Hoe lang moet ze nog? Ik denk het wel. begin het nu wel echt sneu te vinden. Ik heb een gruwelijke hekel aan pestgedragquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:37 schreef Flory het volgende:
Maar wat denken jullie over Maddy? Gaat ze het volhouden als manager?
Als ze het een beetje goed speelt zeker wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou ze het redden om genoeg stemmen te krijgen?
Ja , ze hoeft ook 'nog maar' twee weken , en ik hoop voor haar dat ze adviezen van bepaalde mensen ter harte gaat nemen .quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:37 schreef Flory het volgende:
Maar wat denken jullie over Maddy? Gaat ze het volhouden als manager?
Nog 2 weken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe lang moet ze nog? Ik denk het wel. begin het nu wel echt sneu te vinden. Ik heb een gruwelijke hekel aan pestgedrag
Ja ik ook, zit er met kromme tenen naar te kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoe lang moet ze nog? Ik denk het wel. begin het nu wel echt sneu te vinden. Ik heb een gruwelijke hekel aan pestgedrag
Welke kant gaat ze op? Ze vertrouwt nu niemand meerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze het een beetje goed speelt zeker wel.
En dan ben ik heel benieuwd.
Het is nog maar in de beginfase.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:40 schreef Flory het volgende:
[..]
Welke kant gaat ze op? Ze vertrouwt nu niemand meer
Heel jammer dat ze voor iedereen goed wil doen en dus (onbewust) meelult met iedereenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , ze hoeft ook 'nog maar' twee weken , en ik hoop voor haar dat ze adviezen van bepaalde mensen ter harte gaat nemen .
Belangrijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:40 schreef puzziepie het volgende:
Dat wordt dus investeren in 'de oudjes'
Ja ik heb gisteren echt met kromme tenen zitten kijken , heel naar hoe dat ging , had echt medelijden met haarquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Heel jammer dat ze voor iedereen goed wil doen en dus (onbewust) meelult met iedereen
Je weet nooit wat de juiste tactiek is om ver te komen, ik ben er van overtuigd dat zij het niet met opzet heeft gedaan, ze is echt naïef en te goed van vertrouwen. Ik denk dat kamer 3 elkaar uiteindelijk ook de tent uit gaat vechten, dat is al begonnen met Maddy. Wie is de volgende?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Heel jammer dat ze voor iedereen goed wil doen en dus (onbewust) meelult met iedereen
Zin in!!quote:
Ik bedoel ze was geswitched van k3 naar de buiten groep, nu twijfelt ze weer aan iedereen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is nog maar in de beginfase.
ik ook en die rotmeid Kim K die haar was niet heeft gedaan en niet meer wil doen. Echt te zielig voor woordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik heb gisteren echt met kromme tenen zitten kijken , heel naar hoe dat ging , had echt medelijden met haar
Me too, voor een deel haar eigen naïviteit maar toch...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik heb gisteren echt met kromme tenen zitten kijken , heel naar hoe dat ging , had echt medelijden met haar
Ja dat was ook echt te triest voor woorden , en dat zijn dan oprechte mensenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik ook en die rotmeid Kim K die haar was niet heeft gedaan en niet meer wil doen. Echt te zielig voor woorden
Of alleen grote zakken rijst en een paar pakken speculaasquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:45 schreef engine het volgende:
Ik hoop nog dat Maddy van het volgende geldbedrag alleen borrelnootjes besteld. Even laten zien wie er de baas is
Treurig kinderachtig gedoe.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik ook en die rotmeid Kim K die haar was niet heeft gedaan en niet meer wil doen. Echt te zielig voor woorden
Uitspraak van Wanda: "ik vind het zo leuk om haar te negeren."quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wowquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Uitspraak van Wanda: "ik vind het zo leuk om haar te negeren."
Ja ,daarom hoop ik ook dat ze wat met de adviezen van een aantal mensen gaat doenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:46 schreef Flory het volgende:
[..]
Me too, voor een deel haar eigen naïviteit maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |