Duurt lang. gvd.quote:Op maandag 21 november 2022 10:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
niet echt pauze, bespreking in het achterkamertje van de rechter
daar zijn ze weerquote:
Ja echt hè, maar de rechter kan hem wel aan.quote:Op maandag 21 november 2022 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Wat een nare eigenwijze drol is die Engel toch.
Dit is een hele goede. Zat die niet al eens eerder op een zaak van Engel?quote:Op maandag 21 november 2022 10:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja echt hè, maar de rechter kan hem wel aan.
En dat pak van 'm. Gaat hij hierna naar een bruiloft ofzo?quote:Op maandag 21 november 2022 10:40 schreef miss_sly het volgende:
Wat een nare eigenwijze drol is die Engel toch.
Ja, dat zei hij al, in de eerste zaak.quote:Op maandag 21 november 2022 10:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is een hele goede. Zat die niet al eens eerder op een zaak van Engel?
quote:Op maandag 21 november 2022 10:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dat pak van 'm. Gaat hij hierna naar een bruiloft ofzo?
Ik heb het begin gemist, dus dat weet ik niet. Ben pas na de pauze ingeschakeld.quote:Op maandag 21 november 2022 10:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij al, in de eerste zaak.
Heb ik ook gemist, geloof ikquote:Op maandag 21 november 2022 10:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of naar een begrafenis.quote:Op maandag 21 november 2022 10:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
de rechter wil voetbal kijken...nu even plassenquote:
Wat een rare reddotsight.quote:
ik durfde het niet te vragen, maar wtf is dat?quote:
Een kale plek,zijn slierten vallen uit.quote:Op maandag 21 november 2022 13:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik durfde het niet te vragen, maar wtf is dat?
Daar staat normaal gesproken de antenne.quote:Op maandag 21 november 2022 13:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een kale plek,zijn slierten vallen uit.
afschroefbaar hoorntjequote:Op maandag 21 november 2022 13:27 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Daar staat normaal gesproken de antenne.
Hij staat ook meestal op een afstandje toe te kijken.quote:Op maandag 21 november 2022 13:37 schreef MatthijsDJ het volgende:
Het is ook een NSB'er 1e klas.. Ja nee die anderen gasten (wappies) gingen verder, wij waren heel braaf. Zich niet realiserende dat hij die gasten opgejut heeft met zijn pseudo wetenschappelijke gelul.
Dat is zijn modus operandi.. zorgen dat anderen het doen.. laten we hopen dat de rechter mee gaat in het opruiing argument...quote:Op maandag 21 november 2022 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij staat ook meestal op een afstandje toe te kijken.
Toen ik daar op twitter een aantal keer mee reageerde op tweets van de dansleraar had 'ie mij ineens geblokt.quote:Op maandag 21 november 2022 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij staat ook meestal op een afstandje toe te kijken.
Bijkomen van het lachen meen ik.quote:
wat wil je, als advocaat en cliënt het al niet eens met elkaar eens zijnquote:Op maandag 21 november 2022 15:00 schreef miss_sly het volgende:
Wat een slecht pleidooi, dit. Heel rommelig, onsamenhangend.
Met aftrek 16 dagen voorarrest.quote:Op maandag 21 november 2022 15:17 schreef NoCigar het volgende:
Het OM heeft maandag 180 uur taakstraf en een voorwaardelijke celstraf van drie maanden geëist tegen Viruswaarheid-voorman Willem Engel. Dit vanwege het plaatsen van zeven opruiende berichten op sociale media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |