quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bep, je hebt je best gedaan voor 'm. Meer kan je niet doen.
quote:“Dankzij mij is hij 28 jaar geworden”: André Hazes’ ex-vriendin Sarah van Soelen over haar afwezigheid in docuserie
Sarah van Soelen (26), de ex-vriendin van André Hazes (28), speelt op eigen verzoek geen grote rol in Hazes’ veelbekeken documentaire ‘Crossroads’. Maar ondanks dat ze zelf niet in beeld wou komen, laat André ook weinig over haar los. Dat is iets wat Sarah wel dwarszit. In de Nederlandse ‘Story’ vertelt ze dan ook haar kant verhaal aan de fans. “Ik regelde dat André naar de kliniek kon.”Sarah van Soelen en André Hazes vonden de liefde bij elkaar in 2021, in april maakten ze hun relatie publiekelijk. Tijdens die periode vertoefde Hazes zes weken lang in een Spaanse kliniek waar hij herstelde van zijn burn-out, en in een later stadium van zijn drank- en drugsverslaving. Volgens Andrés moeder Rachel Hazes, was het niet de bedoeling dat André de kliniek na zes weken al verliet. Daar zat zijn ex-vriendin Sarah voor iets tussen.
“Zijn toenmalige vriendin Sarah van Soelen kwam na zes weken naar Spanje”, vertelt Rachel aan de Nederlandse ‘Story’. “Ze wilde bij André zijn, maar dat werd een andere ontmoeting dan ze had verwacht. André vertelde haar dat hij hun relatie wilde beëindigen. Niet vanwege Sarah, maar omdat hij haar geen verdriet wilde aandoen. Hij wilde op zoek gaan naar zichzelf, en reizen maken naar Amerika. De tijd die hij in Nederland zou overhouden, wilde hij aan zijn zoon Dré besteden. Hij vond dat als ze een relatie zouden blijven houden, hij Sarah ernstig te kort zou doen”, aldus Rachel. Ze vervolgt: “Dat was een heftig gesprek, want Sarah had het niet zien aankomen. Ze had het er zo moeilijk mee, dat André besloot om zijn plek in de Spaanse kliniek aan haar te geven. Hij vond de zorg voor Sarah belangrijker dan zichzelf. André was bang dat ze een terugval zou krijgen (Sarah kampte in het verleden ook met verslavingen, red.).”
Aan de kant geschoven
Sarah, voor wie André zijn verloofde Monique Westenberg verliet, bevestigt het verhaal van Rachel in de Nederlandse Story: “Ik vind persoonlijk niet dat André daarmee één of ander groots gebaar heeft gemaakt. Want zes weken eerder was ik het die regelde dat hij naar de kliniek kon.” Ze vertelt ook dat André haar plotseling “voor niets” aan de kant had gezet in Spanje en dat ze hoopte dat hij daarover meer duiding zou geven in zijn docu. Maar die duiding kwam er niet: “Het enige wat hij erover zei, was dat hij rust wilde. Maar na mij had hij Anne Rose, er is daarna nog iemand geweest en nu heeft hij weer een Sarah. Van dat alleen zijn, is niet zo veel terechtgekomen, lijkt me.”
Naast de beperkte vermelding in zijn documentaire, beweert Sarah dat ze gedurende het afgelopen jaar ook nooit een bedankje gekregen heeft van André. “Ik heb niet enkel vijf dagen, maar ook zijn tweede periode in de kliniek geregeld. Ik ben overal achteraan gegaan en heb achter zijn rug om dingen kunnen schrappen. Eerst voor een week en daarna voor een maand. Maar niet één keer wordt in de documentaire gezegd: ‘Dank je wel, Saar!’ Hij heeft het er in zijn documentaire constant over hoe hij op zijn 27ste niet meer wilde leven. Ik heb ervoor gezorgd dat hij zijn 28ste verjaardag heeft gehaald. En in die documentaire word ik weggezet als een meisje dat het gewoon nét niet was. Terwijl ik denk: zonder mij was je nog verder de afgrond ingegaan”, verklaart ze aan de Nederlandse ‘Story’.
Ondanks alles heeft Sarah wel nog veel sympathie voor Hazes: “Ik hoop dat hij gelukkig en clean is. Maar ik houd mijn hart vast, want straks komen de optredens weer. Ik hoop, en dat gun ik hem, dat hij weer gaat knallen op het podium. Want dat kan hij als geen ander.”
Of gewoon medicatie, kan ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Goh, wat ziet hij er clean en gezond uit.![]()
[ afbeelding ]
Was dat niet die Belgische documaakster. Ze zegt zelf dan wel van niet maar ze zegt ook dat André zo eerlijk is, dus we hoeven haar niet te geloven.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:54 schreef JourneyBlue het volgende:
na mij had hij Anne Rose, er is daarna nog iemand geweest en nu heeft hij weer een Sarah.
Huh?
Na een hele dag slenteren in pretpark met allerhande koters zie ik er ook niet meer fris uitquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Goh, wat ziet hij er clean en gezond uit.![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad, nu je het zegt, waar haalt ie de energie vandaan?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Na een hele dag slenteren in pretpark met allerhande koters zie ik er ook niet meer fris uit
Dit begrijp ik ook niet zo goed. Ze moest een zou uit de docu. Nu is ze uit de docu is het ook niet goed. Ik zeg die Soel is nog stapel gek op A2. En is beledigd dat ze geen grote eer heeft gekregen . Ik ben het alleen maar zien eten , drinken, feesten ,omkleden en vakantie vieren.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:10 schreef -river- het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)-op-story-walgelijk/
Rebecca, de moeder van Sarah van Soelen, is woest op Story.
Rebecca heeft samen met haar man Rudolf en dochter Sarah een interview gegeven, maar is van mening dat het weekblad haar woorden volledig heeft verdraaid. ,,Dit is walgelijk!”, reageert ze woest op Instagram.
Het interview wordt breed uitgemeten in de Story. Op de cover staat met koeienletters: ‘Ex-vriendin Sarah vertelt voor het eerst over haar verblijf met André Hazes in Spaanse afkickkliniek. Schoonouders vreesden al voor zijn begrafenis…’
Rebecca is woedend over de cover. ,,Heel heel jammer Story dat dit jullie kop is geworden! Want wat moet mijn dochter in een afkickkliniek als ze al bijna 3 jaar clean is? Dus elke keer die verkeerde woordkeuze van jullie is wel heel erg vermoeiend en triest. En over die begrafenis… ik hoop voor jullie dat de inhoud van de tekst in het blad zelf, niet afwijkt van hetgeen we besproken hebben! Anders valt er voor jullie volgende week heel wat te rectificeren!”, schrijft ze op Instagram.
Hoewel Rebecca het interview nog niet heeft gelezen, is ze van mening dat het weekblad haar woorden volledig heeft verdraaid. ,,De kop is natuurlijk vreselijk… 99% van het volk leest de kop, en die 1% die daadwerkelijk de tekst leest… Heel jammer dat Saar weer zo wordt neergezet. Die hele woordkeuze is walgelijk! Zal de tekst ook zeker lezen…”
Wat hebben Sarah en haar ouders in het interview gezegd? Sarah legt uit dat zij heeft geregeld dat André kon afkicken in een Spaanse kliniek. Na zes weken kwam Sarah langs om André te zien, maar dat werd een ander gesprek dan ze verwachtte. De zanger vertelde dat hij wilde stoppen met de relatie en besloot zijn plek in de kliniek aan Sarah te geven.
,,Ik zat daar al omdat ik tot rust wilde komen. De aandacht voor mijn persoon werd mij te veel”, aldus Sarah in Story. Naar eigen zeggen heeft ze in de tijd dat ze samen was met André, álles voor hem geregeld. ,,En niet één keer wordt in de documentaire gezegd: Dank je wel, Saar! Want ik ben de aanleiding geweest dat hij nu clean is en goed in zijn vel zit! Hij heeft het er in de documentaire constant over dat hij op zijn 27e niet meer wilde leven. Ik heb ervoor gezorgd dat hij zijn 28e verjaardag heeft gehaald…”
Volgens Rebecca en Rudolf, de ouders van Sarah, was het inderdaad Sarah die André van zijn ondergang heeft gered. ,,Als Sarah niet had ingegrepen en André naar die kliniek in Spanje had gestuurd, was er geen documentaire maar een begrafenis gekomen… André heeft zijn leven aan Sarah te danken!”, aldus Rudolf.
--------------------------------------
Joh, onze heldin koos er toch zelf voor om niet genoemd te worden omdat A2 samen met zijn powervrouw in Amerika was.
Wat een gezeik ook, eerst niet in de docu willen en vervolgens beledigd zijn dat ze niet bejubeld is in de docu.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ik heb ervoor gezorgd dat hij zijn 28ste verjaardag heeft gehaald. En in die documentaire word ik weggezet als een meisje dat het gewoon nét niet was.
https://www.hln.be/bv/dan(...)-docuserie~a7c2319a/
Alsof Mevrouw SaraCoke goeie invloed is geweest. Lekker samen zuipen en snuiven.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dit begrijp ik ook niet zo goed. Ze moest een zou uit de docu. Nu is ze uit de docu is het ook niet goed. Ik zeg die Soel is nog stapel gek op A2. En is beledigd dat ze geen grote eer heeft gekregen . Ik ben het alleen maar zien eten , drinken, feesten ,omkleden en vakantie vieren.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:50 schreef Mrmime het volgende:
Volgens Yvonne heeft Raggel André uit huis gezet en crasht hij nu bij Djarno. Dit omdat hij Sarah aan de kant heeft gezet na een huwelijksaanzoek.
Zijn auto is gespot bij Monique voor de deur 😆
Huh? Huwelijksaanzoek? Het is toch nog geen december?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 08:50 schreef Mrmime het volgende:
Volgens Yvonne heeft Raggel André uit huis gezet en crasht hij nu bij Djarno. Dit omdat hij Sarah aan de kant heeft gezet na een huwelijksaanzoek.
Zijn auto is gespot bij Monique voor de deur 😆
Zijn auto staat voor de deur van het huis waar Monique verblijft. Zo oké?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:40 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.mediacourant.(...)l-boos-over-monique/
Ps, het is en blijft zijn huis waarin Monique mag blijven wonen dus zijn auto staat gewoon voor zijn eigen deur.
Ik vind het prima. Het gezwets is toch niet geloofwaardig te noemen. Gewoon hetzelfde trucje als de Kardashians doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:49 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Zijn auto staat voor de deur van het huis waar Monique verblijft. Zo oké?
Helemaal mee eens. Maar je gaat er anders aardig serieus op inquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:00 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Het gezwets is toch niet geloofwaardig te noemen. Gewoon hetzelfde trucje als de Kardashians doen.
Dat is omdat ik geen leven heb en omdat de media en Yvonne maar blijven spreken alsof het huis van Monique is en dan weer gespeeld geschokt zijn als zijn auto voor zijn eigen deur staat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:09 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar je gaat er anders aardig serieus op in
Met Rox als getuige van Moquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zit nu wel een beetje te wachten op een Westenberg - Hazes huwelijk tbh.
Gewoon de spanning of het doorgang vindt. En zo ja, hoe dit verloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |