Hey!quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Hallo, ik ben er weer, was ziekjes en een beetje bleu.
Jammer van Jeff zijn haar.
die mochten ze er echt niet uit gooien van de febo, denk ikquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:58 schreef Moeraskat het volgende:
Oh ze bedenken nu pas dat ze marciano eruit konden gooien
Dit is toch ook wel mooi?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dankjewel, wrijf het er maar in.
Moet denken aan the cartoons.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is toch ook wel mooi?
[ afbeelding ]
ja maar door de stijltang van Wendy, ik vond dat lange haar gewoon a la Jeffry's.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:59 schreef Moeraskat het volgende:
“Dan loop je toch zelf naar een pan”![]()
Vind met krullen mooier, ook kort. Moet er wel aan wennen en weet nog niet wat ik leuker vind lang of kort. Maar die lange krullen maakte hem wel een aparte verschijningquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
volgens mij die hele groep uit kamer 3quote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ze proberen te bedenken wie zei tegen Isaac; waarom ga je hem (Jeff) helpen.
Dat was Kim K toch, jongens?
Ja zei dit meisje.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:01 schreef Moeraskat het volgende:
Ze proberen te bedenken wie zei tegen Isaac; waarom ga je hem (Jeff) helpen.
Dat was Kim K toch, jongens?
Van haar was het meteen als vreemd vond ik . Ze eet van 2 walletjes, denkt zequote:
Uiteindelijk wel ja. Maar dacht wel dat zijn de aanvoerder was toen. Ze had in elk geval ook wel de bek open tegenover Martin.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
volgens mij die hele groep uit kamer 3
het wordt zeker spannend, ook erg benieuwd wat Sasha en Bern dan gaan doenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
De volgende eliminatieopdracht wordt erg interessant. Toch goed van de febo om door de weglopers vele weken te wachten voor die opdracht achteraf gezien.
Belg? leuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:06 schreef Flory het volgende:
Ik hoor zoveel namen, mogelijkheden en complotten nu amai
ik keek niet meer naar de afleveringen, omdat ze te ver achter lopen, maar mssn toch weer eens een paar kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ben wel benieuwd wat we in die aflevering gaan zien
Dat dusquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ik keek niet meer naar de afleveringen, omdat ze te ver achter lopen, maar mssn toch weer eens een paar kijken
Geen trusten gehoord?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Gaat Jeff naar bed of komt hij nog terug? ff gemist
Ik ben in België opgegroeid als Nederlandse. Mijn kinderen moeten altijd lachen als ik even belgisch klap. :-)quote:
Uhuhquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Berend bleef eerder ook vaak tot laat buiten bij het vuur zitten bij deze club, maar doet hij ook niet meer. Babet ook niet, alleen als er weer wat te roken is
Ja vreselijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
FF offtopic: Sanne en Hebe zeer waarschijnlijk gevonden![]()
![]()
Leukquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik ben in België opgegroeid als Nederlandse. Mijn kinderen moeten altijd lachen als ik even belgisch klap. :-)
OT: Wat een gepraat door Kim D, en Jasper en Wendy.
maar ik ben halfvollquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben geen alcohol meer Mario, alles is op
Slaap welquote:Op donderdag 20 oktober 2022 01:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze gaan allemaal naar bed, mssn verstandig om dat ook te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |