Waarom daar?quote:Op zondag 6 november 2022 11:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eerst even inzingen bij het randwijck-monument?![]()
[ twitter ]
wtf, de kliniek is weer opengegaan hoor.
cringe level x1000quote:Op zondag 6 november 2022 11:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eerst even inzingen bij het randwijck-monument?![]()
[ twitter ]
wtf, de kliniek is weer opengegaan hoor.
Waarom verbaasd mij dat nietquote:Op zondag 6 november 2022 11:15 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als het regent blijven de wappen liever thuis
Noem ze dan gewoon maatschappelijk teleurstellende dat wappie gebruiken ze toch maar als geuzennaam. Wel raar dat je het woord niet mag gebruiken in het topic waar we ze belachelijk maken.quote:Op zondag 6 november 2022 11:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Merk hier wel een vreemde trend. zodra ik het woord wappie gebruik, krijg ik een DM van een Modje, of ik dat woord niet meer wil gebruiken om ruzie te voorkomen. Maar de reptielentheorie, 5G en alle andere complottheorieen mogen uitgebreid worden besproken. Is het complotdenken aan het normaliseren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Ik denk dat dat gaat om het gebruik in BNW en niet hier.quote:Op zondag 6 november 2022 11:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
Merk hier wel een vreemde trend. zodra ik het woord wappie gebruik, krijg ik een DM van een Modje, of ik dat woord niet meer wil gebruiken om ruzie te voorkomen. Maar de reptielentheorie, 5G en alle andere complottheorieen mogen uitgebreid worden besproken. Is het complotdenken aan het normaliseren?
Het gaat alleen om BNW en volgens mij weet hij dat zelf ook wel. beetje flauw, beetje nepnieuws..quote:Op zondag 6 november 2022 11:34 schreef vipergts het volgende:
[..]
Noem ze dan gewoon maatschappelijk teleurstellende dat wappie gebruiken ze toch maar als geuzennaam. Wel raar dat je het woord niet mag gebruiken in het topic waar we ze belachelijk maken.
Waarom zorgen voor kijkers via hun kanaal?quote:Op zondag 6 november 2022 11:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nougoed, de linkjes alvast. De club zonder klinkers doet live verslag vanaf 12:00
Omdat het bazen zijnquote:Op zondag 6 november 2022 12:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom zorgen voor kijkers via hun kanaal?
quote:Op zondag 6 november 2022 12:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Omdat het bazen zijn![]()
![]()
Liever Pieter dan
quote:volgens
Hoest, hoest, hoest, hoest.
mij
hoest, hoest, hoest, hoest
(sorry ik ben niet helemaal goed)
volgens mij is het een systeem om het helal te laten imploderen
Waar halen ze het vandaanquote:
Wat een verzameling vollidioten.quote:Op zondag 6 november 2022 11:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nougoed, de linkjes alvast. De club zonder klinkers doet live verslag vanaf 12:00
Dad's army is er weer bij, het peleton nep-veteranen.quote:Op zondag 6 november 2022 13:00 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat een verzameling vollidioten.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |