Nou ja terechte wissel van streams welquote:
O ja joh? Ik wil best wel even wat filmpjes opzoeken hoor wat het tegendeel bewijst.Bij prikbussen bijv.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is 1 heel groot verschil tussen gevaccineerden en niet gevaccineerden, die wappies worden genoemd, zoals GJ net ook al duidelijk aangaf, hij werd door een vriend in het gezicht gespuugd omdat hij geen vaccin wilde Ongevaccineerden laten anderen in hun waarde en respecteren de keuze van de ander. Ongevaccineerden beginnen te schelden. Laatste wat ik erover zeg. Maar respect voor elkaar is in mijn ogen normaal!
Dat niet alleen , maar wat hij zegt over de gele ster en de Joden is te fout voor woordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Het wordt wat moeilijker als je er iemand door bent verloren
Dat spijt me heel erg voor jou.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:03 schreef Flory het volgende:
[..]
Het wordt wat moeilijker als je er iemand door bent verloren
Dat is vroeg.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, zie iedereen in bed liggen
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, zie iedereen in bed liggen
Ik hoor Kim K ook helemaal niet op die kamer?quote:
Dat gaat veel te ver.Ik heb die zooi nogal een tijdje gevolgd en het is aantoonbaar dat extreem rechts dit de wappen heeft geïndoctrineerd.Het is niet voor niks dat er een paar vastzitten of rechtzaken hebben lopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat niet alleen , maar wat hij zegt over de gele ster en de Joden is te fout voor woorden
Ongelofelijk
Vriendschappelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:12 schreef spapaars het volgende:
Lichten uit, niemand die ons nog ziet, beeld meteen naar buiten
[ afbeelding ]
Zou het kunnen omdat weinig aansluiting meer?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 00:12 schreef puzziepie het volgende:
Berend doet ook heel erg raar de laatste tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |