Joran style.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Jeffrey gooit zo zijn glas water over Imi
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:13 schreef HappyCharly het volgende:
hahah, hebben ze diy nou ingestuideerd? Met dat water gooien.. gekken
Het is van haar af te lezen, ik vind het wel een beetje sneu.quote:
Ik ook , en haar kamer negeert haar ook volkomen , doen de gemeenschappelijke was taak niet meer , of doen haar was niet meer .quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is van haar af te lezen, ik vind het wel een beetje sneu.
Nog 2 weken doorzetten.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is van haar af te lezen, ik vind het wel een beetje sneu.
Laten we dat fijn zo houden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef HappyCharly het volgende:
Nadir zie je trouwens ook amper afgelopen dagen
Ze slaapt natuurlijk bij die bitches op de kamerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , en haar kamer negeert haar ook volkomen , doen de gemeenschappelijke was taak niet meer , of doen haar was niet meer .
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze slaapt natuurlijk bij die bitches op de kamer
Mooi toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef HappyCharly het volgende:
Komt wel weer, ik heb begrepen dat er geen eten is? Misschien zijn er nog dropjesquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:17 schreef HappyCharly het volgende:
Gloeiende..ik zit elke keer op de verkeerde stream.quote:
Dat zegt heel veel.quote:
Imi heeft taekwondo gedaan,daar leer je wel wat.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:33 schreef Aggie46 het volgende:
Jeff zei daarstraks dat hij nooit kan winnen van Imi.
Dat was geen dolletje.
Ik had net gemist waar ze het over haddenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:42 schreef mangalie het volgende:
Berend mic controleren 3x achter elkaar
Berend wil zich beschikbaar stellen voor manager, maar het aan niemand vertellen...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had net gemist waar ze het over hadden
Ah dat zei Isaac net idd in hun kamer alquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Berend wil zich beschikbaar stellen voor manager, maar het aan niemand vertellen...
Nope Berend heeft het gisterenavond zelf tegen Jeff gezegd, Met de grap dat als Berend naar huis gestuurd zou worden hij zijn YumYum door de gootsteen zou spoelen etc.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
Ze weten nog steeds niet dat Berend op Jeff heeft gestemd , Berend houdt dat dus geheim voor jeff?![]()
Dit moet toch dan nog wel uitkomen
Dat heb ik gemistquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nope Berend heeft het gisterenavond zelf tegen Jeff gezegd, Met de grap dat als Berend naar huis gestuurd zou worden hij zijn YumYum door de gootsteen zou spoelen etc.
Zoiets zie ik jou ook wel posten.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:51 schreef puzziepie het volgende:
Isaac zegt het wel goed : de groep is nog geen groep en die gaat er ook niet komen als het zo blijft als nu
Huh?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoiets zie ik jou ook wel posten.
Goed bedoeld,dat er in stadium nog geen saamhorigheid in de groep is.quote:
Nadir gisteren: "Ik denk dat we een groot voorbeeld voor Nederland of zelfs de hele wereld zijn."quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:53 schreef pingu66 het volgende:
De bewoners heben het idee dat zij mooie tv maken en dat een jaar van je leven echt een groot issue is in Televisieland. (Dat dachten ze bij secret story ook)ik denk dat Jinek met Glennis Grace nog meer kijkers trok.
Zover zijn ze nog niet op tvquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:46 schreef Hendrik83 het volgende:
Mooi voor tv zegt GJ. Dit is al de 3e week en de eerste 2 zijn niet eens op tv geweest toch?
Ok. Thx. De uitzending kom zo laat op videoland dat ik het soms ook niet kijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:56 schreef engine het volgende:
[..]
Zover zijn ze nog niet op tv
Maar die eerste is wel in de tv uitzending geweest als ik mij niet vergis.
Isaac weet precies in welk stadium ze qua groep zitten , het klopt ook allemaal met wat er gebeurt. ik vind dat reuze interessant. Als je de fases van groepsdynamiek bekijkt dan zie je precies wat het verloop is en in welk stadium ze nu zitten en nog gaan komen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed bedoeld,dat er in stadium nog geen saamhorigheid in de groep is.
Ja goeie, ik heb ook geen idee op wie Jeff gestemd heeft.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:49 schreef Verida het volgende:
is er eigenlijk bekend op wie Jeff zelf heeft gestemd.
want het blijft natuurlijk wel zo dat ze allemaal op iemand hebben moeten stemmen.
Ik zie te weinig live dus ben vaste kijkerquote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:57 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ok. Thx. De uitzending kom zo laat op videoland dat ik het soms ook niet kijk.
Djedi misschien?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja goeie, ik heb ook geen idee op wie Jeff gestemd heeft.
🤣🤣🤣quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nadir gisteren: "Ik denk dat we een groot voorbeeld voor Nederland of zelfs de hele wereld zijn."
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nadir gisteren: "Ik denk dat we een groot voorbeeld voor Nederland of zelfs de hele wereld zijn."
Interessant zeker,maar het verloop kan ik nog niet helemaal voorspellen.Het kan nog alle kanten op.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac weet precies in welk stadium ze qua groep zitten , het klopt ook allemaal met wat er gebeurt. ik vind dat reuze interessant. Als je de fases van groepsdynamiek bekijkt dan zie je precies wat het verloop is en in welk stadium ze nu zitten en nog gaan komen.
wat komt er dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac weet precies in welk stadium ze qua groep zitten , het klopt ook allemaal met wat er gebeurt. ik vind dat reuze interessant. Als je de fases van groepsdynamiek bekijkt dan zie je precies wat het verloop is en in welk stadium ze nu zitten en nog gaan komen.
Eens.Stomme lolly`s.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:30 schreef Flory het volgende:
Dat lolly's knagen is behoorlijk irritant
Jij zegt dat je weet wat er komt.. Ik herken de groepsdynamische fases niet zo exact in ejvjl dat ik kan zeggen wat er nu komtquote:
Voor nu zie ik koppeltjes en kamergroepjes en een paar alpha types.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij zegt dat je weet wat er komt.. Ik herken de groepsdynamische fases niet zo exact in ejvjl dat ik kan zeggen wat er nu komt
Of ze worden even snel bijgevoederdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal voor 23:40 in bed liggen
Isaac zei het mooi , ze zitten nu in de rooftochtfase . Maar groepsdynamiek is sowieso super interessantquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij zegt dat je weet wat er komt.. Ik herken de groepsdynamische fases niet zo exact in ejvjl dat ik kan zeggen wat er nu komt
Medicatie momentje.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Of ze worden even snel bijgevoederd
Kan ook jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Medicatie momentje.
[ afbeelding ]
Je kende dit verhaal nog niet?quote:
Mondkapjes verhaal? Neequote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kende dit verhaal nog niet?
Zie ze hier overal.ook zonder mouwen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Vind de kraag too much. Staat haar verder wel leuk.
De vergelijking met joden komt van Baudet.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:49 schreef juul. het volgende:
De vergelijkingen van GJ slaan nergens op
Nee, ik erger me kapotquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:49 schreef juul. het volgende:
De vergelijkingen van GJ slaan nergens op
Hier ook ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zie ze hier overal.ook zonder mouwen.
Heel kwalijk , en Kim gaat er gewoon in meequote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De vergelijking met joden komt van Baudet.
Mensen buitensluiten is altijd fout, het is niet alleen de vergelijking die Baudet trekt, zelf Joden die de oorlog hebben overleefd denken er zo overquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De vergelijking met joden komt van Baudet.
Tering ga lekker naar BNWquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:52 schreef Lrod01 het volgende:
GJ is tenminste geen schaap zoals de rest van Nederland. Helemaal met hem eens.
Woke gedoe eens, verder niet, maar die discussie hoort hier nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:52 schreef Lrod01 het volgende:
GJ is tenminste geen schaap zoals de rest van Nederland. Helemaal met hem eens.
Dit is de COS ga lekker ergens anders postenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:54 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ga jij je 50e boosterpriktje halen dan?
Hou toch opquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus jij mag je mening geven over hoe GJ denkt, maar @:Lrod01 moet oprotten naar BNW???![]()
Dat bepaal jij niet. En ik heb het gewoon over onderwerpen die op de streams worden besproken dus doe niets verkeerd. Als het je niet bevalt ga je zelf maar lekker weg.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is de COS ga lekker ergens anders posten
Boeit me nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hou dan zelf ook op met commentaar op GJ te geven!!!!
Hiep hiep.quote:
Er is 1 heel groot verschil tussen gevaccineerden en niet gevaccineerden, die wappies worden genoemd, zoals GJ net ook al duidelijk aangaf, hij werd door een vriend in het gezicht gespuugd omdat hij geen vaccin wilde Ongevaccineerden laten anderen in hun waarde en respecteren de keuze van de ander. Ongevaccineerden beginnen te schelden. Laatste wat ik erover zeg. Maar respect voor elkaar is in mijn ogen normaal!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:58 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. En ik heb het gewoon over onderwerpen die op de streams worden besproken dus doe niets verkeerd. Als het je niet bevalt ga je zelf maar lekker weg.
quote:
Liever niet, dat gesmak en gekraak op de streams is niet lekker voor je orenquote:
Het wordt wat moeilijker als je er iemand door bent verlorenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is 1 heel groot verschil tussen gevaccineerden en niet gevaccineerden, die wappies worden genoemd, zoals GJ net ook al duidelijk aangaf, hij werd door een vriend in het gezicht gespuugd omdat hij geen vaccin wilde Ongevaccineerden laten anderen in hun waarde en respecteren de keuze van de ander. Ongevaccineerden beginnen te schelden. Laatste wat ik erover zeg. Maar respect voor elkaar is in mijn ogen normaal!
Nou ja terechte wissel van streams welquote:
O ja joh? Ik wil best wel even wat filmpjes opzoeken hoor wat het tegendeel bewijst.Bij prikbussen bijv.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is 1 heel groot verschil tussen gevaccineerden en niet gevaccineerden, die wappies worden genoemd, zoals GJ net ook al duidelijk aangaf, hij werd door een vriend in het gezicht gespuugd omdat hij geen vaccin wilde Ongevaccineerden laten anderen in hun waarde en respecteren de keuze van de ander. Ongevaccineerden beginnen te schelden. Laatste wat ik erover zeg. Maar respect voor elkaar is in mijn ogen normaal!
Dat niet alleen , maar wat hij zegt over de gele ster en de Joden is te fout voor woordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Het wordt wat moeilijker als je er iemand door bent verloren
Dat spijt me heel erg voor jou.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Het wordt wat moeilijker als je er iemand door bent verloren
Dat is vroeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, zie iedereen in bed liggen
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, zie iedereen in bed liggen
Ik hoor Kim K ook helemaal niet op die kamer?quote:
Dat gaat veel te ver.Ik heb die zooi nogal een tijdje gevolgd en het is aantoonbaar dat extreem rechts dit de wappen heeft geïndoctrineerd.Het is niet voor niks dat er een paar vastzitten of rechtzaken hebben lopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat niet alleen , maar wat hij zegt over de gele ster en de Joden is te fout voor woorden
Ongelofelijk
Vriendschappelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:12 schreef spapaars het volgende:
Lichten uit, niemand die ons nog ziet, beeld meteen naar buiten
[ afbeelding ]
Zou het kunnen omdat weinig aansluiting meer?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:12 schreef puzziepie het volgende:
Berend doet ook heel erg raar de laatste tijd
Ik ook nietquote:
Ik vind Djedi maar dubieus doen...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:12 schreef spapaars het volgende:
Lichten uit, niemand die ons nog ziet, beeld meteen naar buiten
[ afbeelding ]
Ik weigerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:06 schreef spapaars het volgende:
In de COS ontvangt Marciano meer felicitaties dan in de loods
Nou zeg?quote:
Mwa ze voedt hem wel hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien van haar kant, niet van hem.
Maar hij houdt zich zelf ook opvallend afzijdig en dat verhaal van hem over dat verhaal met Kenzi vond ik ook heel vaag en ongeloofwaardigquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou het kunnen omdat weinig aansluiting meer?
Huh? Eerder postte iemand juist wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:17 schreef puzziepie het volgende:
Berend heeft dus niet tegen jeff gezegd dat hij op hem heeft gestemd
Misschien ging dit dan nog over Nadir , maar ze hadden het over Berendquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Huh? Eerder postte iemand juist wel.
Ik weet het niet, dacht dat ze Berend zeker wisten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien ging dit dan nog over Nadir , maar ze hadden het over Berend
heb ik ook gelezen iddquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Huh? Eerder postte iemand juist wel.
Ze komen er sowieso niet uit, mensen zeggen vanalles maar ze kunnen evengoed liegen, nobody knows.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:24 schreef freaky40 het volgende:
Dat stemmen tellen; ze houden er geen rekening mee dat de Febo de boel mogelijk gemanipuleerd heeft. Dan kun je tellen tot je een ons weegt....
Klopt, je weet het pas zeker als je ziet, wie er op de foto van diegene heeft gedrukt en verder is het geloven wat ze zeggen en op elkaar blauwe en bruine ogen geloven en van horen zeggenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze komen er sowieso niet uit, mensen zeggen vanalles maar ze kunnen evengoed liegen, nobody knows.
De mol kan zomaar naast je zitten nuquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, je weet het pas zeker als je ziet, wie er op de foto van diegene heeft gedrukt en verder is het geloven wat ze zeggen en op elkaar blauwe en bruine ogen geloven en van horen zeggen
ja écht hèquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
[..]
De mol kan zomaar naast je zitten nu
Dat lees ik hier de laatste tijd steeds vaker.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Van de meesten weet je echt wel wat ze hebben gestemd , dat hebben ze ook gewoon met elkaar besproken en ook gezegd dat ze zullen liegen en ontkennenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy en Kim D en Jeff elkaar wel vertrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat lees ik hier de laatste tijd steeds vaker.
Nou... Er zijn er toch genoeg waar ik bij twijfel hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van de meesten weet je echt wel wat ze hebben gestemd , dat hebben ze ook gewoon met elkaar besproken en ook gezegd dat ze zullen liegen en ontkennen
Meer dat er een paar mollen zijn.Ik ga er eens wat meer op letten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy en Kim D en Jeff elkaar wel vertrouwen
Jappie ook wel toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy en Kim D en Jeff elkaar wel vertrouwen
Ik ook, Kim K heeft ook gelogen, zegt dat ze niet op Jeff heeft gestemd, maar is wel zo. maakt niets uit, maar lieg er dan niet overquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou... Er zijn er toch genoeg waar ik bij twijfel hoor
Er zijn er genoeg die dit met elkaar op hun kamer bespreken , en in andere groepjes buiten , Er zijn maar een paar stemmen die zij niet snappen , en dat van de 33quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou... Er zijn er toch genoeg waar ik bij twijfel hoor
Zij ,Wanda en Mexx zijn er trots op hoe goed ze kunnen liegen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, Kim K heeft ook gelogen, zegt dat ze niet op Jeff heeft gestemd, maar is wel zo. maakt niets uit, maar lieg er dan niet over
Mja het is een spel dus als je met liegen wilt winnen dan kan en mag dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, Kim K heeft ook gelogen, zegt dat ze niet op Jeff heeft gestemd, maar is wel zo. maakt niets uit, maar lieg er dan niet over
Zoe ook maar die denkt ook dat ze slim isquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zij ,Wanda en Mexx zijn er trots op hoe goed ze kunnen liegen.
Ik zou me kapot schamen, maar zij zijn er trots opquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zij ,Wanda en Mexx zijn er trots op hoe goed ze kunnen liegen.
Zoe weet dat zekerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe ook maar die denkt ook dat ze slim is
Zoe gaat manager worden ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denken er daar wel meerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:
Hoe lang moet ze nog? Ik denk het wel. begin het nu wel echt sneu te vinden. Ik heb een gruwelijke hekel aan pestgedragquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:37 schreef Flory het volgende:
Maar wat denken jullie over Maddy? Gaat ze het volhouden als manager?
Als ze het een beetje goed speelt zeker wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou ze het redden om genoeg stemmen te krijgen?
Ja , ze hoeft ook 'nog maar' twee weken , en ik hoop voor haar dat ze adviezen van bepaalde mensen ter harte gaat nemen .quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:37 schreef Flory het volgende:
Maar wat denken jullie over Maddy? Gaat ze het volhouden als manager?
Nog 2 weken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe lang moet ze nog? Ik denk het wel. begin het nu wel echt sneu te vinden. Ik heb een gruwelijke hekel aan pestgedrag
Ja ik ook, zit er met kromme tenen naar te kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe lang moet ze nog? Ik denk het wel. begin het nu wel echt sneu te vinden. Ik heb een gruwelijke hekel aan pestgedrag
Welke kant gaat ze op? Ze vertrouwt nu niemand meerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze het een beetje goed speelt zeker wel.
En dan ben ik heel benieuwd.
Het is nog maar in de beginfase.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:40 schreef Flory het volgende:
[..]
Welke kant gaat ze op? Ze vertrouwt nu niemand meer
Heel jammer dat ze voor iedereen goed wil doen en dus (onbewust) meelult met iedereenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , ze hoeft ook 'nog maar' twee weken , en ik hoop voor haar dat ze adviezen van bepaalde mensen ter harte gaat nemen .
Belangrijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:40 schreef puzziepie het volgende:
Dat wordt dus investeren in 'de oudjes'
Ja ik heb gisteren echt met kromme tenen zitten kijken , heel naar hoe dat ging , had echt medelijden met haarquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Heel jammer dat ze voor iedereen goed wil doen en dus (onbewust) meelult met iedereen
Je weet nooit wat de juiste tactiek is om ver te komen, ik ben er van overtuigd dat zij het niet met opzet heeft gedaan, ze is echt naïef en te goed van vertrouwen. Ik denk dat kamer 3 elkaar uiteindelijk ook de tent uit gaat vechten, dat is al begonnen met Maddy. Wie is de volgende?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Heel jammer dat ze voor iedereen goed wil doen en dus (onbewust) meelult met iedereen
Zin in!!quote:
Ik bedoel ze was geswitched van k3 naar de buiten groep, nu twijfelt ze weer aan iedereen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is nog maar in de beginfase.
ik ook en die rotmeid Kim K die haar was niet heeft gedaan en niet meer wil doen. Echt te zielig voor woordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik heb gisteren echt met kromme tenen zitten kijken , heel naar hoe dat ging , had echt medelijden met haar
Me too, voor een deel haar eigen naïviteit maar toch...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik heb gisteren echt met kromme tenen zitten kijken , heel naar hoe dat ging , had echt medelijden met haar
Ja dat was ook echt te triest voor woorden , en dat zijn dan oprechte mensenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik ook en die rotmeid Kim K die haar was niet heeft gedaan en niet meer wil doen. Echt te zielig voor woorden
Of alleen grote zakken rijst en een paar pakken speculaasquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:45 schreef engine het volgende:
Ik hoop nog dat Maddy van het volgende geldbedrag alleen borrelnootjes besteld. Even laten zien wie er de baas is
Treurig kinderachtig gedoe.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik ook en die rotmeid Kim K die haar was niet heeft gedaan en niet meer wil doen. Echt te zielig voor woorden
Uitspraak van Wanda: "ik vind het zo leuk om haar te negeren."quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wowquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitspraak van Wanda: "ik vind het zo leuk om haar te negeren."
Ja ,daarom hoop ik ook dat ze wat met de adviezen van een aantal mensen gaat doenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:46 schreef Flory het volgende:
[..]
Me too, voor een deel haar eigen naïviteit maar toch...
Zeker weten, daar gaat het ook nog knetterenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je weet nooit wat de juiste tactiek is om ver te komen, ik ben er van overtuigd dat zij het niet met opzet heeft gedaan, ze is echt naïef en te goed van vertrouwen. Ik denk dat kamer 3 elkaar uiteindelijk ook de tent uit gaat vechten, dat is al begonnen met Maddy. Wie is de volgende?
hey hallo, nou je hebt best veel gemistquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb heel gisteren en vandaag gemist![]()
Maar nu de kampvuursessie aan het kijken. Maar volgens mij heb ik weinig gemist
Dat was ook nasty ,een dan in dat hok continu doorbeuken met dezelfde vragen .. misselijkmakend om te zienquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitspraak van Wanda: "ik vind het zo leuk om haar te negeren."
Het is zeker geen OT als ik een beknopte samenvatting vraag?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hey hallo, nou je hebt best veel gemist
Geknipt en gestijld.quote:
Uien, pindakaas en... oh wacht dat was een ander programmaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Of alleen grote zakken rijst en een paar pakken speculaas
Ik vind het heftigquote:
Heb je ff?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is zeker geen OT als ik een beknopte samenvatting vraag?
Zap hier even doorheen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is zeker geen OT als ik een beknopte samenvatting vraag?
Heb je Wanda en Maddy al gezien gisteren?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:46 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb heel gisteren en vandaag gemist![]()
Maar nu de kampvuursessie aan het kijken. Maar volgens mij heb ik weinig gemist
Oké wel de moeite dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb je ff?Mssn wat filmpjes terug kijken, Wanda en Maddy knallende ruzie. Vooral gister veel gebeurd
Nee, na maandag niks meer gezienquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:51 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je Wanda en Maddy al gezien gisteren?
hey meid, leuk dat je terug bent. Opgeknapt? Moet wennen aan het haar van Jeff, maar OMG wat hou ik van zijn krullenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hallo, ik ben er weer, was ziekjes en een beetje bleu.
Jammer van Jeff zijn haar.
Dan ben je wel even zoet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, na maandag niks meer gezienwerk en zo. Maar ik zie nu een linkje dus ga wel ff dat topic kijken.
Hey, je bent er weerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
1,5 uur zoiets maar wel de moeite waardquote:
Ja, denk het ook!quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hey!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
die mochten ze er echt niet uit gooien van de febo, denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:58 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ze bedenken nu pas dat ze marciano eruit konden gooien
Dit is toch ook wel mooi?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dankjewel, wrijf het er maar in.
Moet denken aan the cartoons.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is toch ook wel mooi?
[ afbeelding ]
ja maar door de stijltang van Wendy, ik vond dat lange haar gewoon a la Jeffry's.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:59 schreef Moeraskat het volgende:
“Dan loop je toch zelf naar een pan”![]()
Vind met krullen mooier, ook kort. Moet er wel aan wennen en weet nog niet wat ik leuker vind lang of kort. Maar die lange krullen maakte hem wel een aparte verschijningquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij die hele groep uit kamer 3quote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ze proberen te bedenken wie zei tegen Isaac; waarom ga je hem (Jeff) helpen.
Dat was Kim K toch, jongens?
Ja zei dit meisje.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ze proberen te bedenken wie zei tegen Isaac; waarom ga je hem (Jeff) helpen.
Dat was Kim K toch, jongens?
Van haar was het meteen als vreemd vond ik . Ze eet van 2 walletjes, denkt zequote:
Uiteindelijk wel ja. Maar dacht wel dat zijn de aanvoerder was toen. Ze had in elk geval ook wel de bek open tegenover Martin.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
volgens mij die hele groep uit kamer 3
het wordt zeker spannend, ook erg benieuwd wat Sasha en Bern dan gaan doenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
De volgende eliminatieopdracht wordt erg interessant. Toch goed van de febo om door de weglopers vele weken te wachten voor die opdracht achteraf gezien.
Belg? leuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:06 schreef Flory het volgende:
Ik hoor zoveel namen, mogelijkheden en complotten nu amai
ik keek niet meer naar de afleveringen, omdat ze te ver achter lopen, maar mssn toch weer eens een paar kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ben wel benieuwd wat we in die aflevering gaan zien
Dat dusquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik keek niet meer naar de afleveringen, omdat ze te ver achter lopen, maar mssn toch weer eens een paar kijken
Geen trusten gehoord?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaat Jeff naar bed of komt hij nog terug? ff gemist
Ik ben in België opgegroeid als Nederlandse. Mijn kinderen moeten altijd lachen als ik even belgisch klap. :-)quote:
Uhuhquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Berend bleef eerder ook vaak tot laat buiten bij het vuur zitten bij deze club, maar doet hij ook niet meer. Babet ook niet, alleen als er weer wat te roken is
Ja vreselijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
FF offtopic: Sanne en Hebe zeer waarschijnlijk gevonden![]()
![]()
Leukquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik ben in België opgegroeid als Nederlandse. Mijn kinderen moeten altijd lachen als ik even belgisch klap. :-)
OT: Wat een gepraat door Kim D, en Jasper en Wendy.
maar ik ben halfvollquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben geen alcohol meer Mario, alles is op
Slaap welquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze gaan allemaal naar bed, mssn verstandig om dat ook te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |