abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206501017
Steffanie: "Max, wij willen je allemaal beschermen"
Max: "dat HOEFT helemaal niet, ik leef mij eigen de-leven ik doe mijn eigen ding!"

twitter
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_206502685
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2022 18:52 schreef Gehrman het volgende:
Je hoort gewoon al aan haar stem dat ze zwakzinnig is.
Ik heb er vandaag maar een half uurtje van gezien, maar het viel me (tot mijn verbazing) op dat zij geregeld de verstandige was. Degene die andere demonstranten probeert te bewegen zich normaal te gedragen.
  zondag 30 oktober 2022 @ 20:39:38 #99
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206502768
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 19:08 schreef -river- het volgende:

[..]
Lopen ze nu als schaapjes achter een auto met aanhanger aan?
Auto met Russische vlag :') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206502882
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Knettergek 8)7 8)7 8)7
pi_206504401
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 20:33 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik heb er vandaag maar een half uurtje van gezien, maar het viel me (tot mijn verbazing) op dat zij geregeld de verstandige was. Degene die andere demonstranten probeert te bewegen zich normaal te gedragen.
Zonder haar daarmee op een voetstuk te willen hijsen, is Steffie inderdaad wel degene die loopt te blauwhelmen en daardoor Max met zijn benen op de grond zet. Die steeg boven zichzelf uit door zich als martelaar te gedragen.
  zondag 30 oktober 2022 @ 22:44:04 #102
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206505162
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik hoop zo dat Rusland ons de oorlog gaat verklaren. Bijltjesdag })
pi_206505321
quote:
84s.gif Op zondag 30 oktober 2022 22:44 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik hoop zo dat Rusland ons de oorlog gaat verklaren. Bijltjesdag })
Erhm, nee dat hoop ik niet.

Ik hoop dat die Forumpartij implodeerd. Als die partij op 0 zetels staat, dan kun je spreken van een geslaagde GREAT RESET.
  zondag 30 oktober 2022 @ 22:51:37 #104
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206505356
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 22:49 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Erhm, nee dat hoop ik niet.

Ik hoop dat die Forumpartij implodeerd. Als die partij op 0 zetels staat, dan kun je spreken van een geslaagde GREAT RESET.
Van deur tot deur gaan en alle wappen arresteren lijkt mij wel tof :)
pi_206506154
quote:
84s.gif Op zondag 30 oktober 2022 22:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Kom kom, niet zo eng doen. Het lijkt mij tof dat iedereen weer een rustig leventje gaat leiden. Dus gewoon weer werken en het geld dat nu aan donaties, wiet en reiskosten wordt uitgegeven, komt vrij voor een cadeautje voor de kinderen, een normale woning en gezond eten.
Het enige wat die wappen niet moeten doen als ze zijn uitgedemonstreerd, is bij de jehova’s getuigen gaan. Straks komen ze nog bij iedereen aan de deur…
pi_206506918
quote:

[..]
Zoiets noemen we een razzia...dat was destijds ook niet zo'n goed idee.
  maandag 31 oktober 2022 @ 09:27:37 #107
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_206507032
quote:

[..]
Wist niet dat je toch nog zoveel Russische invloeden in je hebt.
Zou je ze ook het raam willen uitgooien?
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  maandag 31 oktober 2022 @ 17:59:59 #108
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206511859
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 09:14 schreef DW457 het volgende:

[..]
Zoiets noemen we een razzia...dat was destijds ook niet zo'n goed idee.
Gewoon doorleven alsof ze niets gedaan hebben kan echt niet. Zeker niet voor FvD'ers en bijvoorbeeld die kerel die met een Russische vlag liep te zwaaien afgelopen weekend.
pi_206511878
quote:
84s.gif Op maandag 31 oktober 2022 17:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Gewoon doorleven alsof ze niets gedaan hebben kan echt niet. Zeker niet voor FvD'ers en bijvoorbeeld die kerel die met een Russische vlag liep te zwaaien afgelopen weekend.
QR-code op hun voorhoofd!
pi_206511977
quote:

[..]
Hoe lastig het ook is, negeren is de enige goede oplossing.
Door het aandacht te geven, maak je het groter. Dit zijn wappen die alleen maar uit zijn op ophef, zodat ze hun o zo gewenste aandacht krijgen. Het zijn maar aandachtszieke werkloze mafklappers die van alles doen om te sarren.
pi_206512510
quote:

[..]
Waarom niet? Zwaaien met een vlag is niet strafbaar en door er zo opgefokt over te zijn, geef je ze precies wat ze willen. Dus je zou kunnen zeggen dat ze door jouw laatste post deze 'slag' van je gewonnen hebben. Als je ze gewoon had genegeerd en je schouders had opgehaald had jij hem gewonnen.
pi_206512623
quote:

[..]
Goed, maar dan voor de zekerheid ook diegenen die tot 2 jaar terug nog de grootste Trump/Poetin/Baudet fan waren.
Цой жив
pi_206514818
mocht je nou ooit op een dag in een dipje zitten, kijk dan Janet Ossebaard terug bij Pointer.
https://pointer.kro-ncrv.(...)nker-janet-ossebaard

https://player.vimeo.com/video/408297721?h=638a9b88f2

Janet die de 'mainstream media' wel even komt vertellen hoe alles in elkaar zit. vanaf 16:30 is Janet boos.
pi_206514892
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 21:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
mocht je nou ooit op een dag in een dipje zitten, kijk dan Janet Ossebaard terug bij Pointer.
https://pointer.kro-ncrv.(...)nker-janet-ossebaard

https://player.vimeo.com/video/408297721?h=638a9b88f2

Janet die de 'mainstream media' wel even komt vertellen hoe alles in elkaar zit. vanaf 16:30 is Janet boos.
Ik vond de video minder spectaculair, eerder illustratief voor wappengedrag. Alleen maar zenden en vooral niet toelichten, zelfs niet een normale vraag om verduidelijking.
pi_206524452
Exact, Janet Ossebaard is wel het toonvoorbeeld van de wappie. Alleen maar zenden, zenden en zenden.

Janet is nooit gestopt met het maken van haar 'documentaires'.
Op rumble.com gooit ze om de week een nieuwe klapper. Eerst onder de naam 'The Fall Of The Cabal Series'.
later onder de accountnaam 'The Sequel to the fall of the Cabal'.

concept blijft al die tijd gelijk. opzwepende muziek, stockfoto's en bij elkaar gesprokkeld beeldmateriaal, allemaal voorzien van voiceover.
pi_206527878
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
Exact, Janet Ossebaard is wel het toonvoorbeeld van de wappie. Alleen maar zenden, zenden en zenden.

Janet is nooit gestopt met het maken van haar 'documentaires'.
Op rumble.com gooit ze om de week een nieuwe klapper. Eerst onder de naam 'The Fall Of The Cabal Series'.
later onder de accountnaam 'The Sequel to the fall of the Cabal'.

concept blijft al die tijd gelijk. opzwepende muziek, stockfoto's en bij elkaar gesprokkeld beeldmateriaal, allemaal voorzien van voiceover.
De typische wappiedocu. Lange monologen, weinig navolgbare redeneringen en terwijl de rest van de wereld fout is, heeft de maker zelf als door een wonder de wijsheid in pacht.
Het verschil met onze Oppergek (bekend van slaapverwekkende soundbites als Tartaria, etherenergie en fasenantennes) is dat Janet met wat sensationele muziek en montage een iets groter publiek trekt, terwijl de Gele Camera het met enkele views per dag moet doen. Niet van fans, maar van mensen zoals wij die hem vierkant uitlachen.
pi_206538562
Soevereinwappie Jeroen "de mens" Kuijten werd het blijkbaar te heet onder de voeten?
Alles is gewist en er staat ergens een warrig statement:

https://videre.fail/soeve(...)de-pijp-aan-maarten/

Ergens voor mijn vermaak vind ik het jammer, moest altijd wel lachen om de filmpjes van die gek :P
pi_206538786
Youri Plate is ook in Wappieland door de mand gevallen? Zou zich verrijken met donaties, belastingadviezen met belachelijke vergoedingen en daar dan drugs en wapens van kopen. Je verwacht het niet... :')

https://videre.fail/doek-valt-voor-staatsgek-youri-plate/
pi_206538822
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 22:00 schreef Dutch_view het volgende:
Soevereinwappie Jeroen "de mens" Kuijten werd het blijkbaar te heet onder de voeten?
Alles is gewist en er staat ergens een warrig statement:

https://videre.fail/soeve(...)de-pijp-aan-maarten/

Ergens voor mijn vermaak vind ik het jammer, moest altijd wel lachen om de filmpjes van die gek :P
Het is net als met Micha Kat altijd weer de vraag. Zeggen te stoppen, dan ook echt stoppen, maar daarna weer online komen met een nieuw account.
pi_206538965
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 22:17 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Het is net als met Micha Kat altijd weer de vraag. Zeggen te stoppen, dan ook echt stoppen, maar daarna weer online komen met een nieuw account.
De laatste tijd had hij het er over om naar Nieuw Zeeland te gaan. Geen idee of het waanideeën zijn :D
Maar verder lijkt het niet zo goed te hebben geboterd tussen hem en Youri Plate? Plate had juridische hulp gegeven maar blijkbaar niet goed te hebben uitgepakt.
Maar idd zou me ook niets verbazen wanneer hij lekker joints blijft roken in zijn krot te Eindhoven :P
pi_206539413
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 22:29 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
De laatste tijd had hij het er over om naar Nieuw Zeeland te gaan. Geen idee of het waanideeën zijn :D
Maar verder lijkt het niet zo goed te hebben geboterd tussen hem en Youri Plate? Plate had juridische hulp gegeven maar blijkbaar niet goed te hebben uitgepakt.
Maar idd zou me ook niets verbazen wanneer hij lekker joints blijft roken in zijn krot te Eindhoven :P
Youri heeft geld verdiend over de rug van goedgelovigen in geldnood. Gouden bergen beloven door hun wijs te maken dat bepaalde wetgeving niet rechtsgeldig is en dat je grote sommen geld kan claimen door omslachtige procedures. Rond 2012 was Luca van Dinther actief met de soevereine mens. Gekke codes aanvragen en je hoeft geen cent meer af te dragen aan huur, belasting of hypotheek.
Jeroen is met z’n stugge blowhoofd in de strapatsen van Youri getuind, met open ogen. Die kan naar zijn centen fluiten en de schulden worden alleen maar groter. Dan heb je echt geen geld voor een vliegticket naar de andere kant van de wereld, zelfs geen enkele reis. Bovendien mag je niet blowen aan boord.
pi_206539766
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 23:16 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Youri heeft geld verdiend over de rug van goedgelovigen in geldnood. Gouden bergen beloven door hun wijs te maken dat bepaalde wetgeving niet rechtsgeldig is en dat je grote sommen geld kan claimen door omslachtige procedures. Rond 2012 was Luca van Dinther actief met de soevereine mens. Gekke codes aanvragen en je hoeft geen cent meer af te dragen aan huur, belasting of hypotheek.
Jeroen is met z’n stugge blowhoofd in de strapatsen van Youri getuind, met open ogen. Die kan naar zijn centen fluiten en de schulden worden alleen maar groter. Dan heb je echt geen geld voor een vliegticket naar de andere kant van de wereld, zelfs geen enkele reis. Bovendien mag je niet blowen aan boord.
Vind het ook zo bijzonder dat ze er ook een dagtaak aan lijken te hebben om die procedures van charlatans als Youri op te volgen. En maar bellen met instanties onder de meest bijzondere (bij)namen, gezien de talloze filmpjes. Qua soevereinwappies lijkt het even wat rustiger te worden met Mike nog in de bak en Jeroen (voorlopig?) van de radar. Dan maar weer eens kijken hoe het met Erik zijn tartaria antennes gaat :7
pi_206539829
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 22:29 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Is hij verhuisd en woont ie niet meer in Schinveld?
pi_206539840
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:32 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Is hij verhuisd en woont ie niet meer in Schinveld?
In een van zijn latere video's hoorde ik Jeroen een adres noemen in t centrum van Eindhoven
  donderdag 3 november 2022 @ 02:25:32 #125
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_206539945
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 3 november 2022 @ 02:26:02 #126
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_206539946
twitter
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206540598
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:17 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Vind het ook zo bijzonder dat ze er ook een dagtaak aan lijken te hebben om die procedures van charlatans als Youri op te volgen. En maar bellen met instanties onder de meest bijzondere (bij)namen, gezien de talloze filmpjes. Qua soevereinwappies lijkt het even wat rustiger te worden met Mike nog in de bak en Jeroen (voorlopig?) van de radar. Dan maar weer eens kijken hoe het met Erik zijn tartaria antennes gaat :7
Indertijd wisten die soevereinen ook zaaltjes af te huren en te vullen. Gewoon om donaties vragen en de sociale druk doet de rest. Hele zaal vol met opnemende smartphones, maar dat zijn ze gewend. Over de staat werd verteld dat die niet meer bestond sinds mei 1940 (want capitulatie en Duitsland heeft Nederland nooit officieel teruggegeven aan de Nederlanders - aanname dat de bezetting rechtmatig was - en als oorlogscompensatie verkocht aan rijke Amerikanen) en dat het koningshuis zelfs illegaal was (want koningin Wilhelmina zou geen biologische dochter zijn van Willem III, koningin Juliana zou als baby geruild zijn met een kind uit de omgeving en na verkrachting door prins Hendrik zou prinses Beatrix geboren worden, die getrouwd zou zijn geweest met een homoseksuele kindermisbruiker - ik ga alleen in op de verkeerde aanname over biologische en wettige nakomelingen, die door de soevereinen dus ook al verkeerd worden geïnterpreteerd).
Deze twee ‘feiten’ maakten dus dat je geen belasting hoefde te betalen, sterker nog, er lag een pot goud in een kluis, waar je zo recht op had.
Bovenstaande is niet verzonnen, vooral ontleend aan dezelfde bronnen als in hun filmpjes: pateo.nl.
pi_206540625
quote:
Om 17:30u stond hij nog in Den Haag te streamen. Dacht ff dat ik zo zijn beeld in liep maar uiteraard filmde hij zichzelf. En daar was ook al geen kip.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')