abonnement Unibet Coolblue
pi_206332382
irritante stem-mevrouw Donna van der Horst heeft zich afgemeld voor de wappiebraderie in Brussel.
Ze voelt zich fysiek niet helemaal goed.

Altijd grappig; wappies die corona maar een griepje vinden die zich afmelden omdat ze met een coronabesmetting ziek thuis willen blijven.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:22:08 #3
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206332445
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 18:18 schreef mrevil1337 het volgende:
Ouch Corona geneuzel weer, bestaat het nog?
Inmiddels is het weinig meer dan een verkoudheid geworden.

Risicogroepen kunnen ook dood gaan aan de gewone griep.
Whuttt??
Ik ben er behoorlijk ziek van geweest :')
Wat een domme opmerking dit
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 15 oktober 2022 @ 19:22:34 #4
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206332449
Goede TT trouwens
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206333818
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 19:22 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Whuttt??
Ik ben er behoorlijk ziek van geweest :')
Wat een domme opmerking dit
Compleet overbelaste zorg door verkoudheid en griep, zo gaat dat toch al 100 jaar joh? 30 jaar geleden werden verkouden mensen of grieppatienten ook per IC-bus of helikopter vervoerd naar een ziekenhuis in een andere provincie, normaalste zaak van de wereld. Het enige verschil is dat ze het nu een pandemie noemde. De rest is allemaal een leugen volgens leugenachtige figuren die flink hebben verdiend met hun uitspraken, streams en merchandise.
pi_206333822
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 19:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
irritante stem-mevrouw Donna van der Horst heeft zich afgemeld voor de wappiebraderie in Brussel.
Ze voelt zich fysiek niet helemaal goed.

Altijd grappig; wappies die corona maar een griepje vinden die zich afmelden omdat ze met een coronabesmetting ziek thuis willen blijven.
Is Donna een vrouw?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 15 oktober 2022 @ 21:49:03 #7
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206334054
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 21:35 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Is Donna een vrouw?
:Y
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206334501
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 21:35 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Is Donna een vrouw?


Ik twijfelde ook toen ik die stem hoorde. Als iemand zegt dat het vroeger Don van der Horst was dan geloof ik het.

Nu dus ziek thuis met iets waar ze al 2,5 jaar over aan het rellen is dat het wel meevalt.
Niet voor het eerst dat er een groep wappies afhaakt wegens coronabesmetting.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 16 oktober 2022 @ 14:50:53 #9
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206339967
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206340243
Er zijn amper kijkers naar de stream van de braderie in Brussel.

'vrije media' had een livestream met maar 68 kijkers
https://www.facebook.com/VrijeMedia/videos/682453783228168
Katja had maar 20 kijkers.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206340841
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 15:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er zijn amper kijkers naar de stream van de braderie in Brussel.

'vrije media' had een livestream met maar 68 kijkers
https://www.facebook.com/VrijeMedia/videos/682453783228168
Katja had maar 20 kijkers.
"Wij zijn de wappies zat! Wij zijn de wappies zat!"
pi_206342427
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2022 19:22 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Whuttt??
Ik ben er behoorlijk ziek van geweest :')
Wat een domme opmerking dit
Omicron stelt weinig meer voor, zelfs mijn moeder in de risicogroep ervaart het als een griep en niet meer dan dat, de IC cijfers bevestigen dat nog eens.

Van de griep kun je ook behoorlijk ziek van zijn, ofwel geen domme opmerking maar dat willen mensen niet inzien.
pi_206342969
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 18:05 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]
Omicron stelt weinig meer voor, zelfs mijn moeder in de risicogroep ervaart het als een griep en niet meer dan dat, de IC cijfers bevestigen dat nog eens.

Van de griep kun je ook behoorlijk ziek van zijn, ofwel geen domme opmerking maar dat willen mensen niet inzien.
Ja, want iedereen is hetzelfde toch.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206343016
Vorige week zei Johan Remkes het al: normale mensen die normaal in redelijkheid leven, worden door het kwakkelende overheidsbeleid en door de schandalen en crises murw gemaakt en gaan radicaliseren. Ook in de pandemie, eerlijk is eerlijk, is veel desinformatie over allerhande onderwerpen de wereld ingeslingerd, die er ook bij kwetsbare personen in ging als koek.

Zo ook de dames in onderstaand filmpje, al oordeel ik niet over een vroeger redelijk leven, of dat het er nooit geweest is. Feit is wel dat de kinderrechter de kinderen van mevrouw onder toezicht heeft gesteld. Ik kan me levendig voorstellen dat geen enkele moeder op dat besluit zit te wachten. Gelukkig bestaat er de mogelijkheid tot bezwaar en beroep.
Echter, waarom zou je actie ondernemen als platforms als Burgerfront je ervan overtuigen dat de wet niet voor jou geldt? De AVG-wet (die dan weer wel geldt) verbiedt derden om contact met jou te zoeken, en een juridisch adviseur (geen erkende titel, dus iedereen kan zich zo noemen) staat naast je om ongevraagd bezoek af te poeieren aan de deur.
De medewerkers van Jeugdzorg mogen wel oppassen, want nu worden ze alleen strafrechtelijk vervolgd. Althans, als het deze dames lukt om aangifte te doen, deze in behandeling wordt genomen, het OM overgaat tot vervolging en de rechter de verdachte medewerker celstraf oplegt voor aanbellen. Ik haal toch opgelucht adem dat mijn buren mij niet strafrechtelijk laten vervolgen omdat ik deze week een pakje braadboter wilde lenen…

https://videre.fail/ding-dong-jeugdzorg-aan-de-deur/
pi_206343018
Krijg je dan te horen van de GGD welke variant je hebt? Dacht 't niet.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206343774
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 15:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er zijn amper kijkers naar de stream van de braderie in Brussel.

'vrije media' had een livestream met maar 68 kijkers
https://www.facebook.com/VrijeMedia/videos/682453783228168
Katja had maar 20 kijkers.
Het is ook alleen het kijken waard als het waterkanon erbij is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206343876
is de wappiebeweging dan echt aan het uiteenvallen?

Als zelfs blenderwappie-Eva van Zeeland haar droombaan gevonden heeft in het circus _O-
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206344118
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 18:48 schreef Magister_Artium het volgende:
Vorige week zei Johan Remkes het al: normale mensen die normaal in redelijkheid leven, worden door het kwakkelende overheidsbeleid en door de schandalen en crises murw gemaakt en gaan radicaliseren. Ook in de pandemie, eerlijk is eerlijk, is veel desinformatie over allerhande onderwerpen de wereld ingeslingerd, die er ook bij kwetsbare personen in ging als koek.

Zo ook de dames in onderstaand filmpje, al oordeel ik niet over een vroeger redelijk leven, of dat het er nooit geweest is. Feit is wel dat de kinderrechter de kinderen van mevrouw onder toezicht heeft gesteld. Ik kan me levendig voorstellen dat geen enkele moeder op dat besluit zit te wachten. Gelukkig bestaat er de mogelijkheid tot bezwaar en beroep.
Echter, waarom zou je actie ondernemen als platforms als Burgerfront je ervan overtuigen dat de wet niet voor jou geldt? De AVG-wet (die dan weer wel geldt) verbiedt derden om contact met jou te zoeken, en een juridisch adviseur (geen erkende titel, dus iedereen kan zich zo noemen) staat naast je om ongevraagd bezoek af te poeieren aan de deur.
De medewerkers van Jeugdzorg mogen wel oppassen, want nu worden ze alleen strafrechtelijk vervolgd. Althans, als het deze dames lukt om aangifte te doen, deze in behandeling wordt genomen, het OM overgaat tot vervolging en de rechter de verdachte medewerker celstraf oplegt voor aanbellen. Ik haal toch opgelucht adem dat mijn buren mij niet strafrechtelijk laten vervolgen omdat ik deze week een pakje braadboter wilde lenen…

https://videre.fail/ding-dong-jeugdzorg-aan-de-deur/
"U handelt in kinderen want u staat in het handelregister" WTF??!
pi_206344297
wat een heerlijk filmpje weer _O_
quote:
- bent u echt een jurist? (met verbazing)
JAAA
JAAA ECHT WAARRRRRRR
GEK HE

- ik ben bang dat we andere stappen moeten ondernemen naar de kinderrech.....
GAAT U NU LOPEN BEDREIGAH!????!
GAAN JULLIE DREIGEN
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206344321
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:15 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
"U handelt in kinderen want u staat in het handelregister" WTF??!
Deductief redeneren, een onmisbare eigenschap voor deze kliek.

Normaal redeneren: Mark Rutte zegt iets. Hij heeft eerder gelogen. Wat hij nu zegt kan waar zijn, of gelogen.
Deductief: Mark Rutte zegt iets. Hij heeft eerder gelogen, dus wat hij nu zegt is een leugen.

Verder blijft het me verbazen hoe het woord ‘handelen’ steeds weer op die manier wordt geïnterpreteerd, dat het goed uitkomt. Handelen met persoonsgegevens betekent natuurlijk dat men de (relevante) persoonsgegevens mag raadplegen. Dat klinkt natuurlijk lang niet zo sensationeel als het handelen ‘in’ persoonsgegevens, maar toch wordt gesuggereerd dat de gemeente geld verdient aan het bevolkingsregister.
pi_206344353
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:32 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Deductief redeneren, een onmisbare eigenschap voor deze kliek.

Normaal redeneren: Mark Rutte zegt iets. Hij heeft eerder gelogen. Wat hij nu zegt kan waar zijn, of gelogen.
Deductief: Mark Rutte zegt iets. Hij heeft eerder gelogen, dus wat hij nu zegt is een leugen.

Verder blijft het me verbazen hoe het woord ‘handelen’ steeds weer op die manier wordt geïnterpreteerd, dat het goed uitkomt. Handelen met persoonsgegevens betekent natuurlijk dat men de (relevante) persoonsgegevens mag raadplegen. Dat klinkt natuurlijk lang niet zo sensationeel als het handelen ‘in’ persoonsgegevens, maar toch wordt gesuggereerd dat de gemeente geld verdient aan het bevolkingsregister.
Dat is een overtreding van de Aardappel Vlees Groente!!! Ik ben Googlejurist! Ik heb onderzoek gedaan!
pi_206344571
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een heerlijk filmpje weer _O_
[..]

En ze kunnen zich jurist noemen, want geen beschermd beroep. Advocaat daarentegen wel. Die functietitel voeren zonder daartoe bevoegd te zijn, is strafbaar. Hetzelfde geldt voor misbruik van (academische) titels.
Overigens verbaas ik me bij sommigen wel over de hoge eisen die ze aan contracten stellen. Met bloed ondertekend, ik mag hopen dat het beeldspraak is…
pi_206344811
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:52 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
En ze kunnen zich jurist noemen, want geen beschermd beroep. Advocaat daarentegen wel. Die functietitel voeren zonder daartoe bevoegd te zijn, is strafbaar. Hetzelfde geldt voor misbruik van (academische) titels.
Overigens verbaas ik me bij sommigen wel over de hoge eisen die ze aan contracten stellen. Met bloed ondertekend, ik mag hopen dat het beeldspraak is…
achja, het maakt toch niet uit. Ze kan nog in hoger beroep, maar dat doet ze niet want .... ze doet niet (meer) mee met 'het systeem'. en 'jeugdzorg staat op zwart'.

vraag mij af hoe zoiets in de praktijk verder gaat. als je dit zo hoort dan krijg je het vermoeden dat zulke ouders hun kinderen ergens onderbrengen en de instanties niet vertellen waar dat is.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206345892
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 21:12 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
achja, het maakt toch niet uit. Ze kan nog in hoger beroep, maar dat doet ze niet want .... ze doet niet (meer) mee met 'het systeem'. en 'jeugdzorg staat op zwart'.

vraag mij af hoe zoiets in de praktijk verder gaat. als je dit zo hoort dan krijg je het vermoeden dat zulke ouders hun kinderen ergens onderbrengen en de instanties niet vertellen waar dat is.
Of je nou meedoet of niet, de Nederlandse staat wel of niet erkent, het blijft toch beter om te onderhandelen dan met je vingers in je oren de andere kant op kijken. Maar leg dat eens uit aan die sektarische beweging.
pi_206348275
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2022 20:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een heerlijk filmpje weer _O_
[..]

Wat een figuren weer. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206354470
Max van den Berg is vandaag voorgeleid. hij blijft tot donderdag vast zitten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206354626
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 18:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max van den Berg is vandaag voorgeleid. hij blijft tot donderdag vast zitten.
En dan gaat Eline natuurlijk voor de deur pizza eten en kampvuurtje maken, oh wacht...
pi_206354766
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 18:12 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
En dan gaat Eline natuurlijk voor de deur pizza eten en kampvuurtje maken, oh wacht...
Eline Miranda van 't Noordende horen we niets meer van. Weet nog wel wie haar advocaat destijds was, die initialen vergeet je niet zo snel

dit was echt de advocaat destijds :Y
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206355121
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 18:27 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Eline Miranda van 't Noordende horen we niets meer van. Weet nog wel wie haar advocaat destijds was, die initialen vergeet je niet zo snel
[ afbeelding ]
dit was echt de advocaat destijds :Y
Haha, ja dat weet ik nog ja. Geniaal eigenlijk.
pi_206355602
Volg niet alle wappen, maar hoor sowieso weinig meer over figuren als Tikkie Tinus, Eline en die Djottaweejee-mevrouw... Waar zijn ze gebleven?
Ze zullen heus nog wel actief zijn of op viaducten met vlaggen staan zwaaien, maar hoor er weinig schokkends meer over.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206355848
djotta djotta-mevrouw (Karin-Maria Keser) heeft een eigen Mondhygiënistenpraktijk. Daarnaast nog altijd fulltime wappie, vorige week heeft ze nog een spetterende video uitgebracht. Het lijkt een spannend filmpje te zijn maar achteraf besef ik mij dat het slechts een langdradige film is waarin ze aankondigd haar tarotkaarten te willen verkopen voor een flink bedrag. Ik ben teleurgesteld in deze film, het is het kijken niet waard.
https://www.facebook.com/karin.keser/videos/446373757375959/

voor corona was ze ook al activist, maar dan tegen hondenpoep op straat. haar twitteraccount is nog altijd 'kakvrijdenhaag'. ze spoot destijds met groene en gele spuitbus op hondendrollen. Dat was haar actieprogramma.
-

Van Eline horen we niets meer. Ze was nog wel kort in beeld bij die geflipte Jan Huzen.

-
Tikkie Tinus doet mee aan de wappievrije week. Een week lang niet op social media. Daar doen de wappies iedereen een groot plezier mee.

-
het meeste hoor je nog van Max van de B en Steffanie maria kruts. Beide waren vrijdag op een wappiebraderie in Den Haag, waarbij Max aan het roepen was naar Mark Rutte. vervolgens werd max gearresteerd en sindsdien zit hij een straf uit van 7 dagen.

-
Mike Otte zit nog vast, die sloeg helemaal door toen de politie bij het huis van zijn ouders aanklopte en daarna de deur insloeg. Iets met niet betaalde boetes begrijp ik.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206356450
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 19:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
djotta djotta-mevrouw (Karin-Maria Keser) heeft een eigen Mondhygiënistenpraktijk. Daarnaast nog altijd fulltime wappie, vorige week heeft ze nog een spetterende video uitgebracht. Het lijkt een spannend filmpje te zijn maar achteraf besef ik mij dat het slechts een langdradige film is waarin ze aankondigd haar tarotkaarten te willen verkopen voor een flink bedrag. Ik ben teleurgesteld in deze film, het is het kijken niet waard.
https://www.facebook.com/karin.keser/videos/446373757375959/

voor corona was ze ook al activist, maar dan tegen hondenpoep op straat. haar twitteraccount is nog altijd 'kakvrijdenhaag'. ze spoot destijds met groene en gele spuitbus op hondendrollen. Dat was haar actieprogramma.
-

Van Eline horen we niets meer. Ze was nog wel kort in beeld bij die geflipte Jan Huzen.

-
Tikkie Tinus doet mee aan de wappievrije week. Een week lang niet op social media. Daar doen de wappies iedereen een groot plezier mee.

-
het meeste hoor je nog van Max van de B en Steffanie maria kruts. Beide waren vrijdag op een wappiebraderie in Den Haag, waarbij Max aan het roepen was naar Mark Rutte. vervolgens werd max gearresteerd en sindsdien zit hij een straf uit van 7 dagen.

-
Mike Otte zit nog vast, die sloeg helemaal door toen de politie bij het huis van zijn ouders aanklopte en daarna de deur insloeg. Iets met niet betaalde boetes begrijp ik.
Otte is vanwege bedreiging van een agent, die hij wel even thuis zou komen opzoeken...

Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 18 oktober 2022 @ 02:22:01 #33
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206359426
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 18 oktober 2022 @ 02:22:46 #34
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206359428
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 18 oktober 2022 @ 02:27:19 #35
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206359435
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206362216
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 02:27 schreef puzziepie het volgende:
[ twitter ]
Ik vond Hans Teeuwen vroeger helemaal niet zo leuk, maar dit typetje kan ik wel waarderen.
pi_206366316
Wie gaat er mee naar de Dam? David Icke komt spreken, de man die beweert dat politici van buitenaardse reptielen afstammen, maar dan dus niet overdrachtelijk.

https://samenvoornederlan(...)derland-amsterdam-2/
pi_206366702
Verkleed als nep-veteraan en dan mijzelf vreselijk misdragen naar de wappies toe. Dat lijkt mij wel wat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206366749
En jahoor, Steffanie stond vandaag bij een politiebureau te demonstreren met een Freemax banner.


plus een grote smoel naar de politie. de wappen zullen wel even uitleggen aan de agenten hoe ze te werk moeten gaan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206367206
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 18:13 schreef Magister_Artium het volgende:
Wie gaat er mee naar de Dam? David Icke komt spreken, de man die beweert dat politici van buitenaardse reptielen afstammen, maar dan dus niet overdrachtelijk.

https://samenvoornederlan(...)derland-amsterdam-2/
Oeh, even dit outfitje bestellen

pi_206367684
Ik was vandaag op de paardenmarkt in Zuid Laren, en daar stonden stuk of 10 wappies met borden over aardbeving, Oekraïne, boeren, covid en natuurlijk de liegende overheid.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206368153
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 19:53 schreef Wantie het volgende:
Ik was vandaag op de paardenmarkt in Zuid Laren, en daar stonden stuk of 10 wappies met borden over aardbeving, Oekraïne, boeren, covid en natuurlijk de liegende overheid.
Ja, het is weer bronsttijd voor de wappies. je kunt ze nu in het wild tegenkomen, tussen de mensen.
Op enkele plaatsen beginnen weer de fakkeltochten. De slogan voor dit jaar is:
wappie, wappie, wappie. loop voor joker met een lampie
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206370986
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2022 19:53 schreef Wantie het volgende:
Ik was vandaag op de paardenmarkt in Zuid Laren, en daar stonden stuk of 10 wappies met borden over aardbeving, Oekraïne, boeren, covid en natuurlijk de liegende overheid.
Ik had dit leuk kunnen vinden, maar het is toch gewoon triest…
De afgelopen keren dat ik door het noorden reed, zag ik in het donker tussen Drachten en Groningen mensen zwaaien met de oranje lampen aan, en terug van een bijeenkomst zag ik net voorbij Assen op een viaduct ‘Free Max’. Hebben ze dan echt niet door dat die jongen steeds zijn voorwaarden overtreedt? Ik ben compleet onbekend bij OM en CJIB, maar als ik ooit over de schreef was gegaan en ik mocht gewoon rondlopen onder voorwaarde dat ik ergens niet mocht zijn gedurende mijn proeftijd, dan bleef ik toch lekker weg op die plekken. Gewoon koest houden en niemand die moeilijk doet.
Aan de andere kant is Max een loopjongen van de wappies, die op commando zo een geel hesje en een omgekeerde vlag pakt. Gewoon voor de beelden. En zijn pooiers lopen binnen met donaties.
pi_206371505
Ik moest hier stiekem wel een beetje om lachen.

pi_206390380
Agnes Plaatje is een wappie/complotdenker die bizar is doorgeslagen met haar theorie over haar uit huis geplaatste dochter. Ze beweerd al jaren dat de overheid haar dochter heeft omgebracht. Sinds er een ander 14-jarig meisje kwam te overlijden, roept ze van alles over haar - waaronder de leugen dat dit haar dochter zou zijn.

Vandaag was er een rechtszaak om de complotwaanzin van Agnes P. te stoppen. Mevrouw kwam niet opdagen.

bron: https://www.gelderlander.(...)or-de-staat~a70fbb75
quote:
Moeder is complottheorieën over haar overleden dochter (14) zat, ze is niet ‘vermoord door de staat’

Twee moeders staan tegenover elkaar bij een kort geding in de rechtbank Zwolle. De aanklager, een vrouw uit Weesp, verloor haar 14-jarige dochter. De gedaagde, Agnes Plaatje uit Steenwijk, misbruikt deze dood voor het verspreiden van allerlei complottheorieën. Zij wil dat gedaagde daarmee stopt. De vraag is nu: welk belang gaat voor?
Phaedra Werkhoven 20-10-22, 12:36 Laatste update: 19:01

Wat gaat voor: de vrijheid van meningsuiting of de aantasting van de persoonlijke levenssfeer? Die vraag stond vandaag centraal in de rechtbank Zwolle. Een kort geding van de moeder van het overleden meisje tegen de gedaagde moeder Plaatje.

De aanklager verloor haar 14-jarige dochter in mei dit jaar aan zelfdoding. Sindsdien heeft zij last van voortdurende uitingen op sociale media van Plaatje, die beweert dat de dood van de dochter onder verdachte omstandigheden was. Daarnaast gebruikt Plaatje de naam van de overleden dochter voortdurend om haar complottheorieën te verspreiden. Hierdoor wordt haar rouwproces verstoord.
Gesloten deuren

Terwijl advocaat Joe Jay de Haas voor de rechter deze ochtend uiteenzet waarom we hier zijn, begint de aanklagende moeder al te huilen. Ze wil geen media-aandacht en had gevraagd om gesloten deuren. Ze wil dat het stopt. De Haas vertelt dat hij op alle mogelijke manieren heeft geprobeerd Plaatje te bereiken voor deze zitting, maar dat zij niets heeft geantwoord. Zij is er vandaag dan ook niet bij. Via Twitter zocht deze site contact met Plaatje, maar werd door haar geblokkeerd.

De Haas zegt dat het ergste wat je kunt overkomen, je kind verliezen, bij aanklager is gebeurd. Ondertussen aait hij over haar rug, ze snikt in een tissue. Vanaf de dag van het overlijden heeft ze last van Plaatje, die haar belde, contact zocht op Facebook en met haar wilde afspreken bij de Mc Donald’s in Zwolle. Ze wilde er niets van weten. Het blijkt dat de dochters van Plaatje en aanklager in hetzelfde gezinshuis zaten. Beide moeders zijn slachtoffer van de toeslagenaffaire, hun dochters waren uit huis geplaatst.
Dubieuze rol

Plaatje voert een strijd op social media, ze beweert dat haar eigen dochter, ook een meisje van 14, een slachtoffer van de ‘staatsontvoeringen’ is en dat ze haar dochter kwijt is. Op haar Twitteraccount roept ze nog steeds op: ,,Heeft u dit meisje gezien?”

Ze denkt dat de man van het het gezinshuis waar hun beide dochters verbleven een dubieuze rol speelt, dat haar dochter nu gevaar loopt, omdat de dochter van aanklager ‘onder verdachte omstandigheden overleden zou zijn.’ ‘Vermoord zou zijn door de staat’. Dat is echter niet het geval. Het meisje leed aan depressies, had goed contact met haar moeder en aan haar trieste overlijden was ook volgens politierapporten niets verdachts.

Ik heb haar huilend opgebeld, stop hiermee, maar ze zei: fok jou, ik laat me niet de mond snoeren
aanklagende moeder

De familie Zondag, die een gezinshuis heeft, vangt verschillende kinderen op die uit huis zijn geplaatst. Jonathan Zondag heeft de dochter van Plaatje al een halfjaar in zijn huis. Ook de dochter van aanklager woonde bij hem. Hij kan niet te veel zeggen over de zaak. Wel dat het iedereen veel verdriet doet, vooral bij de vriendinnen van de dochter van aanklager, maar ook bij de dochter van Plaatje. ,,Wat ik kan zeggen is dat het goed gaat met haar, zij is bij ons. Zij is niet verdwenen of ‘zoek’, ze wil niet in de media, al helemaal niet via de sociale mediakanalen van haar moeder.”
Twee keer aangifte

Advocaat De Haas vertelt dat het van het grootste belang is dat aanklager de rust krijgt om haar verdriet te verwerken. Op de dag van de crematie van de dochter heeft Plaatje opgeroepen op social media om die te stoppen. Ze kwam in magazines als Linda en Libelle met haar verhaal en was op tv bij de zender Ongehoord Nederland. In haar timelines gaat het steeds om woorden als ‘doofpot’ en ‘moord’. ,,Andere twitteraars gaan er gretig op in.”

Aanklager heeft meerdere malen geprobeerd Plaatje te laten stoppen, ze deed twee keer aangifte. ,,Ik heb haar huilend opgebeld, stop hiermee, maar ze zei: ‘Fok jou, ik laat me niet de mond snoeren’. Ik ben niet de enige die aangifte gedaan heeft, er zijn meerdere slachtoffers van haar. De politie adviseerde me naar de rechter te gaan. Het is een paardenmiddel, maar het moet ophouden.”

De moeder eist via haar advocaat dat Plaatje stopt met het verspreiden van foto's van haar dochter, met het noemen van haar dochters naam, met onrechtmatige uitlatingen over haar. Dat ze verwijdert wat geplaatst is. Ze wil dat gedaagde stopt met contact zoeken. Ze wil een dwangsom van 500 euro per dag dat er alsnog uitlatingen verschijnen.

Als blijkt dat de rechter twee weken wil nemen voor de uitspraak, schrikt aanklager. ,,Moet ik nog twee weken in de ellende zitten?” De rechter snapt haar gevoelens en belooft zo snel mogelijk uitspraak te doen.
Verdriet door complottheorieën

Complottheorieën over overleden kinderen hebben de afgelopen jaren al voor veel verdriet bij nabestaanden gezorgd. Zo was er afgelopen jaren op social media veel aandacht voor een theorie dat er in de gemeente Bodegraven kinderen zouden zijn misbruikt en vermoord door ‘een sado-pedo-elite’. Buitenstaanders gingen zelfs bloemen leggen bij graven van kinderen. Er is nimmer bewijs voor gevonden en ouders van de overleden kinderen raakten ten einde raad. De gemeente spande, net zoals de moeder in deze zaak, een kort geding aan en won. De complotverspreiders werden veroordeeld tot een hoge boete.

In de VS werd complotverspreider Alex Jones recent tot een boete van 1 miljard dollar veroordeeld omdat hij bleef verkondigen dat de slachtoffers van de schietpartij op een basisschool geen echte slachtoffers waren, maar dat de schietpartij door de overheid in scene was gezet om strengere wapenwetten te kunnen invoeren. Jones moet nu een megaboete aan de ouders van de overleden kinderen betalen.


[ Bericht 0% gewijzigd door spectrumanalyser op 20-10-2022 21:47:48 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206392117
Donna van der Horst (wappie-vlogger) had op Facebook gemeld dat haar auto niet door de APK is gekomen, en dat ze daardoor niet meer naar de wappiebraderie kan. vervolgens heeft ene Gea Vrieze een donatieactie opgezet bij doneeractie.nl

iemand heeft via die website de actie gerapporteerd en nu is de donatie stopgezet. Gea heeft een e-mail gekregen met het verhaal dat er mogelijk kosten kunnen worden gemaakt als alle donaties teruggestort dienen te worden :)



in het kort; wappie maakt donatieactie aan, donatiewebsite blokkeerd de actie en dreigt met kosten. ^p^
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206392312
quote:
Vandaag was er een rechtszaak om de complotwaanzin van Agnes P. te stoppen. Mevrouw kwam niet opdagen, dus werd bij verstek veroordeeld.


Waar staat dat ze is veroordeeld?
anonieme razernist
pi_206392794
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 21:10 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Waar staat dat ze is veroordeeld?
ah, correctie. de rechter moet nog uitspraak doen. binnen 14 dagen.
de kansen voor mevrouw Plaatje zijn klein.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 21 oktober 2022 @ 03:31:05 #49
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206395029
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206395547
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 19:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Agnes Plaatje is een wappie/complotdenker die bizar is doorgeslagen met haar theorie over haar uit huis geplaatste dochter. Ze beweerd al jaren dat de overheid haar dochter heeft omgebracht. Sinds er een ander 14-jarig meisje kwam te overlijden, roept ze van alles over haar - waaronder de leugen dat dit haar dochter zou zijn.

Vandaag was er een rechtszaak om de complotwaanzin van Agnes P. te stoppen. Mevrouw kwam niet opdagen.

bron: https://www.gelderlander.(...)or-de-staat~a70fbb75
[..]

Dit is toch te triest voor woorden eigenlijk. Je kind is er niet meer door zelfdoding, en zo'n achterlijk figuur gaat er vervolgens mee aan de haal. Ik kan hier best boos om worden :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206410592
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 07:36 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Dit is toch te triest voor woorden eigenlijk. Je kind is er niet meer door zelfdoding, en zo'n achterlijk figuur gaat er vervolgens mee aan de haal. Ik kan hier best boos om worden :r
twitter


Minstens zo triest.
pi_206418614
Oppergek Erik slaat helemaal door in zijn verveling door containers met verbouwingspuin te filmen en te stellen: veel verbouwen door nieuwe bewoners = overlijden van de oude bewoners door vaccinaties, daar komt de oversterfte vandaan. :') 8)7 Zich niet realiserend wat er de afgelopen jaren op de woningmarkt gebeurd is (bovendien, je kunt ook je eigen woning verfraaien of gewoon verhuizen en daardoor moeten verbouwen), en dat de oversterfte door tig andere factoren bij elkaar wordt veroorzaakt (waarvan vergrijzing de grootste is).

En oh ja, dat hele astroïde project van de NASA laatst was natuurlijk fake he. Gebaseerd op eigen hersenspinsels en een of ander raar filmpje van een "zingende cowboy met gitaar". :') 8)7
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206422348
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2022 12:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Oppergek Erik slaat helemaal door in zijn verveling door containers met verbouwingspuin te filmen en te stellen: veel verbouwen door nieuwe bewoners = overlijden van de oude bewoners door vaccinaties, daar komt de oversterfte vandaan. :') 8)7 Zich niet realiserend wat er de afgelopen jaren op de woningmarkt gebeurd is (bovendien, je kunt ook je eigen woning verfraaien of gewoon verhuizen en daardoor moeten verbouwen), en dat de oversterfte door tig andere factoren bij elkaar wordt veroorzaakt (waarvan vergrijzing de grootste is).

En oh ja, dat hele astroïde project van de NASA laatst was natuurlijk fake he. Gebaseerd op eigen hersenspinsels en een of ander raar filmpje van een "zingende cowboy met gitaar". :') 8)7
Ik zag het vanmorgen. Zo vaak gezegd: echt onderzoek is een hypothese toetsen aan de werkelijkheid, met zoveel mogelijk factoren uitgesloten. Wappie-onderzoek is een hypothese aannemen en alles aangrijpen als bewijs om de hypothese overeind te houden.
Minstens zo sukkelig van hem is dat hij wat alternatieve filmpjes kijkt en die onmiddellijk als waarheid verspreidt. Erik is het hoerenjong van David Icke en de zijnen, al heeft hij het zelf niet door.
pi_206432747
Pointer van gisteravond was wel goed. Ging over Telegram groepen die bedrijven intimideren.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 24 oktober 2022 @ 18:59:02 #55
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206435749
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206437438
"Hie schlaft mie!" _O-

Dacht dat Max vast zat? Wat was er in Frankfurt loos dan?
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206438164
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 20:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Hie schlaft mie!" _O-

Dacht dat Max vast zat? Wat was er in Frankfurt loos dan?
Max heeft een weekje vastgezeten en kwam afgelopen donderdag alweer vrij.
Hij zat een week vast wegens het contact zoeken met Mark Rutte.

In Frankfurt was een tegendemonstratie gaande, tegen wappies.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206438288
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Max heeft een weekje vastgezeten en kwam afgelopen donderdag alweer vrij.
Hij zat een week vast wegens het contact zoeken met Mark Rutte.

In Frankfurt was een tegendemonstratie gaande, tegen wappies.
Ah en dat mag dan niet van de wappies, enkel hun mogen protesteren en hebben recht op hun mening :r
pi_206440230
Toekomst Viruswaarheid op spel nadat ING rechtszaak wint: ‘Zo worden we effectief verboden’

Engel en de pooierjurist vs een heel team van ING, wie zou dat gaan winnen?

*gniffel*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206440318
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 08:30 schreef xpompompomx het volgende:
Toekomst Viruswaarheid op spel nadat ING rechtszaak wint: ‘Zo worden we effectief verboden’

Engel en de pooierjurist vs een heel team van ING, wie zou dat gaan winnen?

*gniffel*
Wilde deze ook al posten. Goed nieuws *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206440327
Daar gaat z'n verdienmodel, mooie rede voor weer een demonstratie, er wordt te weinig gewappieklapt de laatste tijd. ~O>
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:11:28 #62
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_206443724
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2022 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Max heeft een weekje vastgezeten en kwam afgelopen donderdag alweer vrij.
Hij zat een week vast wegens het contact zoeken met Mark Rutte.

Ik zag het ja, ging achter Rutte aan voor een goed gesprek. Daarna weer iedereen erom heen flippen :')
:')
pi_206444706
Meteen het definitieve bewijs dat 't hem alleen maar om geld gaat. Hij roept dat als ING de rekening blokkeerd dat dit hem monddood maakt. Alsof je zonder rekening geen demonstratie kan organiseren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206457007
In Bussum is het een Indian summer. Gevolg van Golfstromen, wind en hoge instraling. Dat kan eenvoudiger: chemtrails. De Gele camera herhaalt wel honderd keer het woord legt het allemaal uit.
Komt nog bij dat er op station Hilversum een bankje in regenboogkleuren is geverfd. Genoeg reden om met een hoog stemmetje ‘joehoe’ te roepen, verwijfd te gaan praten en heel boos de kleuren op te gaan sommen en een heterobankje te eisen: https://www.brighteon.com/343bce25-6308-48d1-b69a-345fe4d5bedc
pi_206457980
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206458919
quote:
Prima nieuws! Kan Willem zich eindelijk weer full time op het dansen storten! ^O^ RIP Wappiewaarheid.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 18:49 schreef Magister_Artium het volgende:
In Bussum is het een Indian summer. Gevolg van Golfstromen, wind en hoge instraling. Dat kan eenvoudiger: chemtrails. De Gele camera herhaalt wel honderd keer het woord legt het allemaal uit.
ALUMINIUM STRONTZIUM BARIUM TROEPIUM! 8)7
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206459848
wat opvalt is dat de stichting intussen van naam gewijzigd is. van Stichting viruswaarheid naar Stichting voor waarheid.

Ja, de wappies willen zich niet beperken tot alleen desinformatie over virussen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206460646
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2022 16:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meteen het definitieve bewijs dat 't hem alleen maar om geld gaat. Hij roept dat als ING de rekening blokkeerd dat dit hem monddood maakt. Alsof je zonder rekening geen demonstratie kan organiseren.
Ik denk niet echt dat het Willem om geld, of uitsluitend om geld gaat: dat heeft ie genoeg, zeker nu pa dood is. Hij wil waarschijnlijk wel de andere medewerkers betalen, en dat lijkt me dan ook weer logisch. De nadruk ligt er ook nooit zo op doneren. Ik heb Viruswaarheid in ieder geval nooit beschouwd als een verdienmodel voor Willem Engel.
anonieme razernist
pi_206461048
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:06 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik denk niet echt dat het Willem om geld, of uitsluitend om geld gaat: dat heeft ie genoeg, zeker nu pa dood is. Hij wil waarschijnlijk wel de andere medewerkers betalen, en dat lijkt me dan ook weer logisch. De nadruk ligt er ook nooit zo op doneren. Ik heb Viruswaarheid in ieder geval nooit beschouwd als een verdienmodel voor Willem Engel.
Opmerkelijk is in ieder geval Willem zijn opvatting over donaties. Hij ziet een donatie niet zozeer als een donatie aan de stichting, maar als een persoonlijke donatie aan hem. Zoiets van hier heb je 25 euro, doe er maar iets leuks mee voor jezelf.
Engel voelt zich niet verantwoordelijk om naar de donateurs toe uitleg te geven, of ook maar een deugdelijke jaarverslag in te leveren.

In dit opzicht zie ik zijn wappieclub alleen maar als dekmantel voor extra inkomsten, naast z'n danslessen.
De donatieknop is ook goed in beeld op zijn website.

Je hebt gelijk met de stelling dat Engel niet bepaald straatarm is. Aan de andere kant geeft het beeld van Engel niet het idee dat hij verstandig met geld kan omgaan. Overigens heeft hij nog steeds niet de 4000 euro overgemaakt aan Marc van Ranst, wat hij moet doen na een gerechtelijke uitspraak. Dat ging toen over een zaak die hij had aangespannen tegen van Ranst, en verloor. Ik dacht dat het ging om belediging.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206461307
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 22:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Overigens heeft hij nog steeds niet de 4000 euro overgemaakt aan Marc van Ranst, wat hij moet doen na een gerechtelijke uitspraak. Dat ging toen over een zaak die hij had aangespannen tegen van Ranst, en verloor. Ik dacht dat het ging om belediging.
Typisch voorbeeld, voor een beroepsquerulant als Engel is geld een middel (om mensen mee te irriteren) minder een doel.
anonieme razernist
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 27 oktober 2022 @ 16:19:37 #71
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206467119
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206469837
quote:
Eerste klas? Waar doet hij het van?
pi_206470215
Debbie, de vrouw die agenten bedreigde met een tribunaal, heeft ook weer een leuk filmpje opgenomen.
ze is haar uitkering defenitief kwijt en mogelijk raakt ze haar huis kwijt.
intussen zit ze maar te schelden en af te geven op de Nederlandse politie.
https://videre.fail/bedel(...)ien-haar-huis-kwijt/

ik heb het niet helemaal gekeken, zo slaapverwekkend is het.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206470472
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Debbie, de vrouw die agenten bedreigde met een tribunaal, heeft ook weer een leuk filmpje opgenomen.
ze is haar uitkering defenitief kwijt en mogelijk raakt ze haar huis kwijt.
intussen zit ze maar te schelden en af te geven op de Nederlandse politie.
https://videre.fail/bedel(...)ien-haar-huis-kwijt/

ik heb het niet helemaal gekeken, zo slaapverwekkend is het.
Ik had het aan tijdens het poetsen. Het is weer onhandig aangepakt.
De uitkering is afgewezen, omdat een bepaald document ontbreekt. Debbie had het wel ingeleverd bij de aanvraag.
Dan kan je de telefoon opnemen, een bezwaarschrift opstellen of terugbellen na ontvangst van de brief, maar mevrouw gaat een joint roken op zolder om rustig te worden, en wordt daarna boos op de overheid. Zelfs dat dus in de verkeerde volgorde.
pi_206475243
quote:
Stikstofprobleem opgelost! Verlosser Max heeft met de boeren gepraat!
Volgens Videre heeft hij het druk dit weekend: Fryslan - Den Haag - Enschede - Amsterdam (gek Icke aanhoren) - Rotterdam - Zutphen - PI zwaaien naar Bartje van Well (vriendje van Mike Otte), eat this Rutte! :7
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206475532
ja, het belang van die rode zakdoek, dat weten we allemaal. Dat is namelijk de Hanky code. Helemaal terug uit de jaren '70 en '80.
https://en.wikipedia.org/wiki/Handkerchief_code
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206475561
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 11:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]
Stikstofprobleem opgelost! Verlosser Max heeft met de boeren gepraat!
Volgens Videre heeft hij het druk dit weekend: Fryslan - Den Haag - Enschede - Amsterdam (gek Icke aanhoren) - Rotterdam - Zutphen - PI zwaaien naar Bartje van Well (vriendje van Mike Otte), eat this Rutte! :7
Het geeft hem het gevoel belangrijk te zijn, er toe doen. Dat is de valkuil waar types als hij in trappen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206476036
Soevereinzwerver Jeroen en 'levende vrouwe' Veronique hebben bezoek gehad van een deurwaarder voor een schuld aan VGZ.
Mocht Jeroen of zijn 'levende vrouwe' ooit een operatie nodig hebben, dan zou ik ze eerst laten betalen.
Net zoals bij Mike Otte, lekker door blijven lopen met een liesbreuk omdat de operatie geannuleerd wordt wegens wanbetaling :7

https://videre.fail/de-de(...)ereinzwerver-jeroen/
pi_206476171
Lol, toevallig heb ik zwerver Jeroen nu ook lopen. Hier nog twee, maar betreffende Engie:


Wat een gezuig zeg :r je zal hem maar aan de lijn krijgen. :') Die jingles / praatjes er tussendoor zijn verder wel vermakelijk. _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206477581
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Lol, toevallig heb ik zwerver Jeroen nu ook lopen. Hier nog twee, maar betreffende Engie:


Wat een gezuig zeg :r je zal hem maar aan de lijn krijgen. :') Die jingles / praatjes er tussendoor zijn verder wel vermakelijk. _O-
Soms klinkt hij net als Samson de hont :D
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 oktober 2022 @ 02:54:56 #81
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206485291
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 oktober 2022 @ 03:02:03 #82
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206485294
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 29 oktober 2022 @ 03:04:22 #83
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206485296
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206486796
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 12:48 schreef Dutch_view het volgende:
Soevereinzwerver Jeroen en 'levende vrouwe' Veronique hebben bezoek gehad van een deurwaarder voor een schuld aan VGZ.
Mocht Jeroen of zijn 'levende vrouwe' ooit een operatie nodig hebben, dan zou ik ze eerst laten betalen.
Net zoals bij Mike Otte, lekker door blijven lopen met een liesbreuk omdat de operatie geannuleerd wordt wegens wanbetaling :7

https://videre.fail/de-de(...)ereinzwerver-jeroen/
Het is zo opvallend dat al die "vrije en wakkere" lui stuk voor stuk betalingsproblemen hebben. Er zijn maar weinig wappies die een relaxte leven hebben.
pi_206486863
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 11:46 schreef -river- het volgende:

[..]
Het is zo opvallend dat al die "vrije en wakkere" lui stuk voor stuk betalingsproblemen hebben. Er zijn maar weinig wappies die een relaxte leven hebben.
Dat vrij en wakker is in de meeste gevallen een uitvlucht uit een somber en uitzichtloos bestaan.

Wat niet werkt op de langere termijn natuurlijk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206486914
Nog zo'n voorbeeld. De hele tijd maar beweren 'zie je wel, we zitten op de goede weg', als er pogingen gedaan worden om David Icke te weren.

Volgens Eva van Zeeland zit je op de goede tijdlijn als het mainstream is als er gepraat gaat worden over reptielen. :|W |:( :') ja, want cabal, de elite en schaduwregering. Eva word daar blij van.

https://www.youtube.com/shorts/OaBU3CPS4ts
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206489337
twitter


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2022 18:16:48 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 29 oktober 2022 @ 18:56:16 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206489666
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 18:16 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
"Je moet godverdomme je teringkop houden! Klootzak! Kut wappie!"

Wat een held _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206490651
"DiE pRiK dOeT eChT iEtS mEt MeNsEn!!"

Steffie, 29-10-2022. :') 8)7
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206490765
Het heeft wel geholpen, het kwam even binnen bij hem. Kort daarna staakt ie zijn 'eenmansdemonstratie'.

ik zou die rommel uit z'n klauwen trekken en in de eerste vuilnisbak gooien.
bij een FvD flyeractie ooit gedaan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206492604
twitter

Verbaal geweld van wappies.
In Amerika is dat ook, maar meer politiek extreemrechts
pi_206492696
Zo mesjokke dat politici, virologen en zorgmedewerkers niet normaal op Twitter kunnen zitten zonder dat wappen hun tweets volspammen met wappiecommentaar.
Dus een IC verpleegkundige die al tien jaar patienten verzorgd krijgt te horen van iemand die filmpjes gekeken heeft hoe ze haar werk moet doen. zucht.....

Zonder reageermogelijkheid is er nog 'citeer retweet', en tja dat doen ze nu dan....
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206498009
De wappiekermis is bezig in Rotterdam
https://www.facebook.com/(...)eos/525865149372158/

maar 16 kijkers _O-

Blurkut Steffanie maria kruts:
https://www.facebook.com/100064607223979/videos/507427294605025

Katja
https://www.facebook.com/(...)eos/5701859173167771

[ Bericht 19% gewijzigd door spectrumanalyser op 30-10-2022 13:58:44 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206498048
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 20:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"DiE pRiK dOeT eChT iEtS mEt MeNsEn!!"

Steffie, 29-10-2022. :') 8)7
Steffie moet gewoon een beetje weinig aandoen dan komt het wel goed met die bedreigingen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206498054
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 18:56 schreef Starhopper het volgende:

[..]
"Je moet godverdomme je teringkop houden! Klootzak! Kut wappie!"

Wat een held _O_ _O_
Valt me nog alles mee in Den Haag
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206498212
De politie is het zat, de groep krijgt nu aanwijzingen om een bepaalde kant op te gaan.
Eerste klappen zijn uitgedeeld, arrestaties ook zo lijkt het
https://www.facebook.com/(...)eos/525865149372158/

quote:
Twee mensen aangehouden bij protestmars in Rotterdam
30 oktober 2022, 16:46 uur

De politie heeft zondag twee mensen aangehouden bij een protestmars vanaf het Schouwburgplein in Rotterdam. Een groep mensen week af van de afgesproken route, waarbij de politie moest ingrijpen met onder meer wapenstokken om hen weer bij de rest van de demonstranten te krijgen, aldus een woordvoerster van de politie. Twee mensen wilden niet meewerken en zijn aangehouden wegens verstoring van de openbare orde.

De demonstranten liepen de protestmars "tegen het regeringsbeleid" en "voor onze vrijheid", aldus Nederland in Verzet in de aankondiging van de demonstratie op Facebook.
bron: https://capelsdagblad.nl/(...)estmars-in-rotterdam

[ Bericht 34% gewijzigd door spectrumanalyser op 30-10-2022 17:10:14 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206500704
twitter
pi_206500772
Nog zo'n aggresieve wappie
twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206500901
Je hoort gewoon al aan haar stem dat ze zwakzinnig is.
pi_206501017
Steffanie: "Max, wij willen je allemaal beschermen"
Max: "dat HOEFT helemaal niet, ik leef mij eigen de-leven ik doe mijn eigen ding!"

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206501189
quote:
Lopen ze nu als schaapjes achter een auto met aanhanger aan?
pi_206502685
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2022 18:52 schreef Gehrman het volgende:
Je hoort gewoon al aan haar stem dat ze zwakzinnig is.
Ik heb er vandaag maar een half uurtje van gezien, maar het viel me (tot mijn verbazing) op dat zij geregeld de verstandige was. Degene die andere demonstranten probeert te bewegen zich normaal te gedragen.
  Beste debater 2022 zondag 30 oktober 2022 @ 20:39:38 #103
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206502768
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 19:08 schreef -river- het volgende:

[..]
Lopen ze nu als schaapjes achter een auto met aanhanger aan?
Auto met Russische vlag :') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206502882
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Auto met Russische vlag :') :') :')
Knettergek 8)7 8)7 8)7
pi_206504401
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 20:33 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik heb er vandaag maar een half uurtje van gezien, maar het viel me (tot mijn verbazing) op dat zij geregeld de verstandige was. Degene die andere demonstranten probeert te bewegen zich normaal te gedragen.
Zonder haar daarmee op een voetstuk te willen hijsen, is Steffie inderdaad wel degene die loopt te blauwhelmen en daardoor Max met zijn benen op de grond zet. Die steeg boven zichzelf uit door zich als martelaar te gedragen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 30 oktober 2022 @ 22:44:04 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206505162
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Auto met Russische vlag :') :') :')
Ik hoop zo dat Rusland ons de oorlog gaat verklaren. Bijltjesdag })
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206505321
quote:
84s.gif Op zondag 30 oktober 2022 22:44 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik hoop zo dat Rusland ons de oorlog gaat verklaren. Bijltjesdag })
Erhm, nee dat hoop ik niet.

Ik hoop dat die Forumpartij implodeerd. Als die partij op 0 zetels staat, dan kun je spreken van een geslaagde GREAT RESET.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 30 oktober 2022 @ 22:51:37 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206505356
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 22:49 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Erhm, nee dat hoop ik niet.

Ik hoop dat die Forumpartij implodeerd. Als die partij op 0 zetels staat, dan kun je spreken van een geslaagde GREAT RESET.
Van deur tot deur gaan en alle wappen arresteren lijkt mij wel tof :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206506154
quote:
84s.gif Op zondag 30 oktober 2022 22:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Van deur tot deur gaan en alle wappen arresteren lijkt mij wel tof :)
Kom kom, niet zo eng doen. Het lijkt mij tof dat iedereen weer een rustig leventje gaat leiden. Dus gewoon weer werken en het geld dat nu aan donaties, wiet en reiskosten wordt uitgegeven, komt vrij voor een cadeautje voor de kinderen, een normale woning en gezond eten.
Het enige wat die wappen niet moeten doen als ze zijn uitgedemonstreerd, is bij de jehova’s getuigen gaan. Straks komen ze nog bij iedereen aan de deur…
pi_206506918
quote:
84s.gif Op zondag 30 oktober 2022 22:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Van deur tot deur gaan en alle wappen arresteren lijkt mij wel tof :)
Zoiets noemen we een razzia...dat was destijds ook niet zo'n goed idee.
pi_206507032
quote:
84s.gif Op zondag 30 oktober 2022 22:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Van deur tot deur gaan en alle wappen arresteren lijkt mij wel tof :)
Wist niet dat je toch nog zoveel Russische invloeden in je hebt.
Zou je ze ook het raam willen uitgooien?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 31 oktober 2022 @ 17:59:59 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206511859
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 09:14 schreef DW457 het volgende:

[..]
Zoiets noemen we een razzia...dat was destijds ook niet zo'n goed idee.
Gewoon doorleven alsof ze niets gedaan hebben kan echt niet. Zeker niet voor FvD'ers en bijvoorbeeld die kerel die met een Russische vlag liep te zwaaien afgelopen weekend.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206511878
quote:
84s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Gewoon doorleven alsof ze niets gedaan hebben kan echt niet. Zeker niet voor FvD'ers en bijvoorbeeld die kerel die met een Russische vlag liep te zwaaien afgelopen weekend.
QR-code op hun voorhoofd!
pi_206511977
quote:
84s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Gewoon doorleven alsof ze niets gedaan hebben kan echt niet. Zeker niet voor FvD'ers en bijvoorbeeld die kerel die met een Russische vlag liep te zwaaien afgelopen weekend.
Hoe lastig het ook is, negeren is de enige goede oplossing.
Door het aandacht te geven, maak je het groter. Dit zijn wappen die alleen maar uit zijn op ophef, zodat ze hun o zo gewenste aandacht krijgen. Het zijn maar aandachtszieke werkloze mafklappers die van alles doen om te sarren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206512510
quote:
84s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Gewoon doorleven alsof ze niets gedaan hebben kan echt niet. Zeker niet voor FvD'ers en bijvoorbeeld die kerel die met een Russische vlag liep te zwaaien afgelopen weekend.
Waarom niet? Zwaaien met een vlag is niet strafbaar en door er zo opgefokt over te zijn, geef je ze precies wat ze willen. Dus je zou kunnen zeggen dat ze door jouw laatste post deze 'slag' van je gewonnen hebben. Als je ze gewoon had genegeerd en je schouders had opgehaald had jij hem gewonnen.
pi_206512623
quote:
84s.gif Op zondag 30 oktober 2022 22:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Van deur tot deur gaan en alle wappen arresteren lijkt mij wel tof :)
Goed, maar dan voor de zekerheid ook diegenen die tot 2 jaar terug nog de grootste Trump/Poetin/Baudet fan waren.
pi_206513366
Het oude doxen is weer van stal gehaald. Blurkut Steffanie maria Kruts heeft foto's van de agenten verspreid, die in Rotterdam enkele wappies corrigerende tikken hebben uitgedeeld, nadat deze door de linie heen waren gelopen.

Een goede tip is om niet door een politielinie heen te gaan lopen.
Nog een tip is om geen foto's van agenten te verspreiden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206514818
mocht je nou ooit op een dag in een dipje zitten, kijk dan Janet Ossebaard terug bij Pointer.
https://pointer.kro-ncrv.(...)nker-janet-ossebaard

https://player.vimeo.com/video/408297721?h=638a9b88f2

Janet die de 'mainstream media' wel even komt vertellen hoe alles in elkaar zit. vanaf 16:30 is Janet boos.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206514892
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 21:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
mocht je nou ooit op een dag in een dipje zitten, kijk dan Janet Ossebaard terug bij Pointer.
https://pointer.kro-ncrv.(...)nker-janet-ossebaard

https://player.vimeo.com/video/408297721?h=638a9b88f2

Janet die de 'mainstream media' wel even komt vertellen hoe alles in elkaar zit. vanaf 16:30 is Janet boos.
Ik vond de video minder spectaculair, eerder illustratief voor wappengedrag. Alleen maar zenden en vooral niet toelichten, zelfs niet een normale vraag om verduidelijking.
pi_206524452
Exact, Janet Ossebaard is wel het toonvoorbeeld van de wappie. Alleen maar zenden, zenden en zenden.

Janet is nooit gestopt met het maken van haar 'documentaires'.
Op rumble.com gooit ze om de week een nieuwe klapper. Eerst onder de naam 'The Fall Of The Cabal Series'.
later onder de accountnaam 'The Sequel to the fall of the Cabal'.

concept blijft al die tijd gelijk. opzwepende muziek, stockfoto's en bij elkaar gesprokkeld beeldmateriaal, allemaal voorzien van voiceover.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206527878
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Exact, Janet Ossebaard is wel het toonvoorbeeld van de wappie. Alleen maar zenden, zenden en zenden.

Janet is nooit gestopt met het maken van haar 'documentaires'.
Op rumble.com gooit ze om de week een nieuwe klapper. Eerst onder de naam 'The Fall Of The Cabal Series'.
later onder de accountnaam 'The Sequel to the fall of the Cabal'.

concept blijft al die tijd gelijk. opzwepende muziek, stockfoto's en bij elkaar gesprokkeld beeldmateriaal, allemaal voorzien van voiceover.
De typische wappiedocu. Lange monologen, weinig navolgbare redeneringen en terwijl de rest van de wereld fout is, heeft de maker zelf als door een wonder de wijsheid in pacht.
Het verschil met onze Oppergek (bekend van slaapverwekkende soundbites als Tartaria, etherenergie en fasenantennes) is dat Janet met wat sensationele muziek en montage een iets groter publiek trekt, terwijl de Gele Camera het met enkele views per dag moet doen. Niet van fans, maar van mensen zoals wij die hem vierkant uitlachen.
pi_206538562
Soevereinwappie Jeroen "de mens" Kuijten werd het blijkbaar te heet onder de voeten?
Alles is gewist en er staat ergens een warrig statement:

https://videre.fail/soeve(...)de-pijp-aan-maarten/

Ergens voor mijn vermaak vind ik het jammer, moest altijd wel lachen om de filmpjes van die gek :P
pi_206538786
Youri Plate is ook in Wappieland door de mand gevallen? Zou zich verrijken met donaties, belastingadviezen met belachelijke vergoedingen en daar dan drugs en wapens van kopen. Je verwacht het niet... :')

https://videre.fail/doek-valt-voor-staatsgek-youri-plate/
pi_206538822
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 22:00 schreef Dutch_view het volgende:
Soevereinwappie Jeroen "de mens" Kuijten werd het blijkbaar te heet onder de voeten?
Alles is gewist en er staat ergens een warrig statement:

https://videre.fail/soeve(...)de-pijp-aan-maarten/

Ergens voor mijn vermaak vind ik het jammer, moest altijd wel lachen om de filmpjes van die gek :P
Het is net als met Micha Kat altijd weer de vraag. Zeggen te stoppen, dan ook echt stoppen, maar daarna weer online komen met een nieuw account.
pi_206538965
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 22:17 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Het is net als met Micha Kat altijd weer de vraag. Zeggen te stoppen, dan ook echt stoppen, maar daarna weer online komen met een nieuw account.
De laatste tijd had hij het er over om naar Nieuw Zeeland te gaan. Geen idee of het waanideeën zijn :D
Maar verder lijkt het niet zo goed te hebben geboterd tussen hem en Youri Plate? Plate had juridische hulp gegeven maar blijkbaar niet goed te hebben uitgepakt.
Maar idd zou me ook niets verbazen wanneer hij lekker joints blijft roken in zijn krot te Eindhoven :P
pi_206539413
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 22:29 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
De laatste tijd had hij het er over om naar Nieuw Zeeland te gaan. Geen idee of het waanideeën zijn :D
Maar verder lijkt het niet zo goed te hebben geboterd tussen hem en Youri Plate? Plate had juridische hulp gegeven maar blijkbaar niet goed te hebben uitgepakt.
Maar idd zou me ook niets verbazen wanneer hij lekker joints blijft roken in zijn krot te Eindhoven :P
Youri heeft geld verdiend over de rug van goedgelovigen in geldnood. Gouden bergen beloven door hun wijs te maken dat bepaalde wetgeving niet rechtsgeldig is en dat je grote sommen geld kan claimen door omslachtige procedures. Rond 2012 was Luca van Dinther actief met de soevereine mens. Gekke codes aanvragen en je hoeft geen cent meer af te dragen aan huur, belasting of hypotheek.
Jeroen is met z’n stugge blowhoofd in de strapatsen van Youri getuind, met open ogen. Die kan naar zijn centen fluiten en de schulden worden alleen maar groter. Dan heb je echt geen geld voor een vliegticket naar de andere kant van de wereld, zelfs geen enkele reis. Bovendien mag je niet blowen aan boord.
pi_206539766
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 23:16 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Youri heeft geld verdiend over de rug van goedgelovigen in geldnood. Gouden bergen beloven door hun wijs te maken dat bepaalde wetgeving niet rechtsgeldig is en dat je grote sommen geld kan claimen door omslachtige procedures. Rond 2012 was Luca van Dinther actief met de soevereine mens. Gekke codes aanvragen en je hoeft geen cent meer af te dragen aan huur, belasting of hypotheek.
Jeroen is met z’n stugge blowhoofd in de strapatsen van Youri getuind, met open ogen. Die kan naar zijn centen fluiten en de schulden worden alleen maar groter. Dan heb je echt geen geld voor een vliegticket naar de andere kant van de wereld, zelfs geen enkele reis. Bovendien mag je niet blowen aan boord.
Vind het ook zo bijzonder dat ze er ook een dagtaak aan lijken te hebben om die procedures van charlatans als Youri op te volgen. En maar bellen met instanties onder de meest bijzondere (bij)namen, gezien de talloze filmpjes. Qua soevereinwappies lijkt het even wat rustiger te worden met Mike nog in de bak en Jeroen (voorlopig?) van de radar. Dan maar weer eens kijken hoe het met Erik zijn tartaria antennes gaat :7
pi_206539829
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 22:29 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
De laatste tijd had hij het er over om naar Nieuw Zeeland te gaan. Geen idee of het waanideeën zijn :D
Maar verder lijkt het niet zo goed te hebben geboterd tussen hem en Youri Plate? Plate had juridische hulp gegeven maar blijkbaar niet goed te hebben uitgepakt.
Maar idd zou me ook niets verbazen wanneer hij lekker joints blijft roken in zijn krot te Eindhoven :P
Is hij verhuisd en woont ie niet meer in Schinveld?
anonieme razernist
pi_206539840
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:32 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Is hij verhuisd en woont ie niet meer in Schinveld?
In een van zijn latere video's hoorde ik Jeroen een adres noemen in t centrum van Eindhoven
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 3 november 2022 @ 02:25:32 #130
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206539945
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 3 november 2022 @ 02:26:02 #131
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206539946
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206540598
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:17 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Vind het ook zo bijzonder dat ze er ook een dagtaak aan lijken te hebben om die procedures van charlatans als Youri op te volgen. En maar bellen met instanties onder de meest bijzondere (bij)namen, gezien de talloze filmpjes. Qua soevereinwappies lijkt het even wat rustiger te worden met Mike nog in de bak en Jeroen (voorlopig?) van de radar. Dan maar weer eens kijken hoe het met Erik zijn tartaria antennes gaat :7
Indertijd wisten die soevereinen ook zaaltjes af te huren en te vullen. Gewoon om donaties vragen en de sociale druk doet de rest. Hele zaal vol met opnemende smartphones, maar dat zijn ze gewend. Over de staat werd verteld dat die niet meer bestond sinds mei 1940 (want capitulatie en Duitsland heeft Nederland nooit officieel teruggegeven aan de Nederlanders - aanname dat de bezetting rechtmatig was - en als oorlogscompensatie verkocht aan rijke Amerikanen) en dat het koningshuis zelfs illegaal was (want koningin Wilhelmina zou geen biologische dochter zijn van Willem III, koningin Juliana zou als baby geruild zijn met een kind uit de omgeving en na verkrachting door prins Hendrik zou prinses Beatrix geboren worden, die getrouwd zou zijn geweest met een homoseksuele kindermisbruiker - ik ga alleen in op de verkeerde aanname over biologische en wettige nakomelingen, die door de soevereinen dus ook al verkeerd worden geïnterpreteerd).
Deze twee ‘feiten’ maakten dus dat je geen belasting hoefde te betalen, sterker nog, er lag een pot goud in een kluis, waar je zo recht op had.
Bovenstaande is niet verzonnen, vooral ontleend aan dezelfde bronnen als in hun filmpjes: pateo.nl.
pi_206540625
quote:
Om 17:30u stond hij nog in Den Haag te streamen. Dacht ff dat ik zo zijn beeld in liep maar uiteraard filmde hij zichzelf. En daar was ook al geen kip.
pi_206547487
Nou, zondag "oorlog" in Amsterdam hoor; David Icke mag het land niet in...
pi_206547543
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 19:39 schreef JohnWickPic het volgende:
Nou, zondag "oorlog" in Amsterdam hoor; David Icke mag het land niet in...
_O-

Terecht. Als haatimans dat niet mogen, dan hij ook niet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206548695
'Ze zijn bang voor Icke, wat hebben ze te verbergen?'
anonieme razernist
pi_206550241
Heerlijk trouwens, die reptielentranen.
anonieme razernist
pi_206550748
Zie je wel! Het is die elite die over ons heerst! De deepstate, de satanisten, de cabal, word wakker mensen!!! ;) 8)7

Heerlijk. _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206550838
De man die Corona en zijn eigen ontslag bij Justitie wist te linken aan ritueel kindermisbruik, is weer opgepakt: https://www.leidschdagbla(...)e&utm_medium=organic
pi_206551646
]
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:30 schreef NoCigar het volgende:
'Ze zijn bang voor Icke, wat hebben ze te verbergen?'
Ter illustratie:

twitter
anonieme razernist
  vrijdag 4 november 2022 @ 00:38:34 #141
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206551660
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 november 2022 00:32 schreef NoCigar het volgende:
]
[..]
Ter illustratie:

[ twitter ]
Tuurlijk, Miep.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  vrijdag 4 november 2022 @ 00:39:43 #142
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206551664
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2022 19:41 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
_O-

Terecht. Als haatimans dat niet mogen, dan hij ook niet.
Exact. Ophitsers en haatpredikers: blijf weg. We hebben er zelf al genoeg.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206551672
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 00:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
Exact. Ophitsers en haatpredikers: blijf weg. We hebben er zelf al genoeg.
Het is toch gewoon een oude man, waar maak je je druk om. Heel apart.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206551680
Het geldt voor heel de Schengenzone en voor de komende twee jaar lees ik net. Een adempauze, ook voor de reptielen uit de vijfde dimensie..
anonieme razernist
  vrijdag 4 november 2022 @ 00:54:56 #145
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206551727
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 00:41 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Het is toch gewoon een oude man, waar maak je je druk om. Heel apart.
Oude mannen zijn de ergste. :{w
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206551735
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 00:54 schreef Perrin het volgende:

[..]
Oude mannen zijn de ergste. :{w
True :9 :D
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206567720
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 november 2022 00:32 schreef NoCigar het volgende:
]
[..]
Ter illustratie:

[ twitter ]
Die groep houd je, maar die leeft met voeding vanuit die hoek.
Ik ben heel benieuwd wat nu met oplichter Youri gaat gebeuren. Dat klinkt heel off-topic, maar het is relevanter dan je zou denken. Maandenlang heeft hij veel goedgelovigen, die het vertrouwen in de overheid niet hadden, wijsgemaakt dat hij wel effe zou regelen dat ze alles zouden krijgen waar ze recht op hadden. Wilde hij natuurlijk wel een donatie voor en een percentage van het binnengehaalde bedrag. Het einde van het liedje laat zich raden. Dus is nu half wappenland boos op Youri.
Met andere complotgoeroes kan dit ook gebeuren.
pi_206569428
Resume; Jan Huzen staat morgen vanaf 12:00 uur op de Dam met zijn kliek.
Samen voor Nederland heeft aangegeven niets te organiseren maar roept toch wel op om naar de Dam te gaan.
Fakkeldrager Max van den Berg is er.

Plus 100% kans op regenval, vanaf het middaguur.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206570174
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 20:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Resume; Jan Huzen staat morgen vanaf 12:00 uur op de Dam met zijn kliek.
Samen voor Nederland heeft aangegeven niets te organiseren maar roept toch wel op om naar de Dam te gaan.
Fakkeldrager Max van den Berg is er.

Plus 100% kans op regenval, vanaf het middaguur.
Fakkels erbij, loopt met een sisser af.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206571035
quote:
Van talentvol voetballer tot presentator

De 70-jarige Icke heeft al een hele carrière achter de rug als hij zich vanaf de jaren 90 steeds meer gaat vastbijten in complottheorieën. Icke was als jeugdspeler actief bij de Engelse voetbalclub Coventry City, ging later als journalist aan de slag en werkte zichzelf op tot presentator van een sport- en later een ontbijtshow bij de BBC.

Eind jaren 80 ging Icke aan de slag bij een groene politieke partij, de Green Party, waar hij al snel woordvoerder werd. In 1990 nam hij daar afscheid toen hij volgens eigen zeggen te horen had gekregen dat hij de zoon van God was. Hij voorspelde dat de wereld tot een einde zou komen in 1997 door verschillende aardbevingen, vulkaanuitbarstingen en orkanen.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)derland-demonstratie
Gewoon een mannetje met waanideeën dus _O-

Zal wel te veel ballen gekopt hebben tijdens z'n voetbal carrière...
pi_206574311
Kerel is geblokkeerd van Facebook, YouTube, Twitter, vanwege het verspreiden van desinformatie over oa corona.
Wappiebeweging: "Dan zal het wel waar zijn, wat hij zegt" :|W
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 6 november 2022 @ 10:53:57 #152
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206574325
Gaan ze vandaag weer rellen?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206574348
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 23:10 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Gewoon een mannetje met waanideeën dus _O-

Zal wel te veel ballen gekopt hebben tijdens z'n voetbal carrière...
En daardoor minstens zo gevaarlijk. Als er 100 mensen zijn die hem op zijn woord geloven, kan je er al flink last van hebben.
Micha Kat is jarenlang niets meer geweest dan een schreeuwerig, klein, dik mannetje. Toch maakte hij zijn publiek wijs dat Jaap van Dissel kinderen slacht om de elite te voorzien van vers bloed. Van Dissel werd vervolgens zo ernstig lastiggevallen, dat hij en zijn gezin allemaal beveiligd moesten worden.
pi_206574373
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 10:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kerel is geblokkeerd van Facebook, YouTube, Twitter, vanwege het verspreiden van desinformatie over oa corona.
Wappiebeweging: "Dan zal het wel waar zijn, wat hij zegt" :|W
Als we maar een tiende zo rotsvast vertrouwden, waren we een warme maatschappij.
Deze hoeveelheid blindstaren kom je buiten de jehova’s getuigen nergens tegen, zou je zeggen.
  zondag 6 november 2022 @ 11:02:33 #155
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206574397
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 10:59 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Als we maar een tiende zo rotsvast vertrouwden, waren we een warme maatschappij.
Deze hoeveelheid blindstaren kom je buiten de jehova’s getuigen nergens tegen, zou je zeggen.
Er is weinig nadeel voor ze om zo'n drama te maken omtrent corona. Leuk samenhorigheidsgevoel vooral denk ik.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206574451
Merk hier wel een vreemde trend. zodra ik het woord wappie gebruik, krijg ik een DM van een Modje, of ik dat woord niet meer wil gebruiken om ruzie te voorkomen. Maar de reptielentheorie, 5G en alle andere complottheorieen mogen uitgebreid worden besproken. Is het complotdenken aan het normaliseren?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 november 2022 @ 11:12:09 #157
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206574484
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2022 10:53 schreef puzziepie het volgende:
Gaan ze vandaag weer rellen?
Het regent.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 6 november 2022 @ 11:12:43 #158
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206574487
quote:
84s.gif Op zondag 6 november 2022 11:12 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het regent.
Prima rel weer oO< :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 november 2022 @ 11:15:48 #159
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206574510
quote:
11s.gif Op zondag 6 november 2022 11:12 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Prima rel weer oO< :D
Als het regent blijven de wappen liever thuis
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206574516
Eerst even inzingen bij het randwijck-monument? :|W

twitter


wtf, de kliniek is weer opengegaan hoor.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 november 2022 @ 11:19:25 #161
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206574538
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eerst even inzingen bij het randwijck-monument? :|W

[ twitter ]

wtf, de kliniek is weer opengegaan hoor.
Waarom daar? :') :') :')

Jottewawee
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206574551
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eerst even inzingen bij het randwijck-monument? :|W

[ twitter ]

wtf, de kliniek is weer opengegaan hoor.
cringe level x1000 :D
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 6 november 2022 @ 11:20:59 #163
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206574552
quote:
84s.gif Op zondag 6 november 2022 11:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Als het regent blijven de wappen liever thuis
Waarom verbaasd mij dat niet :7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206574632
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Merk hier wel een vreemde trend. zodra ik het woord wappie gebruik, krijg ik een DM van een Modje, of ik dat woord niet meer wil gebruiken om ruzie te voorkomen. Maar de reptielentheorie, 5G en alle andere complottheorieen mogen uitgebreid worden besproken. Is het complotdenken aan het normaliseren?
Noem ze dan gewoon maatschappelijk teleurstellende dat wappie gebruiken ze toch maar als geuzennaam. Wel raar dat je het woord niet mag gebruiken in het topic waar we ze belachelijk maken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206574736
Nougoed, de linkjes alvast. De club zonder klinkers doet live verslag vanaf 12:00
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206574842
Donna van der Horst heeft in een interview aangegeven dat de pandemie bij de natuur hoort, en dat er dan natuurlijk slachtoffers vallen. Hindert niet, want we zitten toch met een bevolkingsoverschot. Dat is dan maar heel naar als het je familie is.
Maar handen wassen, het vaccin, nee daar moet je echt niet aan beginnen want dat is slecht voor je.

allejezus zeg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206574959
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Merk hier wel een vreemde trend. zodra ik het woord wappie gebruik, krijg ik een DM van een Modje, of ik dat woord niet meer wil gebruiken om ruzie te voorkomen. Maar de reptielentheorie, 5G en alle andere complottheorieen mogen uitgebreid worden besproken. Is het complotdenken aan het normaliseren?
Ik denk dat dat gaat om het gebruik in BNW en niet hier.
anonieme razernist
pi_206574974
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:34 schreef vipergts het volgende:

[..]
Noem ze dan gewoon maatschappelijk teleurstellende dat wappie gebruiken ze toch maar als geuzennaam. Wel raar dat je het woord niet mag gebruiken in het topic waar we ze belachelijk maken.
Het gaat alleen om BNW en volgens mij weet hij dat zelf ook wel. beetje flauw, beetje nepnieuws..
anonieme razernist
pi_206575179
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nougoed, de linkjes alvast. De club zonder klinkers doet live verslag vanaf 12:00
Waarom zorgen voor kijkers via hun kanaal?
pi_206575183
Waarom wordt de Dam niet leeggespoten?
pi_206575201
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 12:35 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Waarom zorgen voor kijkers via hun kanaal?
Omdat het bazen zijn :D :P

Liever Pieter dan :P
pi_206575233
Pietertjuhhh, met z'n diepte interviews *O*
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_206575234
quote:
:')
Het is koud, het is guur....
pi_206575308
quote:
volgens
Hoest, hoest, hoest, hoest.
mij
hoest, hoest, hoest, hoest
(sorry ik ben niet helemaal goed)
volgens mij is het een systeem om het helal te laten imploderen
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206575313
quote:
Waar halen ze het vandaan :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206575452
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nougoed, de linkjes alvast. De club zonder klinkers doet live verslag vanaf 12:00
Wat een verzameling vollidioten. _O- _O- _O-
Het is koud, het is guur....
pi_206575497


Ok, awesome
pi_206575502
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 13:00 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Wat een verzameling vollidioten. _O- _O- _O-
Dad's army is er weer bij, het peleton nep-veteranen.
Een groep mensen met zwarte paraplus die zichzelf 'the black umbrellas' noemt, pleit voor een onderzoek naar satanistisch kindermisbruik. :')

wat ik van Pieter hoor is dat er geen boodschappen van David Icke mogen worden gebracht, op straffe van in beslagname van de apparatuur.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 november 2022 @ 13:05:44 #179
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206575517
Zie ik nou een spandoek met 'Ritual satan child abuse' ofzo? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206575522
Ik lees net ook dat Donna haar auto kapot is, 3000 euro schade.. even betalen mensen
pi_206575557
quote:
84s.gif Op zondag 6 november 2022 13:05 schreef Starhopper het volgende:
Zie ik nou een spandoek met 'Ritual satan child abuse' ofzo? :')
We demand an independent investigation into ritual satanic child abuse
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 november 2022 @ 13:08:59 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206575575
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 13:06 schreef JohnWickPic het volgende:
Ik lees net ook dat Donna haar auto kapot is, 3000 euro schade.. even betalen mensen
Daar had ze toch 3 weken terug een doneeractie voor? Die was gesloten door de donatiesite _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 november 2022 @ 13:09:18 #183
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206575582
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 13:08 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
We demand an independent investigation into ritual satanic child abuse
Manmanman 8)7
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206575595
Veegactie incomming!
pi_206575607
quote:
84s.gif Op zondag 6 november 2022 13:09 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Manmanman 8)7
Dat horen we toch al ruim 2 jaar joh.. dat is wat die pedo-elite doet
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 november 2022 @ 13:10:35 #186
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206575610
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 13:09 schreef JohnWickPic het volgende:
Veegactie incomming!
En nu gaan ze lopen :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 november 2022 @ 13:12:39 #187
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206575643
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206575647
Videre zit in de stream van pieter :D
pi_206575668
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 13:04 schreef JohnWickPic het volgende:
[ afbeelding ]

Ok, awesome
Portal!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206575699
Er was een oproepje gedaan om met David Icke-masker naar de Dam te komen. Net een paar gespot in de stream van Pietertje
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206575700
Ook weer kleine kinderen meegenomen om als schild te gebruiken :r
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_206575706
30 seconden gekeken, Mogen ze eindelijk weer op een kluitje staan houden ze massaal de 2 meter afstand regel aan. :D
pi_206575710
quote:
Is dit nou zo'n reptiel? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zondag 6 november 2022 @ 13:19:49 #194
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_206575726
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 13:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dad's army is er weer bij, het peleton nep-veteranen.
Ik kom er vandaag pas achter dat "In het gelid voor Vrijheid" er mee gestopt is... -O-

quote:
Persbericht: DE MISSIE IS TEN EINDE.

Geachte vrienden, volgers, sympathisanten, politie en journalisten,

De missie waartoe ik mij geroepen voelde is ten einde. Bij deze kondig ik de beëindiging aan van het door mij gestarte initiatief, ik sluit dit hoofdstuk af.

Naar aanleiding van schrijnende beelden van demonstraties die steeds vaker met geweld werden “neergeslagen” deed ik op 17 maart 2021 een oproep op sociale media aan oud-militairen en veteranen om met elkaar onder de noemer “In het gelid voor vrijheid” (IHGVV) op te staan en een signaal af te geven. Een signaal aan collega geüniformeerden dat het recht op demonstreren onder druk was komen te staan door het toepassen van buitenproportioneel geweld van politie agenten die hiertoe opdracht hadden gekregen. Ik wilde mensen die geweld schuwen en hun demonstratierecht kwamen uitoefenen vrijhouden van enige vorm van geweld. Op basis van een eenvoudige maar heldere missie nam ik gesteund door anderen een rol tijdens demonstraties:

-Begrip en respect tonen voor de mens in het politie uniform.
-Mensen de ruimte bieden om hun grondrecht vreedzaam te kunnen uitoefenen.
-Vrij blijven van politieke standpunten en meningen van zowel de demonstranten als de overheid.

Ik zie de missie van IHGVV als vervolmaakt en ten einde. Demonstraties worden gefaciliteerd zoals het hoort. Een groot deel van de mensen die met mij opstonden is zijn eigen weg gegaan, heeft zich gevoegd bij andere initiatieven of bijvoorbeeld contact gezocht met oud collega’s, instituten of veteranenverenigingen om te blijven praten over de staat van de democratie. Wij allen blijven verbonden, maar de gezamelijke missie is ten einde. Ik stop mijn camouflagejas weer in de plunjezak op zolder.

Ik heb vertrouwen dat de politie zich volgens de wet en op basis van mensenrechten inzet voor de democratie, de samenleving vraagt hier om. Politiemensen zullen vaker familie en vrienden treffen die kritisch zijn op het beleid. Ik verwacht ook dat binnen de politie meer draagvlak aan het ontstaan is voor het faciliteren van de brede maatschappelijke discussie die nodig is om als samenleving met elkaar door een deur te kunnen.

Ik heb nooit de intentie geuit of gehad om demonstraties te laten leiden door oud-militairen of de politie te helpen, deze taken horen bij de politie. Wij zijn enkel ondersteunend geweest en hebben een duidelijk signaal afgegeven dat voor geweld geen plaats is in een democratie. Ik ben de bevolking en de politie dankbaar dat wij deze dunne lijn konden betreden en heb het gevoel dat onze interventie de juiste impact heeft gehad.

Persoonlijk wil ik mijn dank extra uitspreken aan iedereen die mij heeft gesteund in de missie en verenigd en standvastig zijn of haar bijdrage leverde zolang dit nodig was. Wat rest is een broederschap met wijsheid en kracht, vriendschap en respect. Ik vertrouw er op dat Nederland een mooie toekomst tegemoet gaat.

Unitum et firmum, met dankbaarheid en respectvolle groet,

Ard Daniëls.
Maakt het allemaal toch net wat minder leuk...
pi_206575735
ME is er, ze gaan nu lopen *O*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 november 2022 @ 13:24:37 #196
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206575788
"we zijn hier op eigen titel"

:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 november 2022 @ 13:28:23 #197
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206575825
Tering jantje. Dat Engels van Pieter.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206575844
quote:
84s.gif Op zondag 6 november 2022 13:28 schreef Starhopper het volgende:
Tering jantje. Dat Engels van Pieter.
Zijn Nederlands is al beroerd :P
pi_206575857
Het blijft mooi hoe ongeïnteresseerd Pieter over komt als hij een 'interview' afneemt. Pieter kijkt de persoon niet aan, rookt een sigaret of eet een broodje. Heerlijk.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 november 2022 @ 13:30:50 #200
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206575858
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 13:29 schreef StephanL het volgende:

[..]
Zijn Nederlands is al beroerd :P
Freedom pies protest voor Oekraine and everywhere :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 november 2022 @ 13:31:46 #201
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206575864
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 13:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het blijft mooi hoe ongeïnteresseerd Pieter over komt als hij een 'interview' afneemt. Pieter kijkt de persoon niet aan, rookt een sigaret of eet een broodje. Heerlijk.
Als de donaties maar binnen komen :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206575953
Het was weer leuk knutselen op de afdeling.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 6 november 2022 @ 13:51:47 #203
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206576052
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 13:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het was weer leuk knutselen op de afdeling.
[ afbeelding ]
lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206576105
Wie heeft die looproute verzonnen, over de wallen. Gezellig met z'n allen langs de ramen. _O- 8)7
pi_206576131
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 13:54 schreef Tourniquet het volgende:
Wie heeft die looproute verzonnen, over de wallen. Gezellig met z'n allen langs de ramen. _O- 8)7
Ja, en de groep is nu ineens een stuk kleiner. ik zie nu alleen nog maar vrouwen lopen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 november 2022 @ 14:25:16 #206
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206576496
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 13:54 schreef Tourniquet het volgende:
Wie heeft die looproute verzonnen, over de wallen. Gezellig met z'n allen langs de ramen. _O- 8)7
Je zal maar buiten komen na een wip en dan kom je in een groep wappies terecht :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 6 november 2022 @ 14:25:27 #207
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206576500
saaie demo of ligt dat aan mij
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 6 november 2022 @ 14:25:38 #208
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206576503
quote:
84s.gif Op zondag 6 november 2022 14:25 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je zal maar buiten komen na een wip en dan kom je in een groep wappies terecht :')
van de wip naar de wap
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206577630
Ene Marcel Langhaar is aangehoden.
De LED-kar is in beslag genomen. door de politie verplaatst van de Dam naar het Spui.

bron: Videre
https://videre.fail/tusse(...)r-in-beslag-genomen/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206578679
Het idee om alvorens de demonstratie te staan bij het monument van Van Randwijk kwam van Frank van Loes.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206579113
Hahahahahaha. Prachtig dat ze overal open op camera staan.
Kunnen de mensen van de GGZ en de TBS-klinieken direct hun slag slaan.

Man oh man wat een hoop gekken kent NL tegenwoordig.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 november 2022 @ 17:33:38 #212
426493 crew  PippenScottie
pi_206579696
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 16:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het idee om alvorens de demonstratie te staan bij het monument van Van Randwijk kwam van Frank van Loes.

[ afbeelding ]
Hebben ze hun namen ook op het namenmonument gekalkt?
  zondag 6 november 2022 @ 17:40:27 #213
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206579812
Saaie demo of niet
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206579870
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 13:04 schreef JohnWickPic het volgende:
[ afbeelding ]

Ok, awesome
Iemand heeft teveel Stargate gekeken _O-
pi_206580326
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 16:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het idee om alvorens de demonstratie te staan bij het monument van Van Randwijk kwam van Frank van Loes.

[ afbeelding ]
En dan zelf niet meedoen, de ransbal.
anonieme razernist
pi_206580568
quote:
8s.gif Op zondag 6 november 2022 18:06 schreef NoCigar het volgende:

[..]
En dan zelf niet meedoen, de ransbal.
Loes is toch die vrouw die huilend in de camera keek en jengelde dat het een misdaad tegen de menselijkheid was dat haar dyslectische zoon een boek moest lezen? Of iets onbenulligs van dien aard, waarna ze zelf een school wilde gaan oprichten waar kinderen alleen leerden wat ze willen leren.
pi_206580931
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 13:18 schreef Basp1 het volgende:
30 seconden gekeken, Mogen ze eindelijk weer op een kluitje staan houden ze massaal de 2 meter afstand regel aan. :D
Zo zie je maar hoe deze groep inmiddels geslonken is. Tijdens corona waren ze nog met duizenden (bijv. 5000 volgens MSM, maar 50.000 volgens hunzelf :+ ).
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_206581629
quote:
84s.gif Op zondag 6 november 2022 14:25 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je zal maar buiten komen na een wip en dan kom je in een groep wappies terecht :')
Wip wap wip wap...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 november 2022 @ 19:34:02 #219
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206582103
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 18:17 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Loes is toch die vrouw die huilend in de camera keek en jengelde dat het een misdaad tegen de menselijkheid was dat haar dyslectische zoon een boek moest lezen? Of iets onbenulligs van dien aard, waarna ze zelf een school wilde gaan oprichten waar kinderen alleen leerden wat ze willen leren.
Deze bedoel je? :P

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206582569
Ja, dat is Loes.
Bij Dumpert even twee pagina's naar beneden scrollen op deze pagina:
https://www.dumpert.nl/tag/wappie

dan kom je bij de bekende 'maar wie ben jij'-tirade van Loes.


zo heerlijk hoe ze overduidelijk een briefje opleest wat naast de camera hangt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206584446
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 20:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, dat is Loes.
Bij Dumpert even twee pagina's naar beneden scrollen op deze pagina:
https://www.dumpert.nl/tag/wappie

dan kom je bij de bekende 'maar wie ben jij'-tirade van Loes.
[ afbeelding ]

zo heerlijk hoe ze overduidelijk een briefje opleest wat naast de camera hangt.
Dit is echt in de categorie ‘school is holocaust’.
pi_206584494
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 20:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja, dat is Loes.
Bij Dumpert even twee pagina's naar beneden scrollen op deze pagina:
https://www.dumpert.nl/tag/wappie

dan kom je bij de bekende 'maar wie ben jij'-tirade van Loes.
[ afbeelding ]

zo heerlijk hoe ze overduidelijk een briefje opleest wat naast de camera hangt.
Lijkt net zo'n emotion chart :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206603594
Mooie actie op Twitter, mooie foto's ook:

twitter
anonieme razernist
pi_206603623
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:35 schreef NoCigar het volgende:
Mooie actie op Twitter, mooie foto's ook:

[ twitter ]
Veel korte pittige kapsels met rode plukken ja. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206603738
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Veel korte pittige kapsels met rode plukken ja. _O-
Ik vind het eigenlijk heel erg om daarom te lachen maar mijn God, wat vinden ze zichzelf belangrijk en geweldig met die hashtag. Nog indrukwekkender is het als ze ergens in de tweet het woord narratief weten te gebruiken.
anonieme razernist
  dinsdag 8 november 2022 @ 16:59:37 #226
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206603829
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:51 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk heel erg om daarom te lachen maar mijn God, wat vinden ze zichzelf belangrijk en geweldig met die hashtag. Nog indrukwekkender is het als ze ergens in de tweet het woord narratief weten te gebruiken.
Als ze terrorist willen worden moeten ze nog even een tandje bijzetten. Nu is het vooral:
#ikbeneeneigenwijzedomoordiezichzelfonpopulairmaaktmetzijnpraatjes
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206606810
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 november 2022 16:35 schreef NoCigar het volgende:
Mooie actie op Twitter, mooie foto's ook:

[ twitter ]
Mijn God wat vermakelijk weer.. Schaapachtige figuren die schaapachtig gedrag vertonen, een massale kudde met 1 hashtag omdat ze geen schaap willen zijn :').
pi_206619188
Fakkelman Max denkt dat hij de gevangenis in mag. Hij liep vandaag met een toeter door Den Bosch, handhaving probeerde het groepje andersdenkenden te vragen om te stoppen met overlast geven echter bleven ze stug doorlopen.

pas nadat handhaving versterking kreeg, werd Max staande gehouden en kreeg hij een bekeuring voor het toeteren met z'n toeter. Max ziet dat anders, hij vind het maar raar dat je om 20:20 niet met een toeter door een woonwijk mag lopen. En demonstraties doorgeven bij de gemeente doet hij niet omdat hij van mening is dat de AIVD en politie hem toch al volgen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206619459
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 22:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Fakkelman Max denkt dat hij de gevangenis in mag. Hij liep vandaag met een toeter door Den Bosch, handhaving probeerde het groepje andersdenkenden te vragen om te stoppen met overlast geven echter bleven ze stug doorlopen.

pas nadat handhaving versterking kreeg, werd Max staande gehouden en kreeg hij een bekeuring voor het toeteren met z'n toeter. Max ziet dat anders, hij vind het maar raar dat je om 20:20 niet met een toeter door een woonwijk mag lopen. En demonstraties doorgeven bij de gemeente doet hij niet omdat hij van mening is dat de AIVD en politie hem toch al volgen.
De grootste familie van Nederland was eerder nog in Roermond, om Mike te steunen. Door de telefoon van Roberto klonk hij rustiger dan tijdens zijn zuigende gesprekjes met de politie. Wie weet heeft de bak nog een helende werking. Mike blijft nog even zitten…
pi_206625662
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2022 22:21 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
De grootste familie van Nederland was eerder nog in Roermond, om Mike te steunen. Door de telefoon van Roberto klonk hij rustiger dan tijdens zijn zuigende gesprekjes met de politie. Wie weet heeft de bak nog een helende werking. Mike blijft nog even zitten…
Hoorde dat hij een kist vol met post heeft ontvangen inmiddels. Heeft ie wat te doen :D
Volgens hem is het wel mensonterend, rechten worden ontnomen etc.
Het is wat Mike, verblijven in een staatshotel :P
pi_206626938
Die Mike ..... met z'n ambtsinstructie 2b.
Nu zit ie in een gevangeniscel en ontvangt hij post van mensen waar hij geen contract mee heeft.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206628506
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 17:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die Mike ..... met z'n ambtsinstructie 2b.
Nu zit ie in een gevangeniscel en ontvangt hij post van mensen waar hij geen contract mee heeft.
Dat zal een hele operatie zijn, iedere dag wanneer hij zijn eten krijgt door het luikje :D
pi_206630003
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2022 19:49 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Dat zal een hele operatie zijn, iedere dag wanneer hij zijn eten krijgt door het luikje :D
'Wie ben jij?'
anonieme razernist
pi_206667428
quote:
FvD-Kamerlid Van Meijeren spreekt over bezetten Tweede Kamer
https://nos.nl/l/2452300

FvD-Kamerlid Gideon van Meijeren zegt te hopen op een revolutionaire beweging die "bij wijze van spreken" de Tweede Kamer bezet om de regering weg te krijgen. Hij deed die uitspraak in een interview met de Belgische website Compleetdenkers.

Volgens Van Meijeren gedraagt de Staat zich tiranniek en worden Nederlanders van hun grondrechten beroofd, onder meer door coronamaatregelen. Hij voorziet een moment waarop het "zo urgent wordt voor mensen die niks meer te verliezen hebben dat ze bij wijze van spreken naar het parlement trekken en zeggen: 'wij gaan hier gewoon niet weg totdat de regering weg is'".
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 13 november 2022 @ 22:15:52 #235
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206667489
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2022 22:10 schreef Aether het volgende:

[..]

FvD wil de bestorming van het capitool door Trump-verdwaasden naapen?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206676276
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2022 22:10 schreef Aether het volgende:

[..]

Vermoeiend. En verder is er op wapgebied ook al niet veel meer te beleven. Oppergek is niet meer op Brighteon, dus geen Tartaria meer. Zou de pandemie dan toch voorbij zijn?
pi_206676381
die Gideon is zo vermoeiend. Hij was z'n idolen aan het napraten voor de Belgische wappiemedia en later als de Nederlandse media gepubliceerd heeft, krabbelt hij terug door te zeggen dat hij het woord 'bezetten' niet heeft gebruikt. Halve zool..... met z'n "tirannieke overheid". Zucht. Een tiran is een alleenheerser. 't is hetzelfde als wappies die roepen 'Geen dictatuur, stem ze weg'.

Op wappiegebied speelt er wel wat. Mike Otte zit vast, net als Huig Plug.
De zaak van de dansleraar begint volgende week. Dat gaat dan om de inhoudelijke behandeling van de zaak van Willem Engel, dacht ik.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206676529
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 19:00 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Vermoeiend. En verder is er op wapgebied ook al niet veel meer te beleven. Oppergek is niet meer op Brighteon, dus geen Tartaria meer. Zou de pandemie dan toch voorbij zijn?
Erik is nog actief op Bitchute, laatste video is van 2 dagen geleden https://www.bitchute.com/channel/degelecamera/
Onderwerpen worden wel minder spannend, ditmaal een klaagzang voor de Lildl over smart verlichting :')

en een filmpje over ooievaars. Erik wordt echt burgerlijk :7
pi_206678587
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 19:20 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Erik is nog actief op Bitchute, laatste video is van 2 dagen geleden https://www.bitchute.com/channel/degelecamera/
Onderwerpen worden wel minder spannend, ditmaal een klaagzang voor de Lildl over smart verlichting :')

en een filmpje over ooievaars. Erik wordt echt burgerlijk :7
Hahaha, SMART "Self Monitoring Analyzing and Reporting Technology" .. die vind ik best leuk :D Zou hij weten dat het op etherenergie werkt?
pi_206679425
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 19:20 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Erik is nog actief op Bitchute, laatste video is van 2 dagen geleden https://www.bitchute.com/channel/degelecamera/
Onderwerpen worden wel minder spannend, ditmaal een klaagzang voor de Lildl over smart verlichting :')

en een filmpje over ooievaars. Erik wordt echt burgerlijk :7
Kanaal toch weer boven water. Ook de alternatieve kanalen hebben wel wensen storing.
Het meest recente filmpje is een montage van 26 minuten, een samenvatting van hoofdstuk 1. Moet zeker aan het uwv laten weten dat hij werkwillig is.
Daarover gesproken, al twee jaar geleden had hij een vaststellingsovereenkomst gesloten. Die gele revolutie mag snel slagen, anders dan zit hij dadelijk bij de daklozenopvang…
pi_206731642
Tinus Koops staat met een klein aantal tractoren voor de van Nelle fabriek in Rotterdam, waar een VVD conferentie gehouden gaat worden.

twitter


heerlijk hoe kneuterig dit is. Voor een LED-kar is geen budget, danmaar een heel apostel uitprinten op A1 formaat op een handtrekwagen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206746201
Komende donderdag of vrijdag komt Mike Otte weer vrij volgens dansleraar Roberto.
Ze gaan dan meteen daarna aangifte doen voor onrechtmatig vastzetten, schending rechten etc. etc.
Verwacht Mike zn facebook dan weer gevuld wordt met filmpjes. Ik verwacht in ieder geval geen Mike Otte die schuldbewust is en een toontje lager gaat zingen :')
pi_206751498
Mike zal weinig veranderen. Hij zal mogelijk wel wat kalmer zijn, maar je brengt hem niet zomaar van zijn geloof.

Ook Oppergek Erik is weer in touw, nu in het pittoreske Breukelen. Afgunstig naar Nijenrode kijken en intussen delen dat u be-spi-o-neerd wordt met camera’s. Verder het riedeltje van etherenergie, omgekeerde vlaggen, duimpjes naar anti en verwensingen naar de overheid zelf.
Hij is nog altijd te bescheten om een busje van de energiemaatschappijen staande te houden en de bouwvakkers te stalken.
pi_206752843
Zit Huig Plug nu nog vast of is hij vrij?
dit artikel was van 3 november 2022, waar in de laatste paragraaf staat dat 'ie meteen weer vrij is gekomen.
quote:
Complotdenker Huig Plug uit Katwijk is donderdag opgepakt. Hij heeft zich niet aan de voorwaarden gehouden en verwees in een filmpje op sociale media naar een Leidse raadsheer die hij eerder had bedreigd en gestalkt en waarvoor hij is veroordeeld.

Plug meldt dat op Twitter, in een filmpje waarin hij nogal hijgt. ,,Het is nu donderdag 3 november en ik word gearresteerd en naar het politiebureau gebracht, ik heb de schorsende voorwaarden overtreden. Zegt men. Ik hoop dat de politiek in actie komt.

Wybren van Haga zou Kamervragen stellen en de top van justitie is betrokken bij mijn doofpot. Pff, ben lichtelijk geïrriteerd. Ik kom hier wel doorheen maar mijn collega’s van het gevangeniscomplex in Scheveningen zijn in gevaar. Daar draait het om. Ik ben de erkende klokkenluider van het gevangeniswezen. Niet vergeten, Huig Plug.

Plug is al meerdere malen opgepakt en veroordeeld voor het stalken en bedreigen van premier Rutte en minister Hugo de Jonge. Ook bedreigde hij de Leidse raadsheer en haar partner eerder, hij bracht de twee op sociale media zonder enige vorm van bewijs in verband met satanistisch ritueel kindermisbruik en liep met een megafoon door hun straat in Leiden om dat nog eens te hard te roepen.

Dat filmpje postte hij vervolgens op zijn sociale mediakanaal. Hij moest dat rectificeren maar dat weigerde hij. Vervolgens werd zijn account op Twitter opgeschort.

De rechtbank veroordeelde hem daarvoor en hij kreeg een aantal voorwaarden mee waaraan hij zich moest houden. Zo moest hij onder meer stoppen met zijn verdachtmakingen op sociale media en mocht hij zich niet uitlaten over zijn slachtoffers.

,,Hij heeft zich niet aan deze voorwaarden gehouden en daarom is hij opgepakt”, zo laat een woordvoerster van het OM Zeeland West-Brabant weten. Hij wordt voorgeleid voor de rechter-commissaris die bepaalt of hij langer vast blijft zitten.

De zaak is overgedragen aan die regio vanwege de woonplaats van de Leidse raadsheer en het feit dat er onafhankelijk moet worden vervolgd. De zaak tegen Plug wordt waarschijnlijk volgend jaar februari behandeld, zo laat de woordvoerster weten. Het gaat om een lange lijst van klachten ook van deze krant omdat Plug daar ook een verslaggever en een fotograaf heeft bedreigd, gestalkt en de beelden van die bedreiging op sociale media heeft gezet.

Plug heeft meerdere zaken lopen. Zo moet hij eind deze maand ook voor de rechtbank verschijnen. Telkens gaat het om stalking en exposing op sociale media. Een dwangsom van 250 duizend euro die hem eerder was opgelegd heeft hij nooit betaald. Toen de staat daarop zijn huis wilde laten veilen, werd het bedrag op het laatst alsnog voldaan door zijn financier, de steenrijke Nico Parlevliet eveneens uit Katwijk.

Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie laat weten dat Plug inmiddels weer op vrije voeten is. Het onderzoek naar de kwestie loopt nog.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206753175
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:07 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Hahaha, SMART "Self Monitoring Analyzing and Reporting Technology" .. die vind ik best leuk :D Zou hij weten dat het op etherenergie werkt?
Nee, zwarte magie.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 21 november 2022 @ 09:10:09 #246
111260 Charmian
a little joy
pi_206756991
Vandaag weer een enerverende dag voor Willem E. Live te volgen via https://streams.nfgd.nl/zitting-21-november-rechtbank-rotterdamU verlaat Rechtspraak.nl
vanaf 9.30 uur meen ik kwartiertje uitgesteld naar 9.45 uur

[ Bericht 4% gewijzigd door Charmian op 21-11-2022 09:29:34 ]
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 21 november 2022 @ 09:56:24 #247
111260 Charmian
a little joy
pi_206757421
ach ach Willem voelt zich niet veilig met Norbert in de zaal :')
Norbert heeft Willem uitgescholden in een podcast of zo
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_206757435
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 09:10 schreef Charmian het volgende:
Vandaag weer een enerverende dag voor Willem E. Live te volgen via https://streams.nfgd.nl/zitting-21-november-rechtbank-rotterdamU verlaat Rechtspraak.nl
vanaf 9.30 uur meen ik kwartiertje uitgesteld naar 9.45 uur
Link doet t niet hier?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206757457
quote:
15s.gif Op maandag 21 november 2022 09:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Link doet t niet hier?
Even de U aan het eind verwijderen.
  maandag 21 november 2022 @ 10:01:58 #250
111260 Charmian
a little joy
pi_206757460
https://streams.nfgd.nl/zitting-21-november-rechtbank-rotterdam er zit een U achter de link die er denk ik niet thuishoort
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_206757461
quote:
15s.gif Op maandag 21 november 2022 09:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Link doet t niet hier?
Even de laatste U weg halen

https://streams.nfgd.nl/zitting-21-november-rechtbank-rotterdam

Is nu pauze.
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
pi_206757476
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 10:01 schreef Charmian het volgende:
https://streams.nfgd.nl/zitting-21-november-rechtbank-rotterdam er zit een U achter de link die er denk ik niet thuishoort
Zeg ik toch, jonguh!
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 10:05:07 #253
5428 crew  miss_sly
pi_206757483
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 10:01 schreef Charmian het volgende:
https://streams.nfgd.nl/zitting-21-november-rechtbank-rotterdam er zit een U achter de link die er denk ik niet thuishoort
Is er nu alweer pauze?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 21 november 2022 @ 10:05:35 #254
111260 Charmian
a little joy
pi_206757486
quote:
16s.gif Op maandag 21 november 2022 10:04 schreef mootie het volgende:

[..]
Zeg ik toch, jonguh!
nou, ik moest met 1 hand tikken ;(
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 21 november 2022 @ 10:06:29 #255
111260 Charmian
a little joy
pi_206757491
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2022 10:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Is er nu alweer pauze?
niet echt pauze, bespreking in het achterkamertje van de rechter
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_206757560
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 10:06 schreef Charmian het volgende:

[..]
niet echt pauze, bespreking in het achterkamertje van de rechter
Duurt lang. gvd.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 21 november 2022 @ 10:20:49 #257
111260 Charmian
a little joy
pi_206757643
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2022 10:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Duurt lang. gvd.
daar zijn ze weer
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_206757652
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 10:20 schreef Charmian het volgende:

[..]
daar zijn ze weer
*O*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 21 november 2022 @ 10:24:42 #259
111260 Charmian
a little joy
pi_206757694
er mag niet meer gescholden en bedreigd worden van de rechter, door niemand niet
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 10:40:36 #260
5428 crew  miss_sly
pi_206757891
Wat een nare eigenwijze drol is die Engel toch.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206757920
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2022 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Wat een nare eigenwijze drol is die Engel toch.
Ja echt hè, maar de rechter kan hem wel aan.
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 10:44:33 #262
5428 crew  miss_sly
pi_206757940
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 10:42 schreef -river- het volgende:

[..]
Ja echt hè, maar de rechter kan hem wel aan.
Dit is een hele goede. Zat die niet al eens eerder op een zaak van Engel?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206757943
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2022 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Wat een nare eigenwijze drol is die Engel toch.
En dat pak van 'm. Gaat hij hierna naar een bruiloft ofzo? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206757946
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2022 10:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dit is een hele goede. Zat die niet al eens eerder op een zaak van Engel?
Ja, dat zei hij al, in de eerste zaak.
pi_206757951
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2022 10:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En dat pak van 'm. Gaat hij hierna naar een bruiloft ofzo? :')
:D
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 10:46:06 #266
5428 crew  miss_sly
pi_206757960
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 10:45 schreef -river- het volgende:

[..]
Ja, dat zei hij al, in de eerste zaak.
Ik heb het begin gemist, dus dat weet ik niet. Ben pas na de pauze ingeschakeld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 10:46:33 #267
5428 crew  miss_sly
pi_206757968
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2022 10:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En dat pak van 'm. Gaat hij hierna naar een bruiloft ofzo? :')
Heb ik ook gemist, geloof ik :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206758227
'Dat is mijn mening…en van elke epidemioloog (…)' .Wat is het toch een ranzige walgelijke manipulerende narcist.
anonieme razernist
pi_206758440
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2022 10:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En dat pak van 'm. Gaat hij hierna naar een bruiloft ofzo? :')
Of naar een begrafenis.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206758476
Hij rijdt het karretje in de poep :(
pi_206758766
De Rechter wil vandaag op tijd thuis zijn, "want voetbal" _O-
Mad "Mondhoek" Max aanhoudingscounter 2022: 4
  maandag 21 november 2022 @ 11:51:20 #272
111260 Charmian
a little joy
pi_206758770
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2022 11:27 schreef mootie het volgende:
Hij rijdt het karretje in de poep :(
de rechter wil voetbal kijken...nu even plassen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_206759849
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206759867
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206759874
quote:
Wat een rare reddotsight.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206759909
Filmpje met Youri Plate nu.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  maandag 21 november 2022 @ 13:25:32 #277
111260 Charmian
a little joy
pi_206759949
quote:
ik durfde het niet te vragen, maar wtf is dat?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_206759960
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:25 schreef Charmian het volgende:

[..]
ik durfde het niet te vragen, maar wtf is dat?
Een kale plek,zijn slierten vallen uit.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206759968
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Een kale plek,zijn slierten vallen uit.
Daar staat normaal gesproken de antenne.
  maandag 21 november 2022 @ 13:27:21 #280
111260 Charmian
a little joy
pi_206759972
man3 die youri :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 21 november 2022 @ 13:27:49 #281
111260 Charmian
a little joy
pi_206759979
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:27 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Daar staat normaal gesproken de antenne.
afschroefbaar hoorntje
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_206760075
Pauze tot 14:15 uur.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206760083
Het is ook een NSB'er 1e klas.. Ja nee die anderen gasten (wappies) gingen verder, wij waren heel braaf. Zich niet realiserende dat hij die gasten opgejut heeft met zijn pseudo wetenschappelijke gelul.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_206760120
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
Het is ook een NSB'er 1e klas.. Ja nee die anderen gasten (wappies) gingen verder, wij waren heel braaf. Zich niet realiserende dat hij die gasten opgejut heeft met zijn pseudo wetenschappelijke gelul.
Hij staat ook meestal op een afstandje toe te kijken.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206760301
https://www.telegraaf.nl/(...)-client-willem-engel

Zelfs zijn advocaat is niet met hem eens. Goed begin voor Willem Engel. :') _O-
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206760326
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:40 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Hij staat ook meestal op een afstandje toe te kijken.
Dat is zijn modus operandi.. zorgen dat anderen het doen.. laten we hopen dat de rechter mee gaat in het opruiing argument...
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_206760360
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:40 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Hij staat ook meestal op een afstandje toe te kijken.
Toen ik daar op twitter een aantal keer mee reageerde op tweets van de dansleraar had 'ie mij ineens geblokt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 21 november 2022 @ 14:04:46 #288
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206760444
quote:
VACCINATIESCHADE?!?!??!
Huilen dan.
pi_206760543
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
Pauze tot 14:15 uur.
Bijkomen van het lachen meen ik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_206760551
Ah het Tribunaal der Tribunalen, toch wel een soort van fundamentele gebeurtenis indien de uitspraak niet echt gunstig is voor Engel.

Vraag me soms af of die echt niet beter weet of echt zo'n fubar oplichter/charlatan/schijnheil/zuiger is.
pi_206760761
En door.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 14:26:35 #292
5428 crew  miss_sly
pi_206760804
Pauze duurt lang.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 21 november 2022 @ 15:00:24 #293
5428 crew  miss_sly
pi_206761437
Wat een slecht pleidooi, dit. Heel rommelig, onsamenhangend.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 21 november 2022 @ 15:06:25 #294
111260 Charmian
a little joy
pi_206761534
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2022 15:00 schreef miss_sly het volgende:
Wat een slecht pleidooi, dit. Heel rommelig, onsamenhangend.
wat wil je, als advocaat en cliënt het al niet eens met elkaar eens zijn
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_206761680
Het OM heeft maandag 180 uur taakstraf en een voorwaardelijke celstraf van drie maanden geëist tegen Viruswaarheid-voorman Willem Engel. Dit vanwege het plaatsen van zeven opruiende berichten op sociale media.
anonieme razernist
pi_206761753
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2022 15:17 schreef NoCigar het volgende:
Het OM heeft maandag 180 uur taakstraf en een voorwaardelijke celstraf van drie maanden geëist tegen Viruswaarheid-voorman Willem Engel. Dit vanwege het plaatsen van zeven opruiende berichten op sociale media.
Met aftrek 16 dagen voorarrest.
En voor de duur van 2 jaar.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206761766
Hihi
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206762036
Youri Plate zou terecht moeten staan aldus de advocaat.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206762158
Wimpie mag nu.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_206762319
Heel dat verhaal van hem is één groot complotbonanza 8)7 8)7 _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 21 november 2022 @ 16:09:50 #301
111260 Charmian
a little joy
pi_206762526
De rechter begint nu toch een beetje geïrriteerd te raken. Hij snapt Willem niet en snapt de relevantie van sommige dingen niet die Wimpie roept.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')