Djedi misschien?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:59 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja goeie, ik heb ook geen idee op wie Jeff gestemd heeft.
🤣🤣🤣quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nadir gisteren: "Ik denk dat we een groot voorbeeld voor Nederland of zelfs de hele wereld zijn."
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nadir gisteren: "Ik denk dat we een groot voorbeeld voor Nederland of zelfs de hele wereld zijn."
Interessant zeker,maar het verloop kan ik nog niet helemaal voorspellen.Het kan nog alle kanten op.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac weet precies in welk stadium ze qua groep zitten , het klopt ook allemaal met wat er gebeurt. ik vind dat reuze interessant. Als je de fases van groepsdynamiek bekijkt dan zie je precies wat het verloop is en in welk stadium ze nu zitten en nog gaan komen.
wat komt er dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac weet precies in welk stadium ze qua groep zitten , het klopt ook allemaal met wat er gebeurt. ik vind dat reuze interessant. Als je de fases van groepsdynamiek bekijkt dan zie je precies wat het verloop is en in welk stadium ze nu zitten en nog gaan komen.
Eens.Stomme lolly`s.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:30 schreef Flory het volgende:
Dat lolly's knagen is behoorlijk irritant
Jij zegt dat je weet wat er komt.. Ik herken de groepsdynamische fases niet zo exact in ejvjl dat ik kan zeggen wat er nu komtquote:
Voor nu zie ik koppeltjes en kamergroepjes en een paar alpha types.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij zegt dat je weet wat er komt.. Ik herken de groepsdynamische fases niet zo exact in ejvjl dat ik kan zeggen wat er nu komt
Of ze worden even snel bijgevoederdquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moeten allemaal voor 23:40 in bed liggen
Isaac zei het mooi , ze zitten nu in de rooftochtfase . Maar groepsdynamiek is sowieso super interessantquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij zegt dat je weet wat er komt.. Ik herken de groepsdynamische fases niet zo exact in ejvjl dat ik kan zeggen wat er nu komt
Medicatie momentje.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Of ze worden even snel bijgevoederd
Kan ook jaquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Medicatie momentje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |