Whuttt??quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:18 schreef mrevil1337 het volgende:
Ouch Corona geneuzel weer, bestaat het nog?
Inmiddels is het weinig meer dan een verkoudheid geworden.
Risicogroepen kunnen ook dood gaan aan de gewone griep.
Compleet overbelaste zorg door verkoudheid en griep, zo gaat dat toch al 100 jaar joh? 30 jaar geleden werden verkouden mensen of grieppatienten ook per IC-bus of helikopter vervoerd naar een ziekenhuis in een andere provincie, normaalste zaak van de wereld. Het enige verschil is dat ze het nu een pandemie noemde. De rest is allemaal een leugen volgens leugenachtige figuren die flink hebben verdiend met hun uitspraken, streams en merchandise.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whuttt??
Ik ben er behoorlijk ziek van geweest![]()
Wat een domme opmerking dit
Is Donna een vrouw?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
irritante stem-mevrouw Donna van der Horst heeft zich afgemeld voor de wappiebraderie in Brussel.
Ze voelt zich fysiek niet helemaal goed.
Altijd grappig; wappies die corona maar een griepje vinden die zich afmelden omdat ze met een coronabesmetting ziek thuis willen blijven.
quote:
"Wij zijn de wappies zat! Wij zijn de wappies zat!"quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er zijn amper kijkers naar de stream van de braderie in Brussel.
'vrije media' had een livestream met maar 68 kijkers
https://www.facebook.com/VrijeMedia/videos/682453783228168
Katja had maar 20 kijkers.
Omicron stelt weinig meer voor, zelfs mijn moeder in de risicogroep ervaart het als een griep en niet meer dan dat, de IC cijfers bevestigen dat nog eens.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whuttt??
Ik ben er behoorlijk ziek van geweest![]()
Wat een domme opmerking dit
Ja, want iedereen is hetzelfde toch.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:05 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Omicron stelt weinig meer voor, zelfs mijn moeder in de risicogroep ervaart het als een griep en niet meer dan dat, de IC cijfers bevestigen dat nog eens.
Van de griep kun je ook behoorlijk ziek van zijn, ofwel geen domme opmerking maar dat willen mensen niet inzien.
Het is ook alleen het kijken waard als het waterkanon erbij is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er zijn amper kijkers naar de stream van de braderie in Brussel.
'vrije media' had een livestream met maar 68 kijkers
https://www.facebook.com/VrijeMedia/videos/682453783228168
Katja had maar 20 kijkers.
"U handelt in kinderen want u staat in het handelregister" WTF??!quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:48 schreef Magister_Artium het volgende:
Vorige week zei Johan Remkes het al: normale mensen die normaal in redelijkheid leven, worden door het kwakkelende overheidsbeleid en door de schandalen en crises murw gemaakt en gaan radicaliseren. Ook in de pandemie, eerlijk is eerlijk, is veel desinformatie over allerhande onderwerpen de wereld ingeslingerd, die er ook bij kwetsbare personen in ging als koek.
Zo ook de dames in onderstaand filmpje, al oordeel ik niet over een vroeger redelijk leven, of dat het er nooit geweest is. Feit is wel dat de kinderrechter de kinderen van mevrouw onder toezicht heeft gesteld. Ik kan me levendig voorstellen dat geen enkele moeder op dat besluit zit te wachten. Gelukkig bestaat er de mogelijkheid tot bezwaar en beroep.
Echter, waarom zou je actie ondernemen als platforms als Burgerfront je ervan overtuigen dat de wet niet voor jou geldt? De AVG-wet (die dan weer wel geldt) verbiedt derden om contact met jou te zoeken, en een juridisch adviseur (geen erkende titel, dus iedereen kan zich zo noemen) staat naast je om ongevraagd bezoek af te poeieren aan de deur.
De medewerkers van Jeugdzorg mogen wel oppassen, want nu worden ze alleen strafrechtelijk vervolgd. Althans, als het deze dames lukt om aangifte te doen, deze in behandeling wordt genomen, het OM overgaat tot vervolging en de rechter de verdachte medewerker celstraf oplegt voor aanbellen. Ik haal toch opgelucht adem dat mijn buren mij niet strafrechtelijk laten vervolgen omdat ik deze week een pakje braadboter wilde lenen…
https://videre.fail/ding-dong-jeugdzorg-aan-de-deur/
quote:- bent u echt een jurist? (met verbazing)
JAAA
JAAA ECHT WAARRRRRRR
GEK HE
- ik ben bang dat we andere stappen moeten ondernemen naar de kinderrech.....
GAAT U NU LOPEN BEDREIGAH!????!
GAAN JULLIE DREIGEN
Deductief redeneren, een onmisbare eigenschap voor deze kliek.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:15 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
"U handelt in kinderen want u staat in het handelregister" WTF??!
Dat is een overtreding van de Aardappel Vlees Groente!!! Ik ben Googlejurist! Ik heb onderzoek gedaan!quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:32 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Deductief redeneren, een onmisbare eigenschap voor deze kliek.
Normaal redeneren: Mark Rutte zegt iets. Hij heeft eerder gelogen. Wat hij nu zegt kan waar zijn, of gelogen.
Deductief: Mark Rutte zegt iets. Hij heeft eerder gelogen, dus wat hij nu zegt is een leugen.
Verder blijft het me verbazen hoe het woord ‘handelen’ steeds weer op die manier wordt geïnterpreteerd, dat het goed uitkomt. Handelen met persoonsgegevens betekent natuurlijk dat men de (relevante) persoonsgegevens mag raadplegen. Dat klinkt natuurlijk lang niet zo sensationeel als het handelen ‘in’ persoonsgegevens, maar toch wordt gesuggereerd dat de gemeente geld verdient aan het bevolkingsregister.
En ze kunnen zich jurist noemen, want geen beschermd beroep. Advocaat daarentegen wel. Die functietitel voeren zonder daartoe bevoegd te zijn, is strafbaar. Hetzelfde geldt voor misbruik van (academische) titels.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een heerlijk filmpje weer
[..]
achja, het maakt toch niet uit. Ze kan nog in hoger beroep, maar dat doet ze niet want .... ze doet niet (meer) mee met 'het systeem'. en 'jeugdzorg staat op zwart'.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
En ze kunnen zich jurist noemen, want geen beschermd beroep. Advocaat daarentegen wel. Die functietitel voeren zonder daartoe bevoegd te zijn, is strafbaar. Hetzelfde geldt voor misbruik van (academische) titels.
Overigens verbaas ik me bij sommigen wel over de hoge eisen die ze aan contracten stellen. Met bloed ondertekend, ik mag hopen dat het beeldspraak is…
Of je nou meedoet of niet, de Nederlandse staat wel of niet erkent, het blijft toch beter om te onderhandelen dan met je vingers in je oren de andere kant op kijken. Maar leg dat eens uit aan die sektarische beweging.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
achja, het maakt toch niet uit. Ze kan nog in hoger beroep, maar dat doet ze niet want .... ze doet niet (meer) mee met 'het systeem'. en 'jeugdzorg staat op zwart'.
vraag mij af hoe zoiets in de praktijk verder gaat. als je dit zo hoort dan krijg je het vermoeden dat zulke ouders hun kinderen ergens onderbrengen en de instanties niet vertellen waar dat is.
Wat een figuren weer.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een heerlijk filmpje weer
[..]
En dan gaat Eline natuurlijk voor de deur pizza eten en kampvuurtje maken, oh wacht...quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Max van den Berg is vandaag voorgeleid. hij blijft tot donderdag vast zitten.
Eline Miranda van 't Noordende horen we niets meer van. Weet nog wel wie haar advocaat destijds was, die initialen vergeet je niet zo snelquote:Op maandag 17 oktober 2022 18:12 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
En dan gaat Eline natuurlijk voor de deur pizza eten en kampvuurtje maken, oh wacht...
Haha, ja dat weet ik nog ja. Geniaal eigenlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 18:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Eline Miranda van 't Noordende horen we niets meer van. Weet nog wel wie haar advocaat destijds was, die initialen vergeet je niet zo snel
[ afbeelding ]
dit was echt de advocaat destijds
Otte is vanwege bedreiging van een agent, die hij wel even thuis zou komen opzoeken...quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
djotta djotta-mevrouw (Karin-Maria Keser) heeft een eigen Mondhygiënistenpraktijk. Daarnaast nog altijd fulltime wappie, vorige week heeft ze nog een spetterende video uitgebracht. Het lijkt een spannend filmpje te zijn maar achteraf besef ik mij dat het slechts een langdradige film is waarin ze aankondigd haar tarotkaarten te willen verkopen voor een flink bedrag. Ik ben teleurgesteld in deze film, het is het kijken niet waard.
https://www.facebook.com/karin.keser/videos/446373757375959/
voor corona was ze ook al activist, maar dan tegen hondenpoep op straat. haar twitteraccount is nog altijd 'kakvrijdenhaag'. ze spoot destijds met groene en gele spuitbus op hondendrollen. Dat was haar actieprogramma.
-
Van Eline horen we niets meer. Ze was nog wel kort in beeld bij die geflipte Jan Huzen.
-
Tikkie Tinus doet mee aan de wappievrije week. Een week lang niet op social media. Daar doen de wappies iedereen een groot plezier mee.
-
het meeste hoor je nog van Max van de B en Steffanie maria kruts. Beide waren vrijdag op een wappiebraderie in Den Haag, waarbij Max aan het roepen was naar Mark Rutte. vervolgens werd max gearresteerd en sindsdien zit hij een straf uit van 7 dagen.
-
Mike Otte zit nog vast, die sloeg helemaal door toen de politie bij het huis van zijn ouders aanklopte en daarna de deur insloeg. Iets met niet betaalde boetes begrijp ik.
Oeh, even dit outfitje bestellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 18:13 schreef Magister_Artium het volgende:
Wie gaat er mee naar de Dam? David Icke komt spreken, de man die beweert dat politici van buitenaardse reptielen afstammen, maar dan dus niet overdrachtelijk.
https://samenvoornederlan(...)derland-amsterdam-2/
Ja, het is weer bronsttijd voor de wappies. je kunt ze nu in het wild tegenkomen, tussen de mensen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:53 schreef Wantie het volgende:
Ik was vandaag op de paardenmarkt in Zuid Laren, en daar stonden stuk of 10 wappies met borden over aardbeving, Oekraïne, boeren, covid en natuurlijk de liegende overheid.
Ik had dit leuk kunnen vinden, maar het is toch gewoon triest…quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:53 schreef Wantie het volgende:
Ik was vandaag op de paardenmarkt in Zuid Laren, en daar stonden stuk of 10 wappies met borden over aardbeving, Oekraïne, boeren, covid en natuurlijk de liegende overheid.
quote:Moeder is complottheorieën over haar overleden dochter (14) zat, ze is niet ‘vermoord door de staat’
Twee moeders staan tegenover elkaar bij een kort geding in de rechtbank Zwolle. De aanklager, een vrouw uit Weesp, verloor haar 14-jarige dochter. De gedaagde, Agnes Plaatje uit Steenwijk, misbruikt deze dood voor het verspreiden van allerlei complottheorieën. Zij wil dat gedaagde daarmee stopt. De vraag is nu: welk belang gaat voor?
Phaedra Werkhoven 20-10-22, 12:36 Laatste update: 19:01
Wat gaat voor: de vrijheid van meningsuiting of de aantasting van de persoonlijke levenssfeer? Die vraag stond vandaag centraal in de rechtbank Zwolle. Een kort geding van de moeder van het overleden meisje tegen de gedaagde moeder Plaatje.
De aanklager verloor haar 14-jarige dochter in mei dit jaar aan zelfdoding. Sindsdien heeft zij last van voortdurende uitingen op sociale media van Plaatje, die beweert dat de dood van de dochter onder verdachte omstandigheden was. Daarnaast gebruikt Plaatje de naam van de overleden dochter voortdurend om haar complottheorieën te verspreiden. Hierdoor wordt haar rouwproces verstoord.
Gesloten deuren
Terwijl advocaat Joe Jay de Haas voor de rechter deze ochtend uiteenzet waarom we hier zijn, begint de aanklagende moeder al te huilen. Ze wil geen media-aandacht en had gevraagd om gesloten deuren. Ze wil dat het stopt. De Haas vertelt dat hij op alle mogelijke manieren heeft geprobeerd Plaatje te bereiken voor deze zitting, maar dat zij niets heeft geantwoord. Zij is er vandaag dan ook niet bij. Via Twitter zocht deze site contact met Plaatje, maar werd door haar geblokkeerd.
De Haas zegt dat het ergste wat je kunt overkomen, je kind verliezen, bij aanklager is gebeurd. Ondertussen aait hij over haar rug, ze snikt in een tissue. Vanaf de dag van het overlijden heeft ze last van Plaatje, die haar belde, contact zocht op Facebook en met haar wilde afspreken bij de Mc Donald’s in Zwolle. Ze wilde er niets van weten. Het blijkt dat de dochters van Plaatje en aanklager in hetzelfde gezinshuis zaten. Beide moeders zijn slachtoffer van de toeslagenaffaire, hun dochters waren uit huis geplaatst.
Dubieuze rol
Plaatje voert een strijd op social media, ze beweert dat haar eigen dochter, ook een meisje van 14, een slachtoffer van de ‘staatsontvoeringen’ is en dat ze haar dochter kwijt is. Op haar Twitteraccount roept ze nog steeds op: ,,Heeft u dit meisje gezien?”
Ze denkt dat de man van het het gezinshuis waar hun beide dochters verbleven een dubieuze rol speelt, dat haar dochter nu gevaar loopt, omdat de dochter van aanklager ‘onder verdachte omstandigheden overleden zou zijn.’ ‘Vermoord zou zijn door de staat’. Dat is echter niet het geval. Het meisje leed aan depressies, had goed contact met haar moeder en aan haar trieste overlijden was ook volgens politierapporten niets verdachts.
Ik heb haar huilend opgebeld, stop hiermee, maar ze zei: fok jou, ik laat me niet de mond snoeren
aanklagende moeder
De familie Zondag, die een gezinshuis heeft, vangt verschillende kinderen op die uit huis zijn geplaatst. Jonathan Zondag heeft de dochter van Plaatje al een halfjaar in zijn huis. Ook de dochter van aanklager woonde bij hem. Hij kan niet te veel zeggen over de zaak. Wel dat het iedereen veel verdriet doet, vooral bij de vriendinnen van de dochter van aanklager, maar ook bij de dochter van Plaatje. ,,Wat ik kan zeggen is dat het goed gaat met haar, zij is bij ons. Zij is niet verdwenen of ‘zoek’, ze wil niet in de media, al helemaal niet via de sociale mediakanalen van haar moeder.”
Twee keer aangifte
Advocaat De Haas vertelt dat het van het grootste belang is dat aanklager de rust krijgt om haar verdriet te verwerken. Op de dag van de crematie van de dochter heeft Plaatje opgeroepen op social media om die te stoppen. Ze kwam in magazines als Linda en Libelle met haar verhaal en was op tv bij de zender Ongehoord Nederland. In haar timelines gaat het steeds om woorden als ‘doofpot’ en ‘moord’. ,,Andere twitteraars gaan er gretig op in.”
Aanklager heeft meerdere malen geprobeerd Plaatje te laten stoppen, ze deed twee keer aangifte. ,,Ik heb haar huilend opgebeld, stop hiermee, maar ze zei: ‘Fok jou, ik laat me niet de mond snoeren’. Ik ben niet de enige die aangifte gedaan heeft, er zijn meerdere slachtoffers van haar. De politie adviseerde me naar de rechter te gaan. Het is een paardenmiddel, maar het moet ophouden.”
De moeder eist via haar advocaat dat Plaatje stopt met het verspreiden van foto's van haar dochter, met het noemen van haar dochters naam, met onrechtmatige uitlatingen over haar. Dat ze verwijdert wat geplaatst is. Ze wil dat gedaagde stopt met contact zoeken. Ze wil een dwangsom van 500 euro per dag dat er alsnog uitlatingen verschijnen.
Als blijkt dat de rechter twee weken wil nemen voor de uitspraak, schrikt aanklager. ,,Moet ik nog twee weken in de ellende zitten?” De rechter snapt haar gevoelens en belooft zo snel mogelijk uitspraak te doen.
Verdriet door complottheorieën
Complottheorieën over overleden kinderen hebben de afgelopen jaren al voor veel verdriet bij nabestaanden gezorgd. Zo was er afgelopen jaren op social media veel aandacht voor een theorie dat er in de gemeente Bodegraven kinderen zouden zijn misbruikt en vermoord door ‘een sado-pedo-elite’. Buitenstaanders gingen zelfs bloemen leggen bij graven van kinderen. Er is nimmer bewijs voor gevonden en ouders van de overleden kinderen raakten ten einde raad. De gemeente spande, net zoals de moeder in deze zaak, een kort geding aan en won. De complotverspreiders werden veroordeeld tot een hoge boete.
In de VS werd complotverspreider Alex Jones recent tot een boete van 1 miljard dollar veroordeeld omdat hij bleef verkondigen dat de slachtoffers van de schietpartij op een basisschool geen echte slachtoffers waren, maar dat de schietpartij door de overheid in scene was gezet om strengere wapenwetten te kunnen invoeren. Jones moet nu een megaboete aan de ouders van de overleden kinderen betalen.
Waar staat dat ze is veroordeeld?quote:Vandaag was er een rechtszaak om de complotwaanzin van Agnes P. te stoppen. Mevrouw kwam niet opdagen, dus werd bij verstek veroordeeld.
ah, correctie. de rechter moet nog uitspraak doen. binnen 14 dagen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:10 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Waar staat dat ze is veroordeeld?
Dit is toch te triest voor woorden eigenlijk. Je kind is er niet meer door zelfdoding, en zo'n achterlijk figuur gaat er vervolgens mee aan de haal. Ik kan hier best boos om wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Agnes Plaatje is een wappie/complotdenker die bizar is doorgeslagen met haar theorie over haar uit huis geplaatste dochter. Ze beweerd al jaren dat de overheid haar dochter heeft omgebracht. Sinds er een ander 14-jarig meisje kwam te overlijden, roept ze van alles over haar - waaronder de leugen dat dit haar dochter zou zijn.
Vandaag was er een rechtszaak om de complotwaanzin van Agnes P. te stoppen. Mevrouw kwam niet opdagen.
bron: https://www.gelderlander.(...)or-de-staat~a70fbb75
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |