Soms klinkt hij net als Samson de hontquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Lol, toevallig heb ik zwerver Jeroen nu ook lopen. Hier nog twee, maar betreffende Engie:
Wat een gezuig zegje zal hem maar aan de lijn krijgen.
Die jingles / praatjes er tussendoor zijn verder wel vermakelijk.
Het is zo opvallend dat al die "vrije en wakkere" lui stuk voor stuk betalingsproblemen hebben. Er zijn maar weinig wappies die een relaxte leven hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 12:48 schreef Dutch_view het volgende:
Soevereinzwerver Jeroen en 'levende vrouwe' Veronique hebben bezoek gehad van een deurwaarder voor een schuld aan VGZ.
Mocht Jeroen of zijn 'levende vrouwe' ooit een operatie nodig hebben, dan zou ik ze eerst laten betalen.
Net zoals bij Mike Otte, lekker door blijven lopen met een liesbreuk omdat de operatie geannuleerd wordt wegens wanbetaling![]()
https://videre.fail/de-de(...)ereinzwerver-jeroen/
Dat vrij en wakker is in de meeste gevallen een uitvlucht uit een somber en uitzichtloos bestaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is zo opvallend dat al die "vrije en wakkere" lui stuk voor stuk betalingsproblemen hebben. Er zijn maar weinig wappies die een relaxte leven hebben.
Steffie moet gewoon een beetje weinig aandoen dan komt het wel goed met die bedreigingenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"DiE pRiK dOeT eChT iEtS mEt MeNsEn!!"
Steffie, 29-10-2022.![]()
Valt me nog alles mee in Den Haagquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"Je moet godverdomme je teringkop houden! Klootzak! Kut wappie!"
Wat een held![]()
bron: https://capelsdagblad.nl/(...)estmars-in-rotterdamquote:Twee mensen aangehouden bij protestmars in Rotterdam
30 oktober 2022, 16:46 uur
De politie heeft zondag twee mensen aangehouden bij een protestmars vanaf het Schouwburgplein in Rotterdam. Een groep mensen week af van de afgesproken route, waarbij de politie moest ingrijpen met onder meer wapenstokken om hen weer bij de rest van de demonstranten te krijgen, aldus een woordvoerster van de politie. Twee mensen wilden niet meewerken en zijn aangehouden wegens verstoring van de openbare orde.
De demonstranten liepen de protestmars "tegen het regeringsbeleid" en "voor onze vrijheid", aldus Nederland in Verzet in de aankondiging van de demonstratie op Facebook.
Ik heb er vandaag maar een half uurtje van gezien, maar het viel me (tot mijn verbazing) op dat zij geregeld de verstandige was. Degene die andere demonstranten probeert te bewegen zich normaal te gedragen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 18:52 schreef Gehrman het volgende:
Je hoort gewoon al aan haar stem dat ze zwakzinnig is.
Auto met Russische vlagquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Lopen ze nu als schaapjes achter een auto met aanhanger aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |