Dit is de COS ga lekker ergens anders postenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:54 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ga jij je 50e boosterpriktje halen dan?
Hou toch opquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus jij mag je mening geven over hoe GJ denkt, maar @:Lrod01 moet oprotten naar BNW???![]()
Dat bepaal jij niet. En ik heb het gewoon over onderwerpen die op de streams worden besproken dus doe niets verkeerd. Als het je niet bevalt ga je zelf maar lekker weg.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is de COS ga lekker ergens anders posten
Boeit me nietquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hou dan zelf ook op met commentaar op GJ te geven!!!!
Hiep hiep.quote:
Er is 1 heel groot verschil tussen gevaccineerden en niet gevaccineerden, die wappies worden genoemd, zoals GJ net ook al duidelijk aangaf, hij werd door een vriend in het gezicht gespuugd omdat hij geen vaccin wilde Ongevaccineerden laten anderen in hun waarde en respecteren de keuze van de ander. Ongevaccineerden beginnen te schelden. Laatste wat ik erover zeg. Maar respect voor elkaar is in mijn ogen normaal!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:58 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet. En ik heb het gewoon over onderwerpen die op de streams worden besproken dus doe niets verkeerd. Als het je niet bevalt ga je zelf maar lekker weg.
quote:
Liever niet, dat gesmak en gekraak op de streams is niet lekker voor je orenquote:
Het wordt wat moeilijker als je er iemand door bent verlorenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is 1 heel groot verschil tussen gevaccineerden en niet gevaccineerden, die wappies worden genoemd, zoals GJ net ook al duidelijk aangaf, hij werd door een vriend in het gezicht gespuugd omdat hij geen vaccin wilde Ongevaccineerden laten anderen in hun waarde en respecteren de keuze van de ander. Ongevaccineerden beginnen te schelden. Laatste wat ik erover zeg. Maar respect voor elkaar is in mijn ogen normaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |