LOL, ik had vroeger een buurmeisje dat Disney heet(te, hopelijk heeft ze die naam aangepast toen ze ouder werd).quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:03 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ze hadden An3 beter Dizney Hazes kunnen noemen. Dat kind loopt vaker in pretparken dan Micky Mouse zelf.
Natuurlijk als goedmakertje omdat zijn vader al jaren afwezig is en alleen maar zin heeft in de lusten en niet de lasten dat opvoeden heet.
Als ze maar uitkijken met pizza bestellen!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 21:42 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
LOL, ik had vroeger een buurmeisje dat Disney heet(te, hopelijk heeft ze die naam aangepast toen ze ouder werd).
Maar is Babydré niet gewoon bijna jarig? Is vast een traditie omdat met de hele club (dus met Djar en fam) à Paris te vieren.
Die lift ook alleen mee om zelf bekend te worden. Alsof zij gek op André is.quote:
Ik hoorde (van een lokale spionquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die lift ook alleen mee om zelf bekend te worden. Alsof zij gek op André is.Ik geef het tot een krap eind van de winter. December wilde ik zeggen maar dat is net ff snel.
Linkdump, je had ook even de tekst kunnen plaatsen. Dat doe ik wel dan:quote:Op zondag 23 oktober 2022 07:04 schreef praadje het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-hazes-junior-senior
quote:Nu de documentaire van André Hazes (28) uit is gekomen, lijken de talkshowtafels het over niets anders meer te hebben. Ook bij 'Vandaag Inside' is de Hazes-telg onderwerp van gesprek.
René van der Gijp gebruikt het moment aan tafel om terug te blikken op de avonturen met André Hazes senior. Zo vertelt hij over de keren dat hij is gaan varen met de inmiddels overleden volkszanger. Dit ging altijd gepaard met flink wat drank en diepe gesprekken. “Over dat hij twee van zijn kinderen nooit zag (uit een eerdere relatie, red.), geen contact meer had met zijn broer. Daar kon hij altijd enorm om huilen.” Volgens René zou dit de reden zijn achter zijn toenmalige drankprobleem. "Ik zuip niet voor niks", aldus de volkszanger. “Hij trok het hele leven niet. Het optreden niet. Hij trok zijn gezin niet. Zijn kinderen niet. Hij trok het niet. (...) Als hij maar zat ophad, ging het wel. Dan mocht het kind 's avonds schreeuwen aan tafel."
Volgens Heleen van Royen, die ook aan tafel zit, zijn er veel gelijkenissen tussen André Hazes junior en zijn vader. Dit is ook terug te zien in zijn documentaire. “De angsten, het wegdrinken, niet goed met het gezin om kunnen gaan", somt ze op. Volgens René zou het de volkszanger veel pijn doen als hij zou zien hoe het nu met zijn familie gaat. "Als ik dan nu zie dat die moeder en dochter rollend over straat gaan, denk ik: die man zal zich omdraaien in zijn graf.” Hij legt uit dat familie namelijk alles voor hem betekende: "Het liefst had ‘ie alles bij elkaar. Ook de kinderen die hij met zijn ex had. Maar dat kon niet. Die wilde niet, die wilde niet."
Wat een gelul is dat altijd. Hij had bij leven zelf ruzie met zn halve familie. Als er toen juicekanalen waren....quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Linkdump, je had ook even de tekst kunnen plaatsen. Dat doe ik wel dan:
[..]
Nee hoor, dat staat er niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:41 schreef quirina het volgende:
Monique dre en dreetje zijn in Disney.
Kijk lifeofyvonne insta
Nieuwe Sarah schijnt niet blij te zijn dat André Monique zijn enige ware liefde noemt in de serie.
En het uitje naar Disney is omdat Mo niet van die leren lap op de première mocht komen.
Misschien mocht Sarah daarom ff haar nagels laten doen van Dreetje hahaha 😛 als troost.
quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nee hoor, dat staat er niet.
Ja, ik heb het gelezen. Maar om jou iets wat Yvonne op een reactie van een spion post (volgens mij bij wijze van grapje) als waarheid te brengen....mwah.quote:
Natuurlijk is dat onzin, maar dat komt omdat Yvonne al dagen voorafgaand aan de première van de docu aan het roepen was dat Monique wel/niet/wel/niet mocht komen en dat er overleg over was, maar dat André en Rachel op het laatste moment besloten (op de dag zelf) dat ze er niet bij mocht zijnquote:Op zondag 23 oktober 2022 12:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gelezen. Maar om jou iets wat Yvonne op een reactie van een spion post (volgens mij bij wijze van grapje) als waarheid te brengen....mwah.
Nar verluidt is er pas op het laatste moment besloten dat Mo er niet mocht zijn. Lijkt me niet logisch dat ze dan enkele dagen erna op stel en sprong met een ander stel naar Disneyland gaan. Veel logischer dat dat al gepland was.
Overleg? Mijn reet, Die leren lap heeft dat besloten. Lijkt me niet dat Dre iets in te brengen heeft gehad. Anders was Mo er gewoon geweest!quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:26 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat onzin, maar dat komt omdat Yvonne al dagen voorafgaand aan de première van de docu aan het roepen was dat Monique wel/niet/wel/niet mocht komen en dat er overleg over was, maar dat André en Rachel op het laatste moment besloten (op de dag zelf) dat ze er niet bij mocht zijn![]()
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:50 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk die docu maar ik vind het wel typisch dat hij dan naar zo'n random concert gaat in amerika en dan bovenin een afgesloten vip hokje gaat staan ipv gewoon in het publiek net als iedereen
Ik snap niet hoe mensen functioneren met dit soort nagels...quote:
Ik zou denken dat ze personeel hebben ....quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen functioneren met dit soort nagels...
Wat is daar typisch aan? Dat zou ik ook doen als ik het geld er voor had want ik kan niet tegen een grote massa mensen op elkaar gepropt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:50 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk die docu maar ik vind het wel typisch dat hij dan naar zo'n random concert gaat in amerika en dan bovenin een afgesloten vip hokje gaat staan ipv gewoon in het publiek net als iedereen
quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:32 schreef maily het volgende:
En hoe kun je met zulke tengels (een stukje pleepapier vasthouden en) je kont afvegen?!
quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:32 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou denken dat ze personeel hebben ....
Mag/hoort dat niet? Serieus bedoelt hoor, geen sarcasme. Maar dat wist ik dus echt niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 08:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Linkdump, je had ook even de tekst kunnen plaatsen. Dat doe ik wel dan:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |