Ik zag het vanmorgen. Zo vaak gezegd: echt onderzoek is een hypothese toetsen aan de werkelijkheid, met zoveel mogelijk factoren uitgesloten. Wappie-onderzoek is een hypothese aannemen en alles aangrijpen als bewijs om de hypothese overeind te houden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Oppergek Erik slaat helemaal door in zijn verveling door containers met verbouwingspuin te filmen en te stellen: veel verbouwen door nieuwe bewoners = overlijden van de oude bewoners door vaccinaties, daar komt de oversterfte vandaan.![]()
Zich niet realiserend wat er de afgelopen jaren op de woningmarkt gebeurd is (bovendien, je kunt ook je eigen woning verfraaien of gewoon verhuizen en daardoor moeten verbouwen), en dat de oversterfte door tig andere factoren bij elkaar wordt veroorzaakt (waarvan vergrijzing de grootste is).
En oh ja, dat hele astroïde project van de NASA laatst was natuurlijk fake he. Gebaseerd op eigen hersenspinsels en een of ander raar filmpje van een "zingende cowboy met gitaar".![]()
Max heeft een weekje vastgezeten en kwam afgelopen donderdag alweer vrij.quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:38 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Hie schlaft mie!"![]()
Dacht dat Max vast zat? Wat was er in Frankfurt loos dan?
Ah en dat mag dan niet van de wappies, enkel hun mogen protesteren en hebben recht op hun meningquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Max heeft een weekje vastgezeten en kwam afgelopen donderdag alweer vrij.
Hij zat een week vast wegens het contact zoeken met Mark Rutte.
In Frankfurt was een tegendemonstratie gaande, tegen wappies.
Wilde deze ook al posten. Goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 08:30 schreef xpompompomx het volgende:
Toekomst Viruswaarheid op spel nadat ING rechtszaak wint: ‘Zo worden we effectief verboden’
Engel en de pooierjurist vs een heel team van ING, wie zou dat gaan winnen?
*gniffel*
Ik zag het ja, ging achter Rutte aan voor een goed gesprek. Daarna weer iedereen erom heen flippenquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Max heeft een weekje vastgezeten en kwam afgelopen donderdag alweer vrij.
Hij zat een week vast wegens het contact zoeken met Mark Rutte.
Prima nieuws! Kan Willem zich eindelijk weer full time op het dansen storten!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:50 schreef El_Thijs het volgende:
En nog meer goed nieuws:
https://www.ad.nl/economi(...)anden-door~a4f16ef7/
ALUMINIUM STRONTZIUM BARIUM TROEPIUM!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:49 schreef Magister_Artium het volgende:
In Bussum is het een Indian summer. Gevolg van Golfstromen, wind en hoge instraling. Dat kan eenvoudiger: chemtrails. De Gele camera herhaalt wel honderd keer het woord legt het allemaal uit.
Ik denk niet echt dat het Willem om geld, of uitsluitend om geld gaat: dat heeft ie genoeg, zeker nu pa dood is. Hij wil waarschijnlijk wel de andere medewerkers betalen, en dat lijkt me dan ook weer logisch. De nadruk ligt er ook nooit zo op doneren. Ik heb Viruswaarheid in ieder geval nooit beschouwd als een verdienmodel voor Willem Engel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 16:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
Meteen het definitieve bewijs dat 't hem alleen maar om geld gaat. Hij roept dat als ING de rekening blokkeerd dat dit hem monddood maakt. Alsof je zonder rekening geen demonstratie kan organiseren.
Opmerkelijk is in ieder geval Willem zijn opvatting over donaties. Hij ziet een donatie niet zozeer als een donatie aan de stichting, maar als een persoonlijke donatie aan hem. Zoiets van hier heb je 25 euro, doe er maar iets leuks mee voor jezelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat het Willem om geld, of uitsluitend om geld gaat: dat heeft ie genoeg, zeker nu pa dood is. Hij wil waarschijnlijk wel de andere medewerkers betalen, en dat lijkt me dan ook weer logisch. De nadruk ligt er ook nooit zo op doneren. Ik heb Viruswaarheid in ieder geval nooit beschouwd als een verdienmodel voor Willem Engel.
Typisch voorbeeld, voor een beroepsquerulant als Engel is geld een middel (om mensen mee te irriteren) minder een doel.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
Overigens heeft hij nog steeds niet de 4000 euro overgemaakt aan Marc van Ranst, wat hij moet doen na een gerechtelijke uitspraak. Dat ging toen over een zaak die hij had aangespannen tegen van Ranst, en verloor. Ik dacht dat het ging om belediging.
Eerste klas? Waar doet hij het van?quote:
Ik had het aan tijdens het poetsen. Het is weer onhandig aangepakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Debbie, de vrouw die agenten bedreigde met een tribunaal, heeft ook weer een leuk filmpje opgenomen.
ze is haar uitkering defenitief kwijt en mogelijk raakt ze haar huis kwijt.
intussen zit ze maar te schelden en af te geven op de Nederlandse politie.
https://videre.fail/bedel(...)ien-haar-huis-kwijt/
ik heb het niet helemaal gekeken, zo slaapverwekkend is het.
Stikstofprobleem opgelost! Verlosser Max heeft met de boeren gepraat!quote:
Het geeft hem het gevoel belangrijk te zijn, er toe doen. Dat is de valkuil waar types als hij in trappen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:23 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Stikstofprobleem opgelost! Verlosser Max heeft met de boeren gepraat!
Volgens Videre heeft hij het druk dit weekend: Fryslan - Den Haag - Enschede - Amsterdam (gek Icke aanhoren) - Rotterdam - Zutphen - PI zwaaien naar Bartje van Well (vriendje van Mike Otte), eat this Rutte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |