles aan om jou zo gelukkig mogelijk te maken, naast de lessen die je mee krijg om je zieltje te laten groeien.
Die vrouw is echt compleet van de wereld.
Ik vraag me af wat de overwegingen waren van dat jochie om voor hun te kiezen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:46 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ons aller grootste rijkdom. Vandaag wordt je 6. Ik vertel je vaak
hoe dankbaar ik ben dat je voor ons gekozen hebt om jouw papa en mama te mogen zijn. En we doen er daarom alles aan om jou zo gelukkig mogelijk te maken, naast de lessen die je mee krijg om je zieltje te laten groeien.
Inderdaad. Liefde en kortstondig geluk kopen omdat ze allebei er een potje van maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:52 schreef maily het volgende:
[..]![]()
En alles doen om jou zo gelukkig mogelijk te maken; alle pretparken afstruinen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:58 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de overwegingen waren van dat jochie om voor hun te kiezen...
Wat leuk zeg heeft Dreetje ook al instagram? Ohnee gewoon wat gelul voor het publiekquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:46 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ons aller grootste rijkdom. Vandaag wordt je 6. Ik vertel je vaak genoeg hoe dankbaar ik ben dat je voor ons gekozen hebt om jouw papa en mama te mogen zijn. En we doen er daarom alles aan om jou zo gelukkig mogelijk te maken, naast de lessen die je mee krijg om je zieltje te laten groeien.
https://www.instagram.com/andreetjehazes/quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg heeft Dreetje ook al instagram? Ohnee gewoon wat gelul voor het publiek
Twinning is Winningquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:39 schreef maily het volgende:
[..]
Van die eerste foto aan zee: goed je schoenen showen!
Hier kun je me echt witheet mee krijgen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:46 schreef Bep-Vetklep het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
‘André Hazes jr. weg bij Sarah Salah, gaat tóch weer voor Monique’
https://www.mediacourant.(...)h-weer-voor-monique/
Natuurlijk. Dat maakt de documentaire wel geloofwaardiger en ze hopen succesvoller. Draait allemaal om geld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Hazes DNAquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef -river- het volgende:
Ik denk toch nog steeds dat ze het niet doet, ze zal heus nog wel eens zo nu en dan zijn Hazes DNA ontvangen maar die gaat niet met hem trouwen.
Ik wilde dat ik mijn ouders had uitgekozen. Dan zou ik in leven worden gehouden met suikerspinnen en zou ik mijn 10.000 stappen zetten op de PC.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:52 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Nee nee, dat is om zijn zieltje te laten groeien 🤡quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:52 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Daar ben ik ook van overtuigd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:39 schreef Noek het volgende:
Ik denk overigens wel dat zij echt een goede moeder is die alleen handelt uit liefde voor hem en dat kind op de 1e plek heeft. Daar kan zn oma nog een puntje aan zuigen maar dat zal ze wel niet doen omdat er geen nicotine in zit.
Omgquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef -river- het volgende:
Ik denk toch nog steeds dat ze het niet doet, ze zal heus nog wel eens zo nu en dan zijn Hazes DNA ontvangen maar die gaat niet met hem trouwen.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:27 schreef -river- het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:15 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Uiteraard. Veel bners krijgen alles gratis terwijl ze juist veel geld hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:09 schreef Deisyy het volgende:
Dat was blijkbaar een gratis weekendje, Monique bedankt Disneyland Parijs.
Met een beetje pech was het een of onbekende persoon geworden ....quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mo is kleine Dré dankbaar dat hij Mo heeft uitgekozen als zijn moeder.
Wtf.
Serieus? Arme Andrie ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Van Disney Parijs direct door naar een over the top Harry Potter themafeest. En daarna nog een paar dagjes Ibiza om de resterende herfstvakantie samen in alle rust met de paparazzi door te brengen?
Deze mensen leven ver van de realiteit zo lijkt het.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:50 schreef maily het volgende:
[..]
Met een beetje pech was het een of onbekende persoon geworden ....
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Deze mensen leven ver van de realiteit. zo lijkt het
Is er weer iemand met etherische oliën geweest die via de hond heeft opgevangen dat dit zo is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mo is kleine Dré dankbaar dat hij Mo heeft uitgekozen als zijn moeder.
Wtf.
Zolang die hond niet vega is zou het me aan me reet roestenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is er weer iemand met etherische oliën geweest die via de hond heeft opgevangen dat dit zo is?
Mart hoogkramer is amper bekend waarom heeft die een docuquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:43 schreef Jauke het volgende:
Kan niet wachten straks op de documentaire van Mart Hoogkamer, valt mij op dat die ook constant 'ziek' is......Griepje hier, griepje daar, stemproblemen hier, stemproblemen daar.
Heb mijn bericht even aangepast zoals ik het bedoelde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mart hoogkramer is amper bekend waarom heeft die een docu
Open daar lekker een ander topic overquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:43 schreef Jauke het volgende:
Zal mij niet verbazen als Mart Hoogkamer straks ook met een doc komt, valt mij op dat die ook constant 'ziek' is......Griepje hier, griepje daar, stemproblemen hier, stemproblemen daar.
Dit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:34 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat maakt de documentaire wel geloofwaardiger en ze hopen succesvoller. Draait allemaal om geld.
Nou voorlopig staat er nu weer een gratis springkussen in de achtertuin, dus DreDrie moet nog even wachten met ontprikkelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:26 schreef Mrmime het volgende:
Wat zal die kleinste Dré een portie bekaf zijn zeg. Die wordt van hot naar her gesleept. Die zal wel even moet ontprikkwlen en ontladen met de olietjes en kristalletjes van Mo.
Maar my God, wat zou ik graag de reactie van Roggel willen zien. Die trekt van schrik lichtbruin weg.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:26 schreef Mrmime het volgende:
Wat zal die kleinste Dré een portie bekaf zijn zeg. Die wordt van hot naar her gesleept. Die zal wel even moet ontprikkwlen en ontladen met de olietjes en kristalletjes van Mo.
Maar my God, wat zou ik graag de reactie van Roggel willen zien. Die trekt van schrik lichtbruin weg.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:26 schreef Mrmime het volgende:
Hij is wel consequent en stabiel dus, dat is ook al veel waard.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:33 schreef AgnesGru het volgende:
Ik doe iets niet goed geloof ik, nog geen ring gezien in de ruim zeven jaar dat ik samen ben met mijn vriend
Absoluutquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Hij is wel consequent en stabiel dus, dat is ook al veel waard.
Dit.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:30 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Het is toch te bespottelijk en ongeloofwaardig. Ik weet het niet hoor, zoals ik al zei het begint steeds meer te lijken op een scripted reality soap met gastrollen voor vermeende nieuwe relaties. Iedereen trapt er in, iedereen smult er van, en de kassa blijft rinkelen.
En alle vrouwen houden hun mond, ja ja. Dag!
Alsof een Marokkaans -Egyptische familie een loser als André er zomaar mee laat wegkomen ook als dit echt was.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:09 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dit.
En best gemeen dat de vader van Sarah in dit verzonnen verhaal niets te zeggen heeft over de hand van zijn dochter.
Ik vond het te lachwekkend om niet het niet te delenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:30 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Het is toch te bespottelijk en ongeloofwaardig. Ik weet het niet hoor, zoals ik al zei het begint steeds meer te lijken op een scripted reality soap met gastrollen voor vermeende nieuwe relaties. Iedereen trapt er in, iedereen smult er van, en de kassa blijft rinkelen.
En alle vrouwen houden hun mond, ja ja. Dag!
Dat is het ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vond het te lachwekkend om niet het niet te delen
En ook dat. Te bespottelijk weer.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:01 schreef AgnesGru het volgende:
Ik wist niet dat je zomaar je plek in een (verslavings)kliniek aan iemand kan afstaan, zonder wachtlijst en intake. En zonder verslavingsproblematiek, ja right
Ze zal hem wel kennen, heb gelezen dat het ook een mattie is van Lil'Lul, haar eerdere neukertje.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:14 schreef Kupelu het volgende:
Zeg even een cross over. Is die ex van Glenda, Dion, niets voor Saar?
Wow. Gewoon wow.quote:Volgens Rebecca en Rudolf, de ouders van Sarah, was het inderdaad Sarah die André van zijn ondergang heeft gered. ,,Als Sarah niet had ingegrepen en André naar die kliniek in Spanje had gestuurd, was er geen documentaire maar een begrafenis gekomen… André heeft zijn leven aan Sarah te danken!”, aldus Rudolf.
Valt vast wel mee hoor, verslaafden zijn megadramatisch.quote:Als Sarah niet had ingegrepen en André naar die kliniek in Spanje had gestuurd, was er geen documentaire maar een begrafenis gekomen…
Kind krijgt de kans niet om te ontprikkelen .....quote:Op woensdag 26 oktober 2022 20:48 schreef roos94 het volgende:
Nu zijn ze weer in walibi, wat een drukte. Net koud terug uit Disneyen overal de naam Walibi in de posts dus zal wel weer gesponsord zijn
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou voorlopig staat er nu weer een gratis springkussen in de achtertuin, dus DreDrie moet nog even wachten met ontprikkelen.
Het is deze week herfstvakantie hier in de Randstad.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef JourneyBlue het volgende:
Is de herfstvakantie nog niet afgelopen dan?
Of is dit gewoon een woensdagmiddag
Ah, Regio Midden en Zuid is een week later iddquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:13 schreef soapie het volgende:
[..]
Het is deze week herfstvakantie hier in de Randstad.
Klopt!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:15 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ah, Regio Midden en Zuid is een week later idd
Deze week in Brabant herfstvakantie.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:11 schreef JourneyBlue het volgende:
Is de herfstvakantie nog niet afgelopen dan?
Of is dit gewoon een woensdagmiddag
Bep, je hebt je best gedaan voor 'm. Meer kan je niet doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik heb ervoor gezorgd dat hij zijn 28ste verjaardag heeft gehaald. En in die documentaire word ik weggezet als een meisje dat het gewoon nét niet was.
https://www.hln.be/bv/dan(...)-docuserie~a7c2319a/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |