Klopt, je weet het pas zeker als je ziet, wie er op de foto van diegene heeft gedrukt en verder is het geloven wat ze zeggen en op elkaar blauwe en bruine ogen geloven en van horen zeggenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Ze komen er sowieso niet uit, mensen zeggen vanalles maar ze kunnen evengoed liegen, nobody knows.
De mol kan zomaar naast je zitten nuquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, je weet het pas zeker als je ziet, wie er op de foto van diegene heeft gedrukt en verder is het geloven wat ze zeggen en op elkaar blauwe en bruine ogen geloven en van horen zeggen
ja écht hèquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
[..]
De mol kan zomaar naast je zitten nu
Dat lees ik hier de laatste tijd steeds vaker.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Van de meesten weet je echt wel wat ze hebben gestemd , dat hebben ze ook gewoon met elkaar besproken en ook gezegd dat ze zullen liegen en ontkennenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:28 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy en Kim D en Jeff elkaar wel vertrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat lees ik hier de laatste tijd steeds vaker.
Nou... Er zijn er toch genoeg waar ik bij twijfel hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van de meesten weet je echt wel wat ze hebben gestemd , dat hebben ze ook gewoon met elkaar besproken en ook gezegd dat ze zullen liegen en ontkennen
Meer dat er een paar mollen zijn.Ik ga er eens wat meer op letten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy en Kim D en Jeff elkaar wel vertrouwen
Jappie ook wel toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat Wendy en Kim D en Jeff elkaar wel vertrouwen
Ik ook, Kim K heeft ook gelogen, zegt dat ze niet op Jeff heeft gestemd, maar is wel zo. maakt niets uit, maar lieg er dan niet overquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou... Er zijn er toch genoeg waar ik bij twijfel hoor
Er zijn er genoeg die dit met elkaar op hun kamer bespreken , en in andere groepjes buiten , Er zijn maar een paar stemmen die zij niet snappen , en dat van de 33quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:32 schreef Flory het volgende:
[..]
Nou... Er zijn er toch genoeg waar ik bij twijfel hoor
Zij ,Wanda en Mexx zijn er trots op hoe goed ze kunnen liegen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, Kim K heeft ook gelogen, zegt dat ze niet op Jeff heeft gestemd, maar is wel zo. maakt niets uit, maar lieg er dan niet over
Mja het is een spel dus als je met liegen wilt winnen dan kan en mag dat.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, Kim K heeft ook gelogen, zegt dat ze niet op Jeff heeft gestemd, maar is wel zo. maakt niets uit, maar lieg er dan niet over
Zoe ook maar die denkt ook dat ze slim isquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zij ,Wanda en Mexx zijn er trots op hoe goed ze kunnen liegen.
Ik zou me kapot schamen, maar zij zijn er trots opquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zij ,Wanda en Mexx zijn er trots op hoe goed ze kunnen liegen.
Zoe weet dat zekerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe ook maar die denkt ook dat ze slim is
Zoe gaat manager worden ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denken er daar wel meerquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |